Mäklare Kalmar Mörbylånga Fastighetsbyrån Färjestaden Fredrik Wermelin
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2019-06

Läs vad 41 Läs vad Fredrik Wermelin

• Bengt N sålde en tomt med hjälp av Fredrik Wermelin en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2019-07-14

Färjestaden/Öland
    Har sålt en nybildad fastighet via Fastighetsbyrån i Färjestaden. Från början var det Hannah Karlsson som handlade ärendet. Efter hon blev barnledig tog Fredrik Wermelin över. Har funkat bra med kommunikationen med honom också så jag är fullt nöjd med Fredrik. Läs mer
  • Cristina L köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Wermelin en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2019-07-01

Kastlösa/Öland
    Smidig kontakt, mycket inkännande gentemot säljaren. Själva visningen gjorde en annan mäklare Läs mer
  • Anders R sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Wermelin en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2019-06-16

Färjestaden/Öland
    Andra gången vi har nöjet att göra affär med Fredrik.
    Mycket kompetent mäklare. Lyssnar på kunden och kommer med förslag. Rekomenderas varmt! Läs mer
  • Nils-Ove M
    Nils-Ove M sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Wermelin en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2019-06-03

Färjestaden/Öland
    Sålt huset i Färjestaden.
    Blev väldigt bra bemött av Fredrik - över förväntan.
    återkom alltid då jag sökt honom, klara och raka besked.
    Kan jämföra med mitt köp av lägenhet i Kalmar (även det Fastighetsbyrån), där jag inte fick de upplysningar, som jag förväntat mig, t. ex. vilka som var budgivare, där var jag mycket besviken. Läs mer
  • Sören K köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Wermelin en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2019-04-02

Färjestaden/Öland
    Trevligt bemötande, har inget att anmärka på. Fått svar på allt som vi funderat över. Allt ok! Läs mer
  • Liselott F köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Wermelin en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2019-03-09

Proffsig,vänlig och lätt att nå. En stor fördel är också att han själv är ölänning och därmed har stor lokalkännedom. Har bara positiva omdömen att ge om Fredrik Wermelin och rekommenderar honom gärna. Läs mer
  • Gabriella W sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Wermelin en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2019-02-25

Bra bemötande, smidig och snabb affär. Läs mer
  • Johan A sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Wermelin en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2019-02-14

Färjestaden/Öland
    Fredrik är trevlig och social. Att sälja eller köpa en bostad och innefattar ganska mycket pengar. Fredrik förmedlade den där personligheten som behövs för en lyckad affär.
    Jag är väldigt nöjd med valet av Fredrik som min personliga mäklare. Läs mer
  • Marcus W sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Wermelin en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2019-01-16

Algutsrum-Törnbotten/Öland
    Trevlig och proffsig genom hela resan. Läs mer
  • Per M skrev om Fredrik Wermelin en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2018-11-07

köpt tomt.
    OK
    Lite mer engagemang hade inte varit fel.

OK Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Färjestaden