133 rekommendationer

Sebastian Stojanovic
en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Gustaf Dalénsgatan 1
417 22 Göteborg — Visa karta

Vad tror Sebastian att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 133 kunder tycker om Sebastian Stojanovic

• Måns G
    Måns G skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Svår att få tag på, lite nonchalant och sa helt fel namn till min partner trots flera dagars kontakt.
  • Sten K
    Sten K skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Kunnig,bra bemötande.professionell.
  • Simon J
    Simon J skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Bra och trevligt bemötande. Väldigt bra att man fick information angående tidiga bud så man också fick en chans.
  • Saravana M
    Saravana M skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sebastian is exceptionally good at his job
    I would recommend him to anyone
  • Tuija M
    Tuija M skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag fick bra kontakt med mäklaren, han är kunnig, vänlig och brinner för sitt jobb. Enda minus var att jag fick sms;n många gånger sent på kvällarna, ofta när jag hade lagt mig. Kanske något och tänka....

Förstår att han hade säkert mycket och göra och han hann inte svara på sms;n förrän sent på kvällen!!!!

Gjorde lysande försäljning. Tack
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Professionell, väl förtrogen med området. På de frågor han inte kunde besvara tog han snabbt reda på fakta. Bra återkoppling vid budgivning samt ytterst noggrann vid kontraktgenomgång.
  • Eva L
    Eva L skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Bra att ha ett göra med! Duktig på sitt jobb.
  • Kristina K
    Kristina K skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Han är väldig trevlig och smart. Bemöter en på bra sätt. Han hade fått 5 i betyg om han kan vara mer öppen att en vanlig person vet hur man kan styla.
  • Parmis J
    Parmis J skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket professionell i alla avseenden samt trevlig och social!
  • Kerstin B
    Kerstin B skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket bra!
  • Kia S
    Kia S skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mäklaren uppträdde inte alls proffsigt. skum budgivning där jag fick lägga bud mot mäklaren trots att inga andra bud fanns genom att tidigare budgivare stannat.
    På två dagar under pågående budgivningen svarade inte mäklaren vare sig på sms eller telefon trots att han visste att vi rest till Göteborg enbart för detta. vi reste då hem.
    jag frågade om det var dödsbo som sålde men helt felaktigt så uppgav mäklaren att det var fixat. nu återstår felaktigt utfört köp.
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Väldig bra bemötande trots att han åkte på semester på dagen lägenheten var ute på facebook med visning dagen efter han kom hem från Grekland.
    Tydlig och saklig genomgång av köpekontrakt med svar på alla mina frågor.
    Ett korrekt och rättvist uppträdande mot mig som kund.
  • vincent A
    vincent A skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sebastian sålde lägenheten ovanför mig till rekordpris. Så jag ringde direkt och han sålde min för lika mycket ett par månader senare!
    vi är supernöjda!
  • Therese A
    Therese A skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Det kändes tryggt att göra en affär med honom. Pålitlig och kan sin sak. Inget negativt att säga om honom.
  • Karin H
    Karin H skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Fick väldigt bra bemötande. Har både köpt och sålt bostadsrätt med hans hjälp, har varit nöjd i båda fallen. Tydlig både mot köpare och säljare. Snabb och smidig affär.
  • Sara S
    Sara S skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Engagerad mäklare som jobbar hårt för att få ett bra pris. Vardag/helg/dag/kväll spelar ingen roll för Sebastian då fokus ligger på att få affären att flyta på så smidigt som möjligt för alla inblandade. Rekommenderas varmt.
  • Emir R
    Emir R skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Professionellt bemötande i alla avseenden. Trevlig tar verkligen till sig vad säljarna förväntar sig av försäljningen.
    Skulle varmt rekommendera Sebastian till alla som går i säljtankar. För mig mäklare nr 1.
  • Petter S
    Petter S skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Strålande bemötande, förklarade för oss som köpte vår första br på ett bra sätt.
  • Olga F
    Olga F skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Han var trevlig på ett sätt, men vi kände oss pressade, hade inte tid att fundera och behövde göra ett snabt beslut i mitten av natten. Det berodde på säljaren som vi har förstått, men det var lite obekvämt.
  • Stig B
    Stig B skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Kunnig
    Hjälpsam
    Ärlig
    Tydlig
    Ga förtroende
  • Kerstin E
    Kerstin E skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket professionell, på alla sätt.
  • Christina J
    Christina J skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sebastian är en mäklare som jag verkligen kan rekommendera. Han är kunnig, trevlig och lätt att få kontakt med. Det känns som om hans energiska arbetssätt gjorde att min lägenhet såldes så bra!
  • Linnea H
    Linnea H skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Bra och professionellt bemötande, med engagemang och vilja!
  • Cihan C
    Cihan C skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Min första kontakt med en mäklare kunde inte vara bättre. Sebastian var tydlig igenom hela affären och fick det hela kännas hur lätt som helst. 5 av 5
  • Kenneth H
    Kenneth H skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    En mycket kunnig och erfaren mäklare som andas etik i alla kontakter med säljare och köpare. Hittills enbart positiva upplevelser av kontakterna med Sebastian Stojanovic.
  • Björn J
    Björn J skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Bra bemötande och smidig hantering.
  • Cecilia R
    Cecilia R skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sebastian gav oss ett oerhört professionellt intryck. Han var påläst, engagerad och lyssnade samt följde våra önskemål. Jag kan varmt rekommendera Sebastian som mäklare.
  • Lennart B
    Lennart B skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Alldeles ypperligt bemötande,proffetionell på alla plan!
  • Niklas A
    Niklas A skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Fenomenal. Effektiv, la tid trots att det var helg och midsommardag.
  • Milan G
    Milan G skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mkt professionell och noggrann. Nöjd med hela processen
  • Torsten A
    Torsten A skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sebastian är en proffsig och mycket duktig mäklare med en bra säljstrategi. Dessutom är han trevlig och positiv, med en riktig Göteborgsattityd.
  • Janice Q
    Janice Q skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålde min lägenhet med hjälp av Sebastian, kunde inte bli mer nöjd. Kommunikation hela vägen och proffsigt bemötande från början till slut.
  • Nina F
    Nina F skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Han var proffsig och noggrann. En mäklare representerar på sätt och vis både säljare och köpare och Sebastian löste det på ett ärligt och genuint sätt. Han såg till att alla parter förstod alla delar i kontraktet och ville hitta en lösning där båda parter känner sig nöjda och trygga.
  • Nathalie B
    Nathalie B skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Helt grym. Rekommenderar starkt.
  • Maria C
    Maria C skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi upplevde oss forserade när vi lagst sista budet. Utan tidigare info fick vi via sms besked om att vi skulle infinna oss på Fastighetsbyråns kontor inom 3 tim för att skriva kontrakt. När vi fick beskedet var kl 18.00. Vi bor 13 mil från Gbg. Vi sköper lgh tillsammans med dottern som bor i Gbg men jobbade kväll. Stresspåslag för oss alla. Kändes oproffsigt hanterat av mäklaren. Så får det inte gå till - för oss är det ett stort och viktigt beslut att köpa en lgh i Gbg för flera miljoner. Kontraktet skrevs dagen efter när vi alla 3 kunde närvara. Då gav mäklaren ett bra intryck. Mvh Maria
    2017-09-08 Sebastian S svarar Maria C
    Tack för återkopplingen Maria. Som du vet så fick jag inför kontraktsskrivningen dubbla besked av dels din make och dels er dotter. Er dotter uppgav att det gick bra att skriva kontrakt samma kväll, varefter din make senare under dagen ringde upp mig och menade att det inte alls går eftersom ni bor i annan stad. Rätt ska vara rätt. Jag kan som du säkert förstår inte gissa mig till förutsättningarna utan går på det som mina köpare och säljare berättar för mig. Beklagar att ni kände er forserade men det beror på stor del på att jag fick informationen av er dotter att det gick bra att skriva kontrakt samma kväll som budgivningen avslutades. För övrigt så ligger det i en köpares intresse att skriva kontrakt så snart som möjligt efter att övriga budgivare stannat, eftersom nya bud kan inkomma ända tills kontraktet är undertecknat. Önskar er lycka till med er fina tvåa.
  • Lukas B
    Lukas B skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag kände mig trygg under hela processen som ledde till en bra affär.Mäklaren genomförde ett fantastiskt arbete där timing och presentation till rätt kund var avgörande.
    2017-05-08 Sebastian S svarar Lukas B
    Tack Lukas för det fina omdömet och stort tack för förtroendet du och Birgitta visade mig. Jag är mycket glad över att er försäljning gick så bra som den gjorde. Er försäljning är ett ypperligt exempel på att det inte är antalet intressenter som spelar roll utan kvaliteten på dessa. Nu ska vi bara hitta en tomt åt er också!:) All lycka till er så hörs vi i framtiden.
  • Birgitta B
    Birgitta B skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    100% Nöjd med allt.
    Från början till slut.
    2017-05-08 Sebastian S svarar Birgitta B
    Tack Birgitta för det fina omdömet! Betyder mycket för mig. Varmt välkommen att höra av dig närhelst jag kan bistå med något.
  • Zeinab K
    Zeinab K skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket bra. Inget att klaga över. Vilken bra mäklare!!
    2017-05-07 Sebastian S svarar Zeinab K
    Tack snälla Zeinab för visat förtroende och inte minst den stora nöjet att få jobba med så samarbetsvilliga och uppskattande kunder som er! Vilken fantastisk lägenhet och vilken fantastisk försäljning! Det är inte inte alla bostäder som drar till sig intresset från svenska tv-stjärnor men er fina bostad gjorde det! Tusen tack och all lycka till er. Ser fram emot att jobba ihop med er igen i framtiden.
  • Malin L
    Malin L skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Skicklig och professionell mäklare som jag varmt rekommenderar.
    2017-05-07 Sebastian S svarar Malin L
    Tack Malin för ditt fina omdöme! Betyder mycket för mig. Hör gärna av dig om jag kan göra något för er i framtiden. All lycka till er!
  • Monica L
    Monica L skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Har fått väldigt bra förtroende för Sebastian. Han är väldigt rak och förklarar så man förstår. Rekommenderar honom gärna.
    2017-05-07 Sebastian S svarar Monica L
    Tack Monica. Det är för mig en självklarhet att vara rak, tydlig och inte minst ärlig i mina svar och rekommendationer. Med ansvar för så stora affärer vill jag alltid känna att det jag gör och säger är alltid med kundens bästa för ögonen. Tusen tack för förtroendet och lycka till framöver. Hör gärna av dig om jag kan hjälpa dig med något.
  • Mirsada S
    Mirsada S skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mina intresse var i fokus . Tydlighet och trygghet genom hela processen!
    Mvh/Mirsada
    2017-05-07 Sebastian S svarar Mirsada S
    Tack underbara Mirsada! Du är en fantastisk människa det må jag säga, precis som övriga familjen. Stort tack för visat förtroende och all lycka till dig med nya bostaden. Du är alltid välkommen att höra av dig om jag kan göra något för dig.
  • Kerstin M
    Kerstin M skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Ett gott o värdigt bemötande med fortlöpande information under processen, så långt. Affären avslutas under juni månad.
    2017-05-07 Sebastian S svarar Kerstin M
    Tack Kerstin för omdömet. Det är sant man ska inte strö lovord innan försäljningsprocessens alla delar är avklarade.:) Ett fantastiskt försäljningspris är dock i hamn och nu ska jag även se till att du får den bästa hjälpen i övriga delar. Stort tack för visat förtroende och all lycka med nya boendet!
  • Gabriella T
    Gabriella T skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Allt har varit fantastiskt från början till slut! Avslappnade möten men uppskattat noggrannhet och tydlighet väldigt mycket!! Är supernöjd och kommer rekommendera Fastighetsbyrån och Sebastian till alla som vill köpa eller sälja!
    2017-05-07 Sebastian S svarar Gabriella T
    Tack snälla Gabriella! Vad roligt att läsa detta trevliga omdöme. Jag gav verkligen järnet och är därför glad över din uppskattning med utgången. Jag tackar för förtroendet och önskar er lycka till med villalivet i er fantastiska villa! All lycka till dig och familjen och välkomna att höra av er närhelst jag kan göra något för er.
