Nina Almqvist Feodoroff
en del av Fastighetsbyrån Farsta

Storforsplan 36
123 47 Farsta — Visa karta

Vad tror Nina att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 52 kunder tycker om Nina Almqvist Feodoroff

• Sofia Å skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Köpt en bostad med hjälp av Nina.

Bra bemötande, fick privatvisning snabbt efter kontakt, allt gick jättwsmidigt!
    Vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2018-10-10 Nina A svarar Sofia Å
    Tusen tack för era fina ord! Hoppas att flytten går bra och att ni trivs i lägenheten :)
  • Aziza A skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Hej!

Nina är väldigt smart, duktig, trävligt och mycke aktiv. hon tänker mycke på säljaren och köparen också. jag är jätte nöjd och glad för att valde henne som min mäklare.Hon är utmärkt Tack BÄSTA Nina för hjälpen.
    MVH
    Aziza Läs mer
  • Jenny R skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Inför min husförsäljning så kontaktade jag flera mäklare men bestämde mig direkt för Nina då jag snabbt fick förtroende för henne. Nina tar sig tid och lyssna, förklara och svara på frågor. Nöjd kund! Läs mer
  • Ewa L skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Bra hittills men det är inte klart än Läs mer
  • Angelica U
    Angelica U skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Helt underbar mäklare , lyhörd och hjälpte till mer än hon behövde när vi letade nytt❤ Fick vårt hus sålt för mer än vi trodde det skulle bli.
    Personligt och hjärtat på rätt sida som många andra mäklare inte har Läs mer
  • Kimberly R skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Nina är otroligt professionell, lyhörd, tillmötesgående och tillgänglig. Kunde inte varit nöjdare! Läs mer
  • Maria P
    Maria P skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Nina lyssnade tidigt till mina behov och önskemål och tog sig tid att prata och diskutera innan själva annonseringen av lägenheten. Hon hade stor erfarenhet av bostadsområdet och kände väl till målgruppen som jag ville attrahera med försäljningen. Jag fick bra tips på stylingfirma som hjälpte mig att styla lägenheten inför försäljning. Nina återkopplade snabbt på mina frågor och trots en lång budgivning med många bud, så kände jag hela tiden att jag hade koll på läget via Ninas snabba återkoppling. Mina intryck av Nina är att hon är lugn, professionell och påläst. Jag är mycket nöjd med hur Nina skötte min bostadsaffär och jag kände mig väl omhändertagen som kund. Läs mer
  • Amandine V skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Mycket bra! Trevlig, duktig, tillgänglig, mm. Läs mer
  • Dan J
    Dan J skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Toppen Mäklare som sålde vårat radhus ! Läs mer
  • Håkan H skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Ett vänligt och proffesionellt bemötande. Allt har hittills fungerat mycket bra. Läs mer
  • Sarah B skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Helt fantastisk!
    Nina var vänlig, tillmötesgående och otroligt kompetent. Hon gjorde allt för att hjälpa oss och ställde upp för oss på alla sätt och vis i samband med vårt husköp. Hon svarade på alla frågor snabbt och utförligt, samt gjorde en förhandsvisning till oss på huset med kort varsel på sin lediga dag vilket var oerhört uppskattat!
    Jag skulle rekommendera Nina varmt och om vi någon gång själva ska flytta igen skulle jag ringa Nina direkt :) Läs mer
  • Teo K skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Mycket bra och proffsigt bemötande, mäklaren levde helt upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Birgitta B skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Nina var seriös, proffsig och trevlig. Läs mer
  • Jakob L skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Bra service och kontakt från första värderingsmötet till försäljning Läs mer
  • Lars Åke D skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Mycket professionellt bemötande och allt genomfördes på ett mycket bra sätt. Läs mer
  • Birgitta H skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Mycket bra bemötande. Trevlig och engagerad. Läs mer
  • Lisa S skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Nina Almqvist är en mycket proffsig och trevlig mäklare. Hennes sociala förmåga är slående och försäljningen gick utmärkt! Läs mer
  • Susanne A skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Hejsan!
    Jag är mycket nöjd med det bemötande jag fick.
    Snabbt o smidigt genom hela förfarandet.
    Positiv och samarbetsvillig, Nina rekommenderas varmt. Läs mer
  • Leif E skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Nina är en mycket kompetent och kunnig mäklare. Samt att Nina är en mycket trevlig person. Nina har utfört sitt uppdrag mycket proffsigt. Läs mer
  • Göran D skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Utmärkt bemötande, mycket avlyssnande och kunnig. Läs mer
  • Karolina F skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Nina ger ett mycket seriöst och trevligt intryck. Väldigt påläst och väldigt glad och trevlig, vi är supernöjda med hennes deltagande i vårt köp av lägenhet :o) Läs mer
  • Lars B
    Lars B skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Nina är trevlig och hjälpsam. Försöker ta reda på de frågor man har så gott det går. Läs mer
  • Lars-göran S skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Nina, gav som första intryck stort förtroende och visade stor kunskap lätt att att samarbeta med. Genomförde vår lägenhetsaffär snabbt och proffsigt med över förväntan mycket bra resultat. Läs mer
  • Carin S skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Från första början ett positivt och förtroendegivande bemötande. Snabb, smidig, ärlig och proffsig hantering. Försäljningen har gått bra och uppföljningen lever upp till våra förväntningar, nu avvaktar vi bara på själva överlåtelsedagen! Läs mer
  • Ivana O
    Ivana O skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Extremt missnöjd. Hon lovade grejer hon inte kunde hålla och gick bakom ryggen på mig, allt för att bara avsluta affären och få sin del av kakan! Sämsta upplevelsen jag någonsin haft med en mäklare! Läs mer
  • Henrik P skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    100% jättenöjd!! Läs mer
  • Ali S skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Allt fungerade bra, klart och tydligt mäklare som var både trevlig och professionell, 5 av 5 stjärnor. Läs mer
    2016-02-10 Nina A svarar Ali S
    Tusen tack för din fina kommentar! Det var kul att få hjälpa till!
  • Lena L skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Mycket proffsigt bemötande. Nina kändes genomärlig och jag skulle anlita henne igen vid behov. Hon erbjöd ett antal tjänster men vi behövde inte någon extra tjänst vid den här försäljningen Läs mer
    2016-02-10 Nina A svarar Lena L
    Tack för din rekommendation, det värmer!
  • Avinash D skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    my experience as a customer is very good. Läs mer
  • Leif G skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Försäljning av bostadsrätt och hjälp med deklaration Läs mer
  • Marielle S skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Trevligt bemötande
    Lugn och sansad
    Social

