Fastighetsbyrån Finspång

Fastighetsbyrån Finspång

• BadgeSevenYears

Ett vackert område med många sjöar, det är Finspång. Här finns många villor till salu till rimliga priser! Med bra kommunikationer till både Linköping och Norrköping är orten strategiskt belägen och företagsandan i Finspång är stark. Vi har varit aktiva på bostadsmarknaden här i runt 30 år och våra mäklare har samlat på sig...

252 omdömen om Fastighetsbyrån Finspång

Sedan starten hos Reco 2013

Mariia E
Köpte sitt hus med hjälp av August Hollsten en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Östermalm

August Hollsten är en proffs. Under hela arbetets gång har han varit mycket vänlig, omtänksam och i ständig kontakt med oss. Det var mycket värdefullt för vår familj att han behöll lugnet i stressiga moment och gav ett stort stöd till oss på så sätt. Alla frågor löstes snabbt. Vi är mycket glada över att August Hollsten var vår mäklare. I framtiden kommer vi definitivt att återkomma till honom när det behövs. Tack så mycket!

Charlotte O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
Östermalm

Trevlig och glad. Vi fick all information vi behövde. Bra med en mäklare som känner ortens befolkning och har social kompetens både för oss säljare och för köparen. Vi är mycket nöjda med hur försäljningen hanterades.

Tobias E
Svälthagen

August har varit kanon, svarat på alla frågor och varit tillgänglig morgon som kväll. Rekomenderas starkt!

Eivor S
Sålde sitt hus med hjälp av August Hollsten en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Svälthagen

August har skött sig exemplariskt i alla sina åtaganden och jag kan varmt rekommendera honom till andra säljare.

Gerhard G

Daniel J
Köpte sin lägenhet med hjälp av August Hollsten en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Trevlig, förklarade bra. Mycket nöjd.

Petronella Kum Sil J
Nyhem

Henrik var trevlig och förklarade vad jag skulle göra innan visning av huset. Han är duktig mäklare.

Joakim G
Borggård

Henrik är en trevlig och proffsig rättvis mäklare

Mikael S
Östermalm

Bra, lugn, kunnig och stabil. Köpet kändes tryggt.

Meixian W
Hårstorp

Är en mycket kunnig och pålitlig mäklare som har koll på alla regler som gäller. Affären gick smidigt.

Jonathan H
Borggård

Jag och min sambo är väldigt nöjda bra mörklade väldigt snabb på att svar mycket bra service!

Abdul R
Sonstorp

Otroligt trevlig, kunnig och snäll. Henrik hjälpte mig med alla mina frågor och funderingar, varmt bemötande och skön upplevelse!

Bozana M
Svälthagen

Henrik är väldigt snäll, han förklarar väldigt bra. Han hjälpte oss mycket. Det var ett nöje att arbeta med honom.

David J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång

Smidig och lätt att ha och göra med! Tydlig!

Henrik C

Trevlig och proffsig. Ordnade en snabb och smidig bostadsaffär.

Terese H

Tack August Hollsten för att du så snabbt och effektivt sålde mitt lantställe. Din professionalism och expertis gjorde hela processen smidig och bekymmersfri. Jag uppskattar verkligen ditt engagemang, din förståelse och din dedikation för att säkerställa att försäljningen gick igenom på bästa möjliga sätt. Att arbeta med dig var en sann glädje, och jag är oerhört tacksam för resultatet av försäljningen som inte ens hann komma ut på Hemnet utan endast låg som kommande. Tack för allt du har gjort!

Johnny I
Sonstorp

Mycket trevlig o kunnig mäklare. Rekommenderas

Hanna I
Sonstorp

Trevligt bemötande,lätt att komma i kontakt med,tydlig kommunikation och mycket tillmötesgående.Ordnade snabbt med en digital visning. Vi är mycket nöjda och rekommenderar denna proffsiga mäklare.

Rasmus R
Sonstorp

Jag blev riktigt bra bemött han va riktigt trevlig och väldigt lätt att ha o göra med. Jag tycker August va helt suverän med allt han skötte allt jättebra, Lätt den bästa mäklaren jag har haft att göra med.

Bo J
Grytgöl

Fick en positiv upplevelse av hela min försäljning från start till att affären slutfördes.

László Károly K
Hällestad

Jag är nöjd med honom. Han var hjälpsam och respektfullt med oss.

Szilvia I
Hällestad

Vi var granska nöjd med honnom. Han var hjälpsam och respecktfult.

Eino L
Hällestad

Lugn och sansad.Väl bemött på alla sätt.August kom med bra tips hur vi skulle få till mera intressenter. genom Hemnet..Ja g kommer rekommendera August Holmsten till vänner och bekanta

Gun-Britt L
Hårstorp

Gav ett bra intryck, med bl.a. ordnade snabbt med en videofilm på objektet. Trevligt bemötande

Olle Z
Sålde sin lägenhet med hjälp av August Hollsten en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Nyhem

Trevlig och driven mäklare som sätter både säljare och köpare först.

Anders L
Hårstorp

Trevligt bemötande och bra påläst om objektet. Bra digital visning. Bra möte vid kontraktsskrivningen.

Alireza H
Nyhem

Detta var min första upplevelse att köpa en lägenhet och jag hade ingen erfarenhet innan det. Och jag hade många frågor som jag tycker August hjälpte mig. Jag tycke att han var en väldigt trevlig person.

Marina L
Svälthagen

Ångrar inte ett dugg att jag valde August som mäklare då han är en mycket effektiv, snabb och kunnig mäklare med glimten i ögat.

Pia O
Svälthagen

Vid vårt köp av lägenheten har August hanterat alla delar av processen föredömligt. Trevligt bemötande, tydlig kommunikation och mycket tillmötesgående.

Olegs J
Östermalm

August Hollsten visade enastående prestation från början till slutet av vårt samarbete. Som ett resultat av detta, köpte vi ett hus och vi är mycket nöjda med Augusts tjänster. August är en vänlig person med en god personlighet och samtidigt hålla fasta relationer med kunden. Vår familj rekommenderar August som professionell makler som alltid stöttar kunden.

Lars-Erik I
Östermalm

Smidig och förstående för min situation

Matti M
Viggestorp/Torstorp

August // Gabriel Tan är … Tålmodiga, kunniga och serviceinriktad! Tveka inte att anlita dem två super grymma Mäklaren.

Martin A
Viggestorp/Torstorp

Väldigt bra och stöttande mäklare som tar sig tid för sina kunder men samtidigt tar avstånd när det behövs. Rekommenderar honom skarpt

Gina A
Viggestorp/Torstorp

August mötte oss med ett leende och ett stadigt handslag första gången vi sågs. Andra gången var det samma, dock med en hänsyn för förkylningar som härjade fritt och höll sig då på sidan av, fortfarande med ett leende på läpparna. Vid skrivning av kontrakt så var han mkt tydlig och förklarande av alla delar i kontraktet, tydligheten i allt som skulle göras gjorde mig som kund lugn och trygg. Du gör ett fint jobb August! Mvh Gina

Elizabeth M
Svälthagen

Bra bemötande. Och vi är nöjda

Jonas M
Svälthagen

Mäklaren var bra med att kommunicera information, snabba och effektiv i förhandlingar som gav bra resultat för både säljare och köpare.

Albin F
Hällestad

Snabb o smidig affär för att va i Hällestad! Alla frågor blev besvarade vilken tid de än var på dygnet. Kan inte va mer nöjd👍

Mikael B
Hällestad

Bra service, professionellt bemötande. Sammantaget ett mycket bra intryck!

Pia Å
Glansgruvan

Trygg, lugn och kunnig mot både säljare och köpare.

Linnéa Margareta F
Skärblacka

August är lätt att få kontakt med och är lätt att resonera med. Han har ett trevligt bemötande och har gett bra råda hela vägen. Kan verkligen rekommendera honom.

Gustav J
Skärblacka

Mycket trevlig och hjälpsam mäklare! Rekommenderas!

Anna-Karin G
Hårstorp

Proffsigt och tryggt bemötande av Henrik. Vi är så nöjda med allt.

Torbjörn P
Centrum

Henrik är supertrevlig och mycket kunnig och hjälpsam jag kan absout rekomendera honom.

Rosalinda A
Bränntorp

Vi är mycket nöjd med Hans arbete. Hit tills har allt gått som det ska, fast vii är ännu inte klara med köpet . August är en trevlig och hjälpsam person . Vi recommenderar honom verkligen.

Sofia N
Igelfors

Vi, som inte är lika vana vid att göra husaffärer som en mäklare är, upplevde Henrik som sakkunnig, informativ, trevlig, hjälpsam, lugn och väldigt mänsklig i sitt bemötande av oss och vi är väldigt nöjda så här långt.

Anna S
Hårstorp

Henrik är en trevlig, förtroendeingivande och väldigt kunnig mäklare. Vi har både sålt och köpt flera hus och lägenheter med hans hjälp. Nyligen sålde vi mina föräldrars hus där han visade prov på både ödmjukhet inför situationen och försäljningsmöjligheter.

Daniel N
Igelfors

Vilken stjärna. Genomtrevlig, bra påläst på objektet. Lyhörd för både säljare och köpare. Visar genuint intresse för det jobb han gör. Jag har redan rekommenderat honom till vänner med säljtankar.

Ritha F
Östermalm

En kompetent, erfaren och rekorderlig mäklare som varm rekommenderas!

Victor Albert J

Social kompetent och trevlig. Försäljningen gick bra och vi hade bra återkommade dialoger hela tiden

Dan A
Svälthagen

Det är bästa för säljer av min lägenhet.