Julia Eldh
Registrerad mäklare sedan 2015-06-02
Aktiv på Reco.se sedan 2019-02-24
2019-07 - 2020-06

Läs vad 41 Läs vad Julia Eldh

• Per W sålde sitt hus med hjälp av Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-07-07

Sannegårdshamnen
    Engagerad och professionell.
    Julia gjorde ett riktigt bra jobb, rekommenderas. Läs mer
  • Elise N sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-07-03

4:a
    Lindholmen
    Kändes väldigt professionell på ett trevligt sätt.
    Utan Julias kunnande hade vi känt oss mycket osäkra. Det var flera snabba beslut i avgörande läge, och de svåra samtalen med budgivarna tog Julia på allra bästa sätt.
    Vi är oerhört tacksamma att ha haft hjälp av en så fantastisk mäklare! Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Jerry E köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-06-16

3:a
    Köpt ett boende på Monsungatan. Julia var lätt att nå. Återkom med svar på de frågor vi hade. Kort och gott en smidig affär. Läs mer
  • Patrik O sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-06-11

2:a
    Trevlig, förtroendegivande. Rekommenderas! Läs mer
  • Claes L sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-06-06

Eriksberg
    Julia har överträffat förväntningarna. Bra bemötande, seriös, snabb återkoppling och totalt sett en väldigt bra relation. Och som lök på laxen bidrog hon också med kontakter till vårt kommande boende. Läs mer
  • Git E sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-06-05

Eriksberg
    Vi har sålt vår lägenhet på Eriksberg vid kajkanten.
    Vår upplevelse av Julia Eldh är att hon är mkt seriös och kunnig. Julia har varit lyhörd för var vi befann oss i vår säljprocess. Hon ger ett förtroendefullt intryck och vi är mycket nöjda med hur hon tryggt har tagit oss genom denna stora affär. När så vår affär skulle genomföras så märktes det att Julia har lång erfarenhet och mycket kunskap.
    Vi rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Ling H sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-05-04

5:a
    Eriksberg
    Kom i kontakt med Julia när vi köpte vår nya lägenhet och fick ett väldigt gott intryck. Därför anlitade vi henne även till försäljningen av vår gamla lägenhet. Julia är väldigt proffesionell och serviceminded. Vi fick väldigt snabb återkoppling på våra frågor och funderingar. Kan varmt rekommendera Julia! Läs mer
  • JADRANKA N skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-05-03

Julia har gjort ett toppen jobb från början till slut, gick fort att boka fotografering och få ut lägenheten på hemnet vilket vi ville. Julia höll oss informerade hela tiden och återkopplingen var snabb både med sms och telefonsamtal vilket man uppskattar väldigt mycket vid försäljning, därtill är hon mycket sympatisk och lätt att ha att göra med, plus mycket duktig mäklare. Läs mer
  • ELIN P
    ELIN P skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-04-22

Fick ett bra slutpris för min lägenhet, trots coronatider! Julia är fantastisk duktig, inlyssnande och förtroendeingivande! Kände hela tiden att min lägenhet var i trygga händer gällande försäljning och det visade sig vara sant. Julia uppdaterar kontinuerligt vad som händer och är öppen om man har egen input. Hon har även öga för detaljer och inredning! Ja va ska man säga annat än 5 av 5, exceptionellt! Välj Julia så kommer ni få en suverän mäklare! Läs mer
  • Fredrik S köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-03-10

4:a
    Sannegårdshamnen
    Köpt lägenhet.
    Blev professionellt och tålmodigt bemött.
    Att bli handledd genom en stor och viktig affär.
    Julia tog hand om oss och svarade på alla våra frågor och funderingar på ett föredömligt sätt. Läs mer
    Julia E gillar detta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen