Läs vad 46 Läs vad Madelene Einer

• 2020-11-18
    Sålde vårt hus i Kil. Madelene är super trevlig, allt gick jätte smidigt.
    Kan varmt rekommendera denna mäklare.
    Anders A
    • 137.0 m²
    • Östra Stenåsen
  • 2020-11-01
    Köpt sommarstuga. Hon har varit tydlig pigg o trevlig.
    Per E
    • 30.0 m²
  • 2020-10-26
    Jag har sålt min villa och fått stöttning på ett utmärkt sätt. Jag har fått den information jag har behövt för att känna mig trygg var i processen jag befinner mig gällande försäljning. Eftersom jag inte tidigare sålt någon bostad har jag förlitat mig helt på mäklarens kunskaper och planering. Jag är helt nöjd med hennes insats.
    Anne-marie E
    • 134.0 m²
    • Kil - Fagerås
  • 2020-10-19
    Jag sålde en lägenhet. Madelene tog över efter att Kristin gick hem på mammaledighet och båda har varit fantastiska. Professionell och direkt uppdaterat när spekulant hört av sig till henne. Super verkligen!
    Annika H
    • 3:a
    • 80.0 m²
    • Centralt
    sålde sin lägenhet med hjälp av Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Forshaga
  • 2020-08-18
    Jag har köpt en fritidsfastighet som Madelene Einer förmedlade och hon var jätte proffsig och bra.

Bra bemötande till alla berörda i fastighetsaffären.
    Jag hade hoppats på att affären skulle rulla på och inte krångla på vägen med massa saker hit och dit, och så blev det, affären rullade på i bra takt som passade mig och säljaren alldeles utmärkt.
    Jag var hem till säljaren efter några dagar och hämtade en dörr och frågade vad hon tyckte om mötet, därför vet jag.

Jag kände direkt när jag klev in genom dörren hos Fastighetsbyrån att jag var välkommen. Tjejen i receptionen som troligen är kundmottagare var också hur trevlig som helst.
    Så från min sida är det bara bra vitsord.
    Tommy Zetterlund
    Tommy Z
    • 49.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Forshaga
    Tack Tommy! Jättekul att höra att du är nöjd med oss och kul att vi fick till en bra och smidig affär. Hoppas du ska trivas i stugan!

• 2020-08-16
    Köpt en villa i Forshaga, blev utmärkt bemött av mäklaren som varit lätt att få tag på och haft eller snabbt tagit reda på frågor vi haft.
    Sammi S
    • 183.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Forshaga
    Tack Sammi, så kul att höra att ni är nöjda! Försöker alltid klara ut alla frågetecken och detta är ett kul kvitto att få, på att jag oftast lyckas. Hoppas ni ska trivas bra i ert fina hus! :)

• 2020-06-29
    Köpte hus , fick den hjälp vi behövde. Väldigt trevligt bemötande. Lite svårt att få tag på mäklaren.
    Martina W
    • 170.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Forshaga
    Tack Martina! Kul att höra att ni är nöjda och beklagar såklart att jag ibland inte är så lätt att nå. Hoppas ni trivs i huset!

• 2020-06-28
    Jättetrevlig mäklare. Bra bemötande och hjälpte oss med det vi behövde när vi köpte hus.
    Simon W
    • 170.0 m²
  • 2020-05-05
    Som köpare fungerade allting bra!
    Henrik E
    • 122.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Forshaga
    Kul att du är nöjd Henrik! Hoppas du ska trivas bra i ditt nya hus :)

• 2020-04-28
    Vi har sålt bostad. Madelene uppfyllde alla våra behov som vi hade i samband med försäljningen. Toppbetyg
    Ulf E
    • 183.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Forshaga
    Tack snälla Ulf! Blir så glad att ni är nöjda. Ni får toppbetyg som säljare av mig :)