Carina Nordh

Carina Nordh

Carina Nordh är mäklare på Fastighetsbyrån Forshaga

Carina Nordh har varit registrerad mäklare sedan 1997-06. Carina Nordh har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-07 och har fått 151 omdömen med ett betyg på 4.7. Carina Nordh har haft 46 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 87% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 151 Läs vad Carina Nordh

2021-06-15
    Snabb att svara. Alltid tillgänglig. Bra att ge information.
    2021-06-14
    Bra mäklare med koll på läget. Kunde svara på alla frågor vi hade och kom med regelbunden information. Inget att klaga på.
    2021-06-11
    Vi blev bemötta av Carina på ett mycket bra sätt. Hon var enkel och lättsam men även rolig och kunde sin sak. Jag rekommenderar henne!
    2021-06-10
    Mycket professionellt bemötande och kunnig
    2021-06-10
    Vi upplevde ett mycket bra bemötande från Carina Nordh. Hon var tillgänglig och trevlig, vi kände oss trygga. Professionell men ändå personlig, passade oss mycket bra.
  • Kathrin K
    köpte sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga
    2021-06-10
    Wir wurden sehr gut von Carina beraten und uns wurde auch bei speziellen Fragen schnell und kompetent weitergeholfen. Gerade als Ausländer hatten wir einige spezielle Anliegen und Unsicherheiten, bei denen Carina uns sehr gut geholfen hat. Wir würden einen weiteren Kauf jederzeit wieder mit Carina abschließen.

We were very well advised by Carina and we were also given quick and competent help with special questions. As a foreigner in particular, we had some special concerns and insecurities, with which Carina helped us very well.
    We would make another purchase with Carina at any time.
  • sålde sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga
    2021-06-10
    Mycket bra bemötande och bra service 👍👍
  • sålde sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga
    2021-06-10
    Mäklaren har definitivt levt upp våra förväntningar av försäljningen med ett mycket trevligt bemötande och alltid tillgänglig vid frågor och funderingar. Mycket hjälpsam under hela processen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga
    2021-05-27
    Köpt bostadsrätt och blev bemött på ett positivt sätt som alltid. Inga större förväntningar för man vet vad man får av Carina. Sammanfattningen är att allt har gått kanonbra.
    2021-05-26
    Bara positivt att säga om Carina:)
    Affären är inte helt genomförd ännu, men allt vi gjort hittills har funkat perfekt.