Carina Nordh

Carina Nordh

Carina Nordh är mäklare på Fastighetsbyrån Forshaga

Carina Nordh har varit registrerad mäklare sedan 1997-06. Carina Nordh har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-07 och har fått 174 omdömen med ett betyg på 4.7. Carina Nordh har haft 38 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 174 Läs vad Carina Nordh

2022-08-06 Verifierad kund
    Carina bemötte mig på ett utmärkt sätt. Hon är väldigt sympatisk, proffsig, inlyssnande och har humor. Det bästa av allt hon är inte påstridig och kör en massa säljsnack.
    Så här långt så har försäljningen av min fastighet gått väldigt bra

Mvh Sylvia.
    2022-07-24 Verifierad kund
    Vi blev vänligt och profersionellt bemötta, allt gick som vi förväntat oss. Och rekommenderar henne och fastihetsbyrån.
    2022-05-22 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Carina Nordh som mäklare.
    Alltid trevligt bemötande och mycket hjälpsam i alla möjliga och omöjliga situationer som kan uppstå under en fastighetsförsäljning.
    Hon har på ett fint och ödmjukt sätt gjort försäljningen smidig och enkel.

Ylva Elfgren, Orvar Eriksson, Ola Eriksson
    Anhöriga till Birgitta Eriksson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga
    2022-05-20 Verifierad kund
    Hon är proffsig i sitt ämbete. Ser till att jag som kund får svar på frågor och vill, på ett mycket bra sätt, kundens bästa.
    2022-04-20 Verifierad kund
    Finns inte så mycket och säga förutom att Carina är en suverän mäklare med service minde ut i fingerspetsarna.
    Den känslan jag fick av henne både när jag köpte huset via henne och nu säljer, är att hon vill hjälpa båda parter till en snabb och smidig försäljning.
    Är mycket nöjd med Carina som mäklare och vem vet man kanske hör av sig i framtiden då man kanske söker nytt vare sig det är hus eller lägenhet.
    2022-03-31 Verifierad kund
    Snäll o trevlig, svarade tydligt på frågor och ställde även frågan om man undra något.
    2022-03-30 Verifierad kund
    Glad och trevlig,
    Bra bemötande och väldigt informell.
    Super nöjd med Carina
    2022-03-20 Verifierad kund
    Carina har skött detta riktigt bra och varit ett bra bollplank under hela försäljningen.
    Hennes känsla för både prisklass på mitt hus och vad det gick för har visat sig bli exakt så som hon sagt. Alltid glad och hjälpsam så fort man ringt henne. Är väldigt nöjd.
    2022-03-10 Verifierad kund
    Snabbt smidigt och professionellt. Mycket trevlig mäklare med hög kvalitet på sitt sätt att medla.
    2022-03-05 Verifierad kund
    Enkelt, trevligt, kunnigt och framförallt ett empatiskt bemötande. Vi har fått den hjälp och stöd vi behövt under hela processen. Kan varmt rekommendera Carina för andra som går i säljtankar.