Anders Appelberg
Registrerad mäklare sedan 1984-11-15
Aktiv på Reco.se sedan 2015-02-20
2019-08 - 2020-07

Läs vad 57 Läs vad Anders Appelberg

• Annicka C sålde sitt hus med hjälp av Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-06-22

Sålt villa.
    Anders är engagerad och intresserad mäklare, har kontaktat mig kontinuerligt sedan han värderade vårt hus för 5 år sedan. Han är uppmärksam på kundens framtid och tar ansvar att höra av sig.

Några små missförstånd blev under planeringen för försäljningen men vi klarade ut dessa.

Rätt köpare till vårt hus, nöjda med priset dock gick allt lite fortare än vi tänkt oss.
    Tack för fin support Anders. Läs mer
  • Fredrik N sålde sitt hus med hjälp av Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-05-23

Tuve
    Har sålt ett radhus, har blivit vänligt och kunnigt bemöt av Anders. Kan starkt rekommendera Anders Läs mer
  • Thomas N köpte sitt hus med hjälp av Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-11-26

Tolered
    Köpt bostad, mäklare har varit trevlig, allt gick effektivt och smidigt Läs mer
  • Margrét G sålde sitt hus med hjälp av Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-10-22

Kyrkbyn
    Sålde villa, fick väldigt bra bemötande och service. Läs mer
  • Berivan A köpte sitt hus med hjälp av Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-10-03

Bräcke
    Köpte hus på Hisingen. Kontaktade Anders om ett objekt på förhand. Väldigt tillmötesgående, flexibel med förhandsvisning. Affären var i hamn på 5 dagar från första kontakt, inklusive besiktning. Läs mer
  • Lena O sålde sitt hus med hjälp av Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-07-13

Hisings Kärra
    Anders sålde vårt hus relativ snabbt. Inga problem, fått svar på alla våra frågor. Var alltid tillgänglig , gick igenom sälj processen väldigt klart och tydligt. Var också bra på återkoppla. Kan varmt rekommendera Anders. Hälsningar Dag o Lena Läs mer
  • Lars S sålde sitt hus med hjälp av Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-06-06

Sålt ett hus.Bra bemött
    Vi fick en bedömning av värdet på huset på ca 5.2miljoner våran förväntning var att vi skulle få ca 5 miljoner vi fick 4.685 miljoner. Marknaden tycks vara svag. Läs mer
  • skrev om Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-04-16

Usel ryggradslös mäklare. Hamnade i en situation med säljaren där han förnekade att vissa saker frågats om/blivit sagda. Lismande och allmänt oskön. Läs mer
  • Sadaf A sålde sitt hus med hjälp av Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-03-25

Skogome
    Vi har sålt ett radhus i Skogome. Anders var vår mäklare. Han är trevlig och engagerad. En bra mäklare helt enkelt. Läs mer
  • Ana Maria C sålde sitt hus med hjälp av Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-03-22

Kyrkbyn
    Trevlig och engagerad mäklare.
    Kan sitt jobb Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen