Mäklare Värmland Forshaga Fastighetsbyrån Forshaga Carina Nordh
Registrerad mäklare sedan 1997
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-01

Läs vad 84 kunder tycker om Carina Nordh

• Joakim R köpte sin bostad med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2019-02-04

Jag tyckte att jag blev bra bemött. Allt va väldigt bra :) Läs mer
    Carina N gillar detta
  • Sara E köpte sin bostad med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2019-01-13

Väldigt bra bemötande när jag köpte mitt första hus! Glad och trevlig som gjorde husköpet väldigt roligt! Läs mer
    Carina N gillar detta
  • Kenneth C sålde sin bostad med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2018-12-10

Sålt ett äldre hus i norra Deje.
    Mycket bra bemötande av Carina med personal.
    Trots ett lågt skambud i början av budgivningen så kom vi i mål på ungefär det pris jag tänkt mig från början. Jag gjorde ingen vinst på huset vilket jag heller inte hade räknat med.
    Hon var lätt att jobba med och höll mig informerad efterhand som buden kom in Läs mer
  • Finn M skrev om Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2018-10-28

Jag tycker att Carina har ett lättsamt och proffsigt bemötande mot både säljare och köpare. Läs mer
    2018-10-31 Carina N svarar Finn M
    Tack snälla för de fina orden :)
  • Cathrine B
    Cathrine B skrev om Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2018-10-17

Vi köpte villa i Olsäter. Carina var snabb med att boka möte och proffs i sitt tillmötegående. Överlämning av hus är om två veckor så vi ser värkligen framemot att flytta. Läs mer
    2018-10-17 Carina N svarar Cathrine B
    Hej!
    Tack Cathrine... det blir skönt för er med en flytt närmare allt:)
    Vi ses snart ..
  • Gudrun A sålde sin bostad med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2018-09-17

Sålt gammalt hus på landet. Carina har varit lätt att få kontakt med och mycket hjälpsam. Har absolut inget att klaga på. Läs mer
    2018-09-17 Carina N svarar Gudrun A
    Tack snälla,, njut av storstaden 🤗
  • Helene Rebecca H sålde sin bostad med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2018-09-05

Upplever att vi kunde fått mer hjälp och att Carina kunnat vara mer aktiv i sin mäklarrroll när hon sålde vår bostad. Läs mer
    2018-09-06 Carina N svarar Helene Rebecca H
    Hej!
    Tack för ert omdöme. Hör gärna av dig till mig så får jag höra lite vad ni tyckte var mindre bra så kan jag ta med mig det i mitt fortsatta arbete.
    Med vänlig hälsning carina
  • Åsa J skrev om Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2018-06-06

Köpte radhus
    Blev bra bemött
    Carina svarade på frågor och ringde upp när jag sökte henne Läs mer
  • Reza B skrev om Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2018-04-13

Hon är väldigt bra å tydligt person. Läs mer
  • Tor M skrev om Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2018-02-22

Hej !
    Från första träffen har vi fått ett gott och förtroendefullt
    möte med Carina. Hon har gett oss det stöd och den service som vi kunde tänka oss. Resultatet blev större än vi kunde tänka oss . Vi fick den optimistiska inställning till aktiviteten vid försäljningen som vi behövde för att få allt att gå i lås, och kan varmt rekommendera Carina som mäklare vid försäljning av ditt objekt.
    Evy och Tor Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Forshaga