Emma Samuelsson
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-01 - 2019-12

Läs vad 25 Läs vad Emma Samuelsson

• Teklu S köpte sitt hus med hjälp av Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-01-25

Centrala Hisingen
    Jag köpte ett radhus och mäklaren Emma Samuelsson har en fantastiskt bemötande. Hon är seriös och hon medlar mellan mig och försäljaren att vi ”säljaren och Jag köpare blev nöjda”.
    Hon förklarar tydligt och Jag känner mig trygg.
    Hon är svuren helt enkelt.
    Teklu, Semere Melake Läs mer
  • Marta T köpte sitt hus med hjälp av Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-01-24

Centrala Hisingen
    Vi köpte radhus. Vi har träffat Emma på tidigare visningar, har alltid trevligt bemötande, är kunnigt på sin sak. För oss köpare är väldigt viktigt hur man blir bemöt och att mäklaren vet om husets helhets bild. Läs mer
  • Hans Mikael S sålde sitt hus med hjälp av Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-12-08

Gerrebacka - Hisings Kärra
    Emma hjälpte oss att sälja vårt parhus på ett mycket proffsigt sätt. Hon var mycket engagerad och hjälpte till med allting som behövde förberedas, ända från start tills försäljningen var klar.
    Kan varmt rekommendera henne som mäklare! Läs mer
  • Ilse Margaretha B sålde sitt hus med hjälp av Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-12-07

Gerrebacka - Hisings Kärra
    Emma har hjälpt mig att sälja en villa i Hisings Kärra. Hon har varit påläst och tydlig, varit lätt att få kontakt med och hållit de löften som hon tidigare har gett.
    Hon har också haft egna ”nya” idéer för att på så sätt göra så att försäljning och marknadsföring sticker ut från mängden.
    Jag kan varmt rekommendera Emma vid ev försäljning av fastighet. Läs mer
  • JENS P sålde sitt hus med hjälp av Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-12-05

Tuve
    Emma fick sålt vårat radhus i Tuve till ett bättre pris än vi hade kunnat tänka oss. Emma är en glad, kunnig och engagerande mäklare. Hon hade kontakt med oss hela tiden under hösten som vi letade nytt hus. När det var klart, så tog hon tag i allt med en gång och vi bestämde när annonsen skulle ut. Emma hade redan en färdig plan för allt. Försäljningen gick otroligt snabbt och smidigt. Ps vill verkligen rekommendera Emma. Läs mer
    2019-12-05 Emma Samuelsson svarar JENS P
    Tack! Så kul att få jobba med Er:)! Stort lycka till med nya huset så hoppas jag vi ses i framtiden:) /Emma
  • Annika Catarina Elisabeth W sålde sitt hus med hjälp av Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-11-19

Hisings Kärra
    Vi har sålt ett radhus.
    Mäklaren var positiv, sakkunnig och alltid tillgänglig vid frågor och funderingar. Läs mer
  • Jeanette J
    Jeanette J sålde sitt hus med hjälp av Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-11-15

Bräcke
    Emma sålde min villa på Hisingen. Uppdraget skötte hon med bravur! Dessutom är Emma en riktigt trevlig prick. Rekommenderas! Läs mer
  • Victor H köpte sitt hus med hjälp av Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-11-04

Kyrkbyn
    Genomgående bra bemötande, proffesionellt och trevligt hela tiden. Läs mer
  • Mohammad B köpte sitt hus med hjälp av Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-11-01

Hisings Kärra
    Hon var trevlig och hjälpsam. Vi är nöjda med hennes insats. Läs mer
  • Abbassia A köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-10-29

Hisings Backa
    Hej
    Emma är duktig som mäklare o har ett bra bemötande. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Christophe Humblot