Peter Hallberg
Registrerad mäklare sedan 1990
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 115 kunder tycker om Peter Hallberg

• Lena A sålde sin bostad med hjälp av Peter Hallberg en del av Fastighetsbyrån Färjestaden
    Vi skulle sälja vårt hus som vi bott i 36 år. Det var ett nytt projekt för oss och vi visste i stort sett inget innan. Mäklaren var helt suverän, informerade oss om allt så efter hans besök kände vi oss avkopplade, bra info och återkoppling under resans gång . Huset blev sålt på ca 1 månad, kanon. Allt det praktiska både före och efter att det blev sålt. Vi är så nöjda med mäklaren och hans jobb. Läs mer
  • Eva S skrev om Peter Hallberg en del av Fastighetsbyrån Färjestaden
    Sålt en villa.Trevlig ,lättsam.Mäklaren levde mer än väl upp till förväntningarna.Uppdaterad vad det än gällde,besiktningar,tider som passade oss.Mycket nöjd.Mvh.Eva Sjöbäck-Kraft Läs mer
  • Gunilla S köpte sin bostad med hjälp av Peter Hallberg en del av Fastighetsbyrån Färjestaden
    Sommarhus Öland.
    Vänlig, kunnig
    Stor kunskap om Öland Läs mer
  • Anna K sålde sin bostad med hjälp av Peter Hallberg en del av Fastighetsbyrån Färjestaden
    Peter Hallberg uppfyller alla förväntningar, : professionell och tydlig och alltid ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Lars-Ivar N köpte sin bostad med hjälp av Peter Hallberg en del av Fastighetsbyrån Färjestaden
    Peter skötte sitt uppdrag utmärkt. Svarade eller hörde snabbt av sig annars. Såg till att jag fick besiktningsprot i tid. Allt papperarbete flöt på bra.
    Hade varit bra med en skiss över huset under planering och beslutsprocess.
    Annars 👍 Läs mer
  • Britt A sålde sin bostad med hjälp av Peter Hallberg en del av Fastighetsbyrån Färjestaden
    Jag har sålt mitt fritidshus på Hagapark.En mycket trevlig person,lugn och mycket rutinerad.Rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Christer W skrev om Peter Hallberg en del av Fastighetsbyrån Färjestaden
    Vi har sålt ett hus i Skärlöv. Mycket bra bemötande och bra kommunikation under hela vägen till huset blev sålt. Vi är nöjda och kan rekommendera Peter Hallberg till personer som ska köpa eller sälja sitt hus. Läs mer
  • Mats M skrev om Peter Hallberg en del av Fastighetsbyrån Färjestaden
    Sommarstuga Öland.
    Gott bemötande. Bra informatin. God hjälp som var utöver vad jag förväntar mig av en mäklare. Läs mer
  • Conny J skrev om Peter Hallberg en del av Fastighetsbyrån Färjestaden
    En mäklare av den gamla skolan = Lugn, trovärdig, saklig, lyhörd och allmänt trevlig.
    Ingen jävla "hot shot" som mäklare numera gärna blir när dom stöps i samma form. Läs mer
  • Ingvar A skrev om Peter Hallberg en del av Fastighetsbyrån Färjestaden
    Köpt fastighet i Mörbylånga. Peter var kunnig, upplevdes som rak och ärlig. Såg lösningar och agerade snabbt.
    Dessutom har Peter ett trevligt sätt, inte påflugen men intresserad.
    Det kändes bra att just han var mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Färjestaden

Peter Hallberg