Mäklare Stockholms län Stockholm Farsta Fastighetsbyrån Farsta Ann-Kristin Yllén
Ann-Kristin Yllén
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2019-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är alla människor som jag får chansen att träffa i form av köpare, säljare och spekulanter. Det är roligt att få finnas där och hjälpa till i deras kanske största affär.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är noggrann och engagerad. Efter att ha varit mäklare i mer än 10 år har jag dessutom stor erfarenhet av olika typer av marknader och vet vad som behöver göras när det går lite trögt.

Vad gör du helst på fritiden?
Fritiden spenderar jag med min familj och vi åker gärna till vårt landställe mitt i Sörmland. Där finns lugnet och alla projekten. Jag sitter inte gärna still! Läs mer

Läs vad 33 Läs vad Ann-Kristin Yllén

• Hilda W sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-07-15

Högdalen
    Trygg och pålitlig mäklare som verkligen gjorde allt för att affären skulle bli så bra som möjligt! Alltid tydlig och bra återkoppling. Kan varmt rekommendera Ann-Kristin! Läs mer
  • Anita G sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-05-30

Skogås
    Jag har sålt en bostadsrätt. Ann-Kristin är trevlig och effektiv, pratsam. Jag hade väl förväntat mig lite högre pris men det är ju trög marknad, och jag fick ändå mitt lägsta pris. Läs mer
    2019-06-04 Ann-Kristin Y svarar Anita G
    Tack Anita för din rekommendation. Ja, det var lite trögt. Hoppas att du hittar en ny, bra bostad snart! Trevlig sommar!
  • Malin W sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta

Trångsund
    Vi fick ett seriöst intryck av Ann-Kristin redan från början i försäljningen av vår bostadsrätt. Vi hade bråttom att sälja på grund av flytt och då lyckades ändå Ann-Kristin göra en bra tidsplan för försäljningen. Man fick aldrig känslan av att hon var för upptagen och att man var till besvär. Hon tog sig tid för oss. Nu är det bara synd att vi inte har något mer som ska säljas när vi är så glada över samarbetet. Läs mer
    2019-06-04 Ann-Kristin Y svarar Malin W
    Hårt slit lönar sig! Det är ni ett stort bevis på. Tack för att ni valde mig och för er fina rekommendation. Vi ses snart igen!
  • Elin S sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta

Skogås
    Trevlig och väldigt proffsig, alltid glad och positiv och utförde sitt uppdrag på bästa tänkbara sätt, rekommenderar varmt Ann-Kristin då vi är supernöjda! Läs mer
    2019-06-04 Ann-Kristin Y svarar Elin S
    Dina ord värmer! Stort tack till er för att ni hjälpte till att göra det så bra.
  • Henrik V sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta

Skogås
    Ann-Kristin har varit väldigt proffsig och samtidigt väldigt hjälpsam och gjort allt för att vi ska få en sådan bra försäljning som möjligt. Vi har känt oss väldigt trygga med Ann-Kristin som mäklare och litat på henne till 100%. Vi skulle inte tveka att anlita henne igen. Läs mer
    2019-06-04 Ann-Kristin Y svarar Henrik V
    Tusen tack för dina fina ord! Vad skönt att det kändes så bra och skönt att det gick vägen efter en pirrig helg :)
  • Sten B sålde sitt hus med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-05-22

Länna
    Ann-Kristin har sålt min villa på en seg marknad. Vi har kommit bra överens och Ann-Kristin har alltid haft bra förslag på åtgärder att vidta under försäljningsprocessen. Läs mer
    2019-05-23 Ann-Kristin Y svarar Sten B
    Tack för rekommendationen Sten.
  • Gisella L sålde sitt hus med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-05-20

Radhus
    alltid professionell och kontaktbar. Läs mer
    2019-05-23 Ann-Kristin Y svarar Gisella L
    Tack! Håller nu tummarna att ni hittar något bra nu!
  • Andrej P sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-05-13

Sålt en 3a, mäklaren var väldigt flitig och engagerad och strategisk. Läs mer
    2019-05-17 Ann-Kristin Y svarar Andrej P
    Tack för att ni valde mig och för den fina rekommendationen!
  • Maria W
    Maria W sålde sitt hus med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-04-11

Skogås
    Jag valde Ann-Kristin då jag vet att hon har stor erfarenhet av försäljning av radhus i Skogås. Det var en tuff bostadsmarknad när jag skulle sälja, men jag kände stort förtroende hela vägen och är mycket nöjd med den avslutade affären. Det var ordning och reda på allt, och alltid ett vänligt och professionellt bemötande. Läs mer
    2019-04-26 Ann-Kristin Y svarar Maria W
    Vilken fin rekommendation, tack snälla Maria!
  • Marie H sålde sitt hus med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-04-06

Högdalen
    Snabb och smidig försäljning. Positiv och kunnig mäklare. Läs mer
    2019-04-11 Ann-Kristin Y svarar Marie H
    Tack på mycket Marie och Kjell! Kul att det blev så bra.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Farsta

Jon Pettersson