Carina Nordh

Carina Nordh

Carina Nordh är mäklare på Fastighetsbyrån Forshaga

och har varit registrerad mäklare sedan 1997. Carina Nordh har varit aktiv på Reco.se sedan 2015 och har fått 129 omdömen sedan 2015-07-03. Carina Nordh har haft 50 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 129 Läs vad Carina Nordh

• Har fungerat utmärktbpå alla sätt. Har köpt en gammal disponentvilla som kallas slottet. Stort gammalt hus med mycket karaktär. Nöjd med hyrcyklar har skötts.
    Lennart J köpte sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga
    2020-10-25
    • 298.0 m²
    2020-10-25
  • Vår upplevelse av att ha köpt hus genom Carina har varit positiv rakt igenom. Från enskild visning med tanke på Corona-läget till dagen vi tog emot nycklarna. Otroligt fin service!
    Anita Å köpte sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga
    2020-10-16
    • 78.0 m²
    2020-10-16
  • Sålt en villa och servicen har varit fantastisk. Hög kompetens med mångårig erfarenhet skänker oss som säljare stor trygghet.
    Joakim B sålde sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga
    • 140.0 m²
    2020-10-05
  • Vi har sålt en villa Carina har varit helt fantastisk i sitt bemötande mot oss. Proffsigt bemötande och hjälpsam på alla sätt. Vi är super nöjda
    Linda B sålde sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga
    • 140.0 m²
    2020-10-05
  • Vid försäljningen av vårt hus blev vi vänligt bemötta av Carina Nord. Carina är en erfaren mäklare och har ett trevligt och positivt sätt gentemot kunden. Vid möten och diskussioner har det varit lätt att komma överens med Carina om saker som rör försäljningen. Förväntningarna har varit höga då husmarknaden en lång tid varit till fördel för säljaren. Intresset för vårt hus har dock varit stort, men trögt vad gäller budgivning. Detta kan förstås bero på olika saker. Vi upplever Carina som en erfaren och kunnig mäklare. Vi önskade dock mer telefonkontakt från Carina för att stämma av status under försäljningsprocessen.
    Lars-göran A sålde sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga
    • 158.0 m²
    2020-09-30
  • När vi sålde vår villa hade vi Carina Nord som mäklare. Carina är en glad, vänlig och positiv mäklare. Svarar snabbt på mail. Dessutom skulle jag vilja ha haft telefonkontakt en gång per vecka, för att få prata direkt. Carina är en mäklare som jag är nöjd med och kan rekommendera.
    Astrid J sålde sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga
    • 158.0 m²
    2020-09-30
  • Har sålt en bostadsrätt, Carina var mycket trevlig och tillmötesgående. Har förtroende för henne och att det inte finns några dumma frågor. Svarar på sms när som helst. Vårat omdöme är en mycket bra mäklare
    Eva K sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga
    2020-09-17
    • 3:a
    • 67.0 m²
    2020-09-17
  • Sålt vår villa. Professionellt, trevligt och vänligt bemötande. Inga andra förväntningar än att Carina skulle hjälpa oss, efter sin bästa förmåga, att få vårt hus sålt. Vilket infriades! Helhetsintrycket är att Carina är mycket kunnig och professionell i sitt yrkesutövande. Noggrann, saklig och lugn i sitt bemötande. Besvarar frågor omgående och håller med uppdateringar.
    Mattias H sålde sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga
    2020-09-13
    • 130.0 m²
    2020-09-13
  • Vi har haft god hjälp av Carina vid försäljningen av vårt hus. Trygg och professionell har hon lotsat oss genom processen. Hon har varit tillgänglig och svarat på alla våra frågor och snabbt återkopplat när det behövts. Det märks att Carina har stor erfarenhet inom yrket och hon ger ett lugnt intryck utan att stressa eller pressa fram beslut. Vi kan varmt rekommendera Carina.
    Sofia B sålde sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga
    2020-09-03
    • 130.0 m²
    2020-09-03
  • Carina sålde våran villa där vi bott i 30 år. Hon har varit mycket tillmötesgående och svarat på frågor hela tiden på sms. Och många frågor har det varit...😊. Kan verkligen rekommendera Carina!
    Erica H sålde sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga
    2020-09-02
    • 129.0 m²