Labinot Aruqaj
Registrerad mäklare sedan 2017-09-26
Aktiv på Reco.se sedan 2018-10-10
2019-07 - 2020-06

Läs vad 42 Läs vad Labinot Aruqaj

• Amanda B köpte sin lägenhet med hjälp av Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-06-27

Centrala Hisingen
    Vi köpte en lägenhet av Labinot och är supernöjda! Han har varit väldigt tillmötesgående genom hela förloppet. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Ekrem A köpte sin lägenhet med hjälp av Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-06-12

Hisings Backa
    Jag har köpt Lägenhet via honum och har fått utmärkt bemötandet; utmärkt handlingar och har fått mycket mer hjälp av honom än att jag förväntade mig. Läs mer
  • Cihan A köpte sin lägenhet med hjälp av Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-06-10

Köpt en lägenhet
    Han är trevlig, tillmötesgående, duktig säljare, lyhörd, flexibel, service minded
    Man märkte verkligen att han ville få oss nöjda
    Riktigt bra mäklare som jag kommer att kontakta i framtiden och rekommendera till de jag känner Läs mer
  • Mathilda E köpte sin lägenhet med hjälp av Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-05-25

2:a
    Snäll, trevlig och bra. Väl informerad!.
    Tack för all hjälp. Läs mer
    labinot a gillar detta
  • Fikret M köpte sin lägenhet med hjälp av Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-03-15

5:a
    Gerrebacka - Hisings Kärra
    En mycket duktig internationell erfaren mäklare! Mycket professionell som leverar,inspirerar och ger alltid 110% i sitt arbete. Alltid lätt tillgänglig och ger bästa bemötandet.Enormt lyhörd och stark vilja för att få både köpare och säljare nöjda.Man blir regelbundet uppdaterad med klart och tydligt information om bästa möjliga bild i rådande marknad - för bästa möjliga ekonomiska beslut-genom hela processen.Det gjorde att jag kände mig trygg och glad att jag hade valt rätt mäklare för att sälja min bostad.
    Rekommenderas varmt. Får 10 av 10 i toppbetyg.Kommer definitivt att sälja med Labinot Aruqaj/Fastighetsbyrån igen i framtiden. Läs mer
  • Jimmy L sålde sin lägenhet med hjälp av Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-03-10

Centrala Hisingen
    Labinot är en snäll, trevlig och charmig person, precis en sån mäklare man vill anlita när mäklarens jobb är att charma okända människor med just din lägenhet!

Han är även väldigt kunnig och väl medveten om vilka egenskaper lägenheten har och framför dessa väl så spekulanter förstår värdet på lägenheten.

Utöver detta förhandlar han bra och i min affär var jag som säljare lika lycklig som köparna 🙂 Läs mer
  • Andreas K sålde sin lägenhet med hjälp av Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-03-06

2:a
    Professionell, tillmötesgående och väldigt trevlig! Läs mer
  • Åsa K
    Åsa K sålde sin lägenhet med hjälp av Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-02-29

5:a
    Gerrebacka - Hisings Kärra
    Den absolut bästa mäklaren!
    Positiv, enormt engagerad och målinriktad! Läs mer
  • Sofia L sålde sin lägenhet med hjälp av Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-01-24

Hisings Backa
    Väldigt bra kontakt med denna mäklare.
    Mycket service inriktad. Läs mer
  • EDDIE K
    EDDIE K skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-01-24

Köpt en tvåa på kvilletorget och som tur fick man världens bästa mäklare hela tiden ville mitt bästa och ledsagade mig genom hela processen. Han är lätt att få kontakt med, alltid anträffbar och ringde strax upp när jag sökt honom. Jag ger honom de bästa rekommendationer!" Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Christophe Humblot