Per Elfving
Registrerad mäklare sedan 2003-07-28
Aktiv på Reco.se sedan 2015-03-25
2019-07 - 2020-06
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en mäklare som är både lyhörd, positiv och driven och älskar att kunna hjälpa människor till en förändring i livet, både i glada men även svåra stunder. Jag gör mitt bästa för att man kan känna sig trygg genom hela affären.

Vad gör du helst på fritiden?
Då umgås jag med min familj, gärna utomhus vinter som sommar.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett enplanshus med strandtomt.

Vad vet vi inte om dig?
På 90-talet var jag med svenska landslaget i undervattensrugby och har bland annat vunnit två VM-guld. Läs mer

Läs vad 86 Läs vad Per Elfving

• Yazid B sålde sin lägenhet med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2020-06-09

2:a
    Hälleforsnäs Tätort
    snabb, smidig och väldigt trevlig mäklare, rekomenderar starkt Läs mer
  • Siv R sålde sitt hus med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2020-06-08

Orrö
    Har sålt en villa.
    Jag har blivit mycket vänligt bemött. Glad att jag har haft honom som mäklare .Jag hade inga förväntningar alls så allt blev positivt. Läs mer
    Per E gillar detta
  • Hamza A sålde sin lägenhet med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2020-06-06

4:a
    Utmärkt
    En person som man kan leta på Läs mer
    Per E gillar detta
  • Ariadna Arija Anna S köpte sitt hus med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2020-05-24

Hälleforsnäs Tätort
    Har köpt hus med hjälp av Per och tycker att det gick bra och smidig. Han är kunnig mäklare mycket mänsklig. Värmt rekommenderas Läs mer
    Per E gillar detta
  • Laila E köpte sin lägenhet med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2020-04-10

3:a
    Jag har sålt ett radhus och köpt en bostadsrätt.
    Per har ett vänligt och smidigt bemötande. Han är kunnig och erfaren. Läs mer
  • Ann P köpte sitt hus med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2020-04-01

Flen
    Trygg och gjorde ett bra jobb för både köpare och säljare. Läs mer
    Per E gillar detta
  • Marica H köpte sin lägenhet med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2020-03-26

3:a
    Sparreholm Tätort
    Har köpt en bostadsrätt. Det gick snabbt och smidigt. Är mycket nöjd Läs mer
  • Peter V sålde sitt hus med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2020-03-24

Brogetorp
    Per har ställt har ställt upp med kort varsel och ordnat allt.
    Även att jag var utomlands. Läs mer
  • Annika Elisabet S sålde sitt hus med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2020-01-27

Flensby
    Allt funkade bra från början till slut och Per var proffsig hela vägen. Läs mer
    Per E gillar detta
  • Göran Leif E sålde sitt hus med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2020-01-15

Dunker
    Sålt mitt hus och är nöjd med det Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Flen

Andreas Allard