Vilma Becirovic

Vilma Becirovic

Vilma Becirovic är mäklare på Fastighetsbyrån Gävle

Vilma Becirovic har varit registrerad mäklare sedan 2021-12. Vilma Becirovic har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-12 och har fått 17 omdömen med ett betyg på 4.9. Vilma Becirovic har haft 9 försäljningar sen 2021-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-12 - 2022-04

Läs vad 17 Läs vad Vilma Becirovic

• köpte sin lägenhet med hjälp av Vilma Becirovic en del av Fastighetsbyrån Gävle
    • Centralt Norr
    2022-05-20 Verifierad kund
    Proffesionellt bemötande. Engagerad och tillmötesgående. Oerhört hjälpsam. Vi kunde inte fått en bättre mäklare. Toppbetyg!
    2022-05-20 Verifierad kund
    Wilma har ett trevligt och reperesentativt sätt. Hon lyssnade bra på de frågor vi hade om lägenheten och tog snabbt reda på svar på frågor vi hade som hon inte kunde svara direkt på.
    2022-05-18 Verifierad kund
    Trevlig och bra att ha att göra med
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Vilma Becirovic en del av Fastighetsbyrån Gävle
    2022-05-07 Verifierad kund
    Jättebra bemött. Jag ville ha en mäklare som jag kunde känna förtroende för och som var hjälpsam, glad & positiv. Det fick vi verkligen. Känner att Vilma har tagit väl hand om oss och vår försäljning.
    2022-05-04 Verifierad kund
    Som en glad, trevlig och kunnig person!

Hoppades att mäklaren skulle vara insatt gällande bostadsrätter i just detta område och antingen var hon det eller hade läst på ordentligt.

Vår upplevelse blev över förväntan och vi är jättenöjda.
    2022-05-03 Verifierad kund
    Lätt att prata med. Tillgänglig och svara snabbt. Tar både parti för säljare och köpare. Bra på att informera.
  • köpte sitt hus med hjälp av Vilma Becirovic en del av Fastighetsbyrån Gävle
    • Lindbacka
    2022-03-31 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande! Kunnig och tydlig i sin kommunikation. Mycket bra upplevelse kort och gott! Mvh//David
    • Brynäs
    2022-03-28 Verifierad kund
    Allt bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • Forsbacka
    2022-03-28 Verifierad kund
    Hon har en unik varm bemötande till och med via telefon, väldigt fokuserad på uppdraget och med ett stor känsla av kundservice.

Min chef som har 4 år har aldrig varit så lugnt som med Wilma tack vore hennes service bemötande. Detta har aldrig hänt med andra visningar eller möte, det är som är störst för mig.
    • Forsbacka
    2022-03-27 Verifierad kund
    Vi ville få ett visst pris och hon kunde nå det med sin intelligens med bara en köpare utan bud!
    hon är duktig på sitt jobb.