Mäklare Värmland Forshaga Fastighetsbyrån Forshaga Carina Nordh
Registrerad mäklare sedan 1997
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-09 - 2019-08

Läs vad 100 Läs vad Carina Nordh

• Ann-Christine H sålde sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2019-09-06

Väldigt bra bemötande av alla på kontoret! Bra information om hur försäljning går till. Nu behövde vi inte ha annons eller visning. Huset såldes ändå. Om vi skulle ha haft det så är vi säkra på att allt hade fungerat toppenbra. Läs mer
    2019-09-06 Carina N svarar Ann-Christine H
    Tack snälla för de fina orden...
    Carina N gillar detta
  • Kristina R sålde sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2019-08-08

Carina har sålt mitt hus,jag har känt mig trygg och har fullt förtroende för henne. Läs mer
    Carina N gillar detta
  • Morgan P sålde sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2019-08-07

-Carina Nordh har sålt våran villa i Forshaga.
    -Bemötande från Carina är världsklass ,och en trygghet och ett lungn.
    -Vi fick våra förväntningar tillmötes på bästa sätt.
    -Sammanfattningen är att vi har sålt huset under väldig trygghet och en rutin som Carina har som gjort affären på bästa sätt och att vi fick mycket mer för huset att vad vi trodde var möjligt, och vi tror att det berodde på ett perfekt upplägg av Carina Nordh.
    Så vi väntar på tillträdesdagen och när allt är klart.

Morgan och Anna-Karin Läs mer
    2019-08-08 Carina N svarar Morgan P
    Tack snälla ni för de fina orden …:)
  • Anna-Karin S
    Anna-Karin S sålde sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2019-08-05

Enkel och mycket smidig bostadsaffär när vi sålde vår villa. Kan sin sak och känner till området väl. Läs mer
    Carina N gillar detta
  • Magnus H köpte sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2019-06-26

Köpt hus och sålt bostadsrätt.
    Trevligt och bra bemötande. Läs mer
    Carina N gillar detta
  • Marcin P sålde sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2019-06-07

Vi har precis sålt en villa. Carina var från början väldigt hjälpsam och svarade på alla våra frågor. Hon var alltid jätte snäll och tydlig förklarade hela processen av försäljningen.

Vi är jätte nöjda och varmt rekommenderar Carina😊 Läs mer
  • Olle A köpte sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2019-06-07

Vi har fått ett korrekt och trevligt bemötande. Läs mer
    Carina N gillar detta
  • David N köpte sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2019-05-22

Jag tyckte det funka bra, fick info och den hjälp som jag fråga efter. Läs mer
    Carina N gillar detta
  • Per Gunnar Ö köpte sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2019-05-20

Jag o min fru Mie har köpt ett Torp vid V Örten. Vi var upp på visningen och fick en mycket bra genomgång av fastigheten, trevligt, lättsamt och faktabaserat.
    Utifrån tidigare erfarenheter så klassar vi mäklarens bemötande som mycket bra.
    Mäklaren gav oss också en fin ingång till säljarna vilket gjorde att hela processen löpte på mycket smidigt och hela affären blev avklarad på c:a 14 dagar.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
    Carina N gillar detta
  • Linda K sålde sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2019-04-26

Vi har sålt vårt hus och Carina var vår mäklare. Hon har gjort ett toppenjobb och besvarat alla våra frågor snabbt och effektivt. Hon har verkligen sett vårt behov och varit otroligt hjälpsam. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Forshaga

Carina Nordh