Labinot Aruqaj

Labinot Aruqaj

Labinot Aruqaj är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Labinot Aruqaj har varit registrerad mäklare sedan 2017-09. Labinot Aruqaj har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-10 och har fått 132 omdömen med ett betyg på 4.8. Labinot Aruqaj har haft 62 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 132 Läs vad Labinot Aruqaj

• sålde sin lägenhet med hjälp av Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    • Hisings Kärra
    2022-07-15 Verifierad kund
    En väldigt duktig individ som är duktig på sitt arbete. En mäklare som är väldigt aktiv och driven och speciellt en mäklare som aldrig ger upp!
    2022-06-19 Verifierad kund
    Labinot har en fint och trevligt bemötande. Är väldigt ambitiös, engagerade och snabb. Han är även väldigt kunnig i sin yrkesroll. Kan varmt rekommendera Labinot 😊
    Många av mina affärer gör mig så glad, att få hem just din affär gav mig fjärilar i magen av lycka. Tack snällast för dina fina ord Anna. En glad och solig vecka till dig, Kram// Labinot Aruqaj Labinot Aruqaj
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2022-06-03 Verifierad kund
    Labinot was friendly and explained process in details.
    Way happy for you, amazing Apartment. Your family will have a great time. Kind reg, Labinot Aruqaj Labinot Aruqaj
    2022-05-23 Verifierad kund
    Labinot was friendly and explain everything in details. The process was smooth.
    Super happy for you Oshan and your family. Kind reg, Labinot Aruqaj Labinot Aruqaj
    • Tuve
    2022-05-21 Verifierad kund
    Jättebra mäklare!
    Rekommenderar Labinot starkt.
    Värmer, tack snällast Fatima. KRAM Labinot Aruqaj
  • Felicia T
    • Kvillebäcken
    2022-05-18 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och proffsig, exakt så ska en märklare vara! Alltid hjälpsam och följer upp alla frågor, mån om sina kunders behov. Återkopplar snabbt och ger bra feedback. En toppen bra märklare!!
    Nu känner jag bara att hela min dag är gjort. Tack snällast för dina fina ord Felicia - super glad för dig. KRAM, Labinot Aruqaj Labinot Aruqaj
    • Kvillebäcken
    2022-05-12 Verifierad kund
    Mycket bra. Han är en bra mäklare och han får det bästa betyg av mig. Och mycket bra jobbat och han är bäst.
    Bästa trevliga Fernando, Tack för att du sprider sådan fin glädje om dig. Jätteglad för din fina affär, hoppas du har det soligt och bra i Spanien. KRAM, Labinot Aruqaj Labinot Aruqaj
    • Biskopsgården
    2022-05-07 Verifierad kund
    Vänlig, påläst och energisk. Ger inte upp. Håller vad han lovar. Lätt att hålla kontakt med och ger information hela tiden om vad som händer. Mycket duktig. Jag kan verkligen rekommendera honom.
    Glädjer att hör att du är nöjd med mitt arbete Billa, tack snällast för dina fina ord. Kram, Labinot Aruqaj Labinot Aruqaj
    • Brämaregården
    2022-05-01 Verifierad kund
    Man kan inte önska sig en bättre mäklare!
    Bästa Fabian - som mäklare kan man inte heller önska sig bättre och trevligare köpare. Må väl, så syns vi till tillträdet. Kind reg, Labinot Aruqaj Labinot Aruqaj
    • Brämaregården
    2022-04-30 Verifierad kund
    • jag fick kontakt med honom via fastighetsbyrans hemsida
    •han ar underbart,harlig kille,mycket trevlig och hjalpsam.skulle jag far ge extra poang sa far han en 5:an till
    •det finns inget att klaga hos honom
    •basta maklare jag traffat !
    Bara glädje att höra att du är nöjd - för då är jag överlycklig.. Tack för ett fint samarbete. Kind reg, Labinot Aruqaj Labinot Aruqaj