Ann-Kristin Yllén

Ann-Kristin Yllén

Ann-Kristin Yllén är mäklare på Fastighetsbyrån Farsta

och har varit registrerad mäklare sedan 2010. Ann-Kristin Yllén har varit aktiv på Reco.se sedan 2017 och har fått 57 omdömen sedan 2017-11-02. Ann-Kristin Yllén har haft 27 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är alla människor som jag får chansen att träffa i form av köpare, säljare och spekulanter. Det är roligt att få finnas där och hjälpa till i deras kanske största affär.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är noggrann och engagerad. Efter att ha varit mäklare i mer än 10 år har jag dessutom stor erfarenhet av olika typer av marknader och vet vad som behöver göras när det går lite trögt.

Vad gör du helst på fritiden?
Fritiden spenderar jag med min familj och vi åker gärna till vårt landställe mitt i Sörmland. Där finns lugnet och alla projekten. Jag sitter inte gärna still!
    Försäljningar 2019-09 - 2020-08

57 omdömen om Ann-Kristin Yllén

• Bästa mäklare jag har pratat som har stor kunskap i arbete
    Vida J sålde sitt hus med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2020-09-18
    • 98.0 m²
    2020-09-18
    Tack Vida för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av ditt radhus. Önskar dig allt gott i framtiden!

Ann-Kristin Y

• Sålt hus. Stort tack till Ann-Kristin. En fantastisk mäklare med stort yrkeskunnande och en härlig personlighet. Alltid i tid och snabb kommunikation. Nu börjar vi resan mot Öland. Det betyder mycket för oss. Bästa rekommendationer från oss!
    Jenny H
    Jenny H sålde sitt hus med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2020-08-27
    • 159.0 m²
    • Länna
    2020-08-27
    Jag är glad över att jag kunde hjälpa er på er resa och jag är övertygad om att vi hittade en familj som kommer att trivas i ert hus. Tusen tack för rekommendationen - den värmer! Ses snart igen!

Ann-Kristin Y

• Jag träffade fyra mäklare inför vår försäljning av villan i Stortorp. Ann-Kristin gav ett tryggt, tydligt o professionellt intryck. Hon kan området o gav en klar och tydlig bild av hur processen går till så vi valde att ta hjälp av henne. Hon levde upp till och överträffade våra förväntningar. Allt flöt på perfekt och vi hade en rafflande budgivning som landade på en nivå som vi var mycket nöjda med! Kan Varmt rekommendera Ann-Kristin till den som ska sälja sitt hus!!
    Helene W
    Helene W sålde sitt hus med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2020-08-17
    • 129.0 m²
    • Trångsund
    2020-08-17
    Tack Helene för din fina rekommendation. Jag är otroligt glad att jag fick äran att hjälpa er med ert fina hus! Ja det blev otroligt spännande på slutet. Nu hoppas vi att köparna kommer att trivas lika bra som ni gjort i många år framöver. Ses snart!

Ann-Kristin Y

• She has great and pleasant personality. She helped us to buy our house without any hassle.
    Dilanjan Milinda Damacene J köpte sin lägenhet med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    • 67.0 m²
    • Farsta Strand
    2020-08-05
    Thank you very much for your kind words!

Ann-Kristin Y

• She was really good at explaining everything in detail. This was our first apartment we bought in Sweden so this experience is new to us but Anna made it all easy for us. We don't speak Swedish so Anna explained everything in English and was very supportive. Answered to all our questions and queries. She is good at her Jo. And I would highly recommend Anna.
    Dushyanthi J köpte sin lägenhet med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    • 67.0 m²
    • Farsta Strand
    2020-08-05
    Thank you very much! Hope you enjoy your new home!

Ann-Kristin Y

• Hej! Jag har sålt via Ann Kristin min lägenhet på 96 kvm i Skogås. Jag har hört mycket positiva ord om henne, och bestämde mig därför för att lita på henne! Det var det bästa valet i mitt liv! Enligt min mening är hon en betrodd person som vet sitt jobb och närmar sig professionellt.
    Maciej K sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2020-07-03
    • 4:a
    • 96.0 m²
    2020-07-03
    Tack Maciej för en väldigt fin rekommendation. Den värmer verkligen. Hoppas att ni ska trivas i ert nya hus nu. Vi ses senare idag!

Ann-Kristin Y

• Vi sålde en 3a i Skogås. Ann-Kristin har varit professionell , noggrann och ordentlig . Rekommenderas stark !
    Ewelina L sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2020-06-10
    • 80.0 m²
    2020-06-10
    Tack Ewelina för er rekommendation! Betyder mycket för mig :) Vi ses efter sommaren!

Ann-Kristin Y

• Ett väldigt fint och tryggt bemötande hela vägen.
    Karin Elisabet S sålde sitt hus med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2020-05-20
    • 81.0 m²
    2020-05-20
    Tack! Det var en ära att få hjälpa dig en gång till. Lycka till nu med ditt "nya liv" på annan ort.

Ann-Kristin Y

• Finns inte annat att säga om Ann-Kristin att hon är bäst i stan. Tack vare hennes erfarenhet, engagemang och positiva inställning mitt i pandemin blev det ett mycket gott resultat vilket också innebär att vi kan fortsätta våran resa med en stor trygghet och skapa oss vårat nya liv som vi fram tills nu bara drömt om.
    Mats Gunnar H sålde sitt hus med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2020-05-07
    • 160.0 m²
    • Trångsund
    2020-05-07
    Tack Mats för din väldigt fina rekommendation. Är glad över att ni får fortsätta att följa er dröm!

Ann-Kristin Y

• Proffsig, påläst, kunnig, trevlig. Inger förtroende och skapar trygghet. Varma rekommendationer!
    Therese H
    Therese H köpte sitt hus med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2020-03-07
    • 109.0 m²
    2020-03-07
    Blir väldigt glad för din fina rekommendation. Tack snälla!