Catharina Pölder

Catharina Pölder

Catharina Pölder är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Catharina Pölder har varit registrerad mäklare sedan 2011-06. Catharina Pölder har haft 0 försäljningar sen 2022-09 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Läs vad 76 Läs vad Catharina Pölder

• Grästorp
    2021-11-01 Verifierad kund
    Hon var bra, stack inte ut på något sätt.
    • Grästorp
    2021-10-30 Verifierad kund
    Bemött på ett rakt och ärligt sätt.
    Att göra försäljningen så bra som möjligt och det lyckades hon med.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Jönköping
    • Ekhagen
    2021-10-08 Verifierad kund
    Catharina Pölder bemötte mig professionellt och hon var väldigt noga och förklarade för mig allt jag behövde göra för att allting skulle va i sin ordning. Det är min första fastighet jag köper och det kändes så bra på grund av att Catharina Pölder hjälpte mig med allting och förklarade för mig noggrant.
    Med vänlig hälsning, Alen Younan
    • Taberg
    2021-10-07 Verifierad kund
    En glad och välkomnande person som gett ett professionellt och ärligt intryck.
    • Taberg
    2021-10-07 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda. Proffsigt bemötande, tydlig, informativ, och lyhörd för våra önskningar.
    • Lockebo
    2021-10-05 Verifierad kund
    Eftersom jag byte mäklare inom er firma pga ointresse och arrangemang på försäljningen .

Det som uppleves just nu är olika arbetsförhållande till era kunder .
    Eftersom affären ej är klar så får ni återkomma med utlåtande på Catharinas insats för sitt uppdrag .

Finns en del saker som ni bör bli bättre på , det återkommer jag med när affären är avslutat .
    2021-10-03 Verifierad kund
    Glad, trevlig och påläst om bostaden.
    Gav ett stort förtroende.
    2021-09-28 Verifierad kund
    En mycket erfaren mäklare med god kännedom om marknaden. Hon har ett trevligt bemötande mot såväl säljare som kund och inger förtroende i säljprocessen. Mycket proffsig, kan varmt rekommenderas!
    • Huskvarna
    2021-07-21 Verifierad kund
    Jag blev bemött bra. vi hade som säljare högre förväntningar på högre pris och det blev inte så, tillfälligheter, otur och fel folk kanske.

Mäklarna var bra och kunniga och hjälpsamma.
    • Huskvarna
    2021-07-21 Verifierad kund
    Valde Catharina för att hon hade kunnat sälja mitt eget hus tillbaka till mig. Kan rekommenderas samt teamet bakom henne