Madelene Einer

Madelene Einer

Madelene Einer är mäklare på Fastighetsbyrån Forshaga

Madelene Einer har varit registrerad mäklare sedan 2010-10. Madelene Einer har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-03 och har fått 53 omdömen med ett betyg på 4.7. Madelene Einer har haft 27 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 85% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 53 Läs vad Madelene Einer

2021-07-11
    Helt fantastiskt bemötande, så kompetent och hjälpsam. Mer än nöjda!
    • Deje - Östra Dejefors
    2021-06-08
    Vi fick ett mycket gott intryck av Madelene. Hon gjorde ett effektivt och proffsigt jobb som vi är mycket nöjda med. Trevligt bemötande och hon överträffade alla våra förväntningar.
    2021-05-26
    Sålt villa, bra skött från början till affär.
    Är nöjd.
  • Robin U
    köpte sitt hus med hjälp av Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Forshaga
    2021-05-26
    Väldigt familjär och trovärdig med ett stort tålamod, man kände att hon verkligen brydde sig om sin kund. Ärlig och transparent, vi rekomenderar.
    2021-05-04
    Sålt vårt hus.
    Madelene är proffsig i yrke o bemötande, kunnig, positiv, lugn och intresserad av vad vi berättar.
    Lätt att ha och få kontakt med, snabb med återkoppling vid frågor.
    Berättar hur allt går till och besvarar frågor.
    Ja absolut Madelene lever verkligen upp till våra förväntningar.
    Allt har jättebra och utan krångel!
    2021-03-24
    Jag har sålt ett radhus med Madelene. Hon har visat stor kunskap och intresse under hela processen. Från intag, fotografering, visningar och återkopplingar. Hon gör det enkelt som kund att sälja sin fastighet. Rekommenderar Madelene till alla som går i säljtankar.
    2021-03-02
    Sålt Södra mon 7:3
    Har blivit bra bemött hela tiden tycker att hon varit engagerad från början till slut.
    Hade inga stora förväntningar utan gick in med en förhoppning om att få huset sålt snabbt och det gick bra.
    • Östra Stenåsen
    2020-11-18
    Sålde vårt hus i Kil. Madelene är super trevlig, allt gick jätte smidigt.
    Kan varmt rekommendera denna mäklare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Forshaga
    2020-11-01
    Köpt sommarstuga. Hon har varit tydlig pigg o trevlig.
    • Kil - Fagerås
    2020-10-26
    Jag har sålt min villa och fått stöttning på ett utmärkt sätt. Jag har fått den information jag har behövt för att känna mig trygg var i processen jag befinner mig gällande försäljning. Eftersom jag inte tidigare sålt någon bostad har jag förlitat mig helt på mäklarens kunskaper och planering. Jag är helt nöjd med hennes insats.