Pär Schröder
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-02 - 2020-01

Läs vad 195 Läs vad Pär Schröder

• Markus E köpte sin lägenhet med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-02-13

Köpt en 3:a i Gävle. Tanken var att renovera och Pär (mäklaren) var behjälplig med tips, idéer och svar på diverse frågor om lägenheten och föreningen.

Pär är en genuin kille, glad och trivsam. Skulle lätt rekommendera Pär till andra. Läs mer
  • Tony V köpte sin lägenhet med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-12-25

Inget att anmärka på och affären genomfördes med bravur. Läs mer
  • Anders H köpte sin lägenhet med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-12-12

Jag och min fru har köpt ett radhus och sammanfattningsvis kan jag säga att vi har fått ett trevligt och bra bemötande.
    Vi hade väl inga speciella förväntningar utan hade bara ett mål med kontakten att vi skulle bli köpare till objektet.
    Och det blev vi ju vilket vi är glada och tacksamma över och där Pär har skött affären på ett för oss bra sätt. Läs mer
  • Ralf H sålde sin lägenhet med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-11-25

Vi har sålt vår bostad här i Gävle och köpt en liknande mindre bostad söder om Tumba!
    Pär besökte oss så snart vi framfört vårt önskemål om hans tjänster, han tog sig gott om tid, (ca 1,5 tim.), för genomgång om förfarandet punkt för punkt vilket vi uppskattade. Klart positivt bemötande! Han höll oss väl uppdaterade under "resans gång"
    vi fick löpande information om "läget" på affären.
    Vi kan inte annat än se positivt på hans tjänster och har givetvis förhoppningar om att resterande kontakter uppfyller våra önskemål! Läs mer
  • Emy M sålde sin lägenhet med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-11-12

Valbo
    Bostadsrätt
    Ok
    Ok
    Hel ok
    Skulle rekommendera honom!
    Margareta Arosenius Läs mer
  • Cathrine B sålde sin lägenhet med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-11-07

Centralt Norr
    Lägenhet 2 rok i centrum.
    Pär har varit enkel och effektiv att ha med att göra. Lätt att nå. Tydlig och intresserad. Härlig, varm och lättsam framtoning.
    Mina förväntningar överensstämde väl med vad jag fick. Trälig bostadsmarknad för säljare generellt nu vilket mäklare knappast kan belastas för.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Mattias J sålde sin lägenhet med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-09-10

Sålde en lägenhet genom Per. Han är professionell och lätt att jobba med. Han anstränger sig lite extra för att få det att funka och är villig att hitta alternativa lösningar. Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Johannes O sålde sin lägenhet med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-09-02

Centralt
    Köpt och sålt lägenhet via Pär. Han var proffsig med fingertoppskänsla. Gjorde ett bra jobb, var lättillgänglig. Toppen! Läs mer
  • Niklas Å köpte sin lägenhet med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-08-29

Centralt
    Köpte på RUDDAMMSGATAN 42, Gävle. Härlig mäklare till en början som fixade snabb inflytt. Men hade inte fått höra att toan låter fan efter man spolar och inte heller att fläkten ej fungerade.. Men undersökningsplikt vist, men också jävligt dåligt att inte informera om dessa sakerna trots att säljaren (påstår iaf), sig ha informerat om de. Så nej, riktigt irriterad. Hälsa Läs mer
  • Hjalmarsson S sålde sin lägenhet med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-08-25

Brynäs
    Per. Aka stjärnmäklare schröder levererar som vanligt.
    Proffsigt och snabbt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gävle