Mäklare Gävleborg Gävle Fastighetsbyrån Gävle Pär Schröder
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-09 - 2019-08

Läs vad 189 Läs vad Pär Schröder

• Mattias J sålde sin lägenhet med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-09-10

Sålde en lägenhet genom Per. Han är professionell och lätt att jobba med. Han anstränger sig lite extra för att få det att funka och är villig att hitta alternativa lösningar. Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Johannes O köpte sin lägenhet med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-09-02

Köpt och sålt lägenhet via Pär. Han var proffsig med fingertoppskänsla. Gjorde ett bra jobb, var lättillgänglig. Toppen! Läs mer
  • Niklas Å köpte sin lägenhet med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-08-29

Centralt
    Köpte på RUDDAMMSGATAN 42, Gävle. Härlig mäklare till en början som fixade snabb inflytt. Men hade inte fått höra att toan låter fan efter man spolar och inte heller att fläkten ej fungerade.. Men undersökningsplikt vist, men också jävligt dåligt att inte informera om dessa sakerna trots att säljaren (påstår iaf), sig ha informerat om de. Så nej, riktigt irriterad. Hälsa Läs mer
  • Hjalmarsson S sålde sin lägenhet med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-08-25

Brynäs
    Per. Aka stjärnmäklare schröder levererar som vanligt.
    Proffsigt och snabbt. Läs mer
  • Oskar G sålde sin lägenhet med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-08-16

Trevlig tillmötesgående och hjälpsam.
    Lämnade över en lägenhet på tre rum och kök som Per
    sålde åt oss, finns inget att klaga på, hade inga förväntningar
    då jag aldrig sålt en lägenhet förut. men det skötte Per med
    bravur. Läs mer
  • TINA N
    TINA N köpte sitt hus med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-08-12

Norrlandet - Bönan -Utvalnäs - Harkskär - Säljemar - Eskön - Iggön
    Trevlig, pålitlig och lätt att få kontakt med. Mycket nöjda med Pär Schröder som mäklare. Läs mer
  • Nils Mats-Ola A sålde sin lägenhet med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-07-07

Gävle Strand
    Bostadsrätt, sålt
    Bemött på ett bra och seriöst sätt
    Priset fick justeras något, berodde på en liten dipp. Mäklaren gjorde vad han kunde.
    Helhetsintryck, seriös, proffsig.
    Vi ör nöjda Läs mer
  • Joakim K köpte sitt hus med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-06-27

Sätra
    det var en ganska enkel affär från mitt håll tyckte det gick bra
    köpte en bostadsrätt och hade sålt ett hus.
    helt ok Läs mer
  • Kenneth D köpte sin lägenhet med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-06-24

Superlätt att prata med och allmänt trevligt person och en bra mäklare Läs mer
  • Lars T sålde sin lägenhet med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-06-16

Sålt bostadsrätt. Mycket trevlig och lättsam, Tydlig med villkoren och vad som krävdes av oss och hur vi som säljare skulle gå tillväga. Per ordnade affären snabbt och effektivt samt tog ett extra och smart initiativ för att hitta en bra lösning. Gjorde även hembesök till oss när vi var för sjuka för att komma in till kontoret. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gävle

Anna-Lena Gustavsson