161 rekommendationer

Sebastian Stojanovic
en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Gustaf Dalénsgatan 1
417 22 Göteborg — Visa karta

Vad tror Sebastian att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 161 kunder tycker om Sebastian Stojanovic

• Marine S
    Marine S skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Hej,

Jag tycker att jag har fått en mycket god service, och kan varmt rekommendera Sebstian framöver om någon skulle behöva hjälp utav en mäklare.

Hälsningar Marine Läs mer
  • Jeanette H
    Jeanette H skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Bra genomgång vad jag kan förvänta mig som kund. Noggrann och kunnig. Läs mer
  • Mika K
    Mika K skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Trevlig man och bra bemötande:) Läs mer
  • Jan R
    Jan R skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Proffesionell, snabb och påläst. Läs mer
  • Russell T
    Russell T skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Professionellt, förtroendeskapande, kunnig. Läs mer
  • Sara J
    Sara J skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Bemötandet är alltid bra + väldigt lätt att få tag på vid eventuella frågor. Min förväntan levde han upp till! Läs mer
    2017-12-17 Sebastian S svarar Sara J
    Tack snälla Sara för det fina omdömet! Jag gjorde mitt bästa för att leva upp till förtroendet ni visade genom att både köpa och sälja genom min förmedling. Lycka till mer en nya fina bostad och hör av er om jag kan hjälpa er på något sätt.
  • Mathias G
    Mathias G skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi har fått ett mycket bra och professionellt bemötande. Läs mer
    2017-12-17 Sebastian S svarar Mathias G
    Hej Mathias. Tack för omdömet. Roligt att ni är nöjda och tack för att ni valde att både köpa och sälja genom mig förmedling. Önskar er all lycka med er nya fina bostad! Hör gärna av er om jag kan göra något för er!
  • Emma B
    Emma B skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Bra bemötande, trevlig och kunnig. tydlig och förklarande. Läs mer
    2017-12-17 Sebastian S svarar Emma B
    Hej Emma. Tack för ditt omdöme. Jag är mån om att såväl köpare som säljaren känner sig trygga och införstådda med bostadsaffären. Därför är jag mån om att inga frågetecken ska kvarstå. Tack och lycka till. Hör gärna av dig om jag kan göra något för dig i framtiden.
  • Carl B
    Carl B skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    bra......................................................................... Läs mer
    2017-12-17 Sebastian S svarar Carl B
    Hej Carl. Tack för omdömet. Roligt att du är nöjd. Lycka till med din nya bostad och hör av dig om jag kan göra något för dig!
  • Erik G
    Erik G skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    hej.
    det var Christophe Humblot som hade hand om affären då Sebastian inte var i landet vid affären.
    det gick kanon, Med vänlig hälsning erik Läs mer
    2017-12-17 Sebastian S svarar Erik G
    Hej Erik. Hastigt uppkomna skäl gjorde att jag var tvungen att resa iväg. Dock ser jag till att ha bra och kvalitativa kollegor runt mig som kan hoppa in vid behov. Det viktigaste var att ordna en ny bostad åt dig och det tycker jag vi löste väl. Lycka till med din fina tvåa och hör gärna av dig om jag kan göra något för dig.
  • Staffan S
    Staffan S skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Han säger som det är, berättar vad man kan förvänta sig. Sätter höga mål men är inte obekväm med att ändra dem efter att förutsättningarna ändras. Läs mer
    2017-12-17 Sebastian S svarar Staffan S
    Tack Staffan för omdömet. Kul att det löste sig bra till slut för er och att ni nu kan fokusera på ert nya hem. Hör gärna av er om jag kan göra något för er!
  • Zhiqin X
    Zhiqin X skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Hej Sebastian sköter sitt arbete noggrant,
    Håller visningstider, ringer upp när han ska,
    kunnig samt trevlig. Läs mer
    2017-12-11 Sebastian S svarar Zhiqin X
    Tack snälla Zhiqin. Kul att jag kunden hjälpa er att finna ert nya hem. Som köparen har ni varit ytterst seriösa och tillmötesgånde, vilket är en bidragande orsak till att det gick bra i alla avseende. Önskar er all lycka med nya bostaden. Välkomna att höra av er om jag kan göra någon för er!
  • Lars-philip R
    Lars-philip R skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket Proffsig och trevlig.
    Mycket nöjd som kund är jag. Läs mer
    2017-12-17 Sebastian S svarar Lars-philip R
    Tack Lars-Philip för det fina omdömet och det stora förtroendet du har visat mig. Kunder som du gör att jag växer i min roll och i min strävan att alltid förbättras. Lycka till i framtiden och hör gärna av dig om jag kan hjälpa dig på något sätt.
  • Oliver S
    Oliver S skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket professionell mäklare som har kunden i fokus. Kunnig om de tilldelade sälj uppdragen både om man skall sälja eller köpa.
    Väldigt ödmjuk och trevlig som person. Läs mer
    2017-12-17 Sebastian S svarar Oliver S
    Tack snälla Oliver för detta fina omdöme. Roligt att ni är nöjda. Det är ytterst viktigt för mig att ha nöjda köpare eftersom köparen så småningom kan bli en säljare :) Grattis till den finaste tvåan jag har sålt i ert nya område och lycka till med boendet. Hör gärna av er om jag kan hjälpa er på något sätt.
  • Hamid H
    Hamid H skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Finns ingen bätte mäklare. Punkt Läs mer
    2017-11-25 Sebastian S svarar Hamid H
    Tack Hamid. Det började trögt men slutade i succé :) Tack för visat förtroende och era ansträngningar som bidrog till alla tiders rekord i föreningen! Lycka till och hör gärna av er om jag kan hjälpa er.
  • Felicia H
    Felicia H skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Väldigt upptagen. Glömde bort vad vi hade bestämt och dök upp 5 min före visningen vilket resulterade i att jag mötte potentiella köpare i dörren. Utöver det verkar han vara en duktig säljare med mycket erfarenhet och stort kontaktnät. Läs mer
    2017-11-25 Sebastian S svarar Felicia H
    Tack för återkopplingen Felicia. Det stämmer att jag är en mycket efterfrågad och följaktligen upptagen mäklare med mycket stort kontaktnät, vilket också resulterade i det köpeskilling du fick för din bostad. Mitt arbetssätt, erfarenhet och kontaktnät var också anledningen till att du valde mig vill jag minnas. Jag var emellertid på plats i god tid innan visning och kan inte rå för att visningsbesökare dyker upp före utsatt tid som du säkert förstår. Det var ditt val att vara hemma istället för att låna ut en nyckel till mig innan visning, varigenom du inte hade behövt träffa visningsbesökarna om du nu inte ville det. Det viktiga för mig är att jag du gjorde en kanonförsäljning och att jag hittade den bästa köparen åt dig. Lycka till i framtiden!
  • Said M
    Said M skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag hade kontakt med Stefan i samband med att jag köpte en bostadsrätt. Stefan hade ett bra bemötande och en tydlig genomgång av kontraktet vilket uppskattades från min sida. Jag fick ett professionellt intryck utav Sebastian. Läs mer
    2017-11-25 Sebastian S svarar Said M
    Tack snälla Said för återkopplingen. Jag heter Sebastian, inte Stefan :) Det är mycket viktigt för mig är att transparens och förståelse ska råda igenom hela försäljningsprocessen. Därigenom har jag vunnit stor tillit bland mina kunder. Det är viktigt för mig att det inte råder några oklarheter när parterna lämnar kontraktsskrivningen. Tack än gång och lycka till!
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag fick ett gott bemötande. Ja, han levde upp till min förväntan. Läs mer
    2017-11-25 Sebastian S svarar Fredrik B
    Tack för återkopplingen Fredrik. Roligt att du är nöjd. Önskar dig lycka till och hör gärna av dig om jag kan göra något för dig.
  • Noc L
    Noc L skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sebastian är en mäklare som tänker på sina klienters bästa. Läs mer
    2017-12-17 Sebastian S svarar Noc L
    Tack Noc för det fina omdömet. Det var en tuff försäljning men det gick bra till slut. Grattis till ert nya och fantastiskt fina boende. Önskar er all lycka till och hör gärna av dig om jag kan göra något för er!
  • Yohan W
    Yohan W skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Bra, kompetent och förklarande Läs mer
    2018-01-11 Sebastian S svarar Yohan W
    Tack Yohan för det fina omdömet. Lycka till med din fina tvåa och välkommen att höra av dig om jag kan göra något för dig.
  • Peter K
    Peter K skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sebastian var inte så fullt påläst om objektet som jag hade önskat vid visningen. Fick dock svar i efterhand.
    Budgivningen var något hetsig men ok.
    På efterföljande kontraktsskrivning var Sebastian mycket tydlig och professionell. Läs mer
    2018-01-11 Sebastian S svarar Peter K
    Hej Peter. Först och främst vill jag tacka för din återkoppling. Det stämmer att jag inte alltid kan svara på alla frågor på plats men jag återkommer alltid med svaren, vilket jag gjorde även i ditt fall. Säljer man mycket som jag så kan man inte alltid vara minutiöst påläst i alla detaljer i föreningen. Därför är det viktigt att snabbt återkoppla till kunden med svar på frågor, vilket jag alltid gör. Budgivningar per sms blir som regel lite snabbare än per telefon. Självklart har du och andra budgivare rätt att ta er den betänketid ni behöver. I så fall är det bara att be om betänketid. Som regel är det inte jag som mäklare som driver på i budgivningen, det gör budgivarna själva. Jag registrerar buden allteftersom de inkommer. För det fall buden inkommer tätt så kan budgivningen upplevas som snabb eller "hetsig". Bra att du uppfattade kontraktsskrivningen som tydlig och professionell eftersom det är viktigt för mig att ingen av parterna lämnar kontraktsskrivningen med frågetecken eller obesvarade frågor.
  • Pernilla T
    Pernilla T skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Fantastisk duktig och engagerad mäklare! Högsta betyg och rekommenderar han varmt! Läs mer
    2018-01-11 Sebastian S svarar Pernilla T
    Tack snälla Pernilla för detta fina omdöme. Jag är mycket tacksam över det förtroende ni visade mig genom att låta mig sälja er fina trea. Den överlägset finaste trean jag har sålt i Gerrebacka! Tack för ett gott samarbete och välkomna att höra av er närhelst jag kan göra något för er.
  • Lisbeth Y
    Lisbeth Y skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sebastian är professionell, empatisk och lyhörd. Han var noggrann och informativ under hela processen. Som kund känner du dig viktig. Att sälja sin bostad är en betydelsefull
    händelse och att då ha en mäklare som Sebastian Stojanovic är "guld värt". Hans positivitet och lugn var, i mitt fall, ett enormt stöd. Läs mer
    2018-01-11 Sebastian S svarar Lisbeth Y
    Tack Lisbeth för det fina omdömet. Som mäklare får man uppleva såväl medgång och motgång med sina kunder såväl i yrket som i privatlivet. Med anledning av den svåra stund du befann dig i så gav jag allt jag kunde för att affären skulle gå smidigt och för att du skulle få så mycket som möjligt för din fina bostad. Ditt omdöme värmer därför oerhört mycket. Tack snälla du! Önskar dig all lycka med nya boendet och hälsar dig välkommen att höra av dig närhelst du behöver hjälp med något!
  • Anton S
    Anton S skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Bra och seriös mäklare. Förmågan/ förståelsen att ha med oerfarna köpare att göra är mycket god och man blir bemött på ett seriöst sätt trots okunskap. Den ända nackdelen är att han ibland kan vara dålig på att svara i telefon. Läs mer
    2018-01-11 Sebastian S svarar Anton S
    Tack Anton för omdömet och den konstruktiva återkopplingen. Det är mycket viktigt för mig att man ska känna sig sedd och väl omhändertagen både som säljare och köpare. Jag är medveten om att jag inte kan svara på alla inkommande samtal i realtid då jag säljer mycket mer än andra mäklare, vilket jag ändå hoppas är ett bevis på att jag är hyffsad på det jag gör :) Det faktum att jag inte alltid kan ta samtal direkt har föranlett att jag ALLTID återkommer på alla missade samtal. Så även i ditt fall. Lycka till och hör gärna av dig om jag kan göra något för dig!
  • Hüseyin K
    Hüseyin K skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Han var lyhörd och ambitiös sålde för rekordpris i föreningen. Läs mer
  • Sanjay K
    Sanjay K skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    I got very fair deal with Sebastian and he is very good in replying to my queries. Läs mer
  • Ludvig G
    Ludvig G skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Supertrevlig mäklare med bra driv och gott om kontakter i gbg och omnejd. Skulle rekommendera Sebastian till alla som vill köpa eller sälja. Läs mer
  • Erica L
    Erica L skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Svår att få tag på, verkade stressad och var osäker på en del frågor kring lägenheten. Efter avslutad affär skrev han sms till mig med fel namn. Läs mer
  • Måns G
    Måns G skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Svår att få tag på, lite nonchalant och sa helt fel namn till min partner trots flera dagars kontakt. Läs mer
  • Sten K
    Sten K skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Kunnig,bra bemötande.professionell. Läs mer
  • Simon J
    Simon J skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Bra och trevligt bemötande. Väldigt bra att man fick information angående tidiga bud så man också fick en chans. Läs mer
  • Saravana M
    Saravana M skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sebastian is exceptionally good at his job
    I would recommend him to anyone Läs mer
  • Tuija M
    Tuija M skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag fick bra kontakt med mäklaren, han är kunnig, vänlig och brinner för sitt jobb. Enda minus var att jag fick sms;n många gånger sent på kvällarna, ofta när jag hade lagt mig. Kanske något och tänka....

Förstår att han hade säkert mycket och göra och han hann inte svara på sms;n förrän sent på kvällen!!!!

Gjorde lysande försäljning. Tack Läs mer
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Professionell, väl förtrogen med området. På de frågor han inte kunde besvara tog han snabbt reda på fakta. Bra återkoppling vid budgivning samt ytterst noggrann vid kontraktgenomgång. Läs mer
  • Eva L
    Eva L skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Bra att ha ett göra med! Duktig på sitt jobb. Läs mer
  • Kristina K
    Kristina K skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Han är väldig trevlig och smart. Bemöter en på bra sätt. Han hade fått 5 i betyg om han kan vara mer öppen att en vanlig person vet hur man kan styla. Läs mer
  • Parmis J
    Parmis J skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket professionell i alla avseenden samt trevlig och social! Läs mer
  • Kerstin B
    Kerstin B skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket bra! Läs mer
  • Kia S
    Kia S skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mäklaren uppträdde inte alls proffsigt. skum budgivning där jag fick lägga bud mot mäklaren trots att inga andra bud fanns genom att tidigare budgivare stannat.
    På två dagar under pågående budgivningen svarade inte mäklaren vare sig på sms eller telefon trots att han visste att vi rest till Göteborg enbart för detta. vi reste då hem.
    jag frågade om det var dödsbo som sålde men helt felaktigt så uppgav mäklaren att det var fixat. nu återstår felaktigt utfört köp. Läs mer
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Väldig bra bemötande trots att han åkte på semester på dagen lägenheten var ute på facebook med visning dagen efter han kom hem från Grekland.
    Tydlig och saklig genomgång av köpekontrakt med svar på alla mina frågor.
    Ett korrekt och rättvist uppträdande mot mig som kund. Läs mer
  • vincent A
    vincent A skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sebastian sålde lägenheten ovanför mig till rekordpris. Så jag ringde direkt och han sålde min för lika mycket ett par månader senare!
    vi är supernöjda! Läs mer
  • Therese A
    Therese A skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Det kändes tryggt att göra en affär med honom. Pålitlig och kan sin sak. Inget negativt att säga om honom. Läs mer
  • Karin H
    Karin H skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Fick väldigt bra bemötande. Har både köpt och sålt bostadsrätt med hans hjälp, har varit nöjd i båda fallen. Tydlig både mot köpare och säljare. Snabb och smidig affär. Läs mer
  • Sara S
    Sara S skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Engagerad mäklare som jobbar hårt för att få ett bra pris. Vardag/helg/dag/kväll spelar ingen roll för Sebastian då fokus ligger på att få affären att flyta på så smidigt som möjligt för alla inblandade. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Emir R
    Emir R skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Professionellt bemötande i alla avseenden. Trevlig tar verkligen till sig vad säljarna förväntar sig av försäljningen.
    Skulle varmt rekommendera Sebastian till alla som går i säljtankar. För mig mäklare nr 1. Läs mer
  • Petter S
    Petter S skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Strålande bemötande, förklarade för oss som köpte vår första br på ett bra sätt. Läs mer
  • Olga F
    Olga F skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Han var trevlig på ett sätt, men vi kände oss pressade, hade inte tid att fundera och behövde göra ett snabt beslut i mitten av natten. Det berodde på säljaren som vi har förstått, men det var lite obekvämt. Läs mer
  • Stig B
    Stig B skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Kunnig
    Hjälpsam
    Ärlig
    Tydlig
    Ga förtroende Läs mer
  • Kerstin E
    Kerstin E skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket professionell, på alla sätt. Läs mer
  • Christina J
    Christina J skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sebastian är en mäklare som jag verkligen kan rekommendera. Han är kunnig, trevlig och lätt att få kontakt med. Det känns som om hans energiska arbetssätt gjorde att min lägenhet såldes så bra! Läs mer
Sebastian Stojanovic
Christophe Humblot