Mäklare Stockholms län Stockholm Farsta Fastighetsbyrån Farsta Ann-Kristin Yllén
Ann-Kristin Yllén
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-01
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är alla människor som jag får chansen att träffa i form av köpare, säljare och spekulanter. Det är roligt att få finnas där och hjälpa till i deras kanske största affär.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är noggrann och engagerad. Efter att ha varit mäklare i mer än 10 år har jag dessutom stor erfarenhet av olika typer av marknader och vet vad som behöver göras när det går lite trögt.

Vad gör du helst på fritiden?
Fritiden spenderar jag med min familj och vi åker gärna till vårt landställe mitt i Sörmland. Där finns lugnet och alla projekten. Jag sitter inte gärna still! Läs mer

Läs vad 21 kunder tycker om Ann-Kristin Yllén

• Elin L köpte sin lägenhet med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-02-18

2:a
    61.8m²
    Skogås
    Trevlig, professionell och snabb! Läs mer
    2019-02-18 Ann-Kristin Y svarar Elin L
    Tack Elin! Hoppas att du ska trivas i din nya lägenhet nu.
  • Mika F skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-02-12

Väldigt trevligt och kunnigt bemötande. Vi förväntade oss dock att priset vi skulle få var ca 600 tkr högre efter värderingen än utfall men det var en ostabil marknad under försäljningen. Ann Kristin hörde av sig med uppdateringar regelbundet och genomförde försäljningen på ett utmärkt sätt och vi rekommenderar henne Läs mer
    2019-02-12 Ann-Kristin Y svarar Mika F
    Tack Mika för fin rekommendation! Ja, det var tråkigt att det inte blev mer än det blev. Många visningar blev det! Kom ihåg att ni får höra av er till mig om ni vill ha hjälp med kapitalvinstberäkningen och K5-bilagan.
  • Manju Aryal K köpte sin lägenhet med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-01-25

4:a
    96m²
    Skogås
    Bemötande av mäklaren under min bostadsköp är väldigt bra. Läs mer
    2019-01-28 Ann-Kristin Y svarar Manju Aryal K
    Tack så mycket för en fin rekommendation. Hoppas att ni ska trivas i nya lägenheten!
    Ann-Kristin Y gillar detta
  • Sujit K köpte sin lägenhet med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-01-25

4:a
    96m²
    Skogås
    Vi köpte en lägenhet. Sammanfattningsvis var allt bra och bemötande som vi fått av mäklaren var också utmärkt. Vi fick tillräckligt information som vi behöve att få. I stort sett är vi nöjda. Läs mer
    Ann-Kristin Y gillar detta
  • Andrey D sålde sin bostad med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-01-17

Competent and professional. We love working with Ann-Kristin Läs mer
    2019-01-18 Ann-Kristin Y svarar Andrey D
    Thanks for your nice recommendation! Good luck in the new country and then welcome back :)
  • Tobias L
    Tobias L skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-01-04

Lyckad försäljning, jag är glad över mitt val av mäklare, Ann-Kristin var från första mötet väldigt professionell och kunnig, visade ett genuint intresse för min lägenhet och genom hela försäljningen kommunikativ och öppen med olika lösningar. Jag rekommenderar henne varmt och hjärtligt. Läs mer
    2019-01-07 Ann-Kristin Y svarar Tobias L
    Vad glad jag blir för din fina rekommendation Tobias. Hoppas att ni får det bra i Uppsala. Vi hörs inför deklarationen!
  • Malin A sålde sin bostad med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta

2018-12-21

Alltid påläst, alltid trevlig, återkopplar alltid snabbt! Läs mer
    Ann-Kristin Y gillar detta
  • Josefin B sålde sin bostad med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta

2018-11-27

Jättefint och proffsigt bemötande, alltid tillgänglig. Vi är nöjda med hela affären! Läs mer
    2018-11-28 Ann-Kristin Y svarar Josefin B
    Tack för att bra samarbete och fin rekommendation! Önskar er stort lycka till med allt det nya i ny stad.
  • Helene B sålde sin bostad med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta

2018-11-19

Har sålt ett radhus i Skogås. Bra bemötande. Peppande positiv. Engagerad. Läs mer
    2018-11-21 Ann-Kristin Y svarar Helene B
    Tack Helene för en fin rekommendation.
  • Amal B sålde sin bostad med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta

2018-11-16

är hjälpsam trevlig, engagerad. Svarar alltid, Läs mer
    2018-11-19 Ann-Kristin Y svarar Amal B
    Tack för dina fina ord Amal. Tänk så bra det blev med allt. Vi ses snart igen!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Farsta

Jon Pettersson