Mäklare Stockholms län Stockholm Farsta Fastighetsbyrån Farsta Johanna Romanoff
Johanna Romanoff
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är väldigt engagerad, noggrann och resultatinriktad. Jag ser alltid till att du som köpare eller säljare lämnar affären med en känsla av att "bättre än såhär blir det inte". Jag vill lösa affären på bästa sätt för alla inblandade!

Vad gör du helst på fritiden?
Då idrottar jag! Både fotboll, boxning eller gym. Jag reser gärna till nya platser som jag inte har sett och så har jag ett stort inredningsintresse.

Hur ser din drömbostad ut?
Det finns flera! Just nu är det en nyproduktionslägenhet som jag och min sambo flyttar in i till hösten inne i city och om några år (förhoppningsvis!) en strandnära villa med stora panoramafönster mot vattnet. Läs mer

Läs vad 47 kunder tycker om Johanna Romanoff

• Anita L
    Anita L sålde sin bostad med hjälp av Johanna Romanoff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Sålt bostad. Professionell, noggrann, Kände mig helt trygg i processen. Läs mer
    2018-11-16 Johanna R svarar Anita L
    Hej Anita! Tack för ditt fina omdöme och ett bra samarbete!

Allt gott tills vi hörs igen!
    Med vänliga hälsningar, Johanna
  • Frank H köpte sin bostad med hjälp av Johanna Romanoff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi köpte ett radhus, sorgligt, ett dödsbo där något gått bort för tidigt. Johanna var rak och tillmötesgående mot oss som köpare och samtidigt hänsynsfull gentemot de sörjande säljarna. Läs mer
    2018-11-06 Johanna R svarar Frank H
    Hej Frank! Tack för ditt omdöme! Ja, detta var en tuff försäljning för inblandade parter men det blev ju bra tillslut. Jag hoppas du och familjen kommer trivs bra i huset!

Hälsa och ha det fint!
    Mvh, Johanna
  • Kerstin S köpte sin bostad med hjälp av Johanna Romanoff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag har köpt en 2:a. Hon verkar vara trevlig och professionellt och svarar alltid på email och mobil. Läs mer
    2018-11-06 Johanna R svarar Kerstin S
    Hej Kerstin, tack för dina ord! Hoppas du trivs bra i lägenheten! :)

/Johanna
  • Håkan H sålde sin bostad med hjälp av Johanna Romanoff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Hej!

Har inte haft så mkt med Johanna Romanoff att göra avseende uppdraget av bostadsförsäljningen då min son varit huvudägare och bättre kan besvara frågorna. Den kontakt jag haft har varit OK.
    MVH Håkan Hedlund Läs mer
  • Johan A skrev om Johanna Romanoff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi hade Johanna Romanoff som mäklare och hon var väldigt bra på att återkoppla snabbt när vi hade frågor och funderingar och väldigt tillmötesgående när vi hade önskemål om olika ändringar. Kompetent, påläst, glad och trevlig. Vi är jättenöjda. Läs mer
    2018-08-02 Johanna R svarar Johan A
    Hej Johan!
    Tack för en fin rekommendation, känns jättekul att höra! Hoppas att ni har haft en fin sommar. Hälsa familjen och ha det så bra nu. Ni vet vart jag finns om det skulle vara något framöver! :)

• Raimund S skrev om Johanna Romanoff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Kändes att hon inte va riktig informerad, håll inte löften även om andra ställde till det med och ingen riktig angagemang. Läs mer
  • Mats N skrev om Johanna Romanoff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Köpt en lägenhet Utmärkt service, klar och tydlig samt effektiv. Läs mer
    2018-05-08 Johanna R svarar Mats N
    Halloj Mats!

Tack för att du tog dig tid till att skriva några rader. Det uppskattas! Vad kul att du känner dig nöjd. Din nya lägenhet är superfin och jag hoppas du kommer trivas!

Allt gott!
  • Velina P skrev om Johanna Romanoff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi är mycket nöjd med Johanna och Fastighetsbyrån. Hon är effektiv, professionell och håller god kommunikation med oss. Vi återkommer mer än gärna! Läs mer
    2018-05-08 Johanna R svarar Velina P
    Hej på er!

Tack för en fin rekommendation! Det har varit kul att hjälpa er hitta ett nytt boende, vi ses på tillträdet! :)
    Ha en nu en fin dag i solen!
    Mvh Johanna
  • Peter Ö
    Peter Ö skrev om Johanna Romanoff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Mycket nöjd med Fastighetsbyrån och Johanna.
    Vi återkommer mer än gärna! Läs mer
    2018-04-13 Johanna R svarar Peter Ö
    Hej Peter!

Stort tack för ert fina omdöme. Nu blir jag extra glad denna fredag.
    Hälsa hem och ha det gott!
  • Diana P
    Diana P skrev om Johanna Romanoff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Trevlig och saklig. Vi hade en hel del visningar. Försökte hitta spekulanter när bostadsmarknaden svajade. Kunde nås på sms och återkoppla. Var nöjd även när affären gjordes bra upplagt! Tack Johanna för din hjälp! Läs mer
    2018-03-27 Johanna R svarar Diana P
    Hej Diana!
    Vad kul att du känner dig nöjd! Känns kul att höra, det har varit trevligt att samarbete med dig/er!
    Hoppas ni trivs bra i nya lägenheten!
    Hälsningar Johanna

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Farsta