Läs vad 205 Läs vad Pär Schröder

• 2021-01-01
    Sålde 2:a i Farsta. Slarvigt ihopskriven objekts-texter. Svår att få information ur och vi sålde för långt under vad den varit värderad till i flera år trots rekordpriser i området. Det kom många spekulanter ich flera bud som sedan backades.
    Mou S
    • 62.0 m²
    • Farsta
    sålde sin lägenhet med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Farsta
  • 2020-10-15
    Vi köpte en bostadsrätt och fick hjälp med att hitta en lägenhet innan den kommit upp på marknaden. Enda problemet var att vissa saker som sas och skrevs om lägenheten inte riktigt stämde med verkligheten. Tex höjd i taket och priset i månaden. Annars är vi nöjda med köpet.
    Clara L
    • 53.5 m²
  • 2020-10-04
    Pär har en hög social kompetens, man känner sig alltid välkommen. Han är saklig i sin information och man får en känsla av ärlighet i kommunikationen med honom.
    Therese S
    • 62.0 m²
  • 2020-08-08
    Jag sålde en 2:a i Brynäs och köpte en 3:a i Sätra. Jag hade honom till både försäljning av min bostad och den bostad jag köpte. Blev bra bemött. Jag hade inga specifika förväntningar men upplevde att köpet och försäljning av bostad gick smidigt och fort, samt att jag hade bra kontakt med honom under hela processen.
    Christoffer W
    • 80.0 m²
  • 2020-08-01
    Proffsig och trevlig affär inkl humor.
    Han är lösningsfokuserad och det känns som han vill att det ska bli bra för båda parter.
    Anna B
    • 77.2 m²
  • 2020-07-07
    Mycket Bra, trevlig o saklig,
    Anders W
    • 104.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Gävle
  • 2020-07-05
    Vi sålde vårt radhus, var dåligt med intresserade, men Pär S höll humöret uppe på oss ändå och vi fick det sålt, så vi tycker att han är Rutinerad, tillmötesgående och trevlig.
    Rigmor W
    Rigmor W
    • 104.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Gävle
  • 2020-05-16
    Hej
    Vi har varit i kontakt med Pär vid flertalet tillfällen. Första gången sålde han en lägenhet till oss. Hans bemötande och person gjorde då att valet var lätt när vi själva skulle sälja.
    Vi har även haft kontakt under tiden emellan köp och sälj då vi vid ett par tillfällen varit på väg att sälja men ångrat oss.
    Per ger ett jättebra stöd när man funderar på utgångspriser, när man skall annonsera osv.
    Pär inger också ett stort förtroende då han alltid återkommer med utlovade svar. Ringer alltid tillbaka om man sökt honom. Bra information under försäljningen om vad som hela tiden händer.

Stefan och Carina
    Stefan O
    • 77.2 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Gävle
  • 2020-04-22
    Erfaren, trygg och stabil mäklare. Skulle anlita igen.
    Mattias F
    • 52.5 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Gävle
  • 2020-02-26
    Köpt radhus, affären gick bra, mäklaren trevlig i alla avseenden. Hade man några frågor eller funderingar fick man svar på det.
    Markus H
    • 80.5 m²
    • Andersberg/Stureborg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Gävle

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte