Mäklare Gävleborg Gävle Fastighetsbyrån Gävle Marit Jemt
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-10 - 2019-04

Läs vad 135 Läs vad Marit Jemt

• Lil-Marie S köpte sin lägenhet med hjälp av Marit Jemt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-05-22

-Köpt bostadsrätt.
    -Vänligt, profesionellt, som en viktig kund, noggrann, kunnig.
    - Bättre än förväntat. Bästa mäklarmötet hitintills.
    - Verkligen rätt person på platsen Läs mer
  • Ulrika K köpte sin lägenhet med hjälp av Marit Jemt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-04-07

Jag köpte min första bostad och Marit var väldigt trevlig. Förklarade enkelt (då jag inte visste hur saker och ting fungerade) så jag kände mig bekväm. Jag förväntade mig att det skulle vara stelt och bara massa papper och information, men det var mer vardagligt och personligt. Läs mer
  • Esther M köpte sin lägenhet med hjälp av Marit Jemt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-03-27

Vi har köpt ett radhus och Marit var väldigt tillmötesgående Läs mer
  • Alexander T köpte sin lägenhet med hjälp av Marit Jemt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-03-26

Köp av radhus, Gävle. Marit har skött affären på ett mycket proffesionellt sätt och varit tillgänglig för oss under hela affären, vilket har varit väldigt uppskattat. Kan starkt rekommendera Marit som fastighetsmäklare. Läs mer
  • Ioannis B köpte sin lägenhet med hjälp av Marit Jemt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-03-15

Jag har köpt en lägenhet. Hela förfarande med märklaren varit utmärkt och riktigt proffesionelt. Är väldigt nöjd ovh vill gärna samarbeta i framtiden med detta byrå. Läs mer
  • Niklas S sålde sin lägenhet med hjälp av Marit Jemt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-02-23

Marit var mäklaren som sålde lägenheten när vi köpte den. När vi sedan skulle sälja hade vi tagit ny kontakt med henne. Det kändes bra, hon skickade kontinuerligt aktuella värderingar och lät oss ta försäljningen i vår egen takt. Men fanns där hela tiden. Kändes trygg och pålitlig genom hela affären.
    Vi hoppades givetvis att få ett så bra pris som möjligt och när budgivningen var över var vi nöjda. Personligen hade jag för höga förväntningar innan försäljningen, men Marit var pedagogisk och förklarade vad som var realistiskt och det var hjälpsamt. Läs mer
  • Matilda J sålde sin lägenhet med hjälp av Marit Jemt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-02-21

Marit har hjälpt mig sälja min bostadsrätt. Jag bor på annan ort men Marit har gjort allt väldigt smidigt för mig både med visningar, annonser, avtal m.m. Svarar väldigt bra på frågor och funderingar kring en försäljning. Läs mer
  • Carolina C sålde sin lägenhet med hjälp av Marit Jemt en del av Fastighetsbyrån Gävle

Gävle Strand
    Professionell, kunnig och aktiv i processen. Vi är mycket nöjda med Marit som mäklare oxh skulle rekommendera henne varmt! Läs mer
  • Deniz C sålde sin lägenhet med hjälp av Marit Jemt en del av Fastighetsbyrån Gävle

Gävle Strand
    Fantastisk mäklare som håller allt som lovas. Professionell mäklare från topp till tå. Läs mer
  • Adam E sålde sin lägenhet med hjälp av Marit Jemt en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-02-19

Sålde och köpte vår lägenhet på staketgatan genom Marit!

Super bra bemötande och alltid snabba svar och tillgänglighet .

Rekommenderar starkt ! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gävle