en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Gustaf Dalénsgatan 1, 417 22 Göteborg — Visa karta

4.7 / 5 i betyg — 120 rekommendationer

Läs vad 120 användare tycker om Sebastian Stojanovic

• Therese A
    Therese A skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Det kändes tryggt att göra en affär med honom. Pålitlig och kan sin sak. Inget negativt att säga om honom.
  • Karin H
    Karin H skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Fick väldigt bra bemötande. Har både köpt och sålt bostadsrätt med hans hjälp, har varit nöjd i båda fallen. Tydlig både mot köpare och säljare. Snabb och smidig affär.
  • Sara S
    Sara S skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Engagerad mäklare som jobbar hårt för att få ett bra pris. Vardag/helg/dag/kväll spelar ingen roll för Sebastian då fokus ligger på att få affären att flyta på så smidigt som möjligt för alla inblandade. Rekommenderas varmt.
  • Emir R
    Emir R skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Professionellt bemötande i alla avseenden. Trevlig tar verkligen till sig vad säljarna förväntar sig av försäljningen.
    Skulle varmt rekommendera Sebastian till alla som går i säljtankar. För mig mäklare nr 1.
  • Petter S
    Petter S skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Strålande bemötande, förklarade för oss som köpte vår första br på ett bra sätt.
  • Olga F
    Olga F skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Han var trevlig på ett sätt, men vi kände oss pressade, hade inte tid att fundera och behövde göra ett snabt beslut i mitten av natten. Det berodde på säljaren som vi har förstått, men det var lite obekvämt.
  • Stig B
    Stig B skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Kunnig
    Hjälpsam
    Ärlig
    Tydlig
    Ga förtroende
  • Kerstin E
    Kerstin E skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket professionell, på alla sätt.
  • Christina J
    Christina J skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sebastian är en mäklare som jag verkligen kan rekommendera. Han är kunnig, trevlig och lätt att få kontakt med. Det känns som om hans energiska arbetssätt gjorde att min lägenhet såldes så bra!
  • Linnea H
    Linnea H skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Bra och professionellt bemötande, med engagemang och vilja!
  • Cihan C
    Cihan C skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Min första kontakt med en mäklare kunde inte vara bättre. Sebastian var tydlig igenom hela affären och fick det hela kännas hur lätt som helst. 5 av 5
  • Kenneth H
    Kenneth H skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    En mycket kunnig och erfaren mäklare som andas etik i alla kontakter med säljare och köpare. Hittills enbart positiva upplevelser av kontakterna med Sebastian Stojanovic.
  • Björn J
    Björn J skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Bra bemötande och smidig hantering.
  • Cecilia R
    Cecilia R skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sebastian gav oss ett oerhört professionellt intryck. Han var påläst, engagerad och lyssnade samt följde våra önskemål. Jag kan varmt rekommendera Sebastian som mäklare.
  • Lennart B
    Lennart B skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Alldeles ypperligt bemötande,proffetionell på alla plan!
  • Niklas A
    Niklas A skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Fenomenal. Effektiv, la tid trots att det var helg och midsommardag.
  • Milan G
    Milan G skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mkt professionell och noggrann. Nöjd med hela processen
  • Torsten A
    Torsten A skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sebastian är en proffsig och mycket duktig mäklare med en bra säljstrategi. Dessutom är han trevlig och positiv, med en riktig Göteborgsattityd.
  • Janice Q
    Janice Q skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålde min lägenhet med hjälp av Sebastian, kunde inte bli mer nöjd. Kommunikation hela vägen och proffsigt bemötande från början till slut.
  • Nina F
    Nina F skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Han var proffsig och noggrann. En mäklare representerar på sätt och vis både säljare och köpare och Sebastian löste det på ett ärligt och genuint sätt. Han såg till att alla parter förstod alla delar i kontraktet och ville hitta en lösning där båda parter känner sig nöjda och trygga.
  • Nathalie B
    Nathalie B skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Helt grym. Rekommenderar starkt.
  • Maria C
    Maria C skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi upplevde oss forserade när vi lagst sista budet. Utan tidigare info fick vi via sms besked om att vi skulle infinna oss på Fastighetsbyråns kontor inom 3 tim för att skriva kontrakt. När vi fick beskedet var kl 18.00. Vi bor 13 mil från Gbg. Vi sköper lgh tillsammans med dottern som bor i Gbg men jobbade kväll. Stresspåslag för oss alla. Kändes oproffsigt hanterat av mäklaren. Så får det inte gå till - för oss är det ett stort och viktigt beslut att köpa en lgh i Gbg för flera miljoner. Kontraktet skrevs dagen efter när vi alla 3 kunde närvara. Då gav mäklaren ett bra intryck. Mvh Maria
  • Lukas B
    Lukas B skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag kände mig trygg under hela processen som ledde till en bra affär.Mäklaren genomförde ett fantastiskt arbete där timing och presentation till rätt kund var avgörande.
    2017-05-08 Sebastian S svarar Lukas B
    Tack Lukas för det fina omdömet och stort tack för förtroendet du och Birgitta visade mig. Jag är mycket glad över att er försäljning gick så bra som den gjorde. Er försäljning är ett ypperligt exempel på att det inte är antalet intressenter som spelar roll utan kvaliteten på dessa. Nu ska vi bara hitta en tomt åt er också!:) All lycka till er så hörs vi i framtiden.
  • Birgitta B
    Birgitta B skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    100% Nöjd med allt.
    Från början till slut.
    2017-05-08 Sebastian S svarar Birgitta B
    Tack Birgitta för det fina omdömet! Betyder mycket för mig. Varmt välkommen att höra av dig närhelst jag kan bistå med något.
  • Zeinab K
    Zeinab K skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket bra. Inget att klaga över. Vilken bra mäklare!!
    2017-05-07 Sebastian S svarar Zeinab K
    Tack snälla Zeinab för visat förtroende och inte minst den stora nöjet att få jobba med så samarbetsvilliga och uppskattande kunder som er! Vilken fantastisk lägenhet och vilken fantastisk försäljning! Det är inte inte alla bostäder som drar till sig intresset från svenska tv-stjärnor men er fina bostad gjorde det! Tusen tack och all lycka till er. Ser fram emot att jobba ihop med er igen i framtiden.
  • Malin L
    Malin L skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Skicklig och professionell mäklare som jag varmt rekommenderar.
    2017-05-07 Sebastian S svarar Malin L
    Tack Malin för ditt fina omdöme! Betyder mycket för mig. Hör gärna av dig om jag kan göra något för er i framtiden. All lycka till er!
  • Monica L
    Monica L skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Har fått väldigt bra förtroende för Sebastian. Han är väldigt rak och förklarar så man förstår. Rekommenderar honom gärna.
    2017-05-07 Sebastian S svarar Monica L
    Tack Monica. Det är för mig en självklarhet att vara rak, tydlig och inte minst ärlig i mina svar och rekommendationer. Med ansvar för så stora affärer vill jag alltid känna att det jag gör och säger är alltid med kundens bästa för ögonen. Tusen tack för förtroendet och lycka till framöver. Hör gärna av dig om jag kan hjälpa dig med något.
  • Mirsada S
    Mirsada S skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mina intresse var i fokus . Tydlighet och trygghet genom hela processen!
    Mvh/Mirsada
    2017-05-07 Sebastian S svarar Mirsada S
    Tack underbara Mirsada! Du är en fantastisk människa det må jag säga, precis som övriga familjen. Stort tack för visat förtroende och all lycka till dig med nya bostaden. Du är alltid välkommen att höra av dig om jag kan göra något för dig.
  • Kerstin M
    Kerstin M skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Ett gott o värdigt bemötande med fortlöpande information under processen, så långt. Affären avslutas under juni månad.
    2017-05-07 Sebastian S svarar Kerstin M
    Tack Kerstin för omdömet. Det är sant man ska inte strö lovord innan försäljningsprocessens alla delar är avklarade.:) Ett fantastiskt försäljningspris är dock i hamn och nu ska jag även se till att du får den bästa hjälpen i övriga delar. Stort tack för visat förtroende och all lycka med nya boendet!
  • Gabriella T
    Gabriella T skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Allt har varit fantastiskt från början till slut! Avslappnade möten men uppskattat noggrannhet och tydlighet väldigt mycket!! Är supernöjd och kommer rekommendera Fastighetsbyrån och Sebastian till alla som vill köpa eller sälja!
    2017-05-07 Sebastian S svarar Gabriella T
    Tack snälla Gabriella! Vad roligt att läsa detta trevliga omdöme. Jag gav verkligen järnet och är därför glad över din uppskattning med utgången. Jag tackar för förtroendet och önskar er lycka till med villalivet i er fantastiska villa! All lycka till dig och familjen och välkomna att höra av er närhelst jag kan göra något för er.
  • Henrik T
    Henrik T skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Oklanderligt arbete av Sebastian. Goda råd, håller en uppdaterad om vad som händer affären igenom och ser hela tiden till kundens bästa. Rekommenderas starkt!
    2017-05-07 Sebastian S svarar Henrik T
    Tack bästa Henrik! Roligt att mina ansträngningar uppskattades. Er försäljning är ett ypperligt bevis att det inte är otaliga visningsbesökare som är det avgörande utan kvaliteten på dessa. Tack snälla och all lycka till dig och familjen med nya huset. Vilket hus för övrigt! Wow.
  • Anders E
    Anders E skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sebastian är en av de hårdast jobbande mäklarna i Göteborg och det ger utdelning.
    2017-05-07 Sebastian S svarar Anders E
    Tack Anders. Det betyder mycket för mig att höra detta från dig. Kul att du uppskattar mitt hårda arbete som emellertid inte hade gett den utdelningen det gav om inte det goda samarbetet hade funnits mellan dig som säljare och mig som köpare. Jag är även mycket glad att jag kunde hjälpa dig med såväl köp som försäljning. Grattis till din nya bostad och hör gärna av dig närhelst jag kan bistå med något.
  • Hannes G
    Hannes G skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Super nöjd. Snabb försäljning och lades ut fort på nätet.
    2017-05-07 Sebastian S svarar Hannes G
    Stort tack Hannes till dig och Mikaela för visat förtroende. Kul att ni vände er till mig efter det första misslyckade försöket med annan mäklare. Tävlingsmänniska som jag är så gav jag mig attan på att vi skulle lösa detta och som vi löste det tillsammans!:) Stort tack och stort lycka till med nya boendet. Varmt välkomna att höra av er när jag kan hjälpa er på något sätt.
  • Gunnevi M
    Gunnevi M skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Trevlig, hade en klar och tydlig genomgång vid kontraktsskrivningen.
    2017-05-07 Sebastian S svarar Gunnevi M
    Tack Gunnevi för uppskattningen. Roligt att det blev ni som köpte eftersom jag tror att bostaden hamnade i bästa tänkbara händer. Lycka till med boendet och hör gärna av er om jag kan hjälpa er på något sätt i framtiden. Tack än en gång.
  • Anders E
    Bra feedback under processen. Han gjorde definitivt det som behövdes för att få till köpet på ett bra sätt
    2017-03-03 Sebastian S svarar Anders E
    Stort tack Anders för ditt omdöme och grattis till köpet av en mycket trevlig fyra i en mycket bra förening! Det gläder mig att du är nöjd. Nu ska jag se till att du blir lika nöjd med din egen försäljningen av din nuvarande bostadsrätt.:)
  • Jasmin J
    Jasmin J skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket smidig sammarbete bra kommunikation och proffsig mäklare!
