Michael Schönning
Aktiv på Reco.se sedan 2017-10-11
2019-08 - 2020-07

Läs vad 63 Läs vad Michael Schönning

• Kirti P sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-06-27

Högdalen
    Jag har sålt min etta och Michael har haft ett otroligt driv för att få denna försäljning att gå i hamn när marknaden sett ut som den gör i och med att det är svårt att sälja.

Michaels bemötande har alltid varit trevligt, bra, ringt vid minsta lilla händelse och även varit tillgänglig för mig när jag behövt nå honom via telefon, alltid snabb på respons och det har varit mina förväntningar, att en mäklare ska finnas där. Det har alltid känts tryggt med Michael och aldrig tvekat en sekund att jag valde honom som min mäklare!

Den bästa som ska ha ett stort tack! Läs mer
    2020-07-20 Michael S svarar Kirti P
    Hej Kirti, en speciell försäljning som till sist gick i lås. Stort tack för rekommendationen!
  • Anna K köpte sin lägenhet med hjälp av Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-06-06

2:a
    Högdalen
    Ett lugnt och tryggt bemötande. Kändes superskönt att ha en så trygg mäklare som Michael. Läs mer
    2020-06-07 Michael S svarar Anna K
    Stort tack Anna, ni kommer stormtrivas i lägenheten!
  • Gerdt S sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-06-03

3:a
    Hagsätra
    Vi har med Michaels eminenta hjälp snabbt och effektivt sålt vår bostadsrätt, han hjälpte också till med att räta ut juridiska frågetecken på ett förnämligt sätt. Vi anlitade just honom på rekommendation av en annan mäklare, som vi tidigare anlitat och hade förtroende för. Michael är snabb, effektiv och trevlig till sättet! Läs mer
    2020-06-07 Michael S svarar Gerdt S
    Hej Gerdt, jo det var en liten speciell situation som löste sig på ett mycket bra sätt. Stort tack för er fina rekommendation, det uppskattas.
  • Aron A köpte sin lägenhet med hjälp av Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-06-02

3:a
    Hagsätra
    progessionellt och tydligt i alla steg av processen Läs mer
    2020-06-07 Michael S svarar Aron A
    Stort tack för rekommendationen Aron.
  • Carmen J köpte sin lägenhet med hjälp av Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-04-29

hjälpsam!! Läs mer
    2020-04-29 Michael S svarar Carmen J
    Hej Carmen, stort tack för rekommendationen.
  • John-paul Ernst O sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-04-28

2:a
    Hagsätra
    Michael har alltid spelat med öppna kort utan att varken dölja eller skönmåla några delar av förfarandet. Han har dessutom varit en klippa vad gäller personlig service då jag kontaktade honom vid otaliga tillfällen under processen med frågor och orosmoment. Läs mer
    2020-04-29 Michael S svarar John-paul Ernst O
    Det var en väldigt speciell försäljning som drog ut på tiden där ni själva hade riktigt stort tålamod och stor tillit till mig, vilket jag tackar för. Tack för rekommendationen.
  • Johan L
    Johan L sålde sitt hus med hjälp av Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-03-27

Örby
    Michael har stor erfarenhet och kunskap om marknaden som ständigt förandras.
    Vi kontaktade 3 olika mäklarbolag som alla gav olika scenarion för vår husförsäljning, Michael gav det mest trovärdiga intrycket och det visade sig vara rätt.
    Michael har vart rådgivande och tillgänglig under hela proccessen.
    👍🏼👍🏼 Läs mer
    2020-03-29 Michael S svarar Johan L
    Hej Johan, det har varit ett nöje att arbeta med dig och dom ständiga snabba avstämningarna under resans gång. Riktigt stort tack för rekommendationen.
  • Mimmi T köpte sin lägenhet med hjälp av Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-03-23

4:a
    Jättebra mäklare! Engagerad och kunnig! Läs mer
    2020-03-23 Michael S svarar Mimmi T
    Stort tack Mimmi, ni kommer trivas fantastiskt bra i området med alla barn som vi pratade om.
  • Sebastian F köpte sin lägenhet med hjälp av Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-03-22

4:a
    Högdalen
    Vi köpte en lägenhet i Högdalen och är supernöjda med Michael.

Förutom trevligt bemötande, uppriktigt intresse och fantastisk tillgänglighet så var Michael alltid villig att hjälpa oss med de saker vi inte kunde eller förstod (förstagångsköpare). Läs mer
    2020-03-23 Michael S svarar Sebastian F
    Hej Sebastian, roligt att höra, blir alltid lika glad att kunna förmedla en bra känsla till förstagångsköpare, stort tack!
  • Christer S sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-03-18

Bandhagen
    Har mötts på ett respektfullt sätt hela tiden av Michael !! Handpenning till mig och efter en vecka är i behov av dessa !!!!! Annars så jättebra I stort, du bra så bra !!!!
    Take care
    Christer Läs mer
    2020-03-23 Michael S svarar Christer S
    Hej Christer, prioriterar dig och hoppas på att inom kort betala ut handpenningen. Stort tack för rekommendationen.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Farsta

Jon Pettersson