Per Elfving
Registrerad mäklare sedan 2003
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en mäklare som är både lyhörd, positiv och driven och älskar att kunna hjälpa människor till en förändring i livet, både i glada men även svåra stunder. Jag gör mitt bästa för att man kan känna sig trygg genom hela affären.

Vad gör du helst på fritiden?
Då umgås jag med min familj, gärna utomhus vinter som sommar.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett enplanshus med strandtomt.

Vad vet vi inte om dig?
På 90-talet var jag med svenska landslaget i undervattensrugby och har bland annat vunnit två VM-guld. Läs mer

Läs vad 81 Läs vad Per Elfving

• Andreas G köpte sitt hus med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2019-10-08

Nybble
    Jag har köpt 2 fastigheter med Per som mäklare, han gjorde ett perfekt jobb. Läs mer
    Per E gillar detta
  • Laila S sålde sin lägenhet med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2019-09-30

Jag har sålt en lägenhet i Hälleforsnäs .
    Jag blev uppdaterade med jämna mellanrum Läs mer
  • David W köpte en tomt med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2019-09-30

Hedenlunda Fritidshusområde
    Per var mycket trevlig, snabb och proffsig när han bistod vid köp av fastighet. Vi rekommenderar honom fullt ut! Läs mer
    Per E gillar detta
  • Pia Ingegärd P sålde sitt hus med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2019-09-22

Malmsjöberg
    Sommarstuga
    Bra bemöt trevlig
    Klart nöjd med allt inget att klaga på Läs mer
  • Selwa M köpte sitt hus med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2019-09-05

Brogetorp
    Jag har köpt ett hus i Januarivägen, Flen.
    Han är trevlig och hjälpsam .
    Han var redo till alla frågor och fanns alltid.
    Jag tackar honom for allt från början till sist. Läs mer
  • Conny K sålde sitt hus med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2019-09-04

Nybble
    Sålt min villa i Flen. Trevligt bemötande och snabb på att ge svar. Går gärna till honom igen om jag behöver ett hus sålt. Läs mer
  • Yousef M köpte sin lägenhet med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2019-08-22

Hälleforsnäs tätort
    Jag har köpt en lägenhet av mäklaren per elfing han bemötte mig och mina sällskap jätte bra då han var trevlig med oss dessutom gav han information jag behöver på ett smidigt sätt. Läs mer
  • Carina F sålde sin lägenhet med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2019-08-16

Villastan
    Jag anlitadePer Elfving på Fastighetsbyrån i Flen för att sälja min bostadsrättslägenhet. Per och hans team på Fastighetsbyrån är oherhört professionella och kundfokuserade. Jag har känt mig trygg genom hela processen. Jag kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån i Flen och jag anlitar dem för alla mina bostadsaffärer. Läs mer
  • Rachid M köpte sin lägenhet med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2019-08-14

Hälleforsnäs tätort
    Per var proffsig och trevlig kort sagt han gör det han ska göra och han inte kan delegerar han. Läs mer
  • Kristina G sålde sitt hus med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2019-07-30

Brogetorp
    Blivit bemött på ett utmärkt sätt. Han har hållit mig underrättad , helt okej. Kommer att rekommendera honom , om tillfälle ges. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Flen

Andreas Allard