Christophe Humblot
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-01 - 2019-12

Läs vad 185 Läs vad Christophe Humblot

• Shahin H köpte sin lägenhet med hjälp av Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-01-19

Jag köpte en lägenhet.
    Han är jätte trevligt och ärligt med hög erfarenhet.
    Han också är ansvarig på sin jobb. Läs mer
  • Mohammed S köpte sitt hus med hjälp av Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-01-19

Hisings Backa
    Fick hjälp med en bostadsaffär och blev väldigt bra bemött, har ett bra kund fokus, service bemötande och bra mäklare som ger ett professionellt intryck.
    Överträffade mina förväntningar och hjälpte till med diverse handlingar så att affären gick igenom så smidigt som möjligt och skapade ett bra förtroende genom att upplysa om saker som var bra att tänka på både innan och efter köpet. Är väldigt nöjd. Läs mer
  • Jan K sålde sin lägenhet med hjälp av Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-12-16

Tuve
    Trevlig och engagerad. Gör det han skall och inget onödigt säljsnack. Läs mer
    Elin C gillar detta
  • Bianca B
    Bianca B köpte sin lägenhet med hjälp av Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-12-09

Hisings Backa
    Jag köpte ett dödsbo som förmedlades av Christophe, trots mycket strul från arvingarna så lyckades jag tack vare Christophes hjälp flytta in på avtalad tid. Läs mer
  • Linn L sålde sin lägenhet med hjälp av Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-12-08

Centrala Hisingen
    Snabb återkoppling, trevlig, kunnig och tillmötesgående. Läs mer
  • Claes E
    Claes E köpte sitt hus med hjälp av Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-11-28

Hisings Kärra
    Proffsig och en mycket trevlig mäklare. Läs mer
  • Håkan P
    Håkan P sålde sin lägenhet med hjälp av Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-11-26

Biskopsgården
    Har sålt en trea i Biskopsgården. Jag upplever att Christophe har den kunskap och erfarenhet som behövs för att sälja även i en lite trög marknad. Jag kan verkligen rekommendera Christophe om ni planerar att sälja på Hisingen. Läs mer
  • Helena H sålde sin lägenhet med hjälp av Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-11-19

Hildedal
    Vi sålde vår lägenhet via Christophe och han gjorde ett kanonjobb! Det var en nervös process, men han var lugn och saklig hela tiden. Lätt att få tag på och återkopplade bra. Kan lätt rekommendera Christophe till andra. Läs mer
  • Jens H sålde sin lägenhet med hjälp av Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-11-17

Hildedal
    Ytterst proffsigt bemötande. Flexibel mäklare som är duktig på att parera olika eventualiteter som dyker upp under försäljningen (t ex extravisning). Läs mer
  • Anette K sålde sin lägenhet med hjälp av Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-11-11

Hisings Kärra
    En mycket trevlig man som vi gillade direkt i samband med försäljning av lägenhet.
    Lätt o trevlig att prata med.
    Mycket tillmötesgående när vi hade svårt att komma ifrån,löste detta utan större problem.Rekommenderas😀 Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Christophe Humblot