Pär Schröder
Registrerad mäklare sedan 2010-09-15
Aktiv på Reco.se sedan 2014-11-18
2019-07 - 2020-06

Läs vad 200 Läs vad Pär Schröder

• Anders W sålde sitt hus med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-07-07

Mycket Bra, trevlig o saklig, Läs mer
  • Rigmor W
    Rigmor W sålde sitt hus med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-07-05

Vi sålde vårt radhus, var dåligt med intresserade, men Pär S höll humöret uppe på oss ändå och vi fick det sålt, så vi tycker att han är Rutinerad, tillmötesgående och trevlig. Läs mer
  • Stefan O sålde sin lägenhet med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-05-16

Hej
    Vi har varit i kontakt med Pär vid flertalet tillfällen. Första gången sålde han en lägenhet till oss. Hans bemötande och person gjorde då att valet var lätt när vi själva skulle sälja.
    Vi har även haft kontakt under tiden emellan köp och sälj då vi vid ett par tillfällen varit på väg att sälja men ångrat oss.
    Per ger ett jättebra stöd när man funderar på utgångspriser, när man skall annonsera osv.
    Pär inger också ett stort förtroende då han alltid återkommer med utlovade svar. Ringer alltid tillbaka om man sökt honom. Bra information under försäljningen om vad som hela tiden händer.

Stefan och Carina Läs mer
  • Mattias F sålde sin lägenhet med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-04-22

2:a
    Erfaren, trygg och stabil mäklare. Skulle anlita igen. Läs mer
  • Markus H köpte sin lägenhet med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-02-26

Andersberg/Stureborg
    Köpt radhus, affären gick bra, mäklaren trevlig i alla avseenden. Hade man några frågor eller funderingar fick man svar på det. Läs mer
  • Markus E köpte sin lägenhet med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-02-13

3:a
    Köpt en 3:a i Gävle. Tanken var att renovera och Pär (mäklaren) var behjälplig med tips, idéer och svar på diverse frågor om lägenheten och föreningen.

Pär är en genuin kille, glad och trivsam. Skulle lätt rekommendera Pär till andra. Läs mer
  • Tony V köpte sin lägenhet med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-12-25

3:a
    Inget att anmärka på och affären genomfördes med bravur. Läs mer
  • Anders H sålde sitt hus med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-12-12

Jag och min fru har köpt ett radhus och sammanfattningsvis kan jag säga att vi har fått ett trevligt och bra bemötande.
    Vi hade väl inga speciella förväntningar utan hade bara ett mål med kontakten att vi skulle bli köpare till objektet.
    Och det blev vi ju vilket vi är glada och tacksamma över och där Pär har skött affären på ett för oss bra sätt. Läs mer
  • Ralf H sålde sin lägenhet med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-11-25

3:a
    Vi har sålt vår bostad här i Gävle och köpt en liknande mindre bostad söder om Tumba!
    Pär besökte oss så snart vi framfört vårt önskemål om hans tjänster, han tog sig gott om tid, (ca 1,5 tim.), för genomgång om förfarandet punkt för punkt vilket vi uppskattade. Klart positivt bemötande! Han höll oss väl uppdaterade under "resans gång"
    vi fick löpande information om "läget" på affären.
    Vi kan inte annat än se positivt på hans tjänster och har givetvis förhoppningar om att resterande kontakter uppfyller våra önskemål! Läs mer
  • Emy M sålde sin lägenhet med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-11-12

2:a