Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 40 Läs vad Emma Samuelsson

• Vi har precis fått hjälp av Emma Samuelsson att sälja vårt radhus. Emma var lyhörd, erfaren och med en fantastisk magkänsla. Vi lämnade över ansvaret till henne och är nu mycket nöjda. Kan varmt rekommendera henne // Monica
    Monica P
    Monica P sålde sitt hus med hjälp av Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2020-10-02
    • 118.0 m²
    • Tuve
    2020-10-02
  • Vi upplevde att vi fick inte bra bemötande, fast hon var så bra med den ägren som vi köpte huset . När vi hade problem med byte av datum för tillträde vi kontaktade Emma, var sur att hon kan inte svara när hon är på semester fast när vi skickade sms det kom svar att återkommer från semester den 10/7 och vi kontaktade henne någon under 27,28/7 så då tänkte vi hon var på jobbet. Sen när vi ringde till fastighetskontor hennes kollega kunde ej hjälpa oss pga att hon låst våran ärende så de kunde ej hjälpa. Vi upplever hon är inte flexabel när det gäller olika problem lösning. Det är våran upplevelser. Men tänkte alltid våran mål är att köpa våran bostad så vi strundade de små grejer.
    Sadia N köpte sitt hus med hjälp av Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    • 139.0 m²
    • Backa Bällskär
    2020-08-17
    Hej Sadia, så tråkigt att ni känner så. Det är svårt att lösa en sådan tillträdesfråga på bara ett par dagar mitt i semestertider. Jag hoppas att ni kommer trivas i ert drömhus. Alla lyckönskningar från mig. Emma

Visa svar
  • Utmärkt mäklare för husköp på Hisingen.
    Karin köpte sitt hus med hjälp av Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    • 125.0 m²
    • Kyrkbyn
    2020-08-17
    Tusen tack Karin, stort lycka till i ert nya hus. Emma

Visa svar
  • Redan vid första mötet gav Emma ett professionellt och tryggt intryck, en känsla och upplevelse som sedan följde under hela resan från planering till kontraktsskrivning. Vi kände oss som säljare väldigt trygga hela tiden och det fanns en väl inarbetad och tydlig arbetsplan där vi under hela processen fick korrekt och lagom med information samt påminnelser av vad som var på gång och dags att göra. Hemsidan säljcoatchen var riktigt bra där man hela tiden kunde se/följa var i processen man var och vad som var nästa steg. Det var där också väldigt lätt fylla i alla nödvändiga uppgifter och ta del av material i samband med försäljningen vilket bekräftades enkelt med bank-ID. Enkelheten med bank-ID förenklade verkligen annars ganska krångliga och tidskrävande moment! Vi upplevde att Emma verkligen gjorde sitt yttersta hela tiden för att det skulle bli en bra försäljning för alla parter och stöttade oss på ett bra sätt i beslut som behövde tas utan att vara styrande. Tack vare henne fick vi också fantastiska ytterligare arbetsinsatser så som stylist, fotograf och besiktningsmän trots att semestertider var på ingång! Vi är otroligt nöjda och glada över Emmas arbetsinsats och engagemang i vår bostadsförsäljning och hade gladeligen anlitat henne igen!
    Martina L sålde sitt hus med hjälp av Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2020-08-01
    • 90.0 m²
    • Bräcke
    2020-08-01
    Wow tusen tack Martina, Lycka till i framtiden med nya äventyr. Emma

Visa svar
  • Emma sålde vårat radhus och det gick snabbt och smidigt
    Mattias J
    Mattias J sålde sitt hus med hjälp av Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    • 140.0 m²
    2020-06-25
  • Emma sålde vårat radhus . Vi är jätte nöjda med allt ! Kan varmt rekommendera henne ! 10 radhus av 10 möjliga :-)
    Camilla Annika J sålde sitt hus med hjälp av Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    • 140.0 m²
    Tusen tack Annika!!! Lycka till md nya äventyr. Emma

Visa svar
  • Emma Samuelsson är strålande bra, kompetent, erfaren, positiv energi och driven. Det var en hel del utmaningar på vägen men dessa plockades ner en efter en. Jag kan varmt rekommendera henne.
    Stig Jonas P sålde sitt hus med hjälp av Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2020-06-09
    • 75.0 m²
    • Bräcke
    2020-06-09
  • På vårt första möte gav Emma intryck av att vara en energisk, positiv, ärlig och förtroendegivande person. Hon fick därför vårt förtroende att mäkla försäljningen av vår villa. Slutresultatet, trots bistra Coronatider, blev väldigt bra och vi är nöjda med det jobb hon gjorde.
    Lars Tobias F sålde sitt hus med hjälp av Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2020-05-10
    • 125.0 m²
    • Kyrkbyn
    2020-05-10
  • Engagerad och driftig. Tack för ett väl genomfört uppdrag!
    Jörgen N sålde sitt hus med hjälp av Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2020-05-04
    • 133.0 m²
    2020-05-04
  • Emma är en väldigt engagerad och driven mäklare. Vi sålde vårt parhus under coronakrisen men Emma var proffsig, saklig och målinriktad under hela säljprocessen, vilket ledde till en smidig affär. Vi är mycket nöjda med hennes insatser och kan varmt rekommendera henne.
    Lily Anne N sålde sitt hus med hjälp av Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2020-05-02
    • 132.0 m²