Mäklare Södermanland Flen Fastighetsbyrån Flen Per Elfving
Per Elfving
Registrerad mäklare sedan 2003
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-10 - 2019-03
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en mäklare som är både lyhörd, positiv och driven och älskar att kunna hjälpa människor till en förändring i livet, både i glada men även svåra stunder. Jag gör mitt bästa för att man kan känna sig trygg genom hela affären.

Vad gör du helst på fritiden?
Då umgås jag med min familj, gärna utomhus vinter som sommar.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett enplanshus med strandtomt.

Vad vet vi inte om dig?
På 90-talet var jag med svenska landslaget i undervattensrugby och har bland annat vunnit två VM-guld. Läs mer

Läs vad 55 Läs vad Per Elfving

• Tommy W köpte sin lägenhet med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2019-04-10

Hälleforsnäs tätort
    Jag har köpt en bostadsrätt och är mycket nöjd med mäklaren som var mycket trevlig och tillmötesgående genom hela affären. 5 stjärnor denna gång. Läs mer
  • Omaro K
    Omaro K sålde sitt hus med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2019-03-20

Sparreholm tätort
    Vi sålde våran Villa och våran självklara val av hjälp från fastighets försäljningen var Per Elfving på Fastighetsbyrån i Flen. Vi har haft samarbete innan och kommer alltid välja honom för våra fastighetsaffärer.
    Trevligt bemötande
    Bra kunskap inom området
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Sven Erik B köpte sin lägenhet med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2019-03-06

Orrö
    Vi har både köpt en bostadsrätt och sålt en villa.

Mäklaren var både lättsam och korrekt. Man fick en känsla av att
    han prioriterade oss både som köpare och säljare vilket vi är
    tacksamma för.

Vi är alltså nöjda och vill gärna rekommendera honom. Läs mer
  • Thommy L köpte sin lägenhet med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2019-03-04

Hälleforsnäs tätort
    Köpte en 2:a med lite renoveringsbehov, vilket jag ser fram emot att fixa. Har blivit bra bemött under hela resans gång, inget att klaga på. Läs mer
  • Raimo L sålde sin lägenhet med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2019-03-03

Allt gick smidigt till.
    Mäklaren var kunnig och hjälpsam.
    Vi hade bra samarbete. Läs mer
  • Stig K sålde sitt hus med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2019-02-13

Nybble
    För ca 2 år sedan tog vi kontakt med Per, vi hade då ingen ny bostad att flytta till. Under den tiden har vi haft kontakt med förmedlingen. Nu har han hjälp oss att sälja vår villa. Det gick snabbt och effektivt. Läs mer
  • Figen D sålde sin lägenhet med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2019-02-12

Orrö
    Sålt min bostadsrätt. Per är mycket professionell då han lyssnar och är ödmjuk och man får genast ett gott förtroende för honom . Han känns genuin och man slappnar av som kund då det är ledsamt att sälja. Läs mer
  • Eva Maria E sålde sin lägenhet med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2019-02-12

Hälleforsnäs tätort
    en helt underbar mäklare och person rekomenderas starkt Läs mer
  • Richard T sålde sitt hus med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2019-02-09

Mellösa tätort
    Mycket trevlig, saklig & kunnig. Allt har gått väldigt smidigt från planering till avslut Läs mer
  • Maud B köpte sin bostad med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2018-11-25

Köp av kolonilott,
    Fredag efter kl.4 mailade jag att vi skulle komma till visningen på söndagen.
    Per ringde på söndagen och sa att han kunde bli lite sen jag
    sa då att vi redan varit i kontakt med säljaren och att vi inte behövde komma på någon visning och att vårt bud var begärt pris.
    Vårt bud blev antaget och jag betalade handpenningen och överlåtelsen skulle ske senast den 5 nov-18
    men kommunen skulle säga sitt och de hade allt ifrån 1-4 veckor på sig och det utnyttjades , så Per fick ringa kommunen och försäljningen gick igenom.den 5 nov.
    Ska jag sälja något genom mäklare kommer jag att välja Per Elfving. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Flen