Sofia Björkemar
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-01 - 2019-12

Läs vad 49 Läs vad Sofia Björkemar

• Lars W sålde sitt hus med hjälp av Sofia Björkemar en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2019-12-28

Algutsrum-Törnbotten/Öland
    det gick fort att sälja vår villa

allt gick bra från första mötet
    till stylisten,fotografen,visningen
    och kontraktunderskriften Läs mer
  • Anton S
    Anton S köpte sitt hus med hjälp av Sofia Björkemar en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2019-11-20

Skogsby/Öland
    Jag har köpt en villa på Öland och fått ett enormt varmt och effektivt bemötande av Sofia Björkemar. Hela processen har varit smidig och jag har hela tiden känt mig underrättad och väl behandlad. Jag skulle definitivt vilja rekommendera henne till andra samt använda mig av hennes tjänster i och med en eventuell framtida försäljning. Läs mer
  • Margareta F köpte sitt hus med hjälp av Sofia Björkemar en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2019-11-18

Hagby/Öland
    Sofia har varit mycket bra, professionell o trevlig
    . Gett information o hjälpt till vid frågor. Skulle verkligen rekommendera Sofia till andra köpare/ säljare. Läs mer
  • Örjan K sålde en tomt med hjälp av Sofia Björkemar en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2019-10-29

Vickleby/Öland
    Har sålt en tomt på Öland. Trevligt och professionellt bemötande av Sofia. Läs mer
  • Magnus L sålde sitt hus med hjälp av Sofia Björkemar en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2019-10-27

Isgärde/Öland
    Sålde vår villa snabbt och smidigt. Sofia lotsade oss genom hela processen på ett mycket proffsigt sätt som fick oss att känna oss trygga. Hon visade stort engagemang och var lyhörd för våra önskemål. Vi skulle utan tvekan anlita Sofia på Fastighetsbyrån i Färjestaden igen. Läs mer
  • Lisa Gunilla Maria K sålde sitt hus med hjälp av Sofia Björkemar en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2019-10-20

Algutsrum-Törnbotten/Öland
    Jag har sålt en sommarbostad på Øland.
    Fick ett vaeldigt bra bemoetande.
    Jag tycker Att min maeklare levde upp Till Mina for sent i gat.
    En mycket bra upplevelse. Läs mer
  • Marita A sålde sitt hus med hjälp av Sofia Björkemar en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2019-10-14

Färjestaden centralt/Öland
    Jag har slåt ett enplanshus med källare. På ett trevligt sätt blev jag bemött.
    Allting var väldigt smidigt. Sofia skötte allt. Det gick snabbt också. Läs mer
  • Liselott E köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Björkemar en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2019-10-07

Eriksöre /Öland
    Allt gick smidigt
    Ett mycket bra bemötande ifrån henne
    Bara positivt Läs mer
  • Madeleine K sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Björkemar en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2019-09-20

Eriksöre /Öland
    Sålt en campingstuga på ca 15kvm i Eriksöre
    Sofia var väldigt förtroendeingivande och jag kände mig trygg i vårt första samtal.
    För mig är återkoppling a&o och den var väl inte bäst från början men efter dialog om detta var Sofia superb med snabba, raka och tydliga besked ända fram till slutet:-)

Jag kan mycket väl tänka mig att anlita er igen! Läs mer
  • Anders F sålde sitt hus med hjälp av Sofia Björkemar en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2019-09-13

Smedby/Öland