Rasmus Halldin
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-01 - 2019-12

Läs vad 56 Läs vad Rasmus Halldin

• Karl Victor Donovan S köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-01-26

Slättadamm- C Hisingen
    Köpte en 2:a i Tolered på Hisingen. Rasmus gav ett väldigt proffsigt bemötande och vi kände oss väldigt trygga som förstagångsköpare. Inga konstigheter. Läs mer
    Rasmus Halldin gillar detta
  • Lars P sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-01-26

Centrala Hisingen
    Sålt en Bostadsrätt. En mycket kompetent mäklare, som tog sig an uppgiften på ett mycket bra sätt. Läs mer
    Rasmus Halldin gillar detta
  • Rasmus O sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-01-20

Ramberget
    Rasmus är en serviceminded , proffsig och väldigt trevlig mäklare, som jag kände mig fullständigt trygg med. Han hade full koll på marknadsläget och allt löpte på snabbt och smidigt. Han tog inte bara väl hand om mig som säljare, utan även om köparen. Läs mer
    Rasmus Halldin gillar detta
  • Elin Linnea B köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-01-14

Centrala Hisingen
    Mycket välmötande och trevlig. Vi köpte en bostad av Rasmus och är mycket nöjda med både bemötandet och utförandet av köpet. Tydlig och rak kommunikation. Inga frågetecken längs med vägen då Rasmus var tydlig och konkret. Vi är supernöjda med honom! Läs mer
    Rasmus Halldin gillar detta
  • Hesam P köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-01-07

Biskopsgården
    Köpt ett hus, bemötandet va mycket bra, ja, Läs mer
    Elin C, Rasmus Halldin gillar detta
  • Sara I köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-12-30

Biskopsgården
    Köpte en radhus
    Både unde visning och från till tillträdet fick vi den bästa bämötande Läs mer
    Elin C, Rasmus Halldin gillar detta
  • Elias A sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-12-09

Centrala Hisingen
    Sålde en bostadsrätt på Hisingen i Göteborg och allt gick jättesmidigt. Jättenöjd med hela upplevelsen! Läs mer
    Rasmus Halldin gillar detta
  • Abinanthini Seshanchavadi G köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-12-04

Centrala Hisingen
    Rasmus was professional and informative. He provided necessary guidance throughtout the entire process of buying an apartment. It was easy to reach him for more questions. Overall, had a satisfactory experiece with Rasmus. Läs mer
    Rasmus Halldin gillar detta
  • Syt Fen C köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-12-03

Kvillebäcken
    Köpt lägenhet
    Professionell bemötande
    Upplevdes som jordnära och ärlig Läs mer
    Rasmus Halldin gillar detta
  • Jayashanker N köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-11-17

Hisings Backa
    I can express about Rasmus through below words

Fast
    Smart