Carina Nordh

Carina Nordh

Carina Nordh är mäklare på Fastighetsbyrån Forshaga

Carina Nordh har varit registrerad mäklare sedan 1997-06. Carina Nordh har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-07 och har fått 206 omdömen med ett betyg på 4.7. Carina Nordh har haft 31 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

206 omdömen om Carina Nordh

Sedan starten hos Reco 2015
Elenor S
Forshaga-Skivsta

Blev bra bemött av henne, märks att hon kan sin sak och man känner sig trygg att både köpa och sälja hus med henne.

Andreas S
Köpte sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga

Svår att få tag i, svarade sällan i telefon. Skötte kontakt via sms vilket upplevdes krångligt. Annars gott bemötande

Per H
Forshaga-Skivsta

Jag blev mycket bra bemött av mäklaren. Mycket bra Väldigt bra, och snabb försäljning

Wilma S
Köpte sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga

Vi är toppennöjda med Carina! Hon är väldigt proffsig, tillmötesgående och snäll. Rekommenderar starkt!

Roksana G
Köpte sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga

Väldigt trevligt som person ! Professionell som mäklare, säger till vad ska man tänka om (försäkring osv) vilket vi uppskattar. Kommer absolut rekommendera !

Tomas B
Köpte sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga

Väldigt trevlig och hjälpsam lyhörd. Ärlig lyhörd tillgänglig. Levde mycket väl upp till det. Sammanfattningsvis är vi helt nöjda

Martin Å
Sålde sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga

5 gången ja använder mig av Carina Nordh. Superproffsig och lyhörd kan varmt rekommendera ☀️👍

Madelene E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga

Helt underbar mäklare lättsam och svar på allt klart och tydligt

Randhi K
Sålde sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga

Väldigt trevligt bemötande av Carina Nordh. Alltid vänlig och glad. förväntningarna var att sälja fastigheten så fort som möjligt och det sköttes galant av mäklaren. Kan med varm hand rekommendera Carina.

Patrik L
Köpte sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga

Väldigt bra bemött. Finns inget att klaga på. Hon har koll på läget och fungerar jätte bra att köpa genom henne. 5/5