Christophe Humblot
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-05 - 2020-04

Läs vad 196 Läs vad Christophe Humblot

• Cecilia G köpte sin lägenhet med hjälp av Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-05-24

Sankt Jörgen
    Vi hade all kontakt själva med säljaren. Hade önskat mer engagemang av mäklaren. Läs mer
  • Bengt O köpte sin lägenhet med hjälp av Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-04-12

Köpt lght. Bra mottagande. Hjälpsam Läs mer
  • Malin N köpte sin lägenhet med hjälp av Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-04-03

Centrala Hisingen
    Jag är nöjd med Christophe. Enkelt och okomplicerat. De har vart väldigt flexibla med att flytta tider för överlåtelse osv. Det var fel på blandaren i köket, önskar att det informerats om detta. Läs mer
  • Ulf L sålde sin lägenhet med hjälp av Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-03-20

Sankt Jörgen
    Vi har sålt. C är mycket proffsig i sitt arbete. Förklarar på ett lugnt och tydligt sätt hela processen. Vid oförutsedda händelser visar C på kreativitet. Läs mer
  • Oscar A sålde sin lägenhet med hjälp av Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-02-26

Sankt Jörgen
    En riktigt fin och bra kille!
    Skulle anlita honom alla dagar i veckan! Läs mer
  • Linda F sålde sin lägenhet med hjälp av Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-02-07

Hisings Kärra
    Sålt bostadsrätt! Gör allt och lite till för sina kunder, helt grym!! Läs mer
  • Shole S sålde sin lägenhet med hjälp av Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-02-03

Biskopsgården
    Christophe Humblot är trevlig och kunnig mäklare som följer regler och är ärlig och har rätt bedömning av bostadsvärde i den området jag hade min lägenhet.
    Jag rekommenderar honom till alla bostads säljare och köpare. Läs mer
  • Jeanette F sålde sin lägenhet med hjälp av Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-02-03

3:a
    Sankt Jörgen
    Vi har såld vår bostadsrätt.
    Vi har sålt via FastighetsByrån tidigare och alltid blivit bra bemötta.
    Så även denna gång med Christophe, som är en lugn och kunnig mäklare, som alltid levererar.
    En mäklare som jag varmt rekomenderar att anlita Läs mer
  • Ieva I sålde sitt hus med hjälp av Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-02-02

Gerrebacka - Hisings Kärra
    Riktigt trevlig och kunnig mäklare som har sålt vårt hus. Rekommenderar gärna om ni vill ha den bästa mäklare i Göteborg! Läs mer
  • Nikolina L sålde sin lägenhet med hjälp av Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-01-31

Centrala Hisingen
    - Sålt min lägenhet.
    - Väl bemött, bra första intryck som höll sig under processen.
    - Trevlig och enkel att prata med. Det var lätt att ställa frågor.
    - Förväntningar var att mäklaren ville sälja, alltså ville att det skulle gå så bra som möjligt för försäljningen. Enkel att prata med och att jag skulle kunna ställa frågor utan suckande. Vilket han levde upp till.
    - Trevligt bemötande med raka besked och tankar som jag gillar, inte krångla till det för mycket. Lättillgänglig och öppna för alla sorters frågor. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Christophe Humblot