Julia Eldh
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-02 - 2020-01

Läs vad 31 Läs vad Julia Eldh

• Arez M sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-02-15

Professionell mäklare som tar sitt jobb på allvar. Lyhörd och erbjuder bästa service! Jobbar gärna med Julia igen i framtiden. Läs mer
  • Lars-göran J sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-02-11

Optimalt genomfört uppdrag dvs lugnt och sakligt. Mycket bra uppfångande av köpare. Uppfattar att Julia är mycket lyhörd och handlingskraftig. Vi kan inte bli mer nöjda
    Hälsningar Lars Läs mer
  • Arne P sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-01-16

Eriksberg
    Sålt en 2:a på Eriksberg. Har inget att anmärka på. Julia arbetade på ett professionellt sätt och levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Claes N köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-12-20

Sannegårdshamnen
    Gott bemötande och enkelt att ta kontakt, få hjälp och råd i samband försäljning och vårt köp.
    Trevlig och seriös mäklare Läs mer
    Elin C gillar detta
  • Simon A köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-12-05

Hisings Backa
    Köpte bostadsrätt på 60 kvm, fick bra hjälp och nöjd med köpet. Läs mer
  • Tomas B
    Tomas B sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-12-02

Sannegårdshamnen
    Lägenhet 4 rum och kök 101m2 i Sannegårdshamnen.
    Trevligt och proffsigt bemötande av Julia.
    Vi hade hoppats få upp lägenheten en bit från utgångspriset med detta slog vår mål med råge! Läs mer
  • Eddie L sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-11-30

Eriksberg
    Julia är en mycket kompetent och engagerad mäklare som var lyhörd hela vägen genom försäljningen.

Skulle rekommendera om du säljer på Eriksberg/Sannegården att ta kontakt med Julia.

Hennes lugn var exakt det vi behövde vid försäljningen av bostadsrätten. Läs mer
  • Stefan N sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-11-21

Julia är en extremt kunnig och säker mäklare med rätt självförtroende och driv.
    Vi skulle definitivt rekommendera henne till andra bostadssäljare (och köpare för den delen) Läs mer
  • Lars-Göran O sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-10-28

Eriksberg
    Julia har på ett mycket engagerat och professionellt sätt hjälpt oss att sälja vår bostadsrätt på Eriksberg. Julia har varit lyhörd på våra synpunkter och har också kommit med bra förslag och klocka idéer baserat på sina tidigare erfarenhet. Jag skulle gärna rekommendera Julia till dom som funderar på att sälja sin fastighet eller bostadsrätt och önskar henne all lycka i framtiden. Läs mer
    Julia E gillar detta
  • Ing-Marie W sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-10-27

Eriksberg
    Sålt en bostadsrätt på Eriksberg. Julia är en mycket kompetent och duktig mäklare som skötte sitt uppdrag exemplariskt. Kan med varm hand rekommendera henne och Fastighetsbyrån. Läs mer
    Julia E gillar detta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen