Monika Spajic
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2018-11

Läs vad 8 kunder tycker om Monika Spajic

• Katja L köpte sin bostad med hjälp av Monika Spajic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vid köp av min bostadsrätt blev jag bemött vänligt och med uppenbar kompetens, vilket gjorde att jag som köpare kände mig trygg i hela processen. Läs mer
    Monika Spajic gillar detta
  • Joakim C köpte sin bostad med hjälp av Monika Spajic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpt bostadsrätt. Blev vänligt bemött av Monica. Hon var lättillgänglig och snabb på att ge svar på frågor. Jag upplevde att hon verkligen företrädde mig som köpare. Läs mer
    Monika Spajic gillar detta
  • Emma S köpte sin bostad med hjälp av Monika Spajic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Monika har hjälpt oss på bästa sätt. Trevlig, glad och engagerad är tre ord som beskriver henne väl. Jag kan varmt rekommendera Monika till dig som ska köpa eller sälja bostad. Läs mer
    Monika Spajic gillar detta
  • Marcus B köpte sin bostad med hjälp av Monika Spajic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Både köpt o sålt lägenhet med Monika, det har varit toppen! Alltid tillgänglig oavsett tid:) super!! Läs mer
    Monika Spajic gillar detta
  • Mert S köpte sin bostad med hjälp av Monika Spajic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    She was very helpful at all steps of the process. There was nothing negative. Läs mer
    Monika Spajic gillar detta
  • Havva S sålde sin bostad med hjälp av Monika Spajic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket duktig och trevlig! Påläst, exakt så som man vill att en mäklare ska vara! Läs mer
    Monika Spajic gillar detta
  • Hanna S sålde sin bostad med hjälp av Monika Spajic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi mar mycket nöjda med Monika när vi sålde vår 3:a på Hisingen. Mycket lyhörd och på hugget, alltid snabba svar och återkoppling. Försäljningsrekord i området. Mest rädd för hennes egen hälsa då hon verkar jobba ”hela tiden” men som säljare var hon fantastiskt. Rekommenderar henne varmt till alla! Läs mer
  • Andreas M
    Andreas M köpte sin bostad med hjälp av Monika Spajic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpt en bostadsrätt på 45kvm som ligger på sagogången 45. Monika har hållt en god kommunikation mellan köpare o säljare samt svarar på alla frågor. Inga konstigheter alls! Hade inga förväntningar alls, kollat på fler än 20 lägenheter och hon var en av de bästa jag mött 5/5 Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Christophe Humblot