Carina Nordh
Registrerad mäklare sedan 1997-06-25
Aktiv på Reco.se sedan 2015-07-03
2019-07 - 2020-06

Läs vad 115 Läs vad Carina Nordh

• Holger Albin V sålde sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2020-06-22

Fritidsbostad
    Bemötande = Trevligt, professionellt
    I samförstånd med mäklaren
    Svårare försäljning än vanligt p g a bråkande granne men tack vare Carinas erfarenhet o strävsamhet fick vi det i lås Läs mer
  • Annette E köpte sin lägenhet med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2020-06-02

2:a
    Köpt lägenhet. Dåligt städad på tillträdes dagen. Fick då veta att det låg på mott ansvar att se till att säljaren städade. Blev väl informerad av mäklaren att detta inte va dennes bord, men att denne nu va snäll å fixa detta. Så lägenheten blev proffsigt städad så att vi kunde få tillteäde på tillträdesdagen. Läs mer
    2020-06-08 Carina N svarar Annette E
    Hej Anette..
    Väldigt tråkigt att ni möttes av en dåligt städad lägenhet. Men hoppas det blev bra till slut ändå.
    Det är ju så att det åligger säljaren att städa och nu var han inte på plats då de är i England och hade ombud som kanske inte kunde granska städningen så bra..
    Men jag hoppas er dotter kommer trivas i lägnheten.
  • Mats V köpte sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2020-05-02

För oss som köpare finns inget övrigt att önska. Läs mer
    Carina N gillar detta
  • Christian S sålde sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2020-04-30

Mycket erfaren och duktig mäklare, ska ni göra affärer i Forshaga är det Carina som gäller Läs mer
    2020-04-30 Carina N svarar Christian S
    Tack snälla för de fina orden :)
    Carina N gillar detta
  • Lotta G sålde sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2020-03-11

Jag har fått mycket hjälp och stöd av Carina. Hon är lätt att få kontakt med och återkopplat snabbt. Läs mer
    2020-04-30 Carina N svarar Lotta G
    Tack snälla för det fina omdömet :)
    Carina N gillar detta
  • Anders L sålde sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2020-03-03

Vi sålde vår villa i Forshaga. Det var enkelt att ha Carina som mäklare och hela processen gick väldigt smidigt och bra. Läs mer
    Carina N gillar detta
  • Monica Å sålde sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2020-02-08

Har sålt vår villa. Blivit väldigt bra bemött av Carina som är en proffsig och mycket trevlig mäklare. Läs mer
    2020-02-08 Carina N svarar Monica Å
    Tack snälla glad att det blev snabbt och smidigt för er 🙏🤗
  • Ing-marie L sålde sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2020-02-08

Sålt min villa i Forshaga genom Carina Nordh. Har anlitat Carina tidigare och tycker hon är proffsig och skött även denna försäljning smidigt och tryggt.
    Ing-Marie Läs mer
    Carina N gillar detta
  • Göran K köpte en tomt med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2020-01-29

Kan inte tänka mig en bättre mäklare. Hon är bara bäst. Pofessionell. Trevlig,och du känner dig väl omhändertagen . Tack!!! Läs mer
    2020-02-08 Carina N svarar Göran K
    Tack Göran för de fina orden :)
    Carina N gillar detta
  • Louise T sålde sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2020-01-27

Vi köpte denna villa via Carina för 8,5 år sedan. När det var dags för oss att flytta vidare kände vi en trygghet i att välja Carina igen för försäljningen av detta hus.
    En jordnära person som inte ”prackar på” eller gör att man känner sig tvingad till något. Tillmötesgående och glad 😀 person. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Forshaga

Carina Nordh