Lotta Svensson

Lotta Svensson

Lotta Svensson är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Lotta Svensson har varit registrerad mäklare sedan 2004-06. Lotta Svensson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 196 omdömen med ett betyg på 4.7. Lotta Svensson har haft 29 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

196 omdömen om Lotta Svensson

Sedan starten hos Reco 2015
Camilla N
Sålde sitt hus med hjälp av Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Kärrdalen

Lotta är rak och tydlig, lösningsorienterad. Hon är tillgänglig när man har frågor och återkopplar om hur det går. Bra kontaktnät som underlättar allt vi behövde ordna med huset. Lotta överträffade våra förväntningar.

Johanna Ä
Köpte sitt hus med hjälp av Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Tolered

Lotta har varit tillmötesgående, trevlig, tillgänglig, tydlig och gett ett proffsigt intryck.

Gunnar H
Tolered

Lotta gav ett gott bemötande i de kontakter vi hade vid och kring visningar, och har varit mycket hjälpsam i processen inför vårt husköp.

Katarina D
Skogome

Lotta är lugn, proffsig och förtroendeingivande. Det kändes mycket tryggt att ha Lotta som mäklare när vi skulle sälja vår bostad under en svår tid med en marknad som var den sämsta på väldigt många år. Med rak och tydlig kommunikation, god lokalkännedom och en stor portion tålamod lotsade hon affären i hamn på bästa sätt, vilket vi är väldigt tacksamma för. Vi kan varmt rekommendera Lotta för din bostadsaffär!

Josefin S
Tolered

Många hade tipsat oss om Lotta och vi kan nu bara hålla med och tipsa vidare. Hon har varit toppen! Engagerad i alla moment. I en väldigt osäker tid och svår marknad kom hon in med ett driv och en trygghet som vi behövde. Hon är erfaren och genuin och lägger detaljer på minnet. Det var en lättsam, rak och tydlig kommunikation där hon höll oss uppdaterade under hela processen samt fanns tillgänglig om så behövdes. Vi hade en bra dialog och upplevde alltid att hon lyssnade in våra önskemål och tankar. Lotta var väldigt...

Stefan L
Tuve

Är inte tillräckligt insatt för att bedöma om detta utfördes exceptionellt bra. Men kan med gott samvete varmt rekommendera Lotta i en exceptionellt svår marknad och period för husförsäljning. Det blev en lång och utdragen försäljning men Lotta genomförde den med energi, positiv inställning och målmedvetenhet. Är nöjd!

Alexander R
Tolered

snabba o tydliga svar, väldigt trevlig mäklare.

Johan A
Helgered

Kanon interface. Väldigt enkel att prata med.

Deni T
Backadalen - Hisings Backa

En lyhörd mäklare som är oerhört hjälpsam. Hittar lösningar till det mesta. Är mån om både säljare och köpare. En riktig bra mäklare.

Svar från Lotta Svensson

Tack snälla - det är alltid roligt att kunna vara behjälplig och ha nöjda köpare och nöjda säljare. Gratulerar till er försäljning - Vi ses i april i samband med tillträdet om inte innan

Aneta A
Backadalen - Hisings Backa