Sofia Lilja
Registrerad mäklare sedan 2016-04-06
Aktiv på Reco.se sedan 2019-12-06
2019-07 - 2020-06

Läs vad 7 Läs vad Sofia Lilja

• Irene K sålde sitt hus med hjälp av Sofia Lilja en del av Fastighetsbyrån Finspång

2020-05-16

Köp
    Jag har sålts en sommarstuga.
    Sofia har alltid bemött mig vänligt och korrekt. Alltid svarat på mail, sms och telefonsamtal. Alltid svarat på mina frågor, hållit mig väl underrättad om händelseförloppet och varit mycket behjälplig.
    Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Madeleine S köpte sitt hus med hjälp av Sofia Lilja en del av Fastighetsbyrån Finspång

2020-05-06

Grytgöl
    Vi har köpt en bostad, en fristående villa.
    Mäklaren har varit super trevlig och bemött oss väldigt bra. Svarar på alla våra frågor även fast det är självklart vad som gäller. Det är första gången jag gör en sådan här affär. Så många frågor fanns det. Jag vart förvånad över mäklarens engagemang. Min upplevelse har varit över förväntan. En stor guldstjärna till våran mäklaren. Läs mer
  • Frank A sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Lilja en del av Fastighetsbyrån Finspång

2020-04-29

2:a
    Lotorp
    Sofia hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Det gick jätte snabbt och smidigt. Läs mer
  • Christer W sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Lilja en del av Fastighetsbyrån Finspång

2020-03-06

4:a
    Nyhem
    Vänligt och proffsigt bemötande. Kompetent i alla avseenden. Känner mig trygg i affären och vet att inget glöms bort eller att jag får information om vad jag ska göra.

Jag har både köpt och sålt lägenhet av Sofia. Både som säljare och köpare har jag varit nöjd med affären. Läs mer
    2020-03-06 Sofia L svarar Christer W
    Tack snälla för din rekommendation! Glädjer mig att läsa att du är riktigt nöjd.
  • Mats S
    Mats S sålde sitt hus med hjälp av Sofia Lilja en del av Fastighetsbyrån Finspång

2019-12-08

Viggestorp
    Vi sålde vårat hus med Sofia och är mer än nöjda. Hon är mycket kunnig både inom säljet och juridiken kring fastighetsaffärer och vi kunde inte fått en bättre problemlösare eller säljare till vår försäljning. Verkligen en mäklare att rekommendera! Läs mer
  • Gunilla Y sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Lilja en del av Fastighetsbyrån Finspång

2019-12-07

Hårstorp
    Sofia har hjälpt mig att sälja min bostadsrätt på 1 rum och kök.
    Sofia var inkännande och lyssnade på mina önskemål.
    Hon har varit engagerad och informerat mig under hela försäljningsprocessen.
    Hon levde verkligen upp till mina förväntningar. Önskemålet var att få bostaden såld snarast. Det gick över förväntan snabbt. En toppen mäklare som jag varmt rekommenderar. Läs mer
  • Emelie D sålde sitt hus med hjälp av Sofia Lilja en del av Fastighetsbyrån Finspång

2019-12-06

Lotorp
    Har precis sålt en villa i Lotorp. Sofia har varit engagerad och alltid duktig på att uppdatera ny info, vad som händer i nästa steg osv! Jättenöjda! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Finspång

Johan Lenngren