Anlitad för försäljning av bostadsrätt i Farsta Läs mer
  • Manna skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Bra och snabb service. Snäll mäklare som fixar allting snabbt och effektivt samt kontaktar en vid varje moment.. Läs mer
  • Jan Olof skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi anlitade Nina för att sälja min mammas lägenhet. Vi valde Fastighetsbyrån bara för att dom samarbetar med våran bank. Bemötandet var väldigt bra, både sakligt och lättsamt. Slutresultatet var över förväntan. Allt genomfördes väldigt bra. Läs mer
  • Malin skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Nina var väldigt professionell och trevlig. Följde upp på ett bra sätt. Läs mer
  • Rolf G
    Rolf G skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Ett fantastiskt bemötande.
    Lyssnande. Respekterande.
    Och. Ett slutresultat som blev mycket inspirerande.
    Kunde inte blivet bättre.
    Tack!
    Hälsningar
    Rolf Läs mer
  • Agneta skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Bra bemötande, trevlig, vi är inte riktigt klara ännu Läs mer
  • Helena skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Ett mycket bra bemötande. Jag anlitade Nina för en försäljning och det har gått väldigt bra.
    Jag tycker att de överträffar förväntan.
    Jag är mycket nöjd med hela affären. Allt gick smidigt och snabbt. Jag upplevde Nina som väldigt proffsig. Läs mer
  • Oskar skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Nina är proffisionell ut i fingerspetsarna och genomför sina uppdrag med stor noggrannhet och integritet. Nina gör verkligen sitt yttersta för att såväl säljare som köpare ska bli 100 % nöjda.

Jag kan med glädje ge Nina mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • C B skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Nina är professionell, tillmötesgående och kunnig - en mäklare som man som köpare behöver i nutiden. Jag har varit med i många budgivningar förut, och har mött flera mäklare men Nina stack ut. Affären gick smidigt och jag kände mig trygg som köpare. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Sara G skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Stort tack till Nina för ett fantastiskt jobb med min lägenhetsförsäljning!! Läs mer
  • Sara A skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Nina är mäklaren som överträffar alla förväntningar! En mycket smidig försäljningsprocess och min lägenhet såldes till rekordpris :) Nina är också är supertrevlig och svarade alltid snabbt på mina frågor. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Larz skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Trevligt, öppet bra professionellt bemötande. Tydlig och uppföljande med information och visning av objektet. Kändes smidigt och tryggt.
    Jag var köpare av ett hus. Är nöjd.
    (Hon är också vacker med en varm utstrålning) Läs mer
  • Phillips skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Snabbt, smidigt, enkelt och bra. Läs mer
  • Stefan E
    Stefan E skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    En jätte duktig och lättsam mäklare.
    Och himla tjusig Läs mer
  • David M skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Allt flöt på smidigt i samband med att jag skulle köpa lägenhet och jag fick snabbt svar och hjälp när jag hörde av mig med frågor.

Kan därför inte annat än rekommendera Fastighetsbyrån och Nina. Läs mer
  • Linda A skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Har köpt en lägenhet av Nina Almqvist. Hennes bemötande var mycket trevligt och professionellt. Hon kunde svara på de frågor som jag hade på en gång vilket inte alla de andra kunde. Hon hade ett behagligt bemötande och jag kände mig inte förd bakom ljuset som man ibland i vissa avseenden kan känna som första gångs köpare. Hon kändes pålitlig och trygg. Läs mer
  • Dordane D skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Hjälpsam, driven och duktig mäklare. Läs mer
  • Philip P skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Fick ett bra intryck av Nina Almqvist. Hon var korrekt och trevlig.
    Gav ett lugnt och seriöst intryck.
    En mäklare jag kan rekommendera Läs mer
  • Sofie G skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Nöjd med bemötandet och Nina som mäklare Läs mer
  • Anna A skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Nina är väldigt trevlig, lugn, noggrann och kunnig. Lätt att ha att göra med, inte alls den "glassiga säljartypen", utan saklig och professionell. Läs mer
Jon Pettersson
Daniel Sedman