en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Gustaf Dalénsgatan 1, 417 22 Göteborg — Visa karta

4.7 / 5 i betyg — 101 rekommendationer

Läs vad 101 användare tycker om Sebastian Stojanovic

• Nina F
    Nina F skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Han var proffsig och noggrann. En mäklare representerar på sätt och vis både säljare och köpare och Sebastian löste det på ett ärligt och genuint sätt. Han såg till att alla parter förstod alla delar i kontraktet och ville hitta en lösning där båda parter känner sig nöjda och trygga.
  • Nathalie B
    Nathalie B skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Helt grym. Rekommenderar starkt.
  • Maria C
    Maria C skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi upplevde oss forserade när vi lagst sista budet. Utan tidigare info fick vi via sms besked om att vi skulle infinna oss på Fastighetsbyråns kontor inom 3 tim för att skriva kontrakt. När vi fick beskedet var kl 18.00. Vi bor 13 mil från Gbg. Vi sköper lgh tillsammans med dottern som bor i Gbg men jobbade kväll. Stresspåslag för oss alla. Kändes oproffsigt hanterat av mäklaren. Så får det inte gå till - för oss är det ett stort och viktigt beslut att köpa en lgh i Gbg för flera miljoner. Kontraktet skrevs dagen efter när vi alla 3 kunde närvara. Då gav mäklaren ett bra intryck. Mvh Maria
  • Lukas B
    Lukas B skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag kände mig trygg under hela processen som ledde till en bra affär.Mäklaren genomförde ett fantastiskt arbete där timing och presentation till rätt kund var avgörande.
    2017-05-08 Sebastian S svarar Lukas B
    Tack Lukas för det fina omdömet och stort tack för förtroendet du och Birgitta visade mig. Jag är mycket glad över att er försäljning gick så bra som den gjorde. Er försäljning är ett ypperligt exempel på att det inte är antalet intressenter som spelar roll utan kvaliteten på dessa. Nu ska vi bara hitta en tomt åt er också!:) All lycka till er så hörs vi i framtiden.
  • Birgitta B
    Birgitta B skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    100% Nöjd med allt.
    Från början till slut.
    2017-05-08 Sebastian S svarar Birgitta B
    Tack Birgitta för det fina omdömet! Betyder mycket för mig. Varmt välkommen att höra av dig närhelst jag kan bistå med något.
  • Zeinab K
    Zeinab K skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket bra. Inget att klaga över. Vilken bra mäklare!!
    2017-05-07 Sebastian S svarar Zeinab K
    Tack snälla Zeinab för visat förtroende och inte minst den stora nöjet att få jobba med så samarbetsvilliga och uppskattande kunder som er! Vilken fantastisk lägenhet och vilken fantastisk försäljning! Det är inte inte alla bostäder som drar till sig intresset från svenska tv-stjärnor men er fina bostad gjorde det! Tusen tack och all lycka till er. Ser fram emot att jobba ihop med er igen i framtiden.
  • Malin L
    Malin L skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Skicklig och professionell mäklare som jag varmt rekommenderar.
    2017-05-07 Sebastian S svarar Malin L
    Tack Malin för ditt fina omdöme! Betyder mycket för mig. Hör gärna av dig om jag kan göra något för er i framtiden. All lycka till er!
  • Monica L
    Monica L skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Har fått väldigt bra förtroende för Sebastian. Han är väldigt rak och förklarar så man förstår. Rekommenderar honom gärna.
    2017-05-07 Sebastian S svarar Monica L
    Tack Monica. Det är för mig en självklarhet att vara rak, tydlig och inte minst ärlig i mina svar och rekommendationer. Med ansvar för så stora affärer vill jag alltid känna att det jag gör och säger är alltid med kundens bästa för ögonen. Tusen tack för förtroendet och lycka till framöver. Hör gärna av dig om jag kan hjälpa dig med något.
  • Mirsada S
    Mirsada S skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mina intresse var i fokus . Tydlighet och trygghet genom hela processen!
    Mvh/Mirsada
    2017-05-07 Sebastian S svarar Mirsada S
    Tack underbara Mirsada! Du är en fantastisk människa det må jag säga, precis som övriga familjen. Stort tack för visat förtroende och all lycka till dig med nya bostaden. Du är alltid välkommen att höra av dig om jag kan göra något för dig.
  • Kerstin M
    Kerstin M skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Ett gott o värdigt bemötande med fortlöpande information under processen, så långt. Affären avslutas under juni månad.
    2017-05-07 Sebastian S svarar Kerstin M
    Tack Kerstin för omdömet. Det är sant man ska inte strö lovord innan försäljningsprocessens alla delar är avklarade.:) Ett fantastiskt försäljningspris är dock i hamn och nu ska jag även se till att du får den bästa hjälpen i övriga delar. Stort tack för visat förtroende och all lycka med nya boendet!
  • Gabriella T
    Gabriella T skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Allt har varit fantastiskt från början till slut! Avslappnade möten men uppskattat noggrannhet och tydlighet väldigt mycket!! Är supernöjd och kommer rekommendera Fastighetsbyrån och Sebastian till alla som vill köpa eller sälja!
    2017-05-07 Sebastian S svarar Gabriella T
    Tack snälla Gabriella! Vad roligt att läsa detta trevliga omdöme. Jag gav verkligen järnet och är därför glad över din uppskattning med utgången. Jag tackar för förtroendet och önskar er lycka till med villalivet i er fantastiska villa! All lycka till dig och familjen och välkomna att höra av er närhelst jag kan göra något för er.
  • Henrik T
    Henrik T skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Oklanderligt arbete av Sebastian. Goda råd, håller en uppdaterad om vad som händer affären igenom och ser hela tiden till kundens bästa. Rekommenderas starkt!
    2017-05-07 Sebastian S svarar Henrik T
    Tack bästa Henrik! Roligt att mina ansträngningar uppskattades. Er försäljning är ett ypperligt bevis att det inte är otaliga visningsbesökare som är det avgörande utan kvaliteten på dessa. Tack snälla och all lycka till dig och familjen med nya huset. Vilket hus för övrigt! Wow.
  • Anders E
    Anders E skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sebastian är en av de hårdast jobbande mäklarna i Göteborg och det ger utdelning.
    2017-05-07 Sebastian S svarar Anders E
    Tack Anders. Det betyder mycket för mig att höra detta från dig. Kul att du uppskattar mitt hårda arbete som emellertid inte hade gett den utdelningen det gav om inte det goda samarbetet hade funnits mellan dig som säljare och mig som köpare. Jag är även mycket glad att jag kunde hjälpa dig med såväl köp som försäljning. Grattis till din nya bostad och hör gärna av dig närhelst jag kan bistå med något.
  • Hannes G
    Hannes G skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Super nöjd. Snabb försäljning och lades ut fort på nätet.
    2017-05-07 Sebastian S svarar Hannes G
    Stort tack Hannes till dig och Mikaela för visat förtroende. Kul att ni vände er till mig efter det första misslyckade försöket med annan mäklare. Tävlingsmänniska som jag är så gav jag mig attan på att vi skulle lösa detta och som vi löste det tillsammans!:) Stort tack och stort lycka till med nya boendet. Varmt välkomna att höra av er när jag kan hjälpa er på något sätt.
  • Gunnevi M
    Gunnevi M skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Trevlig, hade en klar och tydlig genomgång vid kontraktsskrivningen.
    2017-05-07 Sebastian S svarar Gunnevi M
    Tack Gunnevi för uppskattningen. Roligt att det blev ni som köpte eftersom jag tror att bostaden hamnade i bästa tänkbara händer. Lycka till med boendet och hör gärna av er om jag kan hjälpa er på något sätt i framtiden. Tack än en gång.
  • Anders E
    Bra feedback under processen. Han gjorde definitivt det som behövdes för att få till köpet på ett bra sätt
    2017-03-03 Sebastian S svarar Anders E
    Stort tack Anders för ditt omdöme och grattis till köpet av en mycket trevlig fyra i en mycket bra förening! Det gläder mig att du är nöjd. Nu ska jag se till att du blir lika nöjd med din egen försäljningen av din nuvarande bostadsrätt.:)
  • Jasmin J
    Jasmin J skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket smidig sammarbete bra kommunikation och proffsig mäklare!
    2017-03-03 Sebastian S svarar Jasmin J
    Hej Jasmin. Tack för det fina omdömet och tack för att du och Jesper har varit så smidiga och medgörliga i allt som har främjat er fina försäljning. Ni kan därför ta åt er en stor del av er fina försäljning och därigenom prisrekord i föreningen! Jag önskar er all lycka med ert nya boende och välkomnar er att höra av er närhelst jag kan hjälpa er på något sätt.
  • Stellan J
    Stellan J skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Inger ett härligt, tryggt och kunnigt intryck. Bankmöten har blivit mycket trevligare sedan Sebastian introducerades för mig!
    2017-03-03 Sebastian S svarar Stellan J
    Tack snälla Stellan för detta fantastiskt fina omdöme. Det är alltid mitt målsättning att hjälpa mina kunder, såväl säljare som köpare, genom hela processen vare sig det gäller köp, försäljning, bankfrågor, besiktningar etc. Jag är mycket tacksam för att ha kunder som dig! Du har köpt en mycket fin bostad och jag önskar dig all lycka i framtiden. Varmt välkommen att höra av dig om jag kan hjälpa dig på något sätt.
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Väldigt trevlig och professionell. Alltid tillgänglig med svar och råd.
    2017-03-03 Sebastian S svarar Åsa B
    Tack Åsa för det fina betyget. Du är en fantastisk kund att jobba med. Alltid så tillmötesgående och behjälplig under hela försäljningsprocessen. Därför är jag oerhört glad över att du gjorde den fina affär du gjorde. Jag unnar dig det innerligt. All lycka med ditt nya boende och välkommen att höra av dig närhelst jag kan göra något för dig.
  • Iréne W
    Iréne W skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket bra bemötande, och bra underhandsingormation om vad som hände.
    2017-03-03 Sebastian S svarar Iréne W
    Tack Iréne! Det var ett sant nöje att hjälpa dig och Göran med försäljningen. Lite farthinder men framgångsrik målgång i slutändan :) För mig är det oerhört värdefullt att ha köpare som senare återkommer som säljare. Tack för att ni valde att både köpa och sälja genom mig. Lycka till i framtiden och hör gärna av er om jag kan göra något för er!
  • Fabian S
    Fabian S skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Arvodet blev orimligt i förhållande till affärens storlek. Detta gjordes möjligt av en arvodestrappa som jag i efterhand ångrar djupt att jag gick med på. När jag påtalade mitt missnöje fick jag kalla handen av både mäklaren och Fastighetsbyrån.
  • Christer J
    Christer J skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Han är kanonbra inget ont om honom
    2017-03-01 Sebastian S svarar Christer J
    Tack Christer för ditt fina omdöme. Det betyder mycket för mig. Hör gärna av dig om jag kan göra något för dig.
  • Jesper J
    Jesper J skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Kan inte annat än ge full pott. Grymt proffsig, trevlig och lätt att jobba med. Kan varmt rekommendera Sebastian.
    2017-03-16 Sebastian S svarar Jesper J
    Tack snälla Jesper för ditt fina omdöme. Det var ett sant nöje att arbeta med dig och Jasmin. Önskar er all lycka i fortsättningen och hälsar er varmt välkomna att kontakta mig närhelst jag kan göra något för er.
  • Nada Z
    Nada Z skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Väldigt bra, professionellt bemötande.
    2017-03-01 Sebastian S svarar Nada Z
    Tack Nada för ditt fina omdöme. Kul att det blev du som köpte bostaden. Du är ett ypperligt bevis på att man aldrig ska ge upp. Inte ens om man ser bostaden efter dom ordinarie visningarna. Kul att vi kunden lösa en extravisning åt dig. Både jag och säljaren är glada för din skull. Lycka till med ditt boende och hör gärna av dig om jag kan göra något för dig.
    Nada Z gillar detta
  • Malin V
    Malin V skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sebastian är en otroligt duktig mäklare!
    2017-03-03 Sebastian S svarar Malin V
    Tack Malin för ditt fina betyg och grattis till en av Backas mest efterfrågade bostadsrätter. Du gjorde precis som man ska som förhandsköpare. Du var på tårna och högg direkt när tillfälle gavs. Ett framgångsrikt koncept visade det sig :) Lycka till med ditt boende och hör gärna av dig om du behöver hjälp med något.
  • David J
    David J skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag rekommenderar Sebastian till andra som vill sälja eller köpa bostad, en mycket trevlig och engagerad person ;=)
    2017-03-01 Sebastian S svarar David J
    Tack snälla David för det fina omdömet och för visat förtroende i samband med försäljningen av din fina tvåa! Lycka till med ert nya boende och hör gärna av dig om jag kan göra något för er.
  • Anders E
    Mycket kunnig på sitt område, då han i princip hade en köpare på gång.
    Mycket professi5onellt bemötande.
    2017-03-03 Sebastian S svarar Anders E
    Tack Anders för det fina omdömet och tack för att du förstår att man som framgångsrik mäklare inte säljer arbetstimmar utan ett resultat, oavsett om man finner köparen efter en dag eller efter en månad. Lycka till i framtiden och hör gärna av dig om jag kan hjälpa dig på något sätt.
  • Adam S
    Adam S skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Professionell och effektiv mäklare.
    2017-03-03 Sebastian S svarar Adam S
    Tack Adam för det konkreta och koncisa omdömet.:) Uppskattas varmt. Grattis till en av de finare ettor jag har sett i Backa med en av Göteborgs vackraste utsikter. Lycka till och hör gärna av dig om jag kan hjälpa dig på något sätt!
  • Farzad I
    Farzad I skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi träffade Sebastian Stojanovic för 4 år sedan när vi skulle köpa vår allra 1:a lägenhet. Redan då såg vi tydliga indikationer på hur duktig Sebastian var som mäklare. Vi var otroligt nöjda med affären, lägenheten och bemötandet och detta gjorde att det var självklart att välja Sebastian som mäklare för att nu denna gång sälja lägenheten för oss. Sebastian var väldigt lyhörd, tydlig, tillgänglig, välinformerad och flexibel under hela processen och höll en bra kommunikation med oss för att uppnå och även överträffa våra förväntningar, och det gjorde han faktiskt. Vi rekommenderar Sebastian utan tvekan och önskar honom all lycka i sin karriär.
    2017-03-03 Sebastian S svarar Farzad I
    Hej Farzad. Stort tack för det fina omdömet och det faktum att ni valde att återkomma till mig fyra år efter att ha köpt genom mig. Det betyder oerhört mycket för mig. Det var ett sant nöje att hjälpa er! All lycka mer er nya fina bostad och hör gärna av er om jag kan göra något för er.
  • Soheila F
    Soheila F skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag har varit jättenöjd och han är så duktigt på sitt job
    2017-03-03 Sebastian S svarar Soheila F
    Tack snälla Soheila till dig och Aref för detta fina omdöme. Er bostadsaffär visar hur snabbt förutsättningar kan förändras mellan köp och försäljning. Roligt att det blev så bra som det blev trots att ni tvingades sälja så kort tid efter köp. Jag är mycket glad för er skull. Lycka till i framtiden och hör gärna av er om jag kan göra något för er.
  • Annika B
    Annika B skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sebastian är proffsig, trevlig, trygg, snabb och ärlig. Han har gett ett väldigt gott intryck och gjorde allt för att min försäljning skulle bli lyckad, både med tanke på mig och mina köpare. Jag rekommendera Sebastian å det varmaste och är så tacksam att han tog hand om min försäljning.
    2017-03-03 Sebastian S svarar Annika B
    Tack själv Annika för visat förtroende, ett gott samarbete och följaktligen det fina omdömet! Du är en underbar person och jag önskar dig all lycka med ditt framtida boende och i övrigt. Varmt välkommen att höra av dig om jag kan göra något för dig.
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    En kanon mäklare, trevlig och rak. Inga problem alls. Väldigt hjälpsam. Hisingen bästa mäklare utan tvekan.
    2017-02-07 Sebastian S svarar Daniel G
    Tack snälla Daniel för det fina omdömet. Det var ett sant nöje att hjälpa er i samband med bostadsköpet. Jag önskar er all lycka med er fina bostad och hälsar er varmt välkomna att höra av er närhelst jag kan göra något för er. Tack än en gång!
  • Fikreta M
    Fikreta M skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Det va bra mycket hänt som jag trodde skulle bli tråkigt men va faktiskt jätte bra allt va jätte bra inte dåligt inte jobigt allt va jätte roligt jag hoppas ni tänker lika dant vad mera kan man säga
    2017-02-07 Sebastian S svarar Fikreta M
    Stor tack Fikreta för förtroende att hjälpa er med bostadsförsäljningen. Det var en tuff uppgift men tack vare föredömligt samarbete mellan mig som mäklare och er som uppdragsgivare så rodde vi det hela i hamn med bravur. Lycka till i framtiden och hör av er närhelst jag kan göra något för er!
  • Martin T
    Martin T skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag är mycket nöjd. Han är en stor charmig björn. Mycket kunnig och har god lokalkännedom. En mäklare som får en att känna sig trygg i affären. Det var bara att ringa och få svar på alla frågor som dök upp. Han fanns även där för mig när jag skulle buda och köpa hus.
    2017-02-07 Sebastian S svarar Martin T
    Hej Martin. MäklarBjörnen tackar för det fina omdömet :) Min målsättning är alltid att mina kunder, såväl köpare som säljare ska känna sig trygga, säkra och framförallt nöjda med förmedlingsprocessen. Ni underlättade mitt arbete genom att hörsamma mina instruktioner till punkt och pricka. Det var därför fantastiskt kul att jobba ihop med er. Lycka till med ert nya drömboende :)
  • Nina M
    Nina M skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    trevlig och rak, enkel att kommunisera med.
    2017-02-07 Sebastian S svarar Nina M
    Tack Nina för detta fina och koncisa omdömet!
  • Michael I
    Michael I skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Bra upplägg . Annars något orealistiska förväntningar i en nedåtgående prisbild Men ett bra avslut. Vi är nöjda!
    2016-09-08 Sebastian S svarar Michael I
    Hej Michael och tack för omdömet. Det var en lite skakig försäljning, även om det löste sig bra till slut vilket gläder mig för er skull. Jag önskar er all lycka med ert nya boende och hälsar er välkomna att höra av er om jag kan hjälpa er på något sätt.
  • Mouna A
    Mouna A skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Tack Sebastian du är en bäst säljare .
    2016-09-08 Sebastian S svarar Mouna A
    Hej Mouna och stort tack för det fina omdömet! Jag lovade att hjälpa dig att hitta nytt boende och är mycket glad över att vi lyckades bra som ett team. Nu ska jag göra allt i min makt för att försäljningen av ditt radhus ska bli lika bra! Hör gärna av dig om jag kan göra något för dig.
  • Gunnel K
    Gunnel K skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Hej!
    Eftersom det var min dotter och måg som representerade mig på visningen, kan jag inte lämna så utförligt svar. Sebastian var trevlig i mobilen och svarade snabbt på sms. Jag uppskattade verkligen att han inte var "smörig" och onaturligt kompisaktig utan höll stilen. Han gav intryck av att arbeta idogt. Med tanke på att så många människor i relationsyrken bränner ut sig, hoppas jag han månar om sitt eget välbefinnande också.
    2016-09-08 Sebastian S svarar Gunnel K
    Hej Gunnel. Tack för omdömet och framförallt omtanken. Det är viktigt för mig som kund att du är nöjd, inte minst med tanke på att du gjorde en så stor affär på distans med tanke på att du inte kunde närvara på visning och vid kontraktsskrivningen. Vidare uppskattar jag och säljaren mycket att din dotter kunde ställa upp som fullmäktig med så kort varsel. Tack för din förståelse över att vissa moment tog lite längre tid. Önskar dig all lycka med ditt nya boende och hälsar dig välkommen att kontakta mig närhelst jag kan hjälpa dig på något sätt.
  • Kent-olof M
    Kent-olof M skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Cccccccccccccccvvvxxxcccccccccccccccccccccccc
    2016-09-08 Sebastian S svarar Kent-olof M
    Hej Kent-Olof. Tack för det fina betyget och för att jag fick förmånen att hjälpa dig med förmedlingen av din fina bostadsrätt. Jag önskar er lycka till med ert nya boende! Välkommen att höra av dig om jag kan göra något för dig.
  • Aleksandra M
    Aleksandra M skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sebastian is very fast+working, multitasking, goal oriented salesman. He is extremely effective and I strongly believe there is nothing impossible for him. Educated, polite, frank and straight to the point. I will definitely recommend him to any other person I know willing to sell on Hisingen.
    2016-09-08 Sebastian S svarar Aleksandra M
    Thank you Aleksandra. It was a pleasure helping you guys! I am very happy that all went great and that I could deliver an excellent buyer for your beautiful apartment. I really gave 110 % of my effort which resulted in a record sale in your area. Thank you for your trust and good luck with your new house. You are welcome to contact me whenever you feel like it. Take care and good luck!
  • Nedzad S
    Nedzad S skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sebastian Stojanovic gjorde ett suveränt jobb. Vi är glada att vi valde honom till försäljningen av våran bostadsrätt.
    2017-02-07 Sebastian S svarar Nedzad S
    Tack Nedzad för de fina orden. Nöjda kunder är det värdefullaste jag har som mäklare. Jag är tacksam för att ha er i den skaran. Stort tack och lycka till! Hör gärna av er om jag kan hjälpa er på något sätt.
  • Karl-Gustav J
    Karl-Gustav J skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sebastian levererade det jag förväntade mig samt var lyhörd för mina önskemål. Jag upplever Sebastian som en trevlig och bemötande människa som ingav mig förtroende. Jag kan bara rekommendera honom.
    2016-09-01 Sebastian S svarar Karl-Gustav J
    Stor tack Karl-Gustav! Det är mycket viktigt för mig att du är nöjd. Tack vare att du valde att förbereda din bostadsförsäljning i god tid så gav du mig också de bästa förutsättningarna för att lyckas med din försäljning. Jag önskar dig och familjen all lycka och välkomna att höra av er om jag kan hjälpa er på något sätt.
  • Emmeli M
    Emmeli M skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Karriärmäklare, men i och för sig duktig.
    2016-08-31 Sebastian S svarar Emmeli M
    Tack för ditt omdöme Emmeli. Visst satsar jag på karriären alltid. Det viktigaste är dock att såväl du som säljare känner er uppmärksammade i köp- och säljprocessen. Önskar dig all lycka med ditt nya fina boende och hör gärna av dig om jag kan göra något för dig.
  • Sebastian S
    Sebastian S skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket trevlig och proffesionell.
    2016-08-31 Sebastian S svarar Sebastian S
    Stort tack Sebastian för det fina omdömet. Jag uppskattar det jättemycket! Hör gärna av dig om jag kan göra något för dig.
  • Teresa I
    Teresa I skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket bra och professionellt bemötande.Jag kan verkligen rekommendera honom.
    2016-08-31 Sebastian S svarar Teresa I
    Tack så mycket Teresa. Det var en tuff resa som ändå fann sin slutdestination. Jag önskar dig och Michael all lycka med ert nya boende och hälsar er välkomna att höra av er om jag kan göra något för er!
  • TC Ibrahim C
    TC Ibrahim C skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Hungrig och väldigt engagerad mäklare i toppklass. Satsar helhjärtat och ger resultat över förväntan!
    2017-02-07 Sebastian S svarar TC Ibrahim C
    Hej Ibrahim. Stor tack för detta smickrande omdöme. Det gläder mig mycket att ni är nöjda. Vilken resa det blev med er försäljning men med rätt inställning och med kunder som er som förstår vilken av tillit och att lyssna på råd så kunde det bara bli succé i slutändan. Bästa hälsningar till dig och familjen och lycka till med ert nya boende!
  • Anita S
    Anita S skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi anlitade Sebastijan vid vår lägenhetsförsäljning och är väldigt nöjda. Sebastijan överträffade våra förväntningar och slog ett försäljningsrekord som heter duga. Sebastijan har ett väl utvecklat nätverk, inte minst via sociala medier. Han är en otroligt skicklig säljare och är snabb med att läsa av alla situationer och köpare. Vi vill skicka våra varmaste rekommendationer och ni kommer säkerligen inte bli missnöjda med en mäklare som Sebastijan!
    2016-06-18 Sebastian S svarar Anita S
    Hej Anita. Tackar ödmjukast för det fina omdömet. Ni som säljare och jag som mäklare jobbade hårt som ett team och åstadkomma därigenom ett fantastiskt resultat. Tack för att jag fick nöjet att jobba med er och er fantastiska bostad. Lycka till med ert nya boende!
  • Lin D
    Lin D skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sebastian kan varmt rekommenderas som mäklare om du går i försäljningstankar. Han är väldigt engagera, kunnig och har ett stort nätverk. Sebastian har gjort ett utmärkt arbete och har överträffat förväntningarna.
  • Edin S
    Edin S skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sebastian är en mäklare med det lilla extra som kan vara avgörande för en bra försäljning!
    En mäklare som vet vad som krävs, som vet vad säljaren vill och jobbar stenhårt för att hela tiden utveckla sig inom branschen.
    Vill du ha en mäklare i topp klass så är Sebastian Stojanovic rätt mäklare för dig!
    En målvedveten mäklare och respekterad mäklare med ett hunger och driv utöver det vanliga.
    Här är det inte massa snack och löften utan rakt på och bara fakta!
  • Damir B
    Damir B skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sebastian Stojanovic är en skicklig, kompetent och mycket engagerad mäklare. Har stort förtroende för hans sätt att arbeta. Kan varmt rekommendera honom.
Christophe Humblot
Frida Jörgensen