Mäklare Södermanland Flen Fastighetsbyrån Flen Per Elfving
Per Elfving
Registrerad mäklare sedan 2003
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2018-12
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en mäklare som är både lyhörd, positiv och driven och älskar att kunna hjälpa människor till en förändring i livet, både i glada men även svåra stunder. Jag gör mitt bästa för att man kan känna sig trygg genom hela affären.

Vad gör du helst på fritiden?
Då umgås jag med min familj, gärna utomhus vinter som sommar.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett enplanshus med strandtomt.

Vad vet vi inte om dig?
På 90-talet var jag med svenska landslaget i undervattensrugby och har bland annat vunnit två VM-guld. Läs mer

Läs vad 46 kunder tycker om Per Elfving

• Maud B köpte sin bostad med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2018-11-25

Köp av kolonilott,
    Fredag efter kl.4 mailade jag att vi skulle komma till visningen på söndagen.
    Per ringde på söndagen och sa att han kunde bli lite sen jag
    sa då att vi redan varit i kontakt med säljaren och att vi inte behövde komma på någon visning och att vårt bud var begärt pris.
    Vårt bud blev antaget och jag betalade handpenningen och överlåtelsen skulle ske senast den 5 nov-18
    men kommunen skulle säga sitt och de hade allt ifrån 1-4 veckor på sig och det utnyttjades , så Per fick ringa kommunen och försäljningen gick igenom.den 5 nov.
    Ska jag sälja något genom mäklare kommer jag att välja Per Elfving. Läs mer
  • Dennis S
    Dennis S köpte sin bostad med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2018-11-11

Mycket bra mäklare. Smidig lätt och otroligt tillmötesgående. Läs mer
  • Jenny H köpte sin bostad med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2018-11-09

Snabb återkoppling, seriös, kunnig på området Läs mer
  • Frida N köpte sin bostad med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2018-11-09

Vi köpte Rosenlund via Per. Per har alltid svarat på alla frågor vi haft, hjälpt oss med allt möjligt och gått igenom papper till punkt och pricka. Han bara varit ett samtal bort och det har betytt mycket för oss i vårat köp. Läs mer
  • Siamak J köpte sin bostad med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2018-10-01

Köpte ett fritidshus i Flen. Mäklaren skötte allt på ett utomordentligt sätt från första visning till påskrivet kontrakt. Per gjorde mer än han behövde så att vi skulle få det så enkelt som möjligt som köpare. Vi uppskattar verkligen hans kunskap och hans hjälp vi fick under vägen till köp.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
    Per E gillar detta
  • Jonas T sålde sin bostad med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2018-09-19

Jag måste börja med att säga att jag tycker ert snack om hur mycket ni stödjer barncancerfonden är helt ointressant. Till och med dåligt. Jag fick tidigare något mail där jag skulle välja till vem ni skulle skicka pengar men drt var endast jag som skulle betala 😕👎🏼👎🏼👎🏼
    Jag tycker välgörenhet är bra och betalar varje månad till bland annat Amnesty. Men ert angreppssätt känns jättedåligt och ogenomtänkt.
    Annars tycker jag Per Elfing är superbra.
    Men jag betackar mig för självgoda utrop om hur duktiga NI är 👎🏼👎🏼😩 Läs mer
  • Maria E köpte sin bostad med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2018-09-14

Mycket vänlig.
    Stor hjälpsamhet.

Vi har köpt en villa ( nyproduktion ) i Sparreholm
    Vi behövde ett mellanboende under tiden villan färdigställdes där Per utan problem ordnade fram ett objekt till oss.
    Vi tycker Per har visat stora kvaliteter som mäklare ( problemlösare ). Alla våra förväntningar är med råge uppfyllda.

Finns det en tävling där årets mäklare skall utses är Per den självklara vinnaren. Läs mer
    Per E gillar detta
  • Eli Birgitta K sålde sin bostad med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2018-09-13

sålt fritidshus i Flen Orrhammar 1:14
    bemötandet var trevligt
    hade inga höga förväntningar på försäljningspriset men huset såldes för 200 000;- över utropspris vilket var utmärkt
    Kan rekommendera Per Läs mer
    Per E gillar detta
  • Jackie A köpte sin bostad med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2018-09-12

Per är seriös och pålitlig, vilket tyvärr inte är en självklarhet i branschen. Per är också hjälpsam och tillgänglig. Läs mer
  • Mats J skrev om Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2018-06-14

Köp hus i Flen.
    Per är lugn och proffsig, rak, ärlig och tydlig. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Flen

Andreas Allard