Peter Hallberg
Registrerad mäklare sedan 1990
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 150 Läs vad Peter Hallberg

• Agneta T sålde sitt hus med hjälp av Peter Hallberg en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2020-03-30

Tveta / Öland
    Jag tycker peter är en kanon mäklare, lugn och behärskad, inte lätt att handskas med mej , som blir nervös och jagar upp mej, men hans lugna sätt och röst gör undrverk .
    Ja han är toppen Läs mer
  • Nadia L
    Nadia L köpte sitt hus med hjälp av Peter Hallberg en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2020-02-06

Enetri/Öland
    Peter är en lyhörd och serviceminded mäklare. Tar på ett lugnt och tryggt sätt hand om sina kunder och är glad och positiv.
    Jag är jättenöjd! Läs mer
  • Johanna J sålde sitt hus med hjälp av Peter Hallberg en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2020-01-09

Färjestaden centralt/Öland
    Ett väldigt proffesionellt bemötande från början till slut med vår försäljning utav huset. Lugn och kunnig på sin sak och har aldrig varit några tveksamheter till att kunna höra av sig om frågor som kommer upp. Kan varmt rekommendera Peter som mäklare! Läs mer
  • Kerstin E köpte sitt hus med hjälp av Peter Hallberg en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2019-12-21

Segerstad/Öland
    Köpt fritidsfastighet. Otroligt bra och professionellt bemötande från mäklaren. Hade inte kunnat vara bättre ! Läs mer
  • Mårten L köpte sitt hus med hjälp av Peter Hallberg en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2019-12-08

Mycket serviceinriktad och kunnig samt förtroendegivande Läs mer
  • Jan L köpte sitt hus med hjälp av Peter Hallberg en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2019-11-20

Södra Möckleby/Öland
    Har köpt ett gammalt hus på Öland, förmodat byggår 1919, som vi ska använda som fritidshus. Peter agerade hela tiden som jag anser att en mäklare ska; saklig och lugn utan andra visade intressen än att förmedla ett ägarbyte mellan två parter och hantera alla de dokument och kontakter mm som krävs i en sådan process. Läs mer
  • Roger G sålde sitt hus med hjälp av Peter Hallberg en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2019-10-24

Södra Möckleby/Öland
    Försäljningen av mitt hus genomfördes på ett utmärkt sätt på alla vis. Jag är mycket nöjd med bemötandet och servicegraden han levererade. Läs mer
  • Anna W sålde sitt hus med hjälp av Peter Hallberg en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2019-10-20

Segerstad/Öland
    Peter har på ett förtroendeingivande och ödmjukt sätt ingett tillit vid försäljningen av vårt hus. Läs mer
  • Krassen Mirolubov D köpte sitt hus med hjälp av Peter Hallberg en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2019-08-17

Färjestaden/Öland
    Den bästa mäklaren vi har träffat. Vi köpte villa. Vi kommer från utomlands och känner inte till reglerna och Peter förklarade allt till oss och hjälpte genom hela vägen!!!! Läs mer
  • Per K sålde sitt hus med hjälp av Peter Hallberg en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2019-08-12

Gräsgård/Öland
    Peter har bistått mig med försäljningen av två fritidsbodar i Gräsgårds hamn på Öland.

Allt, kontakter och försäljningsannonsering samt dokumentation avlöpte utan några problem.
    Affären gick dessutom över förväntan snabbt.

Jag är tacksam!
    Per Karlsson Läs mer