Madelene Einer

Madelene Einer

Madelene Einer är mäklare på Fastighetsbyrån Forshaga

Madelene Einer har varit registrerad mäklare sedan 2010-10. Madelene Einer har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-03 och har fått 68 omdömen med ett betyg på 4.8. Madelene Einer har haft 16 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 68 Läs vad Madelene Einer

2022-09-24 Verifierad kund
    Otroligt trevlig och noggrann mäklare. Såg till allas intresse, väldigt behjälplig.

Första träffen så blev man väl bemöt, man fick en bra känsla redan där. Gick igenom huset grundligt, hon visste vad hon pratade om (till skillnad från många andra).

Underbar mäklare
    2022-09-24 Verifierad kund
    Madelene är mycket trevlig och hjälpsam! Vårt husköp kändes väldigt tryggt och bra.
    2022-09-02 Verifierad kund
    Trevligt och kompetent bemötande. Kände snabbt förtroende och hon har varit enkel att bolla tankar och funderingar med. Rak och ärlig. Vi är hittills väldigt nöjda.
    • Karlslund
    2022-09-01 Verifierad kund
    Hej hon var väldigt trevlig och jag tycker att hon är en framgångsrik person i sitt arbete och hon är väldigt smart och jag var väldigt nöjd med hennes bemötande med mig och jag är glad och tack.Hälsningar.
    2022-04-29 Verifierad kund
    En mycket trevlig och kunnig mäklare. Madelene ordnade husköpet på allra bästa sätt.
    • Forshaga-Skivsta
    2022-04-21 Verifierad kund
    Vi tycker Madelene var bra,lätt att prata med hon var tydlig och var lätt att få tag i.
    • Forshaga-Skivsta
    2022-04-07 Verifierad kund
    Fantastiskt trevlig mäklare! Madelene var pålitlig, kunnig, alltid kontaktbar och supertrevlig. Glad att hon var mäklaren vid husköpet. Det kändes tryggt.
    2022-02-18 Verifierad kund
    Jag fick ett jätte bra bemötande och väldigt hjälpsam.
    Madelene stod för alla mina förväntningar och även mer.

Med hjälp av Madelene så gick det mer smärtfritt än vad jag hade förväntat mig
    2022-01-17 Verifierad kund
    Så duktig,bra bemötande, stöttande och tydlig
    2022-01-17 Verifierad kund
    Snällaste och goaste mäklaren som finns tror jag. Hon ser alltid till kundens bästa och är väldigt snäll och trevlig. Informerar om allt man bör veta och hjälper till när man inte förstår. En bra människa rakt igenom!