Michael Schönning
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 57 Läs vad Michael Schönning

• Johan L
    Johan L sålde sitt hus med hjälp av Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-03-27

Örby
    Michael har stor erfarenhet och kunskap om marknaden som ständigt förandras.
    Vi kontaktade 3 olika mäklarbolag som alla gav olika scenarion för vår husförsäljning, Michael gav det mest trovärdiga intrycket och det visade sig vara rätt.
    Michael har vart rådgivande och tillgänglig under hela proccessen.
    👍🏼👍🏼 Läs mer
    2020-03-29 Michael S svarar Johan L
    Hej Johan, det har varit ett nöje att arbeta med dig och dom ständiga snabba avstämningarna under resans gång. Riktigt stort tack för rekommendationen.
  • Mimmi T köpte sin lägenhet med hjälp av Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-03-23

Jättebra mäklare! Engagerad och kunnig! Läs mer
    2020-03-23 Michael S svarar Mimmi T
    Stort tack Mimmi, ni kommer trivas fantastiskt bra i området med alla barn som vi pratade om.
  • Sebastian F köpte sin lägenhet med hjälp av Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-03-22

Högdalen
    Vi köpte en lägenhet i Högdalen och är supernöjda med Michael.

Förutom trevligt bemötande, uppriktigt intresse och fantastisk tillgänglighet så var Michael alltid villig att hjälpa oss med de saker vi inte kunde eller förstod (förstagångsköpare). Läs mer
    2020-03-23 Michael S svarar Sebastian F
    Hej Sebastian, roligt att höra, blir alltid lika glad att kunna förmedla en bra känsla till förstagångsköpare, stort tack!
  • Christer S sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-03-18

Bandhagen
    Har mötts på ett respektfullt sätt hela tiden av Michael !! Handpenning till mig och efter en vecka är i behov av dessa !!!!! Annars så jättebra I stort, du bra så bra !!!!
    Take care
    Christer Läs mer
    2020-03-23 Michael S svarar Christer S
    Hej Christer, prioriterar dig och hoppas på att inom kort betala ut handpenningen. Stort tack för rekommendationen.
  • Emil L sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-03-12

Högdalen
    Sålde bostad i Högdalen och det gick väldigt smärtfritt och smidigt! Professionellt och trevligt bemötande Läs mer
    2020-03-23 Michael S svarar Emil L
    Hej Emil, stort tack för rekommendationen.
  • Jonathan H köpte sin lägenhet med hjälp av Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-02-28

Hagsätra
    Jag köpte min lägenhet från Michael på Fastighetsbyrån i Farsta.

Jag tyckte han skötte hela processen väldigt bra! Jag hade ingen erfarenhet av bostadsmarknaden tidigare och kände att Michael förklarade allting väldigt bra! Läs mer
    2020-03-04 Michael S svarar Jonathan H
    Hej Jonathan, stort tack för den fina rekommendationen.
  • Bertil H köpte sin lägenhet med hjälp av Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-02-04

Högdalen
    Tack vare mäklaren fick jag möjlighet att kolla på en lägenhet innan den kommit ut på nätet och få en snabb affär Läs mer
    2020-02-04 Michael S svarar Bertil H
    Hej Bertil. Det var en speciell affär som jag är glad att vara delaktig i. Stort tack för rekommendationen.
  • Cornelia A sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Farsta

Hagsätra
    Jag har med Michaels professionella hjälp sålt en 3:a i Hagsätra.
    Är mycket nöjd med Michaels stora engagemang och väldigt trevliga bemötande!
    Toppen, hör av mig direkt till honom när jag ska sälja min nästa lägenhet! Läs mer
    2020-02-04 Michael S svarar Cornelia A
    Hej Cornelia, stort tack för rekommendationen och givetvis vill jag gärna att ni hör av er när andra bostaden skall säljas.
  • Mikail D köpte sin lägenhet med hjälp av Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Farsta

Högdalen
    Michael har varit oerhört hjälpsam, proffsig och haft ett fint bemötande gentemot oss som köpte vår första lägenhet. Skulle starkt rekommendera Michael och Fastighetsbyrån Farsta! Läs mer
    2020-02-04 Michael S svarar Mikail D
    Hej, det är alltid speciellt med yngre personer som köper sin första bostad. Tacksam över att få hjälpa er och ni är alltid välkomna att återkomma till mig om ni har några framtida funderingar.
  • Mattias O sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Farsta

Högdalen
    Anlitade Michael för att sälja min lägenhet i Högdalen. Michael hittade en köpare så fort så lägenheten inte ens behövde annonseras på Hemnet, åtta dagar efter initierad kontakt var lägenheten såld. Otroligt proffsigt och gjorde processen med att sälja lägenheten mycket enkel. Kan varmt rekommendera Michael! Läs mer
    2020-02-04 Michael S svarar Mattias O
    Hej Mattias, förmedlar en hel del i huset vilket gör att jag har kontakt med en hel del kunder som söker där, detta blandat med lite tur resulterade i en smidig affär.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Farsta

Jon Pettersson