Per Elfving
Registrerad mäklare sedan 2003
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-06 - 2020-05
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en mäklare som är både lyhörd, positiv och driven och älskar att kunna hjälpa människor till en förändring i livet, både i glada men även svåra stunder. Jag gör mitt bästa för att man kan känna sig trygg genom hela affären.

Vad gör du helst på fritiden?
Då umgås jag med min familj, gärna utomhus vinter som sommar.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett enplanshus med strandtomt.

Vad vet vi inte om dig?
På 90-talet var jag med svenska landslaget i undervattensrugby och har bland annat vunnit två VM-guld. Läs mer

Läs vad 83 Läs vad Per Elfving

• Rachid M köpte sin lägenhet med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2019-08-14

Hälleforsnäs tätort
    Per var proffsig och trevlig kort sagt han gör det han ska göra och han inte kan delegerar han. Läs mer
  • Kristina G sålde sitt hus med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2019-07-30

Brogetorp
    Blivit bemött på ett utmärkt sätt. Han har hållit mig underrättad , helt okej. Kommer att rekommendera honom , om tillfälle ges. Läs mer
  • Gabriella A köpte sitt hus med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2019-07-29

Bjuren
    Köpt bjurtorpsvägen 28.
    Tycker han kändes lugn och inväntande. Ingen stress vilket jag upplevt med andra mäklarfirmor i budgivningar.
    Vi är nöjda och lite till. Läs mer
  • Mauritz S köpte sitt hus med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2019-07-17

Mellösa tätort
    Trevlig, lättsam och professionell mäklare. Läs mer
  • Andreas F köpte sitt hus med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2019-06-11

Fornbo
    Köpt fritidshus. Väldigt bra och seriöst bemötande. Läs mer
    Per E gillar detta
  • Marie F köpte sitt hus med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2019-05-23

Fållökna
    Per har varit trevlig, saklig och lätt att ha att göra med vid mitt köp av mitt fritidshus i Fållökna. Han har ett lugnt sätt som jag kände mig trygg med.
    Vänligen Marie Franzen Läs mer
  • Jan Evert E
    Jan Evert E sålde sitt hus med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2019-04-23

Fornbo
    Sålt fritidshus. Ett bra samarbete en trögstart på försäljning
    Men Per gav en tro på att försäljning skulle bli bra vilket det blev efter en trög start. Ett trävligt samarbete Läs mer
  • Kerstin J sålde sin lägenhet med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2019-04-23

Hälleforsnäs tätort
    Två lägenheter. En Etta och en tvåa. Mycket bra av Per. Trevligt bemötande och en bra affär. Tack. Mvh Kerstin. Läs mer
  • Tommy W köpte sin lägenhet med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2019-04-10

Hälleforsnäs tätort
    Jag har köpt en bostadsrätt och är mycket nöjd med mäklaren som var mycket trevlig och tillmötesgående genom hela affären. 5 stjärnor denna gång. Läs mer
  • Omaro K
    Omaro K sålde sitt hus med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen

2019-03-20

Sparreholm tätort
    Vi sålde våran Villa och våran självklara val av hjälp från fastighets försäljningen var Per Elfving på Fastighetsbyrån i Flen. Vi har haft samarbete innan och kommer alltid välja honom för våra fastighetsaffärer.
    Trevligt bemötande
    Bra kunskap inom området