Mäklare Stockholms län Stockholm Farsta Fastighetsbyrån Farsta Johanna Romanoff
Johanna Romanoff
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-01
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är väldigt engagerad, noggrann och resultatinriktad. Jag ser alltid till att du som köpare eller säljare lämnar affären med en känsla av att "bättre än såhär blir det inte". Jag vill lösa affären på bästa sätt för alla inblandade!

Vad gör du helst på fritiden?
Då idrottar jag! Både fotboll, boxning eller gym. Jag reser gärna till nya platser som jag inte har sett och så har jag ett stort inredningsintresse.

Hur ser din drömbostad ut?
Det finns flera! Just nu är det en nyproduktionslägenhet som jag och min sambo flyttar in i till hösten inne i city och om några år (förhoppningsvis!) en strandnära villa med stora panoramafönster mot vattnet. Läs mer

Läs vad 50 kunder tycker om Johanna Romanoff

• Annie V köpte sin bostad med hjälp av Johanna Romanoff en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-01-09

Jag är väldigt tacksam att Johanna blev vår mäklare när vi köpte vår första bostadsrätt, det gjorde att hela processen kändes som en dans på rosor. Hon är vänlig, professionell och hjälpte oss igenom alla tusentals frågor som i synnerhet dyker upp när man köper för första gången. Smidigt och tryggt! Läs mer
    2019-01-10 Johanna R svarar Annie V
    Hej Annie! Tack för din fina kommentar. Det gör mig jätteglad att höra att ni känner er nöjda med mitt arbete och köp-processen :).
    Ha det bra nu i nya lägenheten! Jag hoppas ni ska trivas!

• Niclas S
    Niclas S köpte sin bostad med hjälp av Johanna Romanoff en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-01-09

Vi köpte vår första bostadsrätt. Johanna fick oss att känna oss trygga och var tillgänglig för att svara på alla våra frågor. Läs mer
    2019-01-10 Johanna R svarar Niclas S
    Halloj Niclas! Tack för fina ord :) Jag kommer ni kommer att trivas kanon i er nya lägenhet!

Allt gott så hoppas jag vi hörs i framtiden :)

/Johanna
  • Conny L köpte sin bostad med hjälp av Johanna Romanoff en del av Fastighetsbyrån Farsta

2018-12-11

Jag har köpt en lägenhet genom Johanna.
    Hon är kunnig i sitt område som mäklare. Jag hade inte så mycket förväntningar mer intresserad av att mäklaren vet vad hon kunde förmedla gällande lägenheten som jag tittade på. Johanna kunde göra detta på ett trevligt sätt. Läs mer
    2018-12-11 Johanna R svarar Conny L
    Hej Conny! Tack för din kommentar. Glad jag blir!

Tror denna lägenhet kommer passa dig och barnen perfekt :)

Allt gott,

PS. du vet vart jag finns om det är något framöver!

God Jul!
  • Anita L
    Anita L sålde sin bostad med hjälp av Johanna Romanoff en del av Fastighetsbyrån Farsta

2018-11-16

Sålt bostad. Professionell, noggrann, Kände mig helt trygg i processen. Läs mer
    2018-11-16 Johanna R svarar Anita L
    Hej Anita! Tack för ditt fina omdöme och ett bra samarbete!

Allt gott tills vi hörs igen!
    Med vänliga hälsningar, Johanna
  • Frank H köpte sin bostad med hjälp av Johanna Romanoff en del av Fastighetsbyrån Farsta

2018-11-06

Vi köpte ett radhus, sorgligt, ett dödsbo där något gått bort för tidigt. Johanna var rak och tillmötesgående mot oss som köpare och samtidigt hänsynsfull gentemot de sörjande säljarna. Läs mer
    2018-11-06 Johanna R svarar Frank H
    Hej Frank! Tack för ditt omdöme! Ja, detta var en tuff försäljning för inblandade parter men det blev ju bra tillslut. Jag hoppas du och familjen kommer trivs bra i huset!

Hälsa och ha det fint!
    Mvh, Johanna
  • Kerstin S köpte sin bostad med hjälp av Johanna Romanoff en del av Fastighetsbyrån Farsta

2018-09-18

Jag har köpt en 2:a. Hon verkar vara trevlig och professionellt och svarar alltid på email och mobil. Läs mer
    2018-11-06 Johanna R svarar Kerstin S
    Hej Kerstin, tack för dina ord! Hoppas du trivs bra i lägenheten! :)

/Johanna
  • Håkan H sålde sin bostad med hjälp av Johanna Romanoff en del av Fastighetsbyrån Farsta

2018-09-15

Hej!

Har inte haft så mkt med Johanna Romanoff att göra avseende uppdraget av bostadsförsäljningen då min son varit huvudägare och bättre kan besvara frågorna. Den kontakt jag haft har varit OK.
    MVH Håkan Hedlund Läs mer
  • Johan A skrev om Johanna Romanoff en del av Fastighetsbyrån Farsta

2018-07-01

Vi hade Johanna Romanoff som mäklare och hon var väldigt bra på att återkoppla snabbt när vi hade frågor och funderingar och väldigt tillmötesgående när vi hade önskemål om olika ändringar. Kompetent, påläst, glad och trevlig. Vi är jättenöjda. Läs mer
    2018-08-02 Johanna R svarar Johan A
    Hej Johan!
    Tack för en fin rekommendation, känns jättekul att höra! Hoppas att ni har haft en fin sommar. Hälsa familjen och ha det så bra nu. Ni vet vart jag finns om det skulle vara något framöver! :)

• Raimund S skrev om Johanna Romanoff en del av Fastighetsbyrån Farsta

2018-05-19

Kändes att hon inte va riktig informerad, håll inte löften även om andra ställde till det med och ingen riktig angagemang. Läs mer
  • Mats N skrev om Johanna Romanoff en del av Fastighetsbyrån Farsta

2018-05-08

Köpt en lägenhet Utmärkt service, klar och tydlig samt effektiv. Läs mer
    2018-05-08 Johanna R svarar Mats N
    Halloj Mats!

Tack för att du tog dig tid till att skriva några rader. Det uppskattas! Vad kul att du känner dig nöjd. Din nya lägenhet är superfin och jag hoppas du kommer trivas!

Allt gott!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Farsta