Mäklare Gävleborg Gävle Fastighetsbyrån Gävle Johan Westerholm
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 103 kunder tycker om Johan Westerholm

• Jennie L sålde sitt hus med hjälp av Johan Westerholm en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-02-13

5:a
    133m²
    Axmar By
    Vi bestämde oss för att sälja vår villa, vi tog kontakt med Johan och frågade om han kunde hjälpa till, vipps så var huset sålt, trots att den inte ens är marknad att sälja hus nu, vi är mycket nöjda med både pris och att allt gick så fort! Johan är en lugn och trevlig mäklare, svarar alltid i telefon och ger snabb återkoppling på presic allt! Vi kan starkt rekommendera Johan Westerholm på fastighetsbyrån i Gävle! Johan levde mer en väl upp till våra förväntningar, en kanonmäklare helt enkelt! Läs mer
  • Niroz M köpte sitt hus med hjälp av Johan Westerholm en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-02-13

6:a
    144m²
    Andersberg
    Jag köpte ett hus, bemötande var inte så bra Läs mer
  • Alan M köpte sitt hus med hjälp av Johan Westerholm en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-02-11

6:a
    144m²
    Andersberg
    Jag har köpt ett hus. Han jätte trevlig säljare och hjälpsam Läs mer
  • Bernt Sigfrid L sålde sin bostad med hjälp av Johan Westerholm en del av Fastighetsbyrån Gävle

2018-12-20

Har sålt en villa. Smidig kontakt med mäklaren, tydlig tidsram och jätte trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Peter B
    Peter B skrev om Johan Westerholm en del av Fastighetsbyrån Gävle

2018-12-15

Vi har både köpt och sålt med Johan vid flera tillfällen. Han är proffsig och presterar alltid som många andra mäklare redan gör. Den stora anledningen att vi väljer Johan är att han alltid gör det lilla extra. Det spelar ingen roll om det är kvällstid eller helg så ställer Johan alltid upp! Läs mer
  • Emmeli B skrev om Johan Westerholm en del av Fastighetsbyrån Gävle

2018-09-20

Köpt vår första villa.
    Bra bemötande, tog reda och återkopplade det han inte hade svarat på.
    Är han i början av sin karriär? Behöver mer arbetslivserfarenhet. Läs mer
  • Petra W skrev om Johan Westerholm en del av Fastighetsbyrån Gävle

2018-09-19

En riktigt bra mäklare med kunden i fokus! Läs mer
  • Kurt H skrev om Johan Westerholm en del av Fastighetsbyrån Gävle

2018-09-17

Sålde i juni 2018 vår kolonistuga pga. sjukdom. Kontaktade då Johan som jag tidigare haft kontakt med i annat ärende.
    För oss var det viktigt att avyttra stugan snabbt då vi inte skulle ha möjlighet att sköta den. Trots en planerad semester åtog Johan sig att hjälpa oss. Det gick verkligen snabbt att skicka en fotograf och få ut stugan till försäljning. Visning efter några dagar och sedan en försäljning som var klar på ett ytterligare ett par dagar. Vi är mycket nöjda med Johans proffsighet och fina bemötande. Dessutom är vi mycket nöjda med det ekonomiska resultatet. Vi kommer att rekommendera honom så fort tillfälle ges.

M.v.h.
    Kurt Hållander Läs mer
  • Susanne E skrev om Johan Westerholm en del av Fastighetsbyrån Gävle

2018-09-17

Johan var jättebra, kunde inte vara nöjdare. Läs mer
  • Emil B skrev om Johan Westerholm en del av Fastighetsbyrån Gävle

2018-09-10

Jag och min sambo har köpt en villa och vi är mycket nöjda med bemötandet av mäklaren. Har alltid fått svar på mina frågor och har varit väldigt lätt att få kontakt med så fort jag undrat om någonting. Sammanfattat en väldigt bra upplevelse! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gävle

Anna-Lena Gustavsson