Läs vad 178 Läs vad Peter Hallberg

• 2021-01-04
    Köpte en tomt av Fastighetsbyrån, allt fungerade som det skulle!
    Anders W
    • Eriksöre / Öland
    köpte en tomt med hjälp av Peter Hallberg en del av Fastighetsbyrån Färjestaden
  • 2020-12-25
    Sålt ett hus med 2 våningar och köpt 1 enplanshus. Fått ett mycket bra bemötande av mäklaren, bra information om försäljning av vårt hus och köpet av det nya huset!
    Heléne W
    • 145.0 m²
    • Mörbylånga / Öland
    sålde sitt hus med hjälp av Peter Hallberg en del av Fastighetsbyrån Färjestaden
  • 2020-12-03
    Tog lite tid men blev ett bra slutresultat!
    Hans T
    köpte en tomt med hjälp av Peter Hallberg en del av Fastighetsbyrån Färjestaden
  • 2020-11-13
    Köpt en sommarstuga. Speciellt att den är på arrendetomt. Fick god hjälp genom hela processen och uppskattade att jag kunde smsa Peter vid frågor och fick snabbt svar.
    Mycket nöjd!
    Karin H
    • Färjestaden / Öland
    köpte sitt hus med hjälp av Peter Hallberg en del av Fastighetsbyrån Färjestaden
  • 2020-11-02
    När vi köpte stugan va Peter mäklare och gav oss som köpare ett gott intryck. När vi nu skulle sälja så va det ett självklart val. Peter ger ett lugnt och tryggt intryck såväl i fysiska möten som i telefon. Han tar sig tid och är mycket kunnig samt ger kloka råd. Rekommenderas varmt.
    Karin N
  • 2020-11-01
    Vi har med hjälp av Peter Hallberg sålt vårt fritidshus på Öland. När vi köpte stugan så var Peter mäklaren som skötte försäljningen. Vi tyckte redan då att det sköttes bra och proffsigt, så valet av mäklare var enkelt för oss.
    Peter ställer upp med kort varsel och gav återigen ett proffsigt bemötande.
    Peter har gedigen kännedom om prisbild och tidsplanering för försäljning av hus på Öland, så det föreslagna priset och tiderna stämde mycket väl.
    Vi är mycket nöjda med Peter som mäklare

Ronny
    Ronny N
  • 2020-10-30
    Svarade upp till våra förväntningar. Lugn o trygg.
    Lennart H
    • 196.0 m²
    • Saxnäs / Öland
  • 2020-10-30
    Vi har köpt en liten sjöstuga på Öland genom Peter Hallberg. Vi är mycket nöjda med Peter. Vi blev bemötta på ett mycket bra sätt. Han var kunnig och alltid tillgänglig.
    Vår upplevelse var positiv genom hela köpet.
    Pia A
    • 20.0 m²
    • Skärlöv / Öland
  • 2020-10-07
    Kan bara säga att alla förväntningar infriades vid försäljning av en bostadsrätt i Mörbylånga kommun. Mycket proffsigt skött!
    Finns inget att klaga på, i mitt fall bara rosor.
    Kent E
    • 90.0 m²
    • Alby / Öland
  • 2020-10-07
    Sålde mitt fritidshus. Jag hade höga förväntningar på mäklaren och dom infriades med råge.
    Nöjd och glad kund!
    Karin E
    • 44.0 m²
    • Glömminge / Öland

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte