Ann-Kristin Yllén

Ann-Kristin Yllén

Ann-Kristin Yllén är mäklare på Fastighetsbyrån Farsta

Ann-Kristin Yllén har varit registrerad mäklare sedan 2010-11. Ann-Kristin Yllén har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 80 omdömen med ett betyg på 4.9. Ann-Kristin Yllén har haft 36 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är alla människor som jag får chansen att träffa i form av köpare, säljare och spekulanter. Det är roligt att få finnas där och hjälpa till i deras kanske största affär.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är noggrann och engagerad. Efter att ha varit mäklare i mer än 10 år har jag dessutom stor erfarenhet av olika typer av marknader och vet vad som behöver göras när det går lite trögt.

Vad gör du helst på fritiden?
Fritiden spenderar jag med min familj och vi åker gärna till vårt landställe mitt i Sörmland. Där finns lugnet och alla projekten. Jag sitter inte gärna still!

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 80 Läs vad Ann-Kristin Yllén

• sålde sitt hus med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2021-09-15
    Ann-Kristin är en professionell, kunnig och erfaren mäklare, tillika lyhörd och trevlig. Hon vill genuint göra ett bra jobb och återkopplar frekvent genom hela processen, så man som säljare känner sig uppdaterad hela tiden.
    Rekommenderas varmt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    • Sköndal
    2021-09-08
    Jag tycker att Ann-Kristin Yllen gav ett starkt förtroende och lättsam att prata med och ställa frågor till . Hon var lätt att få tag
    Jag valde henne utav fler mäklare pågrund av hennes personlighet . .
    Tack Lena för din rekommendation. Nu håller jag alla tummar för att ni får den bostad ni önskar. Vi ses snart igen! Ann-Kristin Yllén
  • Jouri P
    • Bandhagen
    2021-08-30
    Ann-Kristin är en otroligt kunnig mäklare som jag verkligen kan rekommendera!
    Hon är extremt kunnig i området och fanns där för oss under hela säljprocessen. En mäklare du kan lita på!
    Wow! Tack så mycket för fina ord. Ann-Kristin Yllén
  • köpte sitt hus med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2021-08-28
    Vi blev bemötta på ett välkomnande, varmt och glatt sätt. Är mycket nöjda med vår mäklare. Snabb och rak kommunikation, alltid tillmötesgående.
    Tack snälla för en fin rekommendation. Hoppas att ni ska trivas i Skogås. Vi ses snart igen och denna gång "live". Ann-Kristin Yllén
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    • Sköndal
    2021-06-23
    Svarade snabbt, enkel att ha kontakt med, trevlig, flexibel och hjälpsam
    Tack Anne-Lie. Kul att ni fick köpa lägenheten. Snart dags för flytt! Ann-Kristin Yllén
    • Högdalen
    2021-06-05
    Köpt radhus. Trevlig, hjälpsam och lugn mäklare.
    Tack Annika för en fin rekommendation. Kul att se dig i lördags men trist med tån :) Trevlig sommar! Ann-Kristin Yllén
    2021-05-27
    Hittills 5 a 5. Men tycker det är lite konstigt att skicka ut undersökningen innan tillträdet är helt klart??
    Hej Johan, jag håller fullt och helt med dig och så var det fram tills alldeles nyligen. Men Reco tycker att vi ska göra annorlunda. Min målsättning är i alla fall att jag ska fortsätta vara 5 av 5 under hela uppdragets gång och ännu längre än så :) Ann-Kristin Yllén
    2021-05-22
    Vi sålde vår villa med Ann-Kristins hjälp. När vi träffade henne första gången fick vi ett mycket gott intryck av henne. Hon är trygg, jordnära och genuint intresserad av att sälja objekt, inte upplevelser som en del andra mäklare upplevs. Hon är mycket kunnig om de områden hon säljer fastigheter inom, vilket gör henne mycket trovärdig som mäklare. Hon är tydlig i sin säljstruktur och hon sätter realistiska mål. Hon satte ett mål för vad hon trodde att huset kunde gå för, men överträffade sig själv med råge, vilket vi belönade med en extra bonus.
    Huset såldes två dagar efter första visningen.
    Vi är otroligt nöjda med henne och skulle inte tveka en sekund att anlita henne igen om det blir aktuellt med ny bostadsförsäljning.
    Tack Kristoffer och Madeleine för att ni valde mig när ni skulle sälja ert fina hus och tack för allt! Hoppas att jag kan tipsa er om möjliga bostäder för er att köpa också. Vi hörs och ses snart igen! Ann-Kristin Yllén
    2021-05-21
    Köpte en villa som Ann-Kristin förmedlade. Vi tycker Ann-Kristin var kunnig, ärlig och gav ett proffesionellt intryck. Affären genomfördes smidigt och vi kände oss trygga med Ann-Kristin som mäklare. Rekommenderas!
    Hej Rikard, vad härligt att höra. Stort tack! Det var en ära att få sälja hus till er. Hoppas att ni ska trivas i området. Trevlig sommar! Ann-Kristin Yllén
    2021-05-17
    Vid vårt lägenhetsköp var hon väldigt entusiastisk och förklarade utförligt och lättförståeligt om olika processer så man lätt hängde med. Vi kände oss väldigt trygga med Ann-Kristin. Kan starkt rekommendera!
    Hej Fred! Vilken fin rekommendation. Mina varmaste tack till er. Hoppas att ni fick till en god grillmiddag under helgen och att ni känner att ni kommit i ordning. Varmt välkomna till Skogås! Ann-Kristin Yllén