Anders Appelberg

Anders Appelberg

Anders Appelberg är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Anders Appelberg har varit registrerad mäklare sedan 1984-11. Anders Appelberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 60 omdömen med ett betyg på 4.4. Anders Appelberg har haft 18 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 83% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 60 Läs vad Anders Appelberg

• 2020-11-13
    Kanonkille med stort engagemang från början till slut av hela försäljningen av vårt hus. Rekommenderar varmt :)
    Camilla H
    • 125.0 m²
    • Gerrebacka - Hisings Kärra
    sålde sitt hus med hjälp av Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
  • 2020-10-04
    Köpt radhus. Mäklaren kändes erfaren och ärlig i processen kring köpet. Lugn och tydlig och tillgänglig för både stora och små frågor. Hade önskat en lathund kring köpets alla delar, för förstagångsköpare, för att kunna känna sig helt trygg. Mäklaren har ju full koll på alla delar i förfarandet, men hade varit tryggt för oss att även kunna vara detta. Speciellt gällande det språkbruk som används i dylika ekonomiska transaktioner.
    Hanna D
    • 118.0 m²
    • Tuve
    köpte sitt hus med hjälp av Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
  • 2020-08-09
    Då jag enbart köpt av Anders så kan jag inte säga så jättemycket förutom att han är lätt att kommunicera med. Affären avslutades av hans kollega som fick ta över och kollegan skötte allt super snyggt
    Branko Daniel C
    • 110.0 m²
    • Backadalen - Hisings Backa
  • 2020-06-22
    Sålt villa. Anders är engagerad och intresserad mäklare, har kontaktat mig kontinuerligt sedan han värderade vårt hus för 5 år sedan. Han är uppmärksam på kundens framtid och tar ansvar att höra av sig. Några små missförstånd blev under planeringen för försäljningen men vi klarade ut dessa. Rätt köpare till vårt hus, nöjda med priset dock gick allt lite fortare än vi tänkt oss. Tack för fin support Anders.
    Annicka C
    • 140.0 m²
  • 2020-05-23
    Har sålt ett radhus, har blivit vänligt och kunnigt bemöt av Anders. Kan starkt rekommendera Anders
    Fredrik N
    • 118.0 m²
    • Tuve
  • 2019-11-26
    Köpt bostad, mäklare har varit trevlig, allt gick effektivt och smidigt
    Thomas N
    • 72.0 m²
    • Tolered
  • 2019-10-22
    Sålde villa, fick väldigt bra bemötande och service.
    Margrét G
    • 119.0 m²
    • Kyrkbyn
  • 2019-10-03
    Köpte hus på Hisingen. Kontaktade Anders om ett objekt på förhand. Väldigt tillmötesgående, flexibel med förhandsvisning. Affären var i hamn på 5 dagar från första kontakt, inklusive besiktning.
    Berivan A
    • 80.0 m²
    • Bräcke
  • 2019-07-13
    Anders sålde vårt hus relativ snabbt. Inga problem, fått svar på alla våra frågor. Var alltid tillgänglig , gick igenom sälj processen väldigt klart och tydligt. Var också bra på återkoppla. Kan varmt rekommendera Anders. Hälsningar Dag o Lena
    Lena O
    • 108.0 m²
  • 2019-06-06
    Sålt ett hus.Bra bemött Vi fick en bedömning av värdet på huset på ca 5.2miljoner våran förväntning var att vi skulle få ca 5 miljoner vi fick 4.685 miljoner. Marknaden tycks vara svag.
    Lars S
    • 142.0 m²
    • Hisings Kärra

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte