Niklas Holmberg

Niklas Holmberg

Niklas Holmberg är mäklare på Fastighetsbyrån Farsta

Niklas Holmberg har varit registrerad mäklare sedan 2004-08. Niklas Holmberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-10 och har fått 78 omdömen med ett betyg på 4.8. Niklas Holmberg har haft 6 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är kontakten med människor och att få göra mina kunder nöjda genom bra affärer.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är en erfaren mäklare som alltid jobbar för högsta tänkbara slutpris i kombination med nöjda kunder.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en tillgänglig och noggrann mäklare som sätter kunden i fokus.

Vad gör du helst på fritiden?
Fritiden tillbringar jag gärna med min familj.

78 omdömen om Niklas Holmberg

Viktoria R
Köpte sitt hus med hjälp av Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
Länna

Trevlig och professionell. Snabb att svara eller ringa tillbaka. Förtroendeingivande.

Svar från Niklas Holmberg

Kul att höra att du är nöjd Viktoria! Hoppas att ni kommer trivas bra i ert nya hus. Mvh Niklas

Annika E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
Centrala Tyresö

Enkel att få tag på och snabb hantering av affären. Jag är nöjd.

Svar från Niklas Holmberg

Kul att höra att du känner dig nöjd Annika. Passar på att önska dig en God Jul! //Niklas

Ida M
Sålde sitt hus med hjälp av Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
Länna

Han ger sig inte, och trägen vinner, tack för att du inte gav upp när vi själva hade tappat orken :).

Svar från Niklas Holmberg

Kul att kunna hjälpa er Ida trots en tuff marknad och alla motgångar med vattenläkage och avgiftsförändringar. //Niklas

Viktor P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
Farsta

Jag har både köpt av Niklas & sålt med Niklas! Han är kunnig, trevlig och han kan branschen! När det var dags att sälja var valet lätt! 10 av 10

Steffi Ö
Farsta

Bra intryck av mäklaren som verkade väldigt kunnig, men stundtals även less på att sälja projektet. Dessvärre inget bra intryck av Peab och problem med dem som drar ned helhetsintrycket av affären.

Michael H

Fantastisk mäklare som underlättar allt från start till slut. Han är professionell och ytterst behjälplig genom hela processen så man kan luta sig tillbaka.

Svar från Niklas Holmberg

Tack för fina ord 🙏. Kul att få hjälpa dig med både försäljning och köp igen. //Niklas

Rikard S
Farsta

Väldigt bra bemött, uppdatera mig hela tiden och var tillgänglig under hela processen. Trots tuff marknad löste han att den vart såld även om det inte kanske landa där man hade hoppats innan

Svar från Niklas Holmberg

Kul att höra att du är nöjd Rickard//Niklas

Niclas L
Farsta

Trevligt bemötande och behjälplig med frågor!

Karin W
Köpte sitt hus med hjälp av Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
Länna

Niklas inger förtroende och var lättillgänglig genom hela processen vilket kändes tryggt och bra.

Hans Valter M
Farsta

Snabb återkoppling och flexibel.