Per Elfving
Registrerad mäklare sedan 2003
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-02 - 2020-01
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en mäklare som är både lyhörd, positiv och driven och älskar att kunna hjälpa människor till en förändring i livet, både i glada men även svåra stunder. Jag gör mitt bästa för att man kan känna sig trygg genom hela affären.

Vad gör du helst på fritiden?
Då umgås jag med min familj, gärna utomhus vinter som sommar.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett enplanshus med strandtomt.

Vad vet vi inte om dig?
På 90-talet var jag med svenska landslaget i undervattensrugby och har bland annat vunnit två VM-guld. Läs mer

Läs vad 78 Läs vad Per Elfving

• Annika Elisabet S sålde sitt hus med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2020-01-27

Flensby
    Allt funkade bra från början till slut och Per var proffsig hela vägen. Läs mer
    Per E gillar detta
  • Göran Leif E sålde sitt hus med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2020-01-15

Dunker
    Sålt mitt hus och är nöjd med det Läs mer
    Per E gillar detta
  • Tuula K sålde sitt hus med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2019-12-02

Flen
    Har sålt ett hus på Skiringevägen8 Flen. Blev både professionellt och trevligt sätt bemött av mäklaren. Jag förväntade att mäklaren skulle hjälpa oss att sälja huset snabbt och enkelt och det gjorde han verkligen. Är jätte nöjd att försäljningen av huset gick så snabbt och smidigt. Läs mer
    Per E gillar detta
  • Tobias M sålde sitt hus med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2019-11-28

Orrö
    Sålt mitt hus
    Mäklaren var mycket trevlig och gav ett tryggt intryck.
    Jag förväntade mig att huset skulle bli sålt och det blev det Läs mer
    Per E gillar detta
  • Kazim U sålde sin lägenhet med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2019-11-21

Flen
    Kan verkligen rekommendera Per Elfving & Fastighetsbyrån Flen! Läs mer
    Per E gillar detta
  • Marie K köpte sitt hus med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2019-11-06

Fornbo
    Köpt en sommarstuga.
    Bra o som förväntat.
    Han var nog erfaren, visste en del om huset. Jag själv hade inte så många frågor då huset var välskött.
    Tillgänglig i telefon.
    På det hela taget bra. Läs mer
  • Jenny M
    Jenny M köpte sitt hus med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2019-10-27

Serviceminded och trevlig. Affären gick smidigt trots att vi bor i annan stad. Läs mer
    Per E gillar detta
  • Andreas G köpte sitt hus med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2019-10-08

Nybble
    Jag har köpt 2 fastigheter med Per som mäklare, han gjorde ett perfekt jobb. Läs mer
    Per E gillar detta
  • Laila S sålde sin lägenhet med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2019-09-30

Jag har sålt en lägenhet i Hälleforsnäs .
    Jag blev uppdaterade med jämna mellanrum Läs mer
  • David W köpte en tomt med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2019-09-30

Hedenlunda Fritidshusområde
    Per var mycket trevlig, snabb och proffsig när han bistod vid köp av fastighet. Vi rekommenderar honom fullt ut! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Flen

Andreas Allard