Emelie Wahlfrid

Emelie Wahlfrid

Emelie Wahlfrid är mäklare på Fastighetsbyrån Färjestaden

Emelie Wahlfrid har varit registrerad mäklare sedan 2019-04. Emelie Wahlfrid har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-11 och har fått 20 omdömen med ett betyg på 4.8. Emelie Wahlfrid har haft 16 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 20 Läs vad Emelie Wahlfrid

• sålde en tomt med hjälp av Emelie Wahlfrid en del av Fastighetsbyrån Färjestaden
    • Strandskogen / Öland
    2021-07-28
    Emelie gav från början ett positivt intryck och var inläst på objektet när vi träffades första gången.
    Vi fick en klar redogörelser för hur upplägget skulle ske och om jag tyckte det var ok eller ville ha med något utöver detta.
    Jag fick underrättelse om hur arbetet med marknadsföring och försäljning framskred till budgivning och köp.
    Jag är mycket nöjd med Emelies framtoning och sätt att hantera denna försäljning.
  • köpte en tomt med hjälp av Emelie Wahlfrid en del av Fastighetsbyrån Färjestaden
    • Strandskogen / Öland
    2021-07-26
    Trevligt och proffesionellt bemötande på alla plan.
    Emelie hade svar på alla våra frågor och tog sig tid att svara på ett bra sätt.
    Tack Simon för en fin rekommendation och roligt att höra att ni är nöjda. Önskar er lycka till med er tomt och ert framtida nya hus :) /Emelie Emelie Wahlfrid
  • Emilia
    köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Wahlfrid en del av Fastighetsbyrån Färjestaden
    • Färjestaden Centralt / Öland
    2021-07-08
    Väldigt bra bemöt! Snäll och genuin. Är 20 år och köpte min första egna lägenhet så hade inte så mycket förväntningar.
    Tack Emilia för ett fint omdöme! Hoppas nu att du kommer att trivas och har en fortsatt fin sommar :) /Emelie Emelie Wahlfrid
  • köpte sitt hus med hjälp av Emelie Wahlfrid en del av Fastighetsbyrån Färjestaden
    • Tveta / Öland
    2021-07-02
    Lugnt, bra bemötande med kunden i focus.

Vi hade höga förväntningar på objektet och det blev starkare på visningen. Mäklaren bekräftade och bemötte oss gällande förväntningarna.

Lyhörd, engagerande, bekräftande, stöttande, trevlig, social.
    Stort tack Mikael för den fina kommentaren, gör mig glad att höra att ni är nöjda. Ha en fin sommar så ses vi igen vid tillträdet! /Emelie Emelie Wahlfrid
    • Tveta / Öland
    2021-07-01
    Tillmötesgående, serviceinriktad, lyhörd, vänlig, kunnig, trevlig kontakt med Emelie gjorde att vi kände oss trygga med att göra affär med henne.
    Tack så mycket för de fina orden. Hoppas ni får en fin sommar så ses vi snart när det är dags för tillträde :) /Emelie Emelie Wahlfrid
    • Södra Möckleby / Öland
    2021-06-21
    Trevligt bemötande och gav oss all information angående vår försäljning. Emelie har verkligen tillgodosett alla våra förväntningar.
    Tack Carina för ett fint omdöme och roligt att höra att ni är nöjda. Önskar er en riktigt fin sommar nu :) /Emelie Emelie Wahlfrid
    2021-06-11
    Emelie var professionell och dessutom trevlig. Vi har bara positivt att säga om henne.

Däremot Fastighetbyråns IT-program känns inte bra.

Slutligen undrar jag varför ni kontaktar mig en andra gång. Kanske för att vi har både köpt ett hus via Emelie och sålt ett via Emelie.
    Förfrågan går ut både till köpare och säljare så måste vara därför ni fått detta ytterligare en gång. Tack för att du ville ta dig tid att svara igen :) /Emelie Emelie Wahlfrid
    • Karlevi / Öland
    2021-06-11
    Lugn, respekt, pedagogisk och proffsig

Våra förväntningar blev uppfyllda och mycket nöjda

Trevligt bemötande , välinformerade och tillmötesgående.
    Tack snälla för ett fint omdöme, roligt att höra att ni är nöjda och glada. Hoppas vi får tillfälle att samarbeta igen framöver. Önskar er en fortsatt fin sommar! /Emelie :) Emelie Wahlfrid
  • sålde sitt hus med hjälp av Emelie Wahlfrid en del av Fastighetsbyrån Färjestaden
    2021-06-05
    Emelie skötte allt professionellt och vi fick och har stort förtroende för henne.

Däremot Fastighetsbyråns Sälj-och köpcoach (IT) kändes kassoch onödig.
    Tack Mats för de fina orden! Och bra med lite input gällande den tekniska biten. /Emelie Emelie Wahlfrid
    2021-06-04
    Köpt fastighet
    Sålt fastighet
    Mycket bra mäklare
    Hon var vänlig, lyssnade och återkom när hon hade lovat. Servade oss verkligen hela vägen. En toppentjej.
    Tack snälla Suzanne för de fina orden! Har varit väldigt roligt att få hjälpa er både att hitta det nya och sälja det gamla. Ha en härlig sommar så ses vi snart när det börjar bli dags för tillträden :) /Emelie Emelie Wahlfrid