Pär Schröder

Pär Schröder

Pär Schröder är mäklare på Fastighetsbyrån Farsta

Pär Schröder har varit registrerad mäklare sedan 2010-09. Pär Schröder har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-01 och har fått 245 omdömen med ett betyg på 4.6. Pär Schröder har haft 48 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 245 Läs vad Pär Schröder

• Farsta
    2022-09-17 Verifierad kund
    Svarar snabbt, tar reda på saker och trevlig
    2022-09-13 Verifierad kund
    Bästa mäklaren! Har sålt ett antal hus och lägenheter genom åren men aldrig träffat en trevligare mäklare.
    Vi blev mycket trevligt bemötta och våra förväntningar infriades.
  • köpte sitt hus med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2022-08-17 Verifierad kund
    Pär has been extremely helpful and clear during the bidding process and before signing the contract. We didn't expect things to be this straight forward and smooth, and a big part of this was due to Pär's help.
  • sålde sitt hus med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2022-08-16 Verifierad kund
    Vi bytte mäklare under säljprocessen till Pär som kom in med mycket energi och engagemang. Han var lyhörd för våra önskemål och lade upp en bra plan utifrån detta, trots att det var semestertider. Han höll stadigt i rodret och vi kände oss trygga med honom hela vägen från start till mål. Han var proffsig i alla steg och lätt att ha att göra med, vilket även märktes i kontakten med spekulanterna och köparna. Allt gick snabbt och smidigt och alla partner blev mycket nöjda.
  • sålde sitt hus med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2022-08-16 Verifierad kund
    Vi letade efter en trevlig och engagerad mäklare och Pär var väldigt engagerad och var bra på att ha kontakt med spekulanter och väcka intresse för vår bostad. Han informerade oss kontinuerligt om hur det gick och vad som var nästa steg, vilket gjorde oss trygga. Pär är trevlig att prata med och en mycket sympatisk person.
    2022-08-09 Verifierad kund
    Väldig trevlig och professionell mäklare, han förstår vad är viktigt för både säljaren och köparen.
    2022-08-06 Verifierad kund
    Mycket bra och trevlig mäklare!
    • Farsta
    2022-06-29 Verifierad kund
    Förtroendeingivande och trevlig mäklare. Vi är väldigt nöjd!
    2022-05-25 Verifierad kund
    Bra mäklare. Nöjd med samarbetet. Rekommenderar.
    • Hagsätra
    2022-05-16 Verifierad kund
    -Ett skönt avslappnat första möte
    -mina förväntningar var stora då det är en viktig investering och mycket pengar för mig, Pär gav mig alla svaren jag ville ha svar på samt kom med goda råd och idéer samt har alltid haft snabb återkoppling.

Min Slutliga sammanfattning är att jag är idag en lycklig ägare till Hovstagränd 9 idag och det har gått så galant med Pär, raka rör helt enkelt.
    Mvh ole valsted