Emma Samuelsson
Aktiv på Reco.se sedan 2019-02-11
2019-07 - 2020-06

Läs vad 36 Läs vad Emma Samuelsson

• Mattias J
    Mattias J sålde sitt hus med hjälp av Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-06-25

Hisings Kärra
    Emma sålde vårat radhus och det gick snabbt och smidigt Läs mer
  • Camilla Annika J sålde sitt hus med hjälp av Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-06-25

Hisings Kärra
    Emma sålde vårat radhus . Vi är jätte nöjda med allt ! Kan varmt rekommendera henne ! 10 radhus av 10 möjliga :-) Läs mer
  • Stig Jonas P sålde sitt hus med hjälp av Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-06-09

Bräcke
    Emma Samuelsson är strålande bra, kompetent, erfaren, positiv energi och driven. Det var en hel del utmaningar på vägen men dessa plockades ner en efter en. Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Lars Tobias F sålde sitt hus med hjälp av Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-05-10

Kyrkbyn
    På vårt första möte gav Emma intryck av att vara en energisk, positiv, ärlig och förtroendegivande person. Hon fick därför vårt förtroende att mäkla försäljningen av vår villa. Slutresultatet, trots bistra Coronatider, blev väldigt bra och vi är nöjda med det jobb hon gjorde. Läs mer
  • Jörgen N sålde sitt hus med hjälp av Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-05-04

Hisings Kärra
    Engagerad och driftig. Tack för ett väl genomfört uppdrag! Läs mer
  • Lily Anne N sålde sitt hus med hjälp av Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-05-02

Backa Bällskär
    Emma är en väldigt engagerad och driven mäklare. Vi sålde vårt parhus under coronakrisen men Emma var proffsig, saklig och målinriktad under hela säljprocessen, vilket ledde till en smidig affär. Vi är mycket nöjda med hennes insatser och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Mia H sålde sitt hus med hjälp av Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-04-25

Kyrkbyn
    tycker att Emma lyssnar och förstår hur man vill ha det. hon känns ärlig och rättfram säger inte vad vi vill höra utan det som gäller. Jag rekommendera<rar henne gärna. Läs mer
  • Jonas O köpte sitt hus med hjälp av Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-03-24

Gerrebacka - Hisings Kärra
    Köpte ett parhus av denna jättetrevliga och kunniga mäklaren, kan starkt rekommendera henne Läs mer
    Emma Samuelsson gillar detta
  • Guzal N köpte sitt hus med hjälp av Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-03-22

Gerrebacka - Hisings Kärra
    Jag har köpt parhus och mäklare var väl trevlig och proffsig, jag är jättenöjd Läs mer
    Emma Samuelsson gillar detta
  • Rebecka F sålde sitt hus med hjälp av Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-02-28

Tuve
    Vi sålde vårt radhus. Emma var väldigt positiv och hade en härlig energi.
    Våra förväntningar på emma uppfylldes. Hon hade bra kommunikation och höll oss uppdaterade.
    Kan verkligen rekommendera Emma som mäklaren. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen