Isabelle Aikio

Isabelle Aikio

Isabelle Aikio är mäklare på Fastighetsbyrån Gnesta

Isabelle Aikio har varit registrerad mäklare sedan 2021-07. Isabelle Aikio har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-02 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 4.8. Isabelle Aikio har haft 3 försäljningar sen 2022-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-04 - 2022-04

Läs vad 4 Läs vad Isabelle Aikio

• sålde sitt hus med hjälp av Isabelle Aikio en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    • Centrala Gnesta
    2022-05-02 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande och Isabelle visade en stor proffsighet och ansträngde sig verkligen för att få affären i hamn.
    Tack Monica för fint samarbete! Väldigt glad för din skull! Vi ses i sommar! :) Isabelle Aikio
  • köpte sitt hus med hjälp av Isabelle Aikio en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    • Centrala Gnesta
    2022-05-02 Verifierad kund
    Väldigt fint bemötande av Isabelle! Hela tiden en öppen dialog och var lätt att komma i kontakt med. Vi är supernöjda och kände att Isabelle håller en väldigt fin balans mellan att vara professionell men också personlig.
    Tack Evelina! Vilka fina ord! <3 Ser fram emot att besöka er i huset längre fram. /Isabelle Isabelle Aikio
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Isabelle Aikio en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    • Gnesta
    2022-04-24 Verifierad kund
    Bemötande: Gott bemötande i alla kontakter.

Förväntningar: Mina förväntningar är väl uppfyllda.

Sammanfattning: Isabelle är en mycket trevlig mäklare som verkar måna om både köparens och säljarens intressen.
    Tack Helene :) Väldigt glad för din skull med lägenheten! Isabelle Aikio
  • sålde sitt hus med hjälp av Isabelle Aikio en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    • Gnesta
    2022-02-25 Verifierad kund
    Isabelle Aiko är toppen ,vi hade flera mäklare hemma innan vi bestämde oss ,valet blev enkelt när man träffade Isabelle ,rekommenderar starkt:)
    Tack snälla! :) Uppskattar det verkligen! Njut av det nya huset nu! Isabelle Aikio