Labinot Aruqaj

Labinot Aruqaj

Labinot Aruqaj är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Labinot Aruqaj har varit registrerad mäklare sedan 2017-09. Labinot Aruqaj har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-10 och har fått 185 omdömen med ett betyg på 4.9. Labinot Aruqaj har haft 43 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

185 omdömen om Labinot Aruqaj

Sedan starten hos Reco 2019
Nemat K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Hisings Backa

Trevligt och bra bemötande. Svarade när behövde hjälp eller fråga.

Julia T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Hisings Backa

Lyhörd, kämparglöd och ger aldrig upp. Varit nöjd med Labinot sedan dag ett och det viktigaste av allt är att han har fått mig att känna mig trygg i min bostadsresa.

Svar från Labinot Aruqaj

Bästa Julia - Tack så otroligt mycket för dina värmande ord! Att höra att du har känt dig trygg och nöjd under vår gemensamma resa betyder allt för mig. Denna feedback som ger mig energi och motivation att fortsätta leverera det bästa för dig och alla mina kunder. Jag är oerhört tacksam för förtroendet du visat mig och ser verkligen fram emot att fortsätta vår fantastiska bostadsresa tillsammans! All the best, Labinot Aruqaj

Albin E
Lindholmen

Personlig och öppen mäklare som jobbar hårt.

Svar från Labinot Aruqaj

Tack så mycket för de vänliga orden Albin! Det är verkligen uppskattat! All the best; Labinot Aruqaj

Emil A
Lindholmen

Jag är väldigt nöjd med Labinot. Otroligt trevlig och lättsam att ha och göra med.

Svar från Labinot Aruqaj

Tack så mycket för ditt vänliga omdöme Emil! Det gläder mig att höra att du är nöjd och att du upplever mig som trevlig och lättsam att ha att göra med. Varmt välkommen till Lindholmen. Jag ser fram emot att fortsätta hj dig på bästa möjliga sätt. All the best, Labinot Aruqaj

Elena C
Centrala Hisingen

Mycket trevligt bemötande. Labinot är en mycket professionellt och trevlig. Det är lätt att jobba med. Det kändes som att det finns ingen som går inte att fixas! Alltid är positiv och glad och kan sitt jobb till 100%. Rekommenderar starkt.

Svar från Labinot Aruqaj

Tack så mycket för dina vänliga ord! Det värmer verkligen att höra att du upplever mitt bemötande som trevligt och professionellt. Det är alltid en glädje att arbeta med positiva och engagerade människor som du Elena. Jag ser fram emot fortsatt gott samarbete och önskar dig en underbar dag! Tack igen för din uppskattning och förtroendet! KRAM // Labinot Aruqaj

Rebin B
Centrala Hisingen

För att vara väldigt ny inom köpande av bostäder så tog Labinot god hand om mig. Han var informativ, förklarande och väldigt hjälpsam då han alltid hade kontakt och hjälpte mig steg för steg oavsett tidpunkt på dygnet. Tack vare honom så har jag fått min drömbostad och jag rekommenderar alla att använda Labinot då han är exceptionellt professionell och är väldigt brydd om dig och dina tankar. Kan inte rekommendera Labinot nog, världens bästa mäklare och det var en ära att få ta hjälp av honom.

Svar från Labinot Aruqaj

Tack så mycket för dina vänliga ord Rebin! Det var verkligen en ära att få hj dig i köpprocessen och se till att du fick din drömbostad. Jag är så glad att jag kunde vara till hjälp när du behövde stöd, så klart oavsett tid på dygnet. Att du känner att jag var professionell och engagerad i dina tankar betyder mycket för mig. Jag önskar dig stort grattis till din nya bostad och är tacksam att du rekommenderar mitt arbete. Om du någonsin har några frågor eller behöver ytterligare hjälp i framtiden, tveka inte att höra av...

Mattias Å

Bra Allt Det fungerade perfekt

Svar från Labinot Aruqaj

Det gläder mig att höra att allt fungerade perfekt för dig Mattias! Om du någonsin har ytterligare frågor eller om det är något annat jag kan hjälpa dig med, tveka inte att säga till. Önskar dig allt gott och fortsatt framgång i din nya bostad! Vänliga hälsningar, Labinot Aruqaj

Avdyl S
Hisings Backa

Riktigt bra service, alltid upptaderaing

Svar från Labinot Aruqaj

Tack så mycket! Det värmer att höra att du uppskattar min service och uppdateringar, väldigt viktigt när det kommer till försäljningar. All the best, Labinot Aruqaj

Patrik Lindmark J
Lindholmen

Mycket trevlig och snabba svar

Svar från Labinot Aruqaj

Tack för dina vänliga ord Patrik! Det gläder att höra. All the very best, Labinot Aruqaj

Saad K
Hisings Backa

Mycket trevlig och kunnig person. Jag hade stor glädje att ha han som mäklare.

Svar från Labinot Aruqaj

Tack så mycket för dina vänliga ord! Det gläder mig att höra att du uppskattade min service som mäklare och att du hade en positiv upplevelse. Tack igen och ha en fantastisk dag! // Labinot Aruqaj