Ann-Kristin Yllén
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-06 - 2020-05
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är alla människor som jag får chansen att träffa i form av köpare, säljare och spekulanter. Det är roligt att få finnas där och hjälpa till i deras kanske största affär.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är noggrann och engagerad. Efter att ha varit mäklare i mer än 10 år har jag dessutom stor erfarenhet av olika typer av marknader och vet vad som behöver göras när det går lite trögt.

Vad gör du helst på fritiden?
Fritiden spenderar jag med min familj och vi åker gärna till vårt landställe mitt i Sörmland. Där finns lugnet och alla projekten. Jag sitter inte gärna still! Läs mer

Läs vad 50 Läs vad Ann-Kristin Yllén

• Karin Elisabet S sålde sitt hus med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-05-20

Skogås
    Ett väldigt fint och tryggt bemötande hela vägen. Läs mer
    2020-05-26 Ann-Kristin Y svarar Karin Elisabet S
    Tack! Det var en ära att få hjälpa dig en gång till. Lycka till nu med ditt "nya liv" på annan ort.
  • Mats Gunnar H sålde sitt hus med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-05-07

Trångsund
    Finns inte annat att säga om Ann-Kristin att hon är bäst i stan.
    Tack vare hennes erfarenhet, engagemang och positiva inställning mitt i pandemin blev det ett mycket gott resultat vilket också innebär att vi kan fortsätta våran resa med en stor trygghet och skapa oss vårat nya liv som vi fram tills nu bara drömt om. Läs mer
    2020-05-18 Ann-Kristin Y svarar Mats Gunnar H
    Tack Mats för din väldigt fina rekommendation. Är glad över att ni får fortsätta att följa er dröm!
  • Therese H
    Therese H köpte sitt hus med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-03-07

Skogås
    Proffsig, påläst, kunnig, trevlig. Inger förtroende och skapar trygghet. Varma rekommendationer! Läs mer
    2020-03-11 Ann-Kristin Y svarar Therese H
    Blir väldigt glad för din fina rekommendation. Tack snälla!
  • Malin J köpte sin lägenhet med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-03-02

4:a
    Hagsätra
    Väldigt trevlig, engagerad och tydlig. Bra bemötande Läs mer
    2020-03-11 Ann-Kristin Y svarar Malin J
    Tack Malin! Hoppas att ni ska trivas i er nya fina lägenhet.
  • Kim V köpte sin lägenhet med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-02-15

2:a
    Trångsund
    Köpte vår första lägenheten från Ann-Kristin. En erfaren och vänlig mäklare som vi uppfattade hjälpte oss med allt vi behövde. Läs mer
    2020-02-17 Ann-Kristin Y svarar Kim V
    Tack Kim! Jag hoppas att ni ska trivas i er nya lägenhet. Ni vet var jag finns om jag kan hjälpa er längre fram.
  • Charlotte S sålde sitt hus med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-01-29

Trångsund
    Bra, pålitlig och snabb på att svara och agera. Läs mer
    2020-02-05 Ann-Kristin Y svarar Charlotte S
    Tack för en fin rekommendation!
  • Kaire J sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-12-08

2:a
    Skogås
    Ann-Kristin var jätte professionell, var alltid i tid och lyssnade mycket mina önskemål. Rekommenderar när man vill ha en mäklare som är målmedveten och är inte rädd att jobba på. Läs mer
    2019-12-09 Ann-Kristin Y svarar Kaire J
    Tack Kaire för att jag fick hjälpa dig ännu en gång. Du vet var jag finns om du behöver hjälp längre fram :) Är så glad för din skull att det blev bra för dig och din familj.
  • Lars E köpte sitt hus med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-12-02

Sköndal
    Vi har köpt ett radhus som förmedlades av Ann-Kristin Yllén. Som köpare uppfattade vi Ann-Kristin som professionell, transparent och opartisk. Läs mer
    2019-12-02 Ann-Kristin Y svarar Lars E
    Tack Lars för din fina rekommendation. Varmt välkommen till området och hoppas att ni ska trivas lika bra som säljarna gjort.
  • Annelie L sålde sitt hus med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-11-12

Skogås
    I våras sålde vi vårt radhus. För cirka åtta år sedan var Ann-Kristin Yllén mäklaren på samma bostad när vi var köpare. När det sen blev dags för oss att sälja kände vi att hon skulle vara den rätta mäklaren för oss.

Hon gav oss många goda råd på vägen. Redan innan det var helt bestämt att vi ville flytta hade vi vårt första möte där vi gjorde en preliminär tidsplan. När det sen var klart med köpet av vårt nästa boende så var det bara att sätta igång.

Vi önskade oss en snabb och smidig affär och det var också det vi fick. Vi fick veta att vi kunde boka in fler visningstillfällen för att kanske få upp priset något men vi valde att nöja oss med det pris det blev efter två visningar. Läs mer
    2019-11-12 Ann-Kristin Y svarar Annelie L
    Hej Annelie och Tobias, vad glad jag blir för er fina beskrivning! Tusen, tusen tack! Ni vet var jag finns om ni skulle behöva min hjälp längre fram och självklart kommer en påminnelse efter årsskiftet om deklarationen :)
  • Asen V sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-11-04

4:a
    Hagsätra
    .Vi har såld bostadsrätt
    . Respektfull och punktlig
    . Nöjd med mäklarens insats Läs mer
    2019-11-05 Ann-Kristin Y svarar Asen V
    Stort tack för din rekommendation!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Farsta

Jon Pettersson