    2017-03-03 Sebastian S svarar Jasmin J
    Hej Jasmin. Tack för det fina omdömet och tack för att du och Jesper har varit så smidiga och medgörliga i allt som har främjat er fina försäljning. Ni kan därför ta åt er en stor del av er fina försäljning och därigenom prisrekord i föreningen! Jag önskar er all lycka med ert nya boende och välkomnar er att höra av er närhelst jag kan hjälpa er på något sätt.
  • Stellan J
    Stellan J skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Inger ett härligt, tryggt och kunnigt intryck. Bankmöten har blivit mycket trevligare sedan Sebastian introducerades för mig!
    2017-03-03 Sebastian S svarar Stellan J
    Tack snälla Stellan för detta fantastiskt fina omdöme. Det är alltid mitt målsättning att hjälpa mina kunder, såväl säljare som köpare, genom hela processen vare sig det gäller köp, försäljning, bankfrågor, besiktningar etc. Jag är mycket tacksam för att ha kunder som dig! Du har köpt en mycket fin bostad och jag önskar dig all lycka i framtiden. Varmt välkommen att höra av dig om jag kan hjälpa dig på något sätt.
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Väldigt trevlig och professionell. Alltid tillgänglig med svar och råd.
    2017-03-03 Sebastian S svarar Åsa B
    Tack Åsa för det fina betyget. Du är en fantastisk kund att jobba med. Alltid så tillmötesgående och behjälplig under hela försäljningsprocessen. Därför är jag oerhört glad över att du gjorde den fina affär du gjorde. Jag unnar dig det innerligt. All lycka med ditt nya boende och välkommen att höra av dig närhelst jag kan göra något för dig.
  • Iréne W
    Iréne W skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket bra bemötande, och bra underhandsingormation om vad som hände.
    2017-03-03 Sebastian S svarar Iréne W
    Tack Iréne! Det var ett sant nöje att hjälpa dig och Göran med försäljningen. Lite farthinder men framgångsrik målgång i slutändan :) För mig är det oerhört värdefullt att ha köpare som senare återkommer som säljare. Tack för att ni valde att både köpa och sälja genom mig. Lycka till i framtiden och hör gärna av er om jag kan göra något för er!
  • Fabian S
    Fabian S skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Arvodet blev orimligt i förhållande till affärens storlek. Detta gjordes möjligt av en arvodestrappa som jag i efterhand ångrar djupt att jag gick med på. När jag påtalade mitt missnöje fick jag kalla handen av både mäklaren och Fastighetsbyrån.
  • Christer J
    Christer J skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Han är kanonbra inget ont om honom
    2017-03-01 Sebastian S svarar Christer J
    Tack Christer för ditt fina omdöme. Det betyder mycket för mig. Hör gärna av dig om jag kan göra något för dig.
  • Jesper J
    Jesper J skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Kan inte annat än ge full pott. Grymt proffsig, trevlig och lätt att jobba med. Kan varmt rekommendera Sebastian.
    2017-03-16 Sebastian S svarar Jesper J
    Tack snälla Jesper för ditt fina omdöme. Det var ett sant nöje att arbeta med dig och Jasmin. Önskar er all lycka i fortsättningen och hälsar er varmt välkomna att kontakta mig närhelst jag kan göra något för er.
  • Nada Z
    Nada Z skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Väldigt bra, professionellt bemötande.
    2017-03-01 Sebastian S svarar Nada Z
    Tack Nada för ditt fina omdöme. Kul att det blev du som köpte bostaden. Du är ett ypperligt bevis på att man aldrig ska ge upp. Inte ens om man ser bostaden efter dom ordinarie visningarna. Kul att vi kunden lösa en extravisning åt dig. Både jag och säljaren är glada för din skull. Lycka till med ditt boende och hör gärna av dig om jag kan göra något för dig.
    Nada Z gillar detta
  • Malin V
    Malin V skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sebastian är en otroligt duktig mäklare!
    2017-03-03 Sebastian S svarar Malin V
    Tack Malin för ditt fina betyg och grattis till en av Backas mest efterfrågade bostadsrätter. Du gjorde precis som man ska som förhandsköpare. Du var på tårna och högg direkt när tillfälle gavs. Ett framgångsrikt koncept visade det sig :) Lycka till med ditt boende och hör gärna av dig om du behöver hjälp med något.
  • David J
    David J skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag rekommenderar Sebastian till andra som vill sälja eller köpa bostad, en mycket trevlig och engagerad person ;=)
    2017-03-01 Sebastian S svarar David J
    Tack snälla David för det fina omdömet och för visat förtroende i samband med försäljningen av din fina tvåa! Lycka till med ert nya boende och hör gärna av dig om jag kan göra något för er.
  • Anders E
    Mycket kunnig på sitt område, då han i princip hade en köpare på gång.
    Mycket professi5onellt bemötande.
    2017-03-03 Sebastian S svarar Anders E
    Tack Anders för det fina omdömet och tack för att du förstår att man som framgångsrik mäklare inte säljer arbetstimmar utan ett resultat, oavsett om man finner köparen efter en dag eller efter en månad. Lycka till i framtiden och hör gärna av dig om jag kan hjälpa dig på något sätt.
  • Adam S
    Adam S skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Professionell och effektiv mäklare.
    2017-03-03 Sebastian S svarar Adam S
    Tack Adam för det konkreta och koncisa omdömet.:) Uppskattas varmt. Grattis till en av de finare ettor jag har sett i Backa med en av Göteborgs vackraste utsikter. Lycka till och hör gärna av dig om jag kan hjälpa dig på något sätt!
  • Farzad I
    Farzad I skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi träffade Sebastian Stojanovic för 4 år sedan när vi skulle köpa vår allra 1:a lägenhet. Redan då såg vi tydliga indikationer på hur duktig Sebastian var som mäklare. Vi var otroligt nöjda med affären, lägenheten och bemötandet och detta gjorde att det var självklart att välja Sebastian som mäklare för att nu denna gång sälja lägenheten för oss. Sebastian var väldigt lyhörd, tydlig, tillgänglig, välinformerad och flexibel under hela processen och höll en bra kommunikation med oss för att uppnå och även överträffa våra förväntningar, och det gjorde han faktiskt. Vi rekommenderar Sebastian utan tvekan och önskar honom all lycka i sin karriär.
    2017-03-03 Sebastian S svarar Farzad I
    Hej Farzad. Stort tack för det fina omdömet och det faktum att ni valde att återkomma till mig fyra år efter att ha köpt genom mig. Det betyder oerhört mycket för mig. Det var ett sant nöje att hjälpa er! All lycka mer er nya fina bostad och hör gärna av er om jag kan göra något för er.
  • Soheila F
    Soheila F skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag har varit jättenöjd och han är så duktigt på sitt job
    2017-03-03 Sebastian S svarar Soheila F
    Tack snälla Soheila till dig och Aref för detta fina omdöme. Er bostadsaffär visar hur snabbt förutsättningar kan förändras mellan köp och försäljning. Roligt att det blev så bra som det blev trots att ni tvingades sälja så kort tid efter köp. Jag är mycket glad för er skull. Lycka till i framtiden och hör gärna av er om jag kan göra något för er.
  • Annika B
    Annika B skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sebastian är proffsig, trevlig, trygg, snabb och ärlig. Han har gett ett väldigt gott intryck och gjorde allt för att min försäljning skulle bli lyckad, både med tanke på mig och mina köpare. Jag rekommendera Sebastian å det varmaste och är så tacksam att han tog hand om min försäljning.
    2017-03-03 Sebastian S svarar Annika B
    Tack själv Annika för visat förtroende, ett gott samarbete och följaktligen det fina omdömet! Du är en underbar person och jag önskar dig all lycka med ditt framtida boende och i övrigt. Varmt välkommen att höra av dig om jag kan göra något för dig.
Christophe Humblot
Frida Jörgensen