  • Henrik T
    Henrik T skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Oklanderligt arbete av Sebastian. Goda råd, håller en uppdaterad om vad som händer affären igenom och ser hela tiden till kundens bästa. Rekommenderas starkt!
    2017-05-07 Sebastian S svarar Henrik T
    Tack bästa Henrik! Roligt att mina ansträngningar uppskattades. Er försäljning är ett ypperligt bevis att det inte är otaliga visningsbesökare som är det avgörande utan kvaliteten på dessa. Tack snälla och all lycka till dig och familjen med nya huset. Vilket hus för övrigt! Wow.
  • Anders E
    Anders E skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sebastian är en av de hårdast jobbande mäklarna i Göteborg och det ger utdelning.
    2017-05-07 Sebastian S svarar Anders E
    Tack Anders. Det betyder mycket för mig att höra detta från dig. Kul att du uppskattar mitt hårda arbete som emellertid inte hade gett den utdelningen det gav om inte det goda samarbetet hade funnits mellan dig som säljare och mig som köpare. Jag är även mycket glad att jag kunde hjälpa dig med såväl köp som försäljning. Grattis till din nya bostad och hör gärna av dig närhelst jag kan bistå med något.
  • Hannes G
    Hannes G skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Super nöjd. Snabb försäljning och lades ut fort på nätet.
    2017-05-07 Sebastian S svarar Hannes G
    Stort tack Hannes till dig och Mikaela för visat förtroende. Kul att ni vände er till mig efter det första misslyckade försöket med annan mäklare. Tävlingsmänniska som jag är så gav jag mig attan på att vi skulle lösa detta och som vi löste det tillsammans!:) Stort tack och stort lycka till med nya boendet. Varmt välkomna att höra av er när jag kan hjälpa er på något sätt.
  • Gunnevi M
    Gunnevi M skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Trevlig, hade en klar och tydlig genomgång vid kontraktsskrivningen.
    2017-05-07 Sebastian S svarar Gunnevi M
    Tack Gunnevi för uppskattningen. Roligt att det blev ni som köpte eftersom jag tror att bostaden hamnade i bästa tänkbara händer. Lycka till med boendet och hör gärna av er om jag kan hjälpa er på något sätt i framtiden. Tack än en gång.
  • Anders E
    Bra feedback under processen. Han gjorde definitivt det som behövdes för att få till köpet på ett bra sätt
    2017-03-03 Sebastian S svarar Anders E
    Stort tack Anders för ditt omdöme och grattis till köpet av en mycket trevlig fyra i en mycket bra förening! Det gläder mig att du är nöjd. Nu ska jag se till att du blir lika nöjd med din egen försäljningen av din nuvarande bostadsrätt.:)
  • Jasmin J
    Jasmin J skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket smidig sammarbete bra kommunikation och proffsig mäklare!
    2017-03-03 Sebastian S svarar Jasmin J
    Hej Jasmin. Tack för det fina omdömet och tack för att du och Jesper har varit så smidiga och medgörliga i allt som har främjat er fina försäljning. Ni kan därför ta åt er en stor del av er fina försäljning och därigenom prisrekord i föreningen! Jag önskar er all lycka med ert nya boende och välkomnar er att höra av er närhelst jag kan hjälpa er på något sätt.
  • Stellan J
    Stellan J skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Inger ett härligt, tryggt och kunnigt intryck. Bankmöten har blivit mycket trevligare sedan Sebastian introducerades för mig!
    2017-03-03 Sebastian S svarar Stellan J
    Tack snälla Stellan för detta fantastiskt fina omdöme. Det är alltid mitt målsättning att hjälpa mina kunder, såväl säljare som köpare, genom hela processen vare sig det gäller köp, försäljning, bankfrågor, besiktningar etc. Jag är mycket tacksam för att ha kunder som dig! Du har köpt en mycket fin bostad och jag önskar dig all lycka i framtiden. Varmt välkommen att höra av dig om jag kan hjälpa dig på något sätt.
Sebastian Stojanovic
Christophe Humblot