Peter Hallberg

Peter Hallberg

Peter Hallberg är mäklare på Fastighetsbyrån Färjestaden

Peter Hallberg har varit registrerad mäklare sedan 1990-12. Peter Hallberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-03 och har fått 194 omdömen med ett betyg på 4.7. Peter Hallberg har haft 49 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 194 Läs vad Peter Hallberg

• köpte en tomt med hjälp av Peter Hallberg en del av Fastighetsbyrån Färjestaden
    • Kleva / Öland
    2021-06-14
    Kunnigt, hjälpsamt och trevligt bemötande

Inga spec. förväntningar i övrigt.
    • Algutsrum - Törnbotten / Öland
    2021-06-14
    Seriös och väldigt kunnig och med ett bra bemötande.
    • Näsby / Öland
    2021-06-08
    Peter har varit väldig hjälpsam och snabb att höra av sig inför och under mitt köp av tomt. Hela processen har varit väldigt smidig och gått lösa helt digitalt på distans. Rekommderas varmt!
  • köpte sitt hus med hjälp av Peter Hallberg en del av Fastighetsbyrån Färjestaden
    • Skärlöv / Öland
    2021-06-08
    Vid köp av fritidshus har denna mäklare varit mycket hjälpsam, och med mycket god lokalkännedom informerat om fastigheten och bygden. En bra tillgänglighet vid behov av kontakt och snabba svar på frågor som vi hade gjorde hela proceduren smidig.
  • Marianne Mia B
    • Klinta / Öland
    2021-06-06
    En engagerad mäklare med stor kunskap om södra Öland och stort hjärta.
    • Karlevi / Öland
    2021-06-04
    Köpt ett fritidshus. Professionellt och vänligt bemött. Motsvarade mina förväntningar. En trevlig kontakt inför framtiden.
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Hallberg en del av Fastighetsbyrån Färjestaden
    • Färjestaden / Öland
    2021-05-26
    Vi har sålt en villa.
    Vi har fått ett lugnt och tryggt bemötande av mäklaren som tillsammans med oss planerade processen.
    Förväntningarna var att få huset sålt och det har Peter levererat snabbt, professionellt och på ett tryggt sätt.
    • Tveta / Öland
    2021-05-17
    Då en mäklare även företräder köparen tycker jag Peter Hallberg kunde informerat mig tydligare om mina rättigheter som köpare. Han kunde också informerat säljaren om vad som gäller särskilt som säljaren i det här fallet var högst ovillig till att samarbeta både när jag skulle göra en husbesiktning samt den slutliga städbesiktningen och genomgången av huset strax innan tillträdet.
    • Össby / Öland
    2021-05-10
    peter hallberg har gjort ett utmärkt och proffesionellt jobb vid försäljningen av vårat hus vi rekomenderar starkt honom vi är jättenöjda .

m.v.h. cai o malgorzata ahl
  • Gunilla H
    • Bårby / Öland
    2021-04-30
    Vi köpte med Peters hjälp och han var väldigt bra att ha att göra med. Effektiv, noggrann och trevlig!