Läs vad 6 Läs vad Tomas Jonson

• 2021-01-04
    Vi har köpt en villavagn.
    Vi har blivit väldigt väl bemött av Tomas som också har varit hjälpsam med alla våra frågor. Hela processen har varit gått väldigt smidigt trots Corona.
    Jonna K
  • 2020-10-26
    Köpte sommarbostad på Öland. Hittills har altt funkat bra. Fick hjälp med att överföra köpeskillingen till Fastighetsbyråns klientmedelskonto, vilket sparade 5000 kr. som min bank ville ha för omaket. De har även tagit hand om det att registrera fastigheten på mitt namn.
    Ulla-britt S
    • 46.0 m²
  • 2020-10-25
    Vi köpte ett renoveringsobjekt på södra Öland.
    Vi blev bra bemötta, Tomas var lugn och informativ vilket gjorde att han var förtroendeingivande.
    Vi hade inte målat upp några förväntningar förutom att Tomas skulle göra sitt jobb, vlket han gjorde på ett utmärkt sätt.
    Allt som att var det en bra upplevelse som gör att vi gärna rekommenderar Tomas som mäklare.
    Mvh Jonas Mäki.
    Jonas M
    • 45.0 m²
    • Pilekulla / Öland
  • 2020-10-14
    fritidshus ,proffesionellt japp det tyckker jag att thomas levde upp till mina förväntningarfin upplevelse allt gick smidigt o snabbt
    Östen S
    • 45.0 m²
    • Pilekulla / Öland
    sålde sitt hus med hjälp av Tomas Jonson en del av Fastighetsbyrån Färjestaden
  • 2020-10-05
    Tomas sålde min villavagn på Eriksöre. Han kände till campingen o återkopplade till mej med jämna mellanrum vilket kändes tryggt.
    Samtalen med honom kändes lättsamma o han lyssnade o gav råd. Jag är mycket nöjd
    Viveka S
    sålde sitt hus med hjälp av Tomas Jonson en del av Fastighetsbyrån Färjestaden
  • 2020-10-02
    Bra kontakt, neutral i sitt uppträdande, snar att svara på frågor.
    Niclas N
    köpte sitt hus med hjälp av Tomas Jonson en del av Fastighetsbyrån Färjestaden

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte