Sofia Björkemar

Sofia Björkemar

Sofia Björkemar är mäklare på Fastighetsbyrån Färjestaden

Sofia Björkemar har varit registrerad mäklare sedan 2010-02. Sofia Björkemar har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-03 och har fått 83 omdömen med ett betyg på 4.6. Sofia Björkemar har haft 25 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 83 Läs vad Sofia Björkemar

• köpte sitt hus med hjälp av Sofia Björkemar en del av Fastighetsbyrån Färjestaden
    • Mörbylånga / Öland
    2021-07-31
    Sofia var påläst och professionell vilket kändes tryggt. De saker hon inte hade koll på tog hon reda på och återkopplade till oss skyndsamt. Att hon dessutom var trevlig och serviceminded gör oss glada att just hon fick sälja huset till oss. Sammanfattningsvis så levde Sofia upp till våra förväntningar.
  • sålde sitt hus med hjälp av Sofia Björkemar en del av Fastighetsbyrån Färjestaden
    • Algutsrum - Törnbotten / Öland
    2021-07-29
    Kunnig. Vänlig. Lätt att få tag på.
    Glatt humör.
    Informerade mig hela tiden om läget.
    Stort tålamod.
    Trots stora förväntningar så blev dem ändå överträffade.
    Hela upplevelsen var mer än toppen.
    Stort tack för allt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Björkemar en del av Fastighetsbyrån Färjestaden
    • Färjestaden / Öland
    2021-07-29
    Väldigt bra mäklare har hjälpt mig genom hela säljprocessen med råd och support.
  • sålde en tomt med hjälp av Sofia Björkemar en del av Fastighetsbyrån Färjestaden
    • Färjestaden / Öland
    2021-07-28
    Oerhört proffsig, lyhörd! Hon har känts som en trygghet i denna för mig mycket viktiga affär. Jag skulle utan tvekan rekommendera henne till någon annan som har planer på en liknande händelse.Vi har bara talats vid i telefon, sms, mail, och per brev. Trots detta har det varit varmt och personligt!
    • Stora Frö - Sandbergen / Öland
    2021-05-04
    Vi köpte ett hus på Öland våren 2021 genom Sofia, och hon gjorde ett lysande jobb. Tydlig information, flexibilitet vid fysiska visningar, bra digital visning samt professionell hantering av kontraktsskrivandet och andra kontakter. Med största sannolikhet skulle jag välja henne som mäklare om jag skulle sälja ett hus på Öland!
    Hej Ove! Tack för ett fint omdöme! :) hoppas ni kommer trivas i huset! / Sofia Sofia Björkemar
  • Karin V
    • Tveta / Öland
    Köpt fritidshus.
    Vi har högt ställda krav på återkoppling och lyhördhet, men ej utanför arbetstid. Vid köpet, innan vi vunnit budet, var det lång tid för återkoppling, därefter fick vi en utmärkt sådan. Detta gör det svårt att ge en bedömning.
    Sofia är en mycket trevlig och vänligt person. Skulle hon visat det väldigt fina gehör redan från början hade vi anlitat henne vid försäljningen av vår fastighet.
    Hej Karin! Tack för din kommentar! Hoppas ni kommer trivas med ert nya fritidshus! / Sofia Sofia Björkemar
    • Algutsrum - Törnbotten / Öland
    2021-05-04
    Trevlig och seriös mäklare.
    Kan verkligen rekommendera Sofia.

Försäljning gick tack vare hennes engagemang över förväntan 👍
    Tack för ett fint omdöme Stefan :) ni får hojta till om ni blir sugna på fritidshus på Öland framöver igen så hjälper jag er! :) / Sofia Sofia Björkemar
    • Färjestaden Centralt / Öland
    2021-03-19
    Vi sålde vårt hus i Färjestaden med Sofias hjälp.
    Hon är en mycket empatisk och kunnig mäklare som är genuint intresserad av både hus och personer. En fantastisk mäklare med både hjärna och hjärta! Svårt att slå hennes kompetens och omtanke.
    Valet är inte svårt nästa gång vi ska köpa hus, det blir Sofia Björkemar som får hjälpa oss med det!
    Tack Annah! Är så glad att jag fick hjälpa er med försäljningen av ert fina hus! Vi hörs och ses! :) / Sofia Sofia Björkemar
    • Stora Frö - Sandbergen / Öland
    2021-03-05
    Sofia har sålt vår villa. Hon har agerat proffsigt, serviceinriktat och kunnigt i sitt område. Hon har varit tydligt och svarat på våra frågor och också haft god kontakt med de som varit på visning och förmedlat deras frågor till oss och kunnat ge svar. Vi ger Sofia högsta betyg och anlitar henne gärna igen i eventuella kommande bostadsaffärer.
    Tack snälla för fina ord! / Sofia Sofia Björkemar
    • Mörbylånga / Öland
    2021-01-07
    Vi har köpt ett sommarhus och fått utmärkt assistans av Sofia både vid visning och kontraktsskrivning. Hon har varit snabb med svar då vi behövt dessa. Skulle inte tveka att rekommendera henne till vänner och bekanta vid deras ev. behov.
    Tack för fina ord! Kul att ni är nöjda! / Sofia Sofia Björkemar