Mäklare Stockholms län Stockholm Farsta Fastighetsbyrån Farsta Ann-Kristin Yllén
Ann-Kristin Yllén
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är alla människor som jag får chansen att träffa i form av köpare, säljare och spekulanter. Det är roligt att få finnas där och hjälpa till i deras kanske största affär.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är noggrann och engagerad. Efter att ha varit mäklare i mer än 10 år har jag dessutom stor erfarenhet av olika typer av marknader och vet vad som behöver göras när det går lite trögt.

Vad gör du helst på fritiden?
Fritiden spenderar jag med min familj och vi åker gärna till vårt landställe mitt i Sörmland. Där finns lugnet och alla projekten. Jag sitter inte gärna still! Läs mer

Läs vad 14 kunder tycker om Ann-Kristin Yllén

• Josefin B sålde sin bostad med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jättefint och proffsigt bemötande, alltid tillgänglig. Vi är nöjda med hela affären! Läs mer
    2018-11-28 Ann-Kristin Y svarar Josefin B
    Tack för att bra samarbete och fin rekommendation! Önskar er stort lycka till med allt det nya i ny stad.
  • Helene B sålde sin bostad med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Har sålt ett radhus i Skogås. Bra bemötande. Peppande positiv. Engagerad. Läs mer
    2018-11-21 Ann-Kristin Y svarar Helene B
    Tack Helene för en fin rekommendation.
  • Amal B sålde sin bostad med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    är hjälpsam trevlig, engagerad. Svarar alltid, Läs mer
    2018-11-19 Ann-Kristin Y svarar Amal B
    Tack för dina fina ord Amal. Tänk så bra det blev med allt. Vi ses snart igen!
  • Tania A
    Tania A sålde sin bostad med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Mycket bra bemötande och god och snabb service

Mvh Tania Läs mer
    2018-11-21 Ann-Kristin Y svarar Tania A
    Tack! Hoppas att ni trivs i nya bostaden nu.
  • Iwona O sålde sin bostad med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Sålt en etta i Skogås, vi fick väldigt bra bemötande och Ann-Kristin gjorde väldigt bra intryck från första träffen. Proffsig, hjälpsam, lätt tillgänglig. Väldigt nöjd med samarbetet. Läs mer
    2018-11-08 Ann-Kristin Y svarar Iwona O
    Tack Iwona för att jag fick ert förtroende att ha hand om försäljningen och tack för den fina rekommendationen.
  • Paulina O sålde sin bostad med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Ann-Kristin hjälpte mig sälja min etta i Skogås. Hon var otroligt kunnig och kunde mycket om området. Dessutom var hon väldigt proffesionell och behöll en positiv inställning genom hela säljprocessen. Svarar snabbt och gärna på alla frågor man har, ger jättebra tips och hjälper en behålla lugnet när det blir stressigt/jobbigt :) Tack Ann-Kristin! Läs mer
    2018-11-05 Ann-Kristin Y svarar Paulina O
    Tack Paulina för dina fina ord!
  • Anders O sålde sin bostad med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Hon har gjort ett jobb jag är mycket nöjd med
    Mvh Anders J Läs mer
    2018-11-05 Ann-Kristin Y svarar Anders O
    Tack Anders för din rekommendation!
  • Kristina H sålde sin bostad med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Sålt ett radhus i Skogås. Hon är engagerad, och kunnig. Hon levde upp till alla förväntningar. Läs mer
    2018-10-03 Ann-Kristin Y svarar Kristina H
    Tack Kristina och Michael för att jag fick förtroendet från er att hjälpa er. Hoppas att ni ska trivas bra i ert nya område. Vi ses snart igen!
  • Barbro E skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Försäljning av ett kedjehus i Skogås. Vi har blivit mycket väl bemötta och hon har visat stort tålamod med oss säljare i en tid då det är svårt att sälja.
    Vi tycker att hon väl levt upp till våra förväntningar. Läs mer
    2018-06-13 Ann-Kristin Y svarar Barbro E
    Tack Barbro! Hoppas att ni kommer trivas i nya lägenheten.
  • Carita K
    Carita K skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag har sålt min bostadrätt till bra pris och proffionellt bemötande .Hon var väldigt psykologisk och möter kunden där den befinner sig i köpproccesen. Läs mer
    2018-06-07 Ann-Kristin Y svarar Carita K
    Tack Carita för fint betyg. Lycka till nu i din nya bostad. Trevlig sommar!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Farsta

Jon Pettersson