Mäklare Värmland Forshaga Fastighetsbyrån Forshaga Sandra Svensson
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-09 - 2019-08

Läs vad 8 Läs vad Sandra Svensson

• Ulf Ö
    Ulf Ö sålde sitt hus med hjälp av Sandra Svensson en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2019-09-01

Sålt villa Forshaga
    Mycket bra allt enligt vårat önskemål
    Lätt att få kontakt med när frågor uppstår
    Kan varmt rekommenderas Läs mer
  • Cecilia W köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Svensson en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2019-08-19

Vi köpte en lägenhet genom Sandra och är jättenöjda. Hon var mycket tillmötesgående vad gäller visningar och gav oss all information vi efterfrågade. Allt annat sköttes också mycket professionellt. Läs mer
    2019-08-30 Sandra S svarar Cecilia W
    Tack så mycket för det fina omdömet! Det har varit ett nöje att få vara en del av ert bostadsköp! :)
    Sandra S gillar detta
  • Ann Elisabet B sålde sitt hus med hjälp av Sandra Svensson en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2019-08-11

Sålt hus alltid vänlig o korrekt svara på Mail snabbt o bra Läs mer
    Sandra S gillar detta
  • Ola J sålde sitt hus med hjälp av Sandra Svensson en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2019-06-14

Sammanfattning: Mycket bra

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer
    Sandra S gillar detta
  • John-Erik B sålde sitt hus med hjälp av Sandra Svensson en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2019-06-07

Seriös och bra tjej, snabb med information om de få tänkbara köpare som fanns, på objektet (huset vi ville sälja).
    Trevligt bemötande från första mötet till kontraktskrivning. Läs mer
  • Britt-Marie O sålde sitt hus med hjälp av Sandra Svensson en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2019-04-13

Försäljning av villa.
    Sandra är mycket trevlig och vänlig och in ger ett förtroende. Har bara positiva erfarenheter, fick villan såld väldigt fort. Läs mer
    2019-04-17 Sandra S svarar Britt-Marie O
    Tack så mycket för dina ord! Varit ett nöje att samarbeta med dig/er! :)

Med vänlig hälsning
    Sandra S gillar detta
  • Jonas A sålde sitt hus med hjälp av Sandra Svensson en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2019-04-11

Mycket trevlig och proffsig. Bra kommunikation och var noga med att uppdatera. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-04-17 Sandra S svarar Jonas A
    Tack för de fina orden!
    Så roligt att du/ni känner er nöjda med mig som mäklare. Det har varit ett jättebra samarbete oss emellan och ett stort nöje att ha fått hjälpa er med er försäljning! :)

Med vänlig hälsning
    Sandra S gillar detta
  • Tommy F sålde sitt hus med hjälp av Sandra Svensson en del av Fastighetsbyrån Forshaga

2019-02-28

Mycket engagerad.Höll oss uppdaterad nästan varje dag.
    En mäklare kan inte vara bättre. Läs mer
    2019-02-28 Sandra S svarar Tommy F
    Tack så oerhört mycket, vad glad jag blir för dom fina orden!
    Har varit ett nöje att genom ert förtroende, fått hjälpa till med er försäljning.

Lycka till med nya boendet och njut av våren som kommit!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Forshaga

Carina Nordh