Mikael Johnsson

Mikael Johnsson

Mikael Johnsson är mäklare på Fastighetsbyrån Gävle

Mikael Johnsson har varit registrerad mäklare sedan 2007-04. Mikael Johnsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 190 omdömen med ett betyg på 4.6. Mikael Johnsson har haft 9 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

190 omdömen om Mikael Johnsson

Sedan starten hos Reco 2014
Yvonne S
Bomhus

Jag har inga erfarenheter av affärer av den här sorten men Mikael har alltid varit tillgänglig, positiv. och hjälpsam Jag kan varmt rekommendera honom.

Monica S
Köpte sitt hus med hjälp av Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

Erfaren och kunnig. Ett xtra plus till honom för att han under resans gång återkopplade och höll oss informerade om läget.

Monica M
Sålde sitt hus med hjälp av Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

VI min man å jag är otroligt bra bemött av Mikael är fullkomligt nöjd , vi anlitade honom för 9 år sedan, redan då gillade vi honom , därför anlitade vi honom även denna gång . Jag visste att han skulle fixa detta åt oss på bästa sätt en eloge till honom Monica Matton

Sandra C
Oppala

Trevlig, bra bemötande, påläst

Katarina L
Olsbacka

Kunnigt och professionellt bemötande. Blev mycket bra lotsad genom hela poocessen.

Adina Ö
Hamrångefjärden

Väldigt trevlig och tillmötesgående, kunnig på sin sak. Vi fick svar på alla våra frågor, var det någonting som var oklart så tog han reda på svaret. Fick även möjlighet att komma på en extra visning och känna efter en gång till. Vi fick några dagar på oss att tänka innan det var dags för budgivning, vilket var väldigt skönt då det ofta brukar bli budgivning första dagen efter visning.

Werner B
Älvkarleby

ordhållig, punktlig ,kunnig, trewlig

Nina E
Köpte sitt hus med hjälp av Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

Trevligt och lugnt bemötande. Hjälpsam och tillmötesgående vid frågor samt önskan om en andra visning av huset.

Anna H
Eskön

Ett trevligt och ett mycket fint bemötande .Lättsam och lätt att föra samtal med. Gav mig som spekulant tid tid att fundera över fastigheten och inte för hetsig . Gav et förtroendegivande intryck där jag som spekulant kände mig väl mött! Helhetsbild : mycket bra!! Helt enkelt bra!!!

Jonas J
Eskön

Mikael bemötte oss på ett otroligt trevligt och proffesionellt vis från första början. Han guidade oss genom säljningsprocessen på ett tydligt vis och vi kände hela tiden att vi var i trygga händer. Skulle rekommendera till alla som ska genomföra en bostadsaffär!