Sofia Lilja

Sofia Lilja

4.8 i betyg av 8 omdömen

Sofia Lilja är mäklare på Fastighetsbyrån Finspång

och har varit registrerad mäklare sedan 2016. Sofia Lilja har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 8 omdömen sedan 2019-12-06. Sofia Lilja har haft 40 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 8 Läs vad Sofia Lilja

• Sofia har varit en fantastisk mäklare, hon visar stor kompetens inom sitt yrke, Och har varit lättillgänglig och återkopplande i vår försäljning. Visat intresse för våra Önskemål och varit lyhörd. Det har varit Väldigt smidigt att ha Sofia som mäklare och hon har tagit hand om Allt på ett väldigt professionellt sätt.
    Lina R sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Lilja en del av Fastighetsbyrån Finspång
    2020-10-04
    • 4:a
    • 113.5 m²
    • Nyhem
    2020-10-04
  • Jag har sålts en sommarstuga. Sofia har alltid bemött mig vänligt och korrekt. Alltid svarat på mail, sms och telefonsamtal. Alltid svarat på mina frågor, hållit mig väl underrättad om händelseförloppet och varit mycket behjälplig. Rekommenderar henne varmt!
    Irene K sålde sitt hus med hjälp av Sofia Lilja en del av Fastighetsbyrån Finspång
    2020-05-16
    • 55.0 m²
    • Köp
    2020-05-16
  • Vi har köpt en bostad, en fristående villa. Mäklaren har varit super trevlig och bemött oss väldigt bra. Svarar på alla våra frågor även fast det är självklart vad som gäller. Det är första gången jag gör en sådan här affär. Så många frågor fanns det. Jag vart förvånad över mäklarens engagemang. Min upplevelse har varit över förväntan. En stor guldstjärna till våran mäklaren.
    Madeleine S köpte sitt hus med hjälp av Sofia Lilja en del av Fastighetsbyrån Finspång
    2020-05-06
    • 105.0 m²
    • Grytgöl
    2020-05-06
  • Sofia hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Det gick jätte snabbt och smidigt.
    Frank A sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Lilja en del av Fastighetsbyrån Finspång
    2020-04-29
    • 2:a
    • 54.0 m²
    • Lotorp
    2020-04-29
  • Vänligt och proffsigt bemötande. Kompetent i alla avseenden. Känner mig trygg i affären och vet att inget glöms bort eller att jag får information om vad jag ska göra. Jag har både köpt och sålt lägenhet av Sofia. Både som säljare och köpare har jag varit nöjd med affären.
    Christer W sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Lilja en del av Fastighetsbyrån Finspång
    2020-03-06
    • 4:a
    • 102.0 m²
    • Nyhem
    2020-03-06
    Tack snälla för din rekommendation! Glädjer mig att läsa att du är riktigt nöjd.

Sofia L

Visa svar
  • Vi sålde vårat hus med Sofia och är mer än nöjda. Hon är mycket kunnig både inom säljet och juridiken kring fastighetsaffärer och vi kunde inte fått en bättre problemlösare eller säljare till vår försäljning. Verkligen en mäklare att rekommendera!
    Mats S
    Mats S sålde sitt hus med hjälp av Sofia Lilja en del av Fastighetsbyrån Finspång
    2019-12-08
    • 94.0 m²
    • Viggestorp
    2019-12-08
  • Sofia har hjälpt mig att sälja min bostadsrätt på 1 rum och kök. Sofia var inkännande och lyssnade på mina önskemål. Hon har varit engagerad och informerat mig under hela försäljningsprocessen. Hon levde verkligen upp till mina förväntningar. Önskemålet var att få bostaden såld snarast. Det gick över förväntan snabbt. En toppen mäklare som jag varmt rekommenderar.
    Gunilla Y sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Lilja en del av Fastighetsbyrån Finspång
    2019-12-07
    • 1:a
    • 44.0 m²
    • Hårstorp
    2019-12-07
  • Har precis sålt en villa i Lotorp. Sofia har varit engagerad och alltid duktig på att uppdatera ny info, vad som händer i nästa steg osv! Jättenöjda!
    Emelie D sålde sitt hus med hjälp av Sofia Lilja en del av Fastighetsbyrån Finspång
    2019-12-06
    • 140.0 m²