Sofia Björkemar

Sofia Björkemar

Sofia Björkemar är mäklare på Fastighetsbyrån Färjestaden

Sofia Björkemar har varit registrerad mäklare sedan 2010-02. Sofia Björkemar har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-03 och har fått 102 omdömen med ett betyg på 4.7. Sofia Björkemar har haft 21 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 102 Läs vad Sofia Björkemar

• köpte sitt hus med hjälp av Sofia Björkemar en del av Fastighetsbyrån Färjestaden
    • Karlevi / Öland
    2022-07-01 Verifierad kund
    Sofia var väldigt hjälpsam när vi kontaktade henne för att se huset.
    Hon var drivande i budgivningen och underlättade avslut.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Björkemar en del av Fastighetsbyrån Färjestaden
    2022-06-14 Verifierad kund
    Första gången för mig att skriva avtal därför upplevdes det lite stressigt då hon skulle på annat möte. Jag upplevde hon var på säljaren sida där vi pratade om städ. Lägger jag 1,7 miljoner klart jag vill ha en flyttstäd när dessutom bostaden är uthyrd hela sommaren. Jag kände mig stressad och ingen förståelse för detta det gjorde mig ledsen då det är självklart man vill flytta in 'rent'.
  • sålde sitt hus med hjälp av Sofia Björkemar en del av Fastighetsbyrån Färjestaden
    • Dörby / Öland
    2022-05-24 Verifierad kund
    Sofia var mycket informativ när det gäller hur försäljningen skulle gå till. Detta genomfördes också snabbt; styling, hemnet och anbudsförfarande.
    Tryggt och professionellt och hon gav hela tiden en känsla av eget engagemang i processen, förmedlade kunskap om kundernas behov.
    För mig personligen var förväntan av mäklarens engagemang klart lägre än det hon faktiskt visade under hela försäljningsprocessen.
    • Mörbylånga / Öland
    2022-05-12 Verifierad kund
    Vi blev bemött på ett väldigt bra sätt och hade löpande och bra kontakt med Sofia under hela processen, dvs. från visningen till kontraktstecknade.
    • Mörbylånga / Öland
    2022-05-11 Verifierad kund
    Höll mig uppdaterad hela tiden, och var tydlig med hur intresset var från spekulanter
    2022-05-09 Verifierad kund
    Sofia uppfyllde helt våra förväntningar i samband med köpet av vårt fritidshus dvs. trevligt och lyhört bemötande, ordning och reda i dokumentationen samt smidighet vid planering av tillträdet till fastigheten.
    2022-05-05 Verifierad kund
    Uppfyllde alla våra förväntningar! Professionell och trevlig mäklare!
    2022-05-05 Verifierad kund
    Gott samarbete! Bra förmedling mellan säljare och köpare
    2022-05-05 Verifierad kund
    Vi har fått ett trevligt och seriöst bemötande.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Björkemar en del av Fastighetsbyrån Färjestaden
    2022-05-05 Verifierad kund
    Väl bemötta av Sofia som skötte affären med bravur!