Läs vad 65 Läs vad Ann-Kristin Yllén

• 2021-01-19
    Mycket professionellt och trevligt!
    Anatoliy G
    Anatoliy G
    • 60.5 m²
    • Trångsund
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
  • 2021-01-17
    Vi har sålt vårat hus via Fastighetsbyrån Farsta, med Ann-Kristin Yllén som mäklare. Vi är mycket nöjda från första mötet till avslutet. Hon är tydlig och kommunikativ.. Vi tycker att försäljningen som är en känslosam process, har hanterats med mycket hög kompetens och yrkesskicklighet.
    Lars B
    • 146.0 m²
    • Länna
    sålde sitt hus med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Tack Lars! Jag är väldigt glad över att ni valde mig och att jag fick äran att hjälpa er att ta er vidare till nästa steg i livet. Nu håller jag alla tummar jag kan för att ni ska hitta er nya drömbostad. Vi ses snart igen!

• 2021-01-06
    Väldigt bra bemötande av en professionell mäklare.
    Peter L
    • 1:a
    • 44.5 m²
    • Högdalen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Tack Peter! Hoppas att L ska trivas och att hon får nytta av snickarverkstaden :)

• 2020-12-20
    Jag har köpt en lägenhet i Skogås med hjälp av Ann-Kristin Yllen och är otroligt nöjd med bemötandet samt den service hon gav genomgående från första visning till kontraktsskrivning. Rekommenderar varmt att ta hjälp av Ann-Kristin vid bostadsaffärer!
    Christoffer J
    • 67.0 m²
    • Skogås
    Tänk så bra det blev till slut. Hoppas att det gick bra på Ikea och att du ska trivas i lägenheten. Stort tack!

• 2020-12-09
    Köpte en 2:a på 62 kvadrat av Ann-Kristin.
    Jag blev bra bemött och upplevde att hon även tog ett stort intresse i att det gick bra för mig att sälja min befintliga bostad.
    Erik K
    • 62.0 m²
    • Trångsund
    Tack Erik för din rekommendation. Hoppas att du ska trivas i din nya, lite större lägenhet.

• 2020-11-02
    Ann-Kristin !
    Hon är jätte bra på alla set, som Mäklare duktig och bra bemötande, Hon fyllde alla förväntningar och sålde min Lägenhet, Hon skulle jag rekommendera.
    Jaime N
    • 1:a
    • 44.5 m²
    • Högdalen
    Kul att du känner dig nöjd! Du har en fin lägenhet. Vi ses snart igen.

• 2020-10-04
    Jag har sålt en lägenhet. Hon var proffisionell, trevlig, snäll och bra på det hon gör. Mina förväntningar var att hon skulle vårt hus för ett bra pris och det gick utmärkt då priset var högre än vad vi förväntade oss. Det var skönt, allt gick smidigt och det var väldigt spännande. Mäklaren var bra på sitt jobb och allt var härligt.
    Haidar A
    • 5:a
    • 116.0 m²
    • Fagersjö
    Tack Haidar för er rekommendation. Betyder mycket för mig!

• 2020-09-28
    Vi har köpt ett hus. Vi fick ett trevligt bemötande av Ann-Kristin Yllén på visningen, hon svarade på många frågor samt erbjöd möjlighet till mer information för de frågor som hon inte hade svar på. Hon har varit lättillgänglig under hela köp-processen och har alltid varit hjälpsam och trevlig.
    Rasha A
    • 70.0 m²
    • Sköndal
    köpte sitt hus med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Tack Rasha vad glad jag känner mig över att jag fick hjälpa er i ert husköp! Jag hoppas att ni ska trivas i ert nya fina hus.

• 2020-09-18
    Bästa mäklare jag har pratat som har stor kunskap i arbete
    Vida J
    • 98.0 m²
    • Skogås
    sålde sitt hus med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Tack Vida för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av ditt radhus. Önskar dig allt gott i framtiden!

• 2020-08-27
    Sålt hus.
    Stort tack till Ann-Kristin. En fantastisk mäklare med stort yrkeskunnande och en härlig personlighet. Alltid i tid och snabb kommunikation. Nu börjar vi resan mot Öland. Det betyder mycket för oss.
    Bästa rekommendationer från oss!
    Jenny H
    Jenny H
    • 159.0 m²
    • Länna
    sålde sitt hus med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag är glad över att jag kunde hjälpa er på er resa och jag är övertygad om att vi hittade en familj som kommer att trivas i ert hus. Tusen tack för rekommendationen - den värmer! Ses snart igen!