Läs vad 7 Läs vad Emelie Wahlfrid

• 2020-11-26
    Jag har köpt en liten 2:à genom ombud . Och mitt ombud är väldigt nöjd med Emelie och hans beskrivning av denna mäklare har bara varit positivt.Jag har fått precis det jag önskade . Så en stor tumme upp för Emelie , Stort tack .
    Eva Y
    • 2:a
    • 54.5 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Wahlfrid en del av Fastighetsbyrån Färjestaden
    Tack snälla för ett fint omdöme, roligt att höra att både du och Alf är nöjda! Jag hoppas att flytten går bra för dig nu och att du kommer att trivas i nya lägenheten, lycka till! /Emelie
    Emelie Wahlfrid

Emelie Wahlfrid

• 2020-10-18
    Emelie sålde vårat hus och det gick ganska fort.Upplevelsen av att ha Emilie som mäklare var bra
    Johan Niclas Fredrik A
    • 180.0 m²
    • Örsjö
  • 2020-07-15
    Vi köpt en små hus. Köpet var smidigt. Mäklaren var trevligt och mycket professionellt från första början till slutet. Hjälpte oss och svarade alla våra frågor och förslag.
    Katerina G
    köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Nybro
    Tack för ett fint omdöme Katerina, det värmer att höra att ni är nöjda. Önskar er all lycka med ert nya boende och hoppas att ni kommer att trivas /Emelie

• 2020-06-20
    Sålt vårat hus och det gick snabbt.
    Emelie är en jätte duktig mäklare i våra ögon, glad och trevlig på alla sätt. Rekommenderas verkligen av oss
    Tack!
    // Kristina & Stefan
    Kristina P
    Kristina P
    sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Nybro
    Stort tack för de fina orden Kristina och Stefan, det värmer att höra att ni är så nöjda! Vi ses snart igen när det är dags för överlämning av nycklar, önskar er sköna sommardagar fram till dess.

• 2020-06-20
    Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare. Bara massor av +
    Jan-ove Stefan P
    sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Nybro
    Tack Stefan för det fina omdömet, roligt att höra att ni är nöjda. Lycka till med flytten nu så ses vi igen vid tillträdet!

• 2020-06-08
    Jag har köpt en lägenhet av Emelie som är trevlig, hjälpsam och tillgänglig :) Jag är mycket tacksam över att det var just Emelie som sålde lägenheten
    Pontus T
    Pontus T
    • 4:a
    • 98.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Nybro
    Tack Pontus för en fin rekommendation! Jag hoppas att du kommer trivas med ditt nya boende och önskar lycka till med renoveringen.

• 2020-06-08
    Emelie har varit oss till enorm stor glädje när vi fick hjälp att sälja vår sommarbostad i Ödevata/Emmaboda under våren 2020, Emelie är mycket hjälpsam och kunnig i sitt yrke som mäklare! Jag kan därför rekommendera Emelie Wahlfrid till det allra bästa! Tack för Din professionella yrkeskunskap och lycka till med kommande objekt!
    Benny Arvefalk
    skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Stort tack Benny för det fina omdömet! Det glädjer mig att höra att du är nöjd och glad med affären, det har varit väldigt roligt att få hjälpa er med ert fantastiska sommarhus. Ta hand om dig så ses vi på tillträdet i augusti!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte