Rasmus Halldin
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-02

Läs vad 12 Läs vad Rasmus Halldin

• Masoud M sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-03-10

Centrala Hisingen
    Trevlig och engagerad mäklare vid försäljning av lägenhet. Läs mer
  • Johnny S
    Johnny S skrev om Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-03-05

Trots som köpare är jag mycket nöjd över Rasmus Halldins insatser som mäklare. Det unika mervärdet han gav förutom att han är lättillgänglig och duktig på att läsa/lyssna var att han lyckades ordna en privatrådgivare på en bank som kunde erbjuda oss ett mycket bättre lånevillkor samma dag, det uppskattades mycket. All ära till Rasmus!

Vänliga hälsningar

Johnny Läs mer
  • Sadaf A
    Sadaf A sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-03-04

Biskopsgården
    Valet av mäklare vid vår lägenhetsförsäljning blev otroligt enkelt efter att ha träffat Rasmus. Han brinner för det han gör, han är engagerad, har extremt positiv energi och tar alla eventuella utmaningar med en klackspark! Han har hållt oss uppdaterade under hela processen och varit så otroligt lättsam att ha att göra med! Kunde inte varit mer nöjd med Rasmus! Jag rekommenderar honom VARMT till alla som går i säljtankar! Tusen tack för den här gången Rasmus, Du är grym! Läs mer
    Rasmus Halldin gillar detta
  • Robin W sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-02-25

Sankt Jörgen
    Vi sålde precis vår lägenhet på hisingen i Göteborg med hjälp av Rasmus Halldin. Från första mötet bemöttes vi av en enormt proffsig och kompetent mäklare som hållt oss up to date genom hela försäljningen.

Han hade lösningar på eventuella problem vi skulle kunna stöta på, han var informativ och han höll oss ständigt uppdaterade på hur allt låg till och så att allt höll schemat.

Är fantastiskt nöjda. Läs mer
    Rasmus Halldin gillar detta
  • Waad M köpte sin bostad med hjälp av Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-01-19

Jag köpte en bostad.
    Jag möte en kunnig, trevligt, ansvarsfull och lyhörd mäklare Rasmus.
    Ni behöver anställa några till Rasmus. Jag blev behandlat på bästa sätet och fick alla mina svar väldigt snabbt som jag ställde till honom.
    Han bry sig om sina kunder och vill hjälpa alltid extra än vad det krävs.
    Rekommenderar varmt bara ++++
    Hoppas att ni uppskattar honom. Läs mer
    Rasmus Halldin gillar detta
  • Linnéa L sålde sin bostad med hjälp av Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2018-11-22

Jag sålde min lgh med hjälp av Rasmus som är en riktigt bra mäklare, bryr sig, engagerad och svara alltid på samtal eller sms om någon fråga uppstått. Kommer absolut rekommendera Rasmus till vänner och bekanta. Guld stjärna Läs mer
  • Jonathan F
    Jonathan F sålde sin bostad med hjälp av Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2018-11-19

Rasmus använde ledordet "transparens" i sin arbetsmetodik vilket låg helt i linje med vad jag ville. Jag fick löpande information om vad som skedde och vad han förväntade av mig för att kunna göra ett så bra jobb som möjligt. I slutändan var vi både vi som säljare och köpare nöjda med affären vilket givetvis kändes väldigt bra. Läs mer
    Rasmus Halldin gillar detta
  • Robin ö köpte sin bostad med hjälp av Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2018-11-19

Köpt bostadsrätt.
    Trevligt bemötande. Läs mer
    Rasmus Halldin gillar detta
  • Elizabeth M sålde sin bostad med hjälp av Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2018-11-17

Lugn och ödmjuk, och har mycket förtroende. Han är mycket duktigt förhandla. Läs mer
    Rasmus Halldin gillar detta
  • Turgay G köpte sin bostad med hjälp av Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2018-11-10

Köpte lägenhet, mäklaren var trevlig som sig bör. Kunde varit snabbare med återkoppling ibland men det var kanske inte bara hans fel.

Godkänt insats! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen