Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 12 Läs vad Sandra Svensson

• Sofia C köpte sitt hus med hjälp av Sandra Svensson en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2019-12-16

Sandra var ett bra stöd för mig som köpare, lugn, trygg och med goda kunskaper.

Sandra var lätt att få kontakt med och svarade snabbt på sms och Mail. Läs mer
  • Joackim A köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Svensson en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2019-11-28

Köpte lägenhet via Sandra och tycker att hon är en toppen mäklare. Blev bemött väldigt bra. Hade men några frågor så hade hon svar på dom, och hade hon inte svar så kollade hon upp det. Väldigt hjälpsam och förklarade bra så att alla förstår. Toppen mäklare rekommenderas varmt 👍🏻 Läs mer
  • Ann-Kristin R köpte sitt hus med hjälp av Sandra Svensson en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2019-10-28

Bra mäklare som är lätt att prata med och väldigt kunnig på sitt område. Läs mer
  • Lars N sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Svensson en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2019-09-19

Sålt en bostadsrätt.
    Sandra bemötte oss såå bra under hela tiden.
    Allt har gått jättebra och vi är nöjda Läs mer
    2019-10-01 Sandra S svarar Lars N
    Tack så mycket Lars, vad roligt att ni känner er nöjda! Det har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen av er bostadsrätt :)
  • Ulf Ö
    Ulf Ö sålde sitt hus med hjälp av Sandra Svensson en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2019-09-01

Sålt villa Forshaga
    Mycket bra allt enligt vårat önskemål
    Lätt att få kontakt med när frågor uppstår
    Kan varmt rekommenderas Läs mer
    2019-10-01 Sandra S svarar Ulf Ö
    Tack så mycket för orden Ulf, det gör mig glad att höra att ni är nöjda! Och tack själva för ett gott samarbete och för förtroendet att få hjälpa er vid försäljningen av er villa :)
    Sandra S gillar detta
  • Cecilia W köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Svensson en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2019-08-19

Vi köpte en lägenhet genom Sandra och är jättenöjda. Hon var mycket tillmötesgående vad gäller visningar och gav oss all information vi efterfrågade. Allt annat sköttes också mycket professionellt. Läs mer
    2019-08-30 Sandra S svarar Cecilia W
    Tack så mycket för det fina omdömet! Det har varit ett nöje att få vara en del av ert bostadsköp! :)
    Sandra S gillar detta
  • Ann Elisabet B sålde sitt hus med hjälp av Sandra Svensson en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2019-08-11

Sålt hus alltid vänlig o korrekt svara på Mail snabbt o bra Läs mer
    Sandra S gillar detta
  • Ola J sålde sitt hus med hjälp av Sandra Svensson en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2019-06-14

Sammanfattning: Mycket bra

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer
    Sandra S gillar detta
  • John-Erik B sålde sitt hus med hjälp av Sandra Svensson en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2019-06-07

Seriös och bra tjej, snabb med information om de få tänkbara köpare som fanns, på objektet (huset vi ville sälja).
    Trevligt bemötande från första mötet till kontraktskrivning. Läs mer
  • Britt-Marie O sålde sitt hus med hjälp av Sandra Svensson en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2019-04-13

Försäljning av villa.
    Sandra är mycket trevlig och vänlig och in ger ett förtroende. Har bara positiva erfarenheter, fick villan såld väldigt fort. Läs mer
    2019-04-17 Sandra S svarar Britt-Marie O
    Tack så mycket för dina ord! Varit ett nöje att samarbeta med dig/er! :)

Med vänlig hälsning

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Forshaga