Ann-Kristin Yllén

Ann-Kristin Yllén

Ann-Kristin Yllén är mäklare på Fastighetsbyrån Farsta

Ann-Kristin Yllén har varit registrerad mäklare sedan 2010-11. Ann-Kristin Yllén har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 110 omdömen med ett betyg på 4.9. Ann-Kristin Yllén har haft 32 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är alla människor som jag får chansen att träffa i form av köpare, säljare och spekulanter. Det är roligt att få finnas där och hjälpa till i deras kanske största affär.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är noggrann och engagerad. Efter att ha varit mäklare i mer än 10 år har jag dessutom stor erfarenhet av olika typer av marknader och vet vad som behöver göras när det går lite trögt.

Vad gör du helst på fritiden?
Fritiden spenderar jag med min familj och vi åker gärna till vårt landställe mitt i Sörmland. Där finns lugnet och alla projekten. Jag sitter inte gärna still!

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 110 Läs vad Ann-Kristin Yllén

• sålde sitt hus med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2022-09-20 Verifierad kund
    Jag tycker Hon är en glad och positiv person .Hon är väldigt aktiv och svarar alltid när man ringer till henne.
    2022-09-17 Verifierad kund
    Jag fick bra kontakt från början. Har träffat andra mäklare också men det klickade genast med Ann Kristin. Att priset inte blev det som jag förväntat var synd men i dagens läge är det svårare att sälja.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    • Trångsund
    2022-09-15 Verifierad kund
    Bra mäklare som levererar resultat. Glad, energisk och trevlig person. Lätt att prata med. Uppdaterar kontinuerligt om förloppet vilket är jätte uppskattad. Gillade samarbetet. Rekommenderar.
    Tack Silver för en fin rekommendation! Ann-Kristin Yllén
    2022-09-08 Verifierad kund
    Bästa tänkbara förklarade allt
    Hade frhoppningar men hon överträffade dem
    Hon är bara BÄST
    Tack snälla Rolf. Jag är glad att allt gick enligt plan och att vi hittade gulliga köpare som kommer trivas bra i ditt radhus. Vi ses snart igen! Ann-Kristin Yllén
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2022-06-01 Verifierad kund
    Åh, vilken härlig tjej!
    Seriös och kunnig
    Snabb återkoppling på allt som hände, och alltid lika glad och trevlig i telefon!
    Allt gott till dej, Ann-Kristin🥇
    Tack Annika! Är så glad att det var du som köpte. Hoppas att du ska trivas i din nya lägenhet. Ann-Kristin Yllén
    2022-04-01 Verifierad kund
    An absolutely wonderful person: always welcoming, always attentive, always very professional, always on time. She knows her job so extremely well, and her advice is always on point.

I couldn't be happier that she was the broker handling the sale of my apartment.
    Oh thank you for your words about me! You made my Friday! Ann-Kristin Yllén
    • Högdalen
    2022-03-25 Verifierad kund
    Vi fick ett mycket bra bemötande av Ann-Kristin , professionellt och tydligt under hela processen. Vi kände oss helt trygga med hennes stöd.
    Jag är så glad att jag fick äran att hjälpa er med er lägenhet. Kul att vi lyckades förmedla den varma känsla som finns i ert hem. Tusen tack! Ann-Kristin Yllén
    2022-03-16 Verifierad kund
    Mitt första möte med en mäklare så jag har inte mycket att referera till men känner att jag fått bra bemötande och snabba uppdateringar.
    En väldigt personlig service där jag känner att jag får hjälp och svar på mina kanske lite ”dumma” och förvirrade frågor.
    Får känslan av att hon på ett professionellt sätt möter köparens förväntningar och säljarens krav.
    Väldigt nöjd
    Det finns inga "dumma" eller förvirrade frågor. Är bara glad att få hjälp till och förklarar gärna. Snart dags för flytt och jag hoppas att du ska få trivas i din nya fina lägenhet. Ann-Kristin Yllén
    2022-03-14 Verifierad kund
    Allting gick smidigt, Ann Kristin är trevlig och kommunikationen emellan var snabb och fungerande
    Tack Melinda för dina ord. Kul att det gick bra och smidigt. Nu ska vi bara hitta en ny lägenhet till dig också :) Ann-Kristin Yllén
    2022-03-05 Verifierad kund
    Bra bemött. För lågt utgångsbud.
    Ja, det var tråkigt att det blev lite rörigt i samband med budgivning och vad säljaren ville sälja för. Hoppas hur som helst att J ska trivas i lägenheten. Det är ju en väldigt trevlig lägenhet. Ann-Kristin Yllén