Anders Appelberg
Registrerad mäklare sedan 1984
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-01 - 2019-12

Läs vad 55 Läs vad Anders Appelberg

• Thomas N köpte sitt hus med hjälp av Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-11-26

Tolered
    Köpt bostad, mäklare har varit trevlig, allt gick effektivt och smidigt Läs mer
  • Margrét G sålde sitt hus med hjälp av Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-10-22

Kyrkbyn
    Sålde villa, fick väldigt bra bemötande och service. Läs mer
  • Berivan A köpte sitt hus med hjälp av Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-10-03

Bräcke
    Köpte hus på Hisingen. Kontaktade Anders om ett objekt på förhand. Väldigt tillmötesgående, flexibel med förhandsvisning. Affären var i hamn på 5 dagar från första kontakt, inklusive besiktning. Läs mer
  • Lena O sålde sitt hus med hjälp av Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-07-13

Hisings Kärra
    Anders sålde vårt hus relativ snabbt. Inga problem, fått svar på alla våra frågor. Var alltid tillgänglig , gick igenom sälj processen väldigt klart och tydligt. Var också bra på återkoppla. Kan varmt rekommendera Anders. Hälsningar Dag o Lena Läs mer
  • Lars S sålde sitt hus med hjälp av Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-06-06

Sålt ett hus.Bra bemött
    Vi fick en bedömning av värdet på huset på ca 5.2miljoner våran förväntning var att vi skulle få ca 5 miljoner vi fick 4.685 miljoner. Marknaden tycks vara svag. Läs mer
  • skrev om Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-04-16

Usel ryggradslös mäklare. Hamnade i en situation med säljaren där han förnekade att vissa saker frågats om/blivit sagda. Lismande och allmänt oskön. Läs mer
  • Sadaf A sålde sitt hus med hjälp av Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-03-25

Skogome
    Vi har sålt ett radhus i Skogome. Anders var vår mäklare. Han är trevlig och engagerad. En bra mäklare helt enkelt. Läs mer
  • Ana Maria C sålde sitt hus med hjälp av Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-03-22

Kyrkbyn
    Trevlig och engagerad mäklare.
    Kan sitt jobb Läs mer
  • Renas R köpte sitt hus med hjälp av Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-03-11

Brunnsbo
    Ett stort tack till Anders Appelberg som hjälpte oss med ett hus köp. Under hela köpprocessen har vi fått ett gott bemötande, information och snabb återkoppling av Anders. Läs mer
  • Carolina D sålde sitt hus med hjälp av Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-02-14

Hisings Kärra
    Fick bra tips eftersom han hade sålt ett hus i samma länga som våran. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Christophe Humblot