Tomas Jonson

Tomas Jonson

Tomas Jonson är mäklare på Fastighetsbyrån Färjestaden

Tomas Jonson har varit registrerad mäklare sedan 2020-04. Tomas Jonson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-10 och har fått 13 omdömen med ett betyg på 5.0. Tomas Jonson har haft 21 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 13 Läs vad Tomas Jonson

• köpte sitt hus med hjälp av Tomas Jonson en del av Fastighetsbyrån Färjestaden
    • Södra Möckleby / Öland
    2021-06-12
    Trevlig, kompetent och snabb på att återkoppla.
  • sålde sitt hus med hjälp av Tomas Jonson en del av Fastighetsbyrån Färjestaden
    2021-06-07
    jag har sålt en bostadsrätt jättebra trevlig förväntningarna var jättebra
    väldigt nöjd
    • Grönhögen / Öland
    2021-05-18
    Köpte bostad i Grönhögen och fick mycket bra hjälp under hela processen.
    • Tveta / Öland
    2021-05-04
    Sålt vårt vinterbonade sommarhus. Gick väldigt snabbt och smidigt.

Mäklaren Tomas Jonsson mycket trevlig och effektiv. Levde mer än väl upp till våra förväntningar.

Betyg 10 av 10.
  • Nadia L
    sålde sitt hus med hjälp av Tomas Jonson en del av Fastighetsbyrån Färjestaden
    • Enetri / Öland
    2021-05-03
    Med Tomas får du en mäklare som bemöter dig fint och är en lugn och förtroendeingivande mäklare med driv. Kan varmt rekommendera Tomas.
  • Karin V
    sålde sitt hus med hjälp av Tomas Jonson en del av Fastighetsbyrån Färjestaden
    2021-04-16
    Tomas hjälpte oss att sälja vår villavagn på Eriksöre. Han hittade snabbt vår köpare - innan den hann ut på Hemnet - och affären kunde omgående klaras av. Vilket var ett plus då vi skulle tillträda ett nytt fritidsboende. Tomas har alltid varit snabb och korrekt i sin återkoppling med oss som säljare. Vi är fullt nöjda kunder för hjälpen från Fastighetsbyrån.
    • Grönhögen / Öland
    2021-04-13
    Har fungerat mycket bra och allt har varit till belåtenhet
    2021-01-04
    Vi har köpt en villavagn.
    Vi har blivit väldigt väl bemött av Tomas som också har varit hjälpsam med alla våra frågor. Hela processen har varit gått väldigt smidigt trots Corona.
    2020-10-26
    Köpte sommarbostad på Öland. Hittills har altt funkat bra. Fick hjälp med att överföra köpeskillingen till Fastighetsbyråns klientmedelskonto, vilket sparade 5000 kr. som min bank ville ha för omaket. De har även tagit hand om det att registrera fastigheten på mitt namn.
    • Pilekulla / Öland
    2020-10-25
    Vi köpte ett renoveringsobjekt på södra Öland.
    Vi blev bra bemötta, Tomas var lugn och informativ vilket gjorde att han var förtroendeingivande.
    Vi hade inte målat upp några förväntningar förutom att Tomas skulle göra sitt jobb, vlket han gjorde på ett utmärkt sätt.
    Allt som att var det en bra upplevelse som gör att vi gärna rekommenderar Tomas som mäklare.
    Mvh Jonas Mäki.