Christophe Humblot
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-01

Läs vad 157 kunder tycker om Christophe Humblot

• Reine Hälldérius G
    Reine Hälldérius G sålde sin lägenhet med hjälp av Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-02-14

2:a
    62m²
    Hisings Kärra
    Christoph hjälpte mig sälja min lägenhet tycker jag blev riktigt professionellt bemött han är en riktigt duktig mäklare som kan sin jobb , och jag kommer starkt rekomonderar han till mina bekanta som ska sälja Läs mer
  • Baran G
    Baran G köpte sin lägenhet med hjälp av Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

4:a
    91m²
    Hisings Backa
    Köpt en 4 RoK i Hisings backa och kan bara säga stort tack Christophe för ditt engagemang. Du var tillgänglig, engagerad i varje fråga och visade varför du är bland Göteborgs bästa mäklare. Stort tack för allt, kommer definivt att köpa eller sälja via dig i framtiden.

Väl mött, Güler Läs mer
  • Anna U sålde sin lägenhet med hjälp av Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2:a
    65.5m²
    Tuve
    Nöjd med mäklaren. Var tillgänglig och snabb service. Läs mer
  • Anita A sålde sin lägenhet med hjälp av Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

3:a
    83.5m²
    Hisings Backa
    En väldigt kunnig mäklare med stor kompetens! Som genomförde försäljningen av bostadsrätten på absolut bästa sätt och överträffade våra förväntningar! Läs mer
  • Maher Z köpte sin lägenhet med hjälp av Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-02-11

3:a
    71m²
    Länsmansgården
    Köpte lägenhet via Christophe, grymt kunnig och bra mäklare. Läs mer
  • Mike H sålde sin bostad med hjälp av Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2018-12-26

Christophe har varit väldigt proffessionell i sitt bemötande och visat stort engagemang.
    Han är trevlig och haft vårt intresse i fokus.
    Vi är supernöjda över att ha haft Christophe som mäklare vid försäljningen av vår bostadsrätt. Läs mer
  • Bennifer P köpte sin bostad med hjälp av Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2018-12-24

Hela processen har varit tydlig och enkel. Läs mer
  • Jenny J sålde sin bostad med hjälp av Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2018-12-14

Christophe är mäklaren du skall välja! Han är realistisk och gör sitt yttersta för att få sina kunder nöjda. Läs mer
  • Cristina K
    Cristina K köpte sin bostad med hjälp av Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2018-12-13

Han svara inte varje gång till meddelande . Läs mer
  • Jimmy A sålde sin bostad med hjälp av Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2018-12-10

Trevlig, lätt att ha och göra med! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Christophe Humblot