Sofia Lilja

Sofia Lilja

Sofia Lilja är mäklare på Fastighetsbyrån Finspång

Sofia Lilja har varit registrerad mäklare sedan 2016-04. Sofia Lilja har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-12 och har fått 10 omdömen med ett betyg på 4.7. Sofia Lilja har haft 14 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 75% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 10 Läs vad Sofia Lilja

• köpte sitt hus med hjälp av Sofia Lilja en del av Fastighetsbyrån Finspång
    • Hällestad
    2021-01-22
    Smidig affär av fritidshus, trevlig kontakt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Lilja en del av Fastighetsbyrån Finspång
    • Centrum
    2020-12-13
    Bostadsrätt, bra och trevligt bemötande av både Sofia och hennes kollega Jimmy.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Lilja en del av Fastighetsbyrån Finspång
    • Nyhem
    2020-10-04
    Sofia har varit en fantastisk mäklare, hon visar stor kompetens inom sitt yrke,
    Och har varit lättillgänglig och återkopplande i vår försäljning.
    Visat intresse för våra
    Önskemål och varit lyhörd. Det har varit
    Väldigt smidigt att ha Sofia som mäklare och hon har tagit hand om
    Allt på ett väldigt professionellt sätt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Sofia Lilja en del av Fastighetsbyrån Finspång
    • Köp
    2020-05-16
    Jag har sålts en sommarstuga.
    Sofia har alltid bemött mig vänligt och korrekt. Alltid svarat på mail, sms och telefonsamtal. Alltid svarat på mina frågor, hållit mig väl underrättad om händelseförloppet och varit mycket behjälplig.
    Rekommenderar henne varmt!
  • köpte sitt hus med hjälp av Sofia Lilja en del av Fastighetsbyrån Finspång
    • Grytgöl
    2020-05-06
    Vi har köpt en bostad, en fristående villa.
    Mäklaren har varit super trevlig och bemött oss väldigt bra. Svarar på alla våra frågor även fast det är självklart vad som gäller. Det är första gången jag gör en sådan här affär. Så många frågor fanns det. Jag vart förvånad över mäklarens engagemang. Min upplevelse har varit över förväntan. En stor guldstjärna till våran mäklaren.
    • Lotorp
    2020-04-29
    Sofia hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Det gick jätte snabbt och smidigt.
    • Nyhem
    2020-03-06
    Vänligt och proffsigt bemötande. Kompetent i alla avseenden. Känner mig trygg i affären och vet att inget glöms bort eller att jag får information om vad jag ska göra.

Jag har både köpt och sålt lägenhet av Sofia. Både som säljare och köpare har jag varit nöjd med affären.
    Tack snälla för din rekommendation! Glädjer mig att läsa att du är riktigt nöjd. Sofia Lilja
  • Mats S
    sålde sitt hus med hjälp av Sofia Lilja en del av Fastighetsbyrån Finspång
    • Viggestorp
    2019-12-08
    Vi sålde vårat hus med Sofia och är mer än nöjda. Hon är mycket kunnig både inom säljet och juridiken kring fastighetsaffärer och vi kunde inte fått en bättre problemlösare eller säljare till vår försäljning. Verkligen en mäklare att rekommendera!
    • Hårstorp
    2019-12-07
    Sofia har hjälpt mig att sälja min bostadsrätt på 1 rum och kök.
    Sofia var inkännande och lyssnade på mina önskemål.
    Hon har varit engagerad och informerat mig under hela försäljningsprocessen.
    Hon levde verkligen upp till mina förväntningar. Önskemålet var att få bostaden såld snarast. Det gick över förväntan snabbt. En toppen mäklare som jag varmt rekommenderar.
  • sålde sitt hus med hjälp av Sofia Lilja en del av Fastighetsbyrån Finspång
    • Lotorp
    2019-12-06
    Har precis sålt en villa i Lotorp. Sofia har varit engagerad och alltid duktig på att uppdatera ny info, vad som händer i nästa steg osv! Jättenöjda!