Per Elfving

Per Elfving

Per Elfving är mäklare på Fastighetsbyrån Flen

Per Elfving har varit registrerad mäklare sedan 2003-07. Per Elfving har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-03 och har fått 101 omdömen med ett betyg på 4.8. Per Elfving har haft 52 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 72% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en mäklare som är både lyhörd, positiv och driven och älskar att kunna hjälpa människor till en förändring i livet, både i glada men även svåra stunder. Jag gör mitt bästa för att man kan känna sig trygg genom hela affären.

Vad gör du helst på fritiden?
Då umgås jag med min familj, gärna utomhus vinter som sommar.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett enplanshus med strandtomt.

Vad vet vi inte om dig?
På 90-talet var jag med svenska landslaget i undervattensrugby och har bland annat vunnit två VM-guld.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 101 Läs vad Per Elfving

• köpte sitt hus med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    • Hälleforsnäs
    2021-07-26
    Bra bemötande, trevlig, snabb att visa huset och ordna upp affären. Jag är jättenöjd
    2021-06-11
    Per skötte allt mycket bra och vi blev väl omhändertagna genom hela processen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    2021-06-04
    Jag har köpt en villa, allt gick jättebra, inga konstigheter. Per var alltid snäll och trevlig samt svarade på alla frågor.
  • Josivaldo S
    köpte sin lägenhet med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    2021-06-04
    Very Kind person!! He helped me a lot with the new apartment! I really recommend him!!
    2021-05-13
    Bostadsrätt, Per är trevlig, uppriktig och ärlig. Han är tydlig och inte vilseledande vilket är extra viktigt hos mäklare. Per är också enkel att kommunicera med och svarar snabbt på meddelanden och telefon.
    • Orrö
    2021-04-10
    Jag köpte en 2 rums bostadsrätt i Flen. Per Elfving var mäklaren jag mötte . En mäklare utöver det vanliga fick jag träffa. Mycket kunskap och stor hjälpsamhet hela vägen genom affären.
    • Bjuren
    2021-03-04
    Har sålt en 1/5 plans villa. Tycker att Per skötte det bra. han fixade till de problem som uppstod då köparen saknade täckning för köpet. Det kändes trögt med försäljningen till en början men när det var i gång så gick det fort.
    Bra jobbat Per!
    • Hälleforsnäs
    2021-02-18
    Både sålt och köpt lägenhet . Allting mycket bra skött !!!
    • Mellösa
    2021-01-20
    Sålt en villa, han levde upp till våra förväntningar. Va lättsam, smidig, anträffbar o förklarade när jag behövde det.
    Jag rekommenderar gärna honom för någon annan som ska sälja eller köpa.
    • Vadsbro
    2020-12-10
    Ett fritidshus.
    Positivt bemötande. Trevlig och glad. Tog sig tid även fast vi råkade störa honom mitt i lunchen.
    Han levde upp till förväntningarna.
    Vi fick bra information om huset och omgivningarna.
    Allt var bra.