Madelene Einer

Madelene Einer

Madelene Einer är mäklare på Fastighetsbyrån Forshaga

Madelene Einer har varit registrerad mäklare sedan 2010-10. Madelene Einer har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-03 och har fått 101 omdömen med ett betyg på 4.8. Madelene Einer har haft 26 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

101 omdömen om Madelene Einer

Christopher A
Säbytorp

Vi har blivit väldigt väl bemötta och fått all önskvärd hjälp och vägledning kring vårt köp.

Charlotte O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Forshaga
Stenåsen

Madelene var trevlig och tillmötesgående ⭐️

Helena B
Forshaga - Grossbol

Har mycket gott bemötande på den högsta nivån för att känna sig trygg med sin affär

Rose-marie A

Madeleine är alltid trevligt och vänlig, glad och positiv. Hon är kunnig och tvekar inte att rätta till okunniga kommentarer. Madeleine har sålt vårt hus tidigare och därför valde vi att Madeleine skulle hjälpa oss med dessa handlingar vid köpet. Hon är trygg och kunnig i sin yrkesroll.

Hans Peter K

HEJ Trevligt med bra vägledning

Johan Stefan S
Forshaga-grossbol

Jättebra och trevlig mäklare. Tog uppdraget professionellt på alla sätt. Var också bekant med orten där hon sålde min bostad så hon kunde ledsaga intressenter som inte var därifrån vart det finns skolor, förskolor, kvällsöppna butiker osv. Hon gjorde ett jättebra jobb.

Sandra Reimondsdotter S
Forshaga-grossbol

Trygg och kunnig. Jag fick en jättebra känsla vid första mötet och hon är väldigt professionell. Hon la verkligen ner sig och var tillgänglig. Lätt att prata med och förstå. Jag skulle definitivt rekommendera henne till alla som på ett eller annat sätt ska in i bostadsmarknaden. Hon vet och kan kommunen och är helt igenom genuin.

Emma A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Forshaga
Centralt

Madelene är otroligt bra,super trevlig. Man kan känna sig trygg med henne som mäklare,hon är noga,tydlig,vet vad hon gör och duktig på att förklara och finns alltid där vid funderingar och frågor och råd. En super bra och otroligt duktig och trevlig mäklare, jag kunde inte haft en bättre mäklare som hjälpte mig att sälja min bostad, och det gick otroligt fort,enkelt och smidigt.

Mattias L
Forshaga - Dyvelsten

Madeleine har vi haft kontakt med vid flera tillfällen och hon är alltid mycket trevlig och serviceinriktad. Madeleine har under försäljningen av vårt hus alltid svarat snabbt och säkerställt en bra affär som har känts trygg hela vägen. Jag kan varmt rekommendera Madeleine! Med vänlig hälsning, Mattias Ljungdahl

Khalid J
Västra Lersätter

Madelene är en väldigt trevlig person samt är hon professionell, lyhörd och hade svar på alla frågor som vi hade ställt. Rekommenderar stark henne som en pålitlig mäklare.