Christophe Humblot
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Läs vad 168 Läs vad Christophe Humblot

• Robert N sålde sin lägenhet med hjälp av Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-07-06

Hisings Kärra
    Jag är helnöjd från början till slutet, Cristophe har uppfyllt alla förväntningar jag kan ha från en mäklare, det är sura pengar men mycket väl värt då Cristophe både tänker och agerar för kundens bästa, alla nöjda och glada! Läs mer
  • Mohammadreza F köpte sin lägenhet med hjälp av Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-06-09

Sankt Jörgen
    Köpte en lägenhet på Sankt Järgens allé 4E.
    Trevlig mäklare.
    Bra upplevelse. Läs mer
  • Kajsa H köpte sin lägenhet med hjälp av Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-06-03

Centrala Hisingen
    Köpte en bostadsrätt. Väldigt nöjd med mäklaren. Lätt att ha att göra med, trevlig och prestigelös. Läs mer
  • Mikael L sålde sin lägenhet med hjälp av Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-05-30

Centrala Hisingen
    Christophe hjälpte oss att få sålt vår 2:a på Hisingen. Han var väldigt förstående om vår situation och hans långa erfarenhet som mäklare visade sig vara väldigt nyttig. Christophe är väldigt förtroendeingivande och snäll person som vi kände oss väldigt trygga med. Läs mer
  • Mikael P köpte sin lägenhet med hjälp av Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-05-12

Biskopsgården
    Mäklaren svarar inte på varken telefon eller e-post så fort ett avtal är påskrivet och du som köper/säljare inte är lika viktig längre.

Tyvärr ingen seriös mäklare som kan rekommenderas alls.

Efter påskrivet överlåteselavtal bara försvann mäklaren och var under 5 veckors fram till övertag av bostad helt oanträffbar.
    Oacceptabelt att en seriös aktör som Fastighetsbyrån i Göteborg accepterar att deras mäklare agerar så här. Läs mer
  • Joakim S sålde sin lägenhet med hjälp av Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-05-10

Sankt Jörgen
    Christophe sålde vår lägenheten. Utmärkt jobb och proffsigt sätt! Läs mer
  • Agnetha A sålde sin lägenhet med hjälp av Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-04-28

Tuve
    Bra bemötande från första stund. Förklarade tydligt hur försäljningen skulle gå till. Är jättenöjd :) Läs mer
  • Robin S sålde sin lägenhet med hjälp av Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-04-26

Sålt en bostadsrätt
    Jag kontaktade mäklaren, bra bemött
    Levde upp och över förväntningarna
    Supernöjd i helhet Läs mer
  • Malin K
    Malin K sålde sin lägenhet med hjälp av Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-04-23

Sålt bostadsrätt
    Topp service av Christophe!
    Han var närvarande och en fantastisk rådgivare när det behövdes.
    Under en galen turbulent tid kände vi oss trygga.
    Kan varmt rekommendera Christophe och Fastighetsbyrån Hisingen. Läs mer
  • Mikael J köpte sin lägenhet med hjälp av Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-03-15

Slättadamm- C Hisingen
    Han var trevlig och han var bra att prata med . Han kunde sin sak och gav ett trovärdig intryck , men var lite svår att få tag i ibland. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Christophe Humblot