Anders Appelberg
Registrerad mäklare sedan 1984
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-02

Läs vad 48 Läs vad Anders Appelberg

• Ana Maria C sålde sitt hus med hjälp av Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-03-22

Kyrkbyn
    Trevlig och engagerad mäklare.
    Kan sitt jobb Läs mer
  • Renas R köpte sitt hus med hjälp av Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-03-11

Brunnsbo
    Ett stort tack till Anders Appelberg som hjälpte oss med ett hus köp. Under hela köpprocessen har vi fått ett gott bemötande, information och snabb återkoppling av Anders. Läs mer
  • Carolina D sålde sitt hus med hjälp av Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-02-14

Hisings Kärra
    Fick bra tips eftersom han hade sålt ett hus i samma länga som våran. Läs mer
  • Stefan A sålde sitt hus med hjälp av Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-02-11

Brunnsbo
    Sålt småhus.
    Bra och trevligt bemötande Läs mer
  • Ulla N sålde sin bostad med hjälp av Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-01-28

Vi har sålt vårt hus och Anders Appelberg har känts trygg som mäklare. Han har varit snabb att återkomma när vi sökt honom och alltid haft ett trevligt bemötande. Våra förväntningar uppfylldes helt. Läs mer
  • Joachim G sålde sin bostad med hjälp av Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2018-11-30

Mycket bra och trevlig mäklare, höll oss uppdaterade hela tiden om vad som var på gång. Läs mer
  • Marie-Louise L sålde sin bostad med hjälp av Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2018-11-29

Sålt en villa. Blev bemött bra och det kändes seriöst med Anders. Vi sålde till ett bra pris som vi var nöjda med och Anders fick arbeta en del med flera visningar och en besvärlig köpare.
    Det vi saknade inför visningarna var att det kunde stått en skylt till salu. Flera som gick förbi frågade men då var det redan sålt. Läs mer
  • Tommy J sålde sin bostad med hjälp av Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2018-11-26

Jag och min syster har sålt ett hus. Anders var mycket professionell i sitt agerande och vi kan starkt rekommendera honom till andra fastighetsaffärer. Läs mer
  • Inga S sålde sin bostad med hjälp av Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2018-11-26

Vänlig och hjälpsam. Upplevde att han försökte göra sitt bästa för att hålla mig informerad under processen. Läs mer
  • Osman D köpte sin bostad med hjälp av Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2018-09-14

Dålig bemötande väldigt oproffsigt beteende av mäklaren vid försäljning av huset. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Christophe Humblot