Carina Nordh
Registrerad mäklare sedan 1997
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-02 - 2020-01

Läs vad 109 Läs vad Carina Nordh

• Monica Å sålde sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2020-02-08

Har sålt vår villa. Blivit väldigt bra bemött av Carina som är en proffsig och mycket trevlig mäklare. Läs mer
    2020-02-08 Carina N svarar Monica Å
    Tack snälla glad att det blev snabbt och smidigt för er 🙏🤗
  • Ing-marie L sålde sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2020-02-08

Sålt min villa i Forshaga genom Carina Nordh. Har anlitat Carina tidigare och tycker hon är proffsig och skött även denna försäljning smidigt och tryggt.
    Ing-Marie Läs mer
    Carina N gillar detta
  • Göran K köpte en tomt med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2020-01-29

Kan inte tänka mig en bättre mäklare. Hon är bara bäst. Pofessionell. Trevlig,och du känner dig väl omhändertagen . Tack!!! Läs mer
    2020-02-08 Carina N svarar Göran K
    Tack Göran för de fina orden :)
    Carina N gillar detta
  • Louise T sålde sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2020-01-27

Vi köpte denna villa via Carina för 8,5 år sedan. När det var dags för oss att flytta vidare kände vi en trygghet i att välja Carina igen för försäljningen av detta hus.
    En jordnära person som inte ”prackar på” eller gör att man känner sig tvingad till något. Tillmötesgående och glad 😀 person. Läs mer
    Carina N gillar detta
  • Azhar N sålde sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2020-01-27

Vi sålde våra bostad via Carina och är supernöjda med affär och allt praktisk runt omkring det. Om vi ska köpa bostad i Forshaga i framtid, det är självklarhet att vi ska kontakta henne :). Läs mer
    Carina N gillar detta
  • Rickard F köpte sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2020-01-18

Enkelt, smidigt och professionellt Läs mer
  • Jan G köpte sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2020-01-09

En väldigt bra och personlig mäklare Läs mer
  • Daniel A köpte sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2019-11-19

Vi blev väl bemötta av Carina och hon svarade på alla frågor och funderingar vi hade. Kan varmt rekommendera Carina. Läs mer
    2019-11-19 Carina N svarar Daniel A
    Tack snälla ni :) hoppas ni trivs...
  • Anette W sålde sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2019-09-25

Finns inget att klaga på. Ödmjuk, kompetent, trevlig
    Allt mycket bra och kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2019-09-30 Carina N svarar Anette W
    Tack snälla för de fina orden :)
    Carina N gillar detta
  • Ann-Christine H sålde sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2019-09-06

Väldigt bra bemötande av alla på kontoret! Bra information om hur försäljning går till. Nu behövde vi inte ha annons eller visning. Huset såldes ändå. Om vi skulle ha haft det så är vi säkra på att allt hade fungerat toppenbra. Läs mer
    2019-09-06 Carina N svarar Ann-Christine H
    Tack snälla för de fina orden...

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Forshaga

Carina Nordh