Monika Spajic
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-01

Läs vad 11 kunder tycker om Monika Spajic

• Ann-Britt Y sålde sin lägenhet med hjälp av Monika Spajic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-02-12

3:a
    69.5m²
    Länsmansgården
    Sålt lägenhet
    Upplever henne serös och kundfokuserat. Ambitiös och mån om att ge kunden god service. Svarar på all frågor och funderingar jag haft, stöttar.
    Jag är nöjd med försäljningsresultatet. Läs mer
    Monika Spajic gillar detta
  • Emanuel P köpte sin lägenhet med hjälp av Monika Spajic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-02-06

2:a
    50m²
    Kvillebäcken
    Köpt bostadsrätt
    Vänlig och hjälpsam. Påläst och noggrann att det ska bli en bra affär. Läs mer
    Monika Spajic gillar detta
  • Mikaela A köpte sin bostad med hjälp av Monika Spajic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-01-18

Jag har köpt en bostad på Hisingen, Ekebergsgatan 4D. Monika har alltid varit väldigt trevlig och tillmötesgående under hela processen. Hade förväntningar att det skulle vara en relativt lugn och enkel process. Tyvärr har säljaren av lägenheten i te varit den enklaste. Dick tyckte jag att Monika hanterade detta galant och gjorde sitt yttersta för att det skulle bli så bra som möjligt för alla parter. Min helhetsupplevelse är ändå positiv i slutändan. Allt tack vara Monika. Säljer/ köper gärna av henne igen. Läs mer
    Monika Spajic gillar detta
  • Katja L köpte sin bostad med hjälp av Monika Spajic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2018-12-07

Vid köp av min bostadsrätt blev jag bemött vänligt och med uppenbar kompetens, vilket gjorde att jag som köpare kände mig trygg i hela processen. Läs mer
    Monika Spajic gillar detta
  • Joakim C köpte sin bostad med hjälp av Monika Spajic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2018-12-04

Köpt bostadsrätt. Blev vänligt bemött av Monica. Hon var lättillgänglig och snabb på att ge svar på frågor. Jag upplevde att hon verkligen företrädde mig som köpare. Läs mer
    Monika Spajic gillar detta
  • Emma S köpte sin bostad med hjälp av Monika Spajic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2018-12-03

Monika har hjälpt oss på bästa sätt. Trevlig, glad och engagerad är tre ord som beskriver henne väl. Jag kan varmt rekommendera Monika till dig som ska köpa eller sälja bostad. Läs mer
    Monika Spajic gillar detta
  • Marcus B köpte sin bostad med hjälp av Monika Spajic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2018-11-26

Både köpt o sålt lägenhet med Monika, det har varit toppen! Alltid tillgänglig oavsett tid:) super!! Läs mer
    Monika Spajic gillar detta
  • Mert S köpte sin bostad med hjälp av Monika Spajic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2018-11-26

She was very helpful at all steps of the process. There was nothing negative. Läs mer
    Monika Spajic gillar detta
  • Havva S sålde sin lägenhet med hjälp av Monika Spajic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2:a
    59m²
    Centrala Hisingen
    Mycket duktig och trevlig! Påläst, exakt så som man vill att en mäklare ska vara! Läs mer
    Monika Spajic gillar detta
  • Hanna S sålde sin bostad med hjälp av Monika Spajic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2018-11-26

Vi mar mycket nöjda med Monika när vi sålde vår 3:a på Hisingen. Mycket lyhörd och på hugget, alltid snabba svar och återkoppling. Försäljningsrekord i området. Mest rädd för hennes egen hälsa då hon verkar jobba ”hela tiden” men som säljare var hon fantastiskt. Rekommenderar henne varmt till alla! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Christophe Humblot