Fastighetsbyrån Flen

Fastighetsbyrån Flen

• BadgeTenYears
Ring 0157-140 00 Dela

Välkommen till ett Fastighetsbyrån kontor med mycket kämpaglöd som drivs av att göra bra bostadsaffärer! Funderar du på att köpa eller sälja en villa, bostadsrätt, lantbruk eller annan fastighet i området kring Flen? Vi finns med dig från första tanke till avslutad affär, oavsett om du vill köpa eller sälja, och vi kan Flen...

448 omdömen om Fastighetsbyrån Flen

Sedan starten hos Reco 2013

Edita V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen

Han är jätte snäll och duktig på sitt jobb.

Isabelle O
Skrev om Hannah Breslin en del av Fastighetsbyrån Flen

Otroligt trevlig och mån om att vi som både ska sälja och köpa gör det som är rätt för oss och i våran takt! Som nya vad gäller allt kring köpa och sälja bostäder så fick Hanna oss att känna oss väldigt trygga.

Fredrik B
Orrhammar

Kunnig och professionell. Väldigt trevligt bemötande.

Jyri H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen
Brogetorp

Trevligt bemötande. Relativt snabb försäljning i en svag marknad. Det är svårt att trolla med knäna , när marknaden var som den nu var.

Ronald B
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen

Har blivit väldigt väl bemött av Andreas Allard .tillmötesgående och mycket professionell.

Maria R
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen

Andreas är professionell. Han är vänlig och inkännande. Han informerar om det som efterfrågas på ett bra sätt, varken för lite eller för mycket.

Nina E
Malmköping Tätort

Väldigt trevlig och tillmötesgående. Kändes kunnig.

Bengt H
Flensby

Trevlig, kunnig och professionell

Jan F
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen

Artig, kompetent och trevlig. Kan rekommenderas.

Rolf Mikael L
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen

Jag är van hur mäklare jobbar i Stockholm det skiljer sig en del utanför Stockholm. Där är mäklaren alltid med vid fotograferingen så det inte bara går av gammal vana. Att sälja objekt nära Stockholm som sommarställen så vänder man sig till huvudsak Stockholmare.

Alketa V
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen

En mäklare med otroligt vilja att jobba, trevligt, tänksam, öppet för alla samtal som vi hade. Allt varit perfekt från första besöket. Det varit bara bra. Fått mycket hjälp av honom.

Wenke A
Nybble

Man blir väl omhändertagen av Andreas. Vi hade höga förväntningar och våra förväntningar vart positiva bemötta. Trevlig, rolig och avslappnat

Roger E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen

Han är en jätteduktig Mäklare.Trevlig o kunnig.

Andreas K
Orrhammar

Väldigt påläst om området och fastigheten. Och enligt mig ett perfekt bemötande gentemot oss som köpare

Marie Madelene L
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen

Väldigt trevlig, svarar alltid på frågor och funderingar. Väldigt bra på sitt jobb och lyssnade på våra önskemål

Annika L
Fållökna

Trevlig, kompetent, samarbetsvillig och lyhörd. Snabbare kontakt om man ringer än skickar sms eller mailar.

Christopher S
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen

Bra och inga problem. Processen gick snabbt

Peter M
Malmköping tätort

Positiv upplevelse från dag ett! - Hjälpsam - Proffsig - Förtroendeingivande - Bra och snabb återkoppling Fick oss som köpare att känna oss trygga genom hela processen då det inte är var dag man gör en fastighetsaffär. Bra fastighetsmäklare och vi rekommenderar starkt Andreas. Vi syns på tillträdesdagen!

Camilla Elisabeth N
Sparreholm Tätort

Andreas har bemött mig bra under försäljning Hade inga stora förväntningar mer än att få huset sålt.

Therese C
Sparreholm Tätort

En mäklare som är lagom säljande (jag har svårt för överdrivet säljprat), upplevdes transparent och han hade svar på de frågor jag ville ha svar på.

Gabriella Margaretha B
Villastan

Korrekt och proffsigt bemötande precis så som vi förväntat.

Kerstin Ann-Katrin E
Orrhammar

Andreas Allard ger ett förtroendefullt intryck. Han har varit lätt att samarbeta med. Och han har varit punktlig till alla möten. Jag kan varmt rekommendera honom.

Milica Z
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen

Professionell, snäll och väldigt trevlig att samarbeta med. Beröm.

Christer V
Nybble

Jag har både sålt och köpt bostad med Andreas Allard's hjälp. Jag har bara gott att säga om honom. Alltid tillgänglig, lyhörd vänlig och tjänstvillig. Dessutom ambitiös i säljarbetet. Jag har bara gott att säga om Andreas och skulle gärna rekommendera honom till en vän. Han har uppfyllt mina förväntningar med råge!

Nicolas Y
Hälleforsnäs

I fredags träffade jag mäklaren Andreas Allard och jag tillbrigade med honom nästan en timme. Jag kände att han är en duktig och ärlig mäklare plus han är en herre och snäll man. Mvh Nicolas Youssef

Ingvar E
Nybble

Vänligt och öppet bemötande Kunnig och kunde svara på de flesta frågorna Ingav förtroende för oss I jargongen är en "försäljare" är alltid en försäljare

Anita G
Hälleforsnäs Tätort

En fantastisk, vänlig, leende, tålmodig och mycket bra professionell person som kan sitt jobb och får kunderna att känna sig bekväma och tillfreds!😊 Anita Georgieva.

Sara R
Hälleforsnäs Tätort

Jättebra bemötande! Trevligt och kunnigt och utmärkt hjälp med de frågor jag hade.

Martin Peter Andreas E
Flen

Bästa och trevligaste mäklaren!

Cristian F
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen

Andreas är en väldigt positiv person, han var väldigt hjälpsam och kundorienterad om jag för säga så, allt gick väldigt fort. Andreas hade ett svar på alla våra frågor. Jag kan rekommendera Andreas till alla. Mvh Podila Cristian

Nils F
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen

Seriös, trevlig, kunnig, väl förberedd

Hans Folke E
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen

Andreas Allard är en mycket trevlig person. Lätt att förstå och samarbeta med. Han ger löpande information om försäljningen tills husaffären är avslutad. Vi kan verkligen rekommendera Andreas Allard som fastighetsmäklare.

Britt Susanne T
Hälleforsnäs Tätort

Vi hade bra personkemi vilket är viktigt för mig. Trevlig o kunnig.

Patrik N
Sparreholm Tätort

Det kändes tryggt att ha Andreas involverad som mäklare. Vi uppfattade honom som kunnig och tillmötesgående.

Birgitta Elisabeth E
Brogetorp

Jag tycker att han skött sig alldeles förträffligt. Vet inte om jag hade några andra förväntningar än att få huset sålt. Andreas är vänlig och trevlig och lättpratad. Informerat bra om hur saker och ting går till osv.

Roland B
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen

Bra bemötande, kompetent och serviceinriktad.

Kjell Bengt L
Brogetorp

Proffessionelt och levde helt upp till mina förväntningar.

Gudrun Agneta L

Bra tillgänglighet. Snabb återkoppöing

Telman H
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen

Mycket trevlig person som kan sitt jobb väldigt bra!

Åke B
Mellösa Tätort

Bra och trevligt bemötande, professionell. Nöjd med hela processen.

Bobo G
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen

Andreas var väldigt engagerad och fanns hela tiden till hands under visningen. Han hade svar på det flesta frågorna och vi hade en hel del frågor. Vi skulle absolut anlita honom om vi behöver hjälp med försäljning framöver.

Marie L
Hälleforsnäs Tätort

Väldigt trevlig,hjälpsam och kunnig. Lätt att nå, och stort tack för tålamodet med våra kanske udda frågor som förstagångsköpare.

Håkan K
Mellösa Tätort

Vid huset blev vi välkomnade och Andreas presenterade sig, berättade vad foldrarna fanns och sa till om vi hade några frågor om huset kunde vi ta det efter vi tittat igenom objektet Vi hade inga förväntningar, vi gillade båda två planlösningen och tomten. Vi pratade en del om huset och tomten med Andreas som gladeligen svarade på de frågor vi hade. Vi båda uppskattade att Andreas var saklig och gick igenom köpekontraktet och dessutom var trevlig och glad.

Eva S
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen

Mycket trevlig, kompetent, saklig och framförallt ärlig.

Peter B
Orrhammar

Kunnig trevlig och väldigt påläst

Anna M
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen

Andreas var trevlig, noggrann och påläst. Han tog sig tid till affären till exempel genom att ingående förklara vad olika delar i affären betyder som kanske inte är självklara för alla (ex pantbrev, lagfart etc).

Lina Emilie Elisabet C
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen

Väldigt trevlig. Gillar att han svarar via sms vilket underlättar när man är tex på arbetet. Dömer inte och har ett trevligt bemötande. Kommer absolut rekommendera Andreas till andra.

Cecilia G
Orrhammar

En mycket kunnig och trevlig mäklare. Känns trygg och kompetent i sin roll. Toppen mäklare

Jasmin D
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen

Han är mycket bra mäklare Jag fick tid för visningen fort Fick allt information som behövdes om huset Han är väldigt trevlig och hjälpsam

Håkan S
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen

Positiv och informativ. Fick den hjälp som jag förväntade mig och behövde vid försäljningen.