Hanna Karlsson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-01
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag gillar verkligen mitt yrke och fokuserar mycket på att hjälpa mina kunder. Jag brinner för service helt enkelt. Dessutom har jag en stor lokalkännedom.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag lägger mycket vikt vid att vara påläst, förtroendeingivande och trevlig. Det är också de omdömen som mina kunder oftast lämnar om mig.

Vad vet vi inte om dig?
Trots att jag är vattenrädd har jag genomfört flera triathlon och har dykarcertifikat. Läs mer

Läs vad 115 kunder tycker om Hanna Karlsson

• Per E köpte sin bostad med hjälp av Hanna Karlsson en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2018-12-21

Vi har träffat Hanna i samband med olika visningar och blivit väldigt bra bemött av henne.
    .Hon visste vårt önskemål och hjälpte oss i kontakten med säljaren som gjorde att vi först kunde hyra och sedan köpa fastigheten.Hanna har levt upp till våra förväntningar och alltid gett oss ett förtroendefullt bemötande. Läs mer
  • Carina A köpte sin bostad med hjälp av Hanna Karlsson en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2018-12-21

Hanna är servicinriktad och ser kundens behov och lyssnar in. Läs mer
  • Jörgen L köpte sin bostad med hjälp av Hanna Karlsson en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2018-12-13

Köpt Hulterstad 3:5
    Bra bemött
    Har endast haft mail/tfnkontakt Läs mer
  • Staffan Å köpte sin bostad med hjälp av Hanna Karlsson en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2018-12-04

Köpt villa. Bra bemött. Bra information. Förväntning om informativ visning vilket uppfylldes väl. Läs mer
  • Per Erik B köpte sin bostad med hjälp av Hanna Karlsson en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2018-12-03

Vi köpte hus på södra Öland. Hanna har varit utmärkt och agerat snabbt och professionellt genomgående. Läs mer
  • Helenah S köpte sin bostad med hjälp av Hanna Karlsson en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2018-11-20

Hanna har sålt min lägenhet ,samt sålt oss ett hus. Hanna är proffsig, tillmötesgående, trevlig, tillgänglig och alltid ett positivt bemötande.
    Jag/vi är väldigt nöjda med Hanna som mäklare:) Läs mer
  • Magdalena N sålde sin bostad med hjälp av Hanna Karlsson en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2018-11-19

Jag har sålt en villa.
    Samarbetet var väldigt smidigt och bra. Läs mer
  • Julia P skrev om Hanna Karlsson en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2018-10-19

Köpt en villa. Blev bemött på ett trevlig och professionellt sätt. Alla frågor besvarades genuint och på ett mycket kompetent sätt. Processen under och efter köpet underlättades av mäklaren som var tillmötesgående och engagerad. Läs mer
  • Christina S skrev om Hanna Karlsson en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2018-10-16

Hanna Karlsson hjälpte oss med försäljningen av sommarhuset.
    Hon är en positiv och glad mäklare, mycket noggrann med information och återkoppling under hela projektet.
    Förväntningarna var att vi skulle kunna flytta ut snabbt och det
    lyckades verkligen.
    Vi är mycket nöjda med Hanna Karlsson och rekommenderar
    henne varmt. Läs mer
  • Ann-Christin L sålde sin bostad med hjälp av Hanna Karlsson en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2018-09-14

Sålt föräldrahemmet.
    Alltid trevligt bemötande. Ingen fråga är för liten.
    Bra info under hela processen.
    Rekommenderar verkligen Hanna Karlsson som mäklare vid försäljning. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Färjestaden