Labinot Aruqaj
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-01 - 2019-12

Läs vad 34 Läs vad Labinot Aruqaj

• Sofia L sålde sin lägenhet med hjälp av Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-01-24

Hisings Backa
    Väldigt bra kontakt med denna mäklare.
    Mycket service inriktad. Läs mer
  • EDDIE K
    EDDIE K skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-01-24

Köpt en tvåa på kvilletorget och som tur fick man världens bästa mäklare hela tiden ville mitt bästa och ledsagade mig genom hela processen. Han är lätt att få kontakt med, alltid anträffbar och ringde strax upp när jag sökt honom. Jag ger honom de bästa rekommendationer!" Läs mer
  • Nina L köpte sin lägenhet med hjälp av Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-01-21

Lindholmen
    Köpt en etta på Lindholmen och fick världens bästa service från våran mäklare. Han var alltid nära till hands för at svara på frågor och mycket serviceminded. Då detta var vår sons första bostad så var det många förväntningar från flera håll och Labinot hjälp oss at navigera och ta oss till köp på ett mycket smidigt sätt. Vi rekommenderar honom til alla som vill köpa lägenhet! Läs mer
  • Jan N köpte sin lägenhet med hjälp av Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-01-20

Lindholmen
    Köpte en bostad på Lind holmen.
    Labinot visade ett stort engagemang allt ifrån visning till dagen vi fick nycklarna. Labinot vad under denna tid alltid tillgänglig om det var något som dök upp.

Med andra ord en drömmäklare som jag gärna rekommenderar till alla som önskar sälja och köpa ny bostad.
    Häsningar Jan Nilsson Läs mer
  • Anna J köpte sin lägenhet med hjälp av Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-01-19

Centrala Hisingen
    Köpt en etta på centrala Hisingen. Läs mer
  • Jonas O sålde sin lägenhet med hjälp av Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-12-30

Hisings Backa
    Jag sålde min lägenhet på Hisingen med hjälp av Labinot, en jätteduktig och driven mäklare. Troligtvis den bästa man kan ha:) Läs mer
    Elin C gillar detta
  • Tanja B köpte sin lägenhet med hjälp av Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-12-22

Hisings Backa
    Väldigt trevlig mäklare, hade dock svårt att få kontakt med honom över telefon ibland. Nöjda med vårt köp! Läs mer
    Elin C gillar detta
  • Jonna H sålde sin lägenhet med hjälp av Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-12-16

Centrala Hisingen
    Sålde min bostadsrätt där Labinot var fastighetsmäklare. Han gjorde ett mycket bra och engagerat jobb och levde upp till förväntningarna. Läs mer
    Elin C gillar detta
  • Anton H köpte sin lägenhet med hjälp av Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-12-12

Hisings Backa
    Jag och min sambo köpte en bostadsrätt i Göteborg. Labinot var väldigt trygg och ledde oss genom processen på ett önskvärt sätt.

Att köpa vår första bostad var både nervöst och stressande, det var därför skönt att kunna luta sig mot Labinot.

Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Gerald S sålde sitt hus med hjälp av Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-12-07

Professionellt bemötande från början till slut. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Christophe Humblot