en del av Fastighetsbyrån Farsta

4.9 / 5 i betyg — 7 rekommendationer

Läs vad 7 användare tycker om Michael Björkung

• Helena S
    Helena S skrev om Michael Björkung en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Fungerade jättebra allting. Snabbt och tydligt. Mäklare tillgänglig och lätt att samarbeta med.
    2016-11-22 Michael B svarar Helena S
    Hej Helena, glad att du är nöjd. Tack för visat förtroende och lycka till med ert nya boende.
  • Helena K
    Helena K skrev om Michael Björkung en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Mitt intryck av Michael var mycket bra! Som jag upplevde honom som att han tog sig tid för alla som besökte hans visningar, svarade kunnigt och förståeligt på allas frågor och fick i alla fall mig att känna mig välkommen. Jag upplevde också honom som att han behandlar alla som kommer på hans visningar lika, oavsett hudfärg eller om man skulle råka dyka upp med en partner av samma kön. Det är det långt från alla andra mäklare som gör!
    Han har också humor, vilket jag på min jakt efter lägenhet har saknat hos andra mäklare. Han verkar läsa andra människor väldigt bra, och skiftar mellan allvar och skratt, högt och lågt på ett ledigt och avslappnat sätt.
    Jag träffade på Michael ett par gånger på olika visningar, och en stor anledning till att jag köpte den lägenheten jag köpte (förutom perfekt läge och diskmaskin) var att det var han som sålde den. Jag kände mig mycket trygg med honom. Han var också riktigt bra vid kontraktsskrivningen och uppfattade att jag av oerfarenhet inte riktigt hängde med på allt som sades. Han förklarade allt på ett lugnt och metodiskt sätt, så att jag nu är helt med på vad allt betyder och vad som gäller.
    Tack för fantastisk service :)
    2016-11-08 Michael B svarar Helena K
    Hej Helena,
    tack så jätte mycket för dina fina ord och hoppas du kommer trivas i nya lägenheten.
    Med vänlig hälsning Michael
  • Emma R
    Emma R skrev om Michael Björkung en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Snabb återkoppling, väldigt hjälpsam, smidigt och trevligt vid mötet för köpekontrakt.
  • Robert F
    Robert F skrev om Michael Björkung en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Mycket bra! Lätt att få tag på samt mycket hjälpande!
  • Simone P
    Simone P skrev om Michael Björkung en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Sköter allt väldigt smidigt. Toppenbra!
  • Monika O
    Monika O skrev om Michael Björkung en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Mycket bra, trevlig kunnig, jag fick stort förtroende för Michael.
  • Mounir D
    Mounir D skrev om Michael Björkung en del av Fastighetsbyrån Farsta