Pär Schröder

Pär Schröder

Pär Schröder är mäklare på Fastighetsbyrån Gävle

och har varit registrerad mäklare sedan 2010. Pär Schröder har varit aktiv på Reco.se sedan 2014 och har fått 204 omdömen sedan 2014-11-18. Pär Schröder har haft 44 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 204 Läs vad Pär Schröder

• Vi köpte en bostadsrätt och fick hjälp med att hitta en lägenhet innan den kommit upp på marknaden. Enda problemet var att vissa saker som sas och skrevs om lägenheten inte riktigt stämde med verkligheten. Tex höjd i taket och priset i månaden. Annars är vi nöjda med köpet.
    Clara L köpte sin lägenhet med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle
    2020-10-15
    • 53.5 m²
    2020-10-15
  • Pär har en hög social kompetens, man känner sig alltid välkommen. Han är saklig i sin information och man får en känsla av ärlighet i kommunikationen med honom.
    Therese S köpte sin lägenhet med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle
    2020-10-04
    • 62.0 m²
    2020-10-04
  • Jag sålde en 2:a i Brynäs och köpte en 3:a i Sätra. Jag hade honom till både försäljning av min bostad och den bostad jag köpte. Blev bra bemött. Jag hade inga specifika förväntningar men upplevde att köpet och försäljning av bostad gick smidigt och fort, samt att jag hade bra kontakt med honom under hela processen.
    Christoffer W köpte sin lägenhet med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle
    2020-08-08
    • 80.0 m²
    2020-08-08
  • Proffsig och trevlig affär inkl humor. Han är lösningsfokuserad och det känns som han vill att det ska bli bra för båda parter.
    Anna B köpte sin lägenhet med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle
    2020-08-01
    • 77.2 m²
    2020-08-01
  • Mycket Bra, trevlig o saklig,
    Anders W sålde sitt hus med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle
    2020-07-07
    • 104.0 m²
    2020-07-07
  • Vi sålde vårt radhus, var dåligt med intresserade, men Pär S höll humöret uppe på oss ändå och vi fick det sålt, så vi tycker att han är Rutinerad, tillmötesgående och trevlig.
    Rigmor W
    Rigmor W sålde sitt hus med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle
    2020-07-05
    • 104.0 m²
    2020-07-05
  • Hej Vi har varit i kontakt med Pär vid flertalet tillfällen. Första gången sålde han en lägenhet till oss. Hans bemötande och person gjorde då att valet var lätt när vi själva skulle sälja. Vi har även haft kontakt under tiden emellan köp och sälj då vi vid ett par tillfällen varit på väg att sälja men ångrat oss. Per ger ett jättebra stöd när man funderar på utgångspriser, när man skall annonsera osv. Pär inger också ett stort förtroende då han alltid återkommer med utlovade svar. Ringer alltid tillbaka om man sökt honom. Bra information under försäljningen om vad som hela tiden händer. Stefan och Carina
    Stefan O sålde sin lägenhet med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle
    2020-05-16
    • 77.2 m²
    2020-05-16
  • Erfaren, trygg och stabil mäklare. Skulle anlita igen.
    Mattias F sålde sin lägenhet med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle
    2020-04-22
    • 52.5 m²
    2020-04-22
  • Köpt radhus, affären gick bra, mäklaren trevlig i alla avseenden. Hade man några frågor eller funderingar fick man svar på det.
    Markus H köpte sin lägenhet med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle
    2020-02-26
    • 80.5 m²
    • Andersberg/Stureborg
    2020-02-26
  • Köpt en 3:a i Gävle. Tanken var att renovera och Pär (mäklaren) var behjälplig med tips, idéer och svar på diverse frågor om lägenheten och föreningen. Pär är en genuin kille, glad och trivsam. Skulle lätt rekommendera Pär till andra.
    Markus E köpte sin lägenhet med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle
    2020-02-13
    • 64.6 m²