Frida Jörgensen
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Läs vad 59 Läs vad Frida Jörgensen

• Robert F sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Jörgensen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-04-01

Centrala Hisingen
    Sålde en lägenhet. Frida var bra på alla sätt. Hon höll bra kontakt med mig och var trevlig. Inget att klaga på. Läs mer
  • Maj-Britt K sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Jörgensen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-02-12

Tuve
    Väldigt nöjd, Frida är en lugn person med väldigt positiv energi.
    Sätter kunden i focus, ärlig hela vägen.
    Min mening var att ha min bostadsrätt på kommande försäljning för att se intresset.
    Lägenhet blev såld inom en vecka.
    Allting gick väldigt smidigt, Frida var väldigt tydlig med att förklara allt och ge information.
    Kan rekommendera henne varmt. Läs mer
  • Jesper E skrev om Frida Jörgensen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2018-10-20

Sålde min bostad två rum och kök, Frida var trevlig, lyssnade på mina idéer, och krav noga.
    Vi kom överens snabbt om hur allt skulle skötas och vi hade en dialog hela tiden.
    Frida svarade snabbt på frågor och var lyhörd under hela affären.
    Jag upplever Frida som en trevlig person och en mycket duktig mäklare Läs mer
    Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Karin L
    Karin L skrev om Frida Jörgensen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2018-09-27

Frida var säker, erfaren och övertygande i sin profession. Hon hade ett moget bemötande till både säljare och köpare, man litade till hennes kompetens till fullo. Läs mer
    Representant för Fastighetsbyrån, Frida J gillar detta
  • Martin A
    Martin A skrev om Frida Jörgensen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2018-09-12

Sålt en 2a i göteborg. Trevligt bemött. Vi kom bra överens om hur vi ska sälja den.
    10/10 i betyg. Fixade allt med visning, medans jag hade semester. Bra återkoppling. Läs mer
  • Jonas O
    Jonas O skrev om Frida Jörgensen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2018-09-08

Tryggt, smidigt och inga oklarheter vid försäljning utav våran lägenhet. Inget större förtroende för mäklare sedan innan men hela denna försäljningsprocess sköttes verkligen proffesionellt och felfritt.
    Stort tack Frida! Läs mer
    Frida J gillar detta
  • Ragnhild Alexandra H skrev om Frida Jörgensen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2018-06-25

Köpt en bostadsrätt på förhandsbud. Mycket var bra, men hon hade inte koll på storlek på vad tidigare lägenhet gått för under våren. Det hade nämligen jag.
    Lånelöftet var svårare att få utan att säljaren hade en kausul om inte vårt hus blir sålt. Den ville hon inte ha , men tydligen har de flesta banker nu detta. Hon kände inte till det och vi kom i en lite märklig situation om att eventuellt behöva byta bank. Läs mer
  • Rebecka E skrev om Frida Jörgensen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2016-12-19

Servicekänslan är på topp, Frida är den mäklaren jag varmt rekommenderar till mina vänner om dem en dag skall sälja sin bostad. Flexibel, trevlig och med en härlig personlighet fixa hon försäljning utav min lägenhet på ett kick! Läs mer
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Frida Jörgensen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2016-09-18

Jag tycker att Fastighetsbyrån kändes som ett givet val av mäklare. En av dem största här på Hisingen, har ett seriöst bra bemötande till mig som kund.
    Frida är en drivande, framåt, seriös mäklare med mycket erfarenhet. Kändes bra direkt. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Johan L skrev om Frida Jörgensen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2016-09-03

Bra bemötande. Bra kommunikation och smidig kontakt på alla sätt. Har ingenting att anmärka på mer än beröm. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Christophe Humblot