Emma Samuelsson
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-07 - 2019-06

Läs vad 9 Läs vad Emma Samuelsson

• Christin B köpte sitt hus med hjälp av Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-07-08

Krabbeliderna
    Vi köpte en bostad med Emma och är supernöjda med bemötandet och hela affären Läs mer
  • Fabio F köpte sitt hus med hjälp av Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-07-08

Krabbeliderna
    Super trevlig och hjälpsam. Alltid tillgänglig vid frågor. Läs mer
    2019-07-08 Emma Samuelsson svarar Fabio F
    Tack Fabio! Lycka till i Ert nya hus:)! Emma
  • Karin B sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-06-26

Hisings Backa
    Jag har sålt min lägenhet i Hisings Backa. Till hjälp hade jag Emma som jag fick en jättebra kontakt med. Hon var alltid tillgänglig. Bra kommunikation mellan oss. Hon lyssnade och jag hoppas att jag oxå lyssnade. En glad och personlig mäklare som såg till att allt flöt smärtfritt och ett snabbt avslut. 10 av 10 Topp. Läs mer
    2019-06-26 Emma Samuelsson svarar Karin B
    Tack Karin! Du lyssnade oxå jag lovar. Haha. Lycka till med ditt nya så ses vi i framtiden.
  • Anna F
    Anna F sålde sitt hus med hjälp av Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-06-13

Kyrkbyn
    Vi sålde vårt parhus och anlitade Emma som mäklare. Supertrevlig och professionell. Emma sålde vårat hus snabbt och smidigt och vi är nöjda med försäljningspris. Läs mer
    2019-06-13 Emma Samuelsson svarar Anna F
    Tack Anna! Hoppas ni ska trivas i ert nya, stort lycka till!
    Emma
  • Jennifer L köpte sitt hus med hjälp av Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-04-18

Hisings Kärra
    Jag köpte ett radhus. Jag tycker att allt gick smidigt Läs mer
    2019-04-30 Emma Samuelsson svarar Jennifer L
    Tack Jennifer! Hoppas ni kommer trivas:)! Emma
    Emma Samuelsson gillar detta
  • Haytham A sålde sitt hus med hjälp av Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-03-31

Kvillebäcken
    Smidig, felxibel och kund fokuserad! Rekommenderas.
    .... Läs mer
    2019-04-15 Emma Samuelsson svarar Haytham A
    Tack Haytam för rekommendationen!
    Emma Samuelsson gillar detta
  • Lina B sålde sitt hus med hjälp av Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-03-29

Kvillebäcken
    Emma sålde vårt hus. En helt underbar, trevlig och duktig mäklare. Lyhörd, ger snabb återkopplig och är alltid tillgänglig när man behöver henne. Kan stark rekommendera henne. Läs mer
    2019-04-15 Emma Samuelsson svarar Lina B
    Tusen tack Lina för dem fina orden!
    Emma Samuelsson gillar detta
  • Silva J sålde sitt hus med hjälp av Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-02-28

Bräcke
    Sålt min villa med god hjälp av Emma. Rekommenderar Emma om man skall sälja sin bostad. Trevlig, lätt att ha att göra med. Läs mer
    2019-02-28 Emma Samuelsson svarar Silva J
    Tack Silva:)! Jag är glad att du är nöjd. Emma
  • Jonas Mikael A sålde sitt hus med hjälp av Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-02-11

Tuve
    Emma hjälpte oss att sälja vårat radhus, och det gjorde hon snabbt bra och till ett mycket bra pris (för oss).
    Sen så skötte hon allt mycket smidigt allt ifrån fotografering till visning och kontraktskrivningen! Läs mer
    2019-02-11 Emma Samuelsson svarar Jonas Mikael A
    Tusen tack Jonas för de fina orden. Jag är glad att ni är nöjda. /Emma