Sofia Björkemar
Registrerad mäklare sedan 2010-02-12
Aktiv på Reco.se sedan 2015-03-05
2019-07 - 2020-06

Läs vad 56 Läs vad Sofia Björkemar

• Elisabeth P sålde sitt hus med hjälp av Sofia Björkemar en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2020-05-21

Sandby - Gårdby / Öland
    Säljer vårt hus med genom Sofia. Bästa möjliga bemötande och hjälp steg för steg genom hela processen! Läs mer
  • Kenneth Z sålde sitt hus med hjälp av Sofia Björkemar en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2020-04-19

Segerstad / Öland
    Professionell, lugn, trygg och saklig med en personlig närhet och deltagande - det beskriver Sofia. Läs mer
  • Lena Z sålde sitt hus med hjälp av Sofia Björkemar en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2020-04-17

Segerstad / Öland
    Sålt sommarbostad. Vi är super nöjda med Sofia som är väldigt duktig som mäklare men även lyhörd gentemot sina kunder. Läs mer
  • Göran P sålde sitt hus med hjälp av Sofia Björkemar en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2020-04-02

Eriksöre / Öland
    Trevligt bemötande väldigt proffsig i sin mäklarroll vi är väldigt nöjda med Sofias roll när hon förmedlade vårt hus vid försäljningen av vår bostad Göran och Birgitta. Läs mer
  • Birgitta P
    Birgitta P sålde sitt hus med hjälp av Sofia Björkemar en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2020-03-31

Eriksöre / Öland
    Väldigt proffsigt och vänligt bemötande

Gav oss svar på våra frågor, finns absolut inget att klaga på.

Vi kände oss väldigt trygga med att ha Sofia som mäklare då hon sålde vårt hus. Vi rekommenderar Sofia som mäklare. Birgitta och Göran. Läs mer
  • Per G sålde sitt hus med hjälp av Sofia Björkemar en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2020-03-27

Tävelsrum / Öland
    Tog väl hand om intressenter och sålde huset enbart med på gång in annons på deras egna hemsida! Läs mer
  • Gitta B sålde sitt hus med hjälp av Sofia Björkemar en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2020-02-26

Albrunna / Öland
    Försäljning från min fritidshus gå snappt och jätte provesionell.
    Jag bo i tyskland men kontakt med Sofia funkar bra över mailet.
    Mina förväntningar uppfylldes. Läs mer
  • Lars W sålde sitt hus med hjälp av Sofia Björkemar en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2019-12-28

Algutsrum-Törnbotten/Öland
    det gick fort att sälja vår villa

allt gick bra från första mötet
    till stylisten,fotografen,visningen
    och kontraktunderskriften Läs mer
  • Anton S
    Anton S köpte sitt hus med hjälp av Sofia Björkemar en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2019-11-20

Skogsby/Öland
    Jag har köpt en villa på Öland och fått ett enormt varmt och effektivt bemötande av Sofia Björkemar. Hela processen har varit smidig och jag har hela tiden känt mig underrättad och väl behandlad. Jag skulle definitivt vilja rekommendera henne till andra samt använda mig av hennes tjänster i och med en eventuell framtida försäljning. Läs mer
  • Margareta F köpte sitt hus med hjälp av Sofia Björkemar en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

2019-11-18

Hagby/Öland
    Sofia har varit mycket bra, professionell o trevlig
    . Gett information o hjälpt till vid frågor. Skulle verkligen rekommendera Sofia till andra köpare/ säljare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Färjestaden

Peter Hallberg