en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Gustaf Dalénsgatan 1, 417 22 Göteborg — Visa karta

4.7 / 5 i betyg — 76 rekommendationer

Läs vad 76 användare tycker om Sebastian Stojanovic

• David J
    David J skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag rekommenderar Sebastian till andra som vill sälja eller köpa bostad, en mycket trevlig och engagerad person ;=)
  • Anders E
    Anders E skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket kunnig på sitt område, då han i princip hade en köpare på gång.
    Mycket professi5onellt bemötande.
  • Adam S
    Adam S skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Professionell och effektiv mäklare.
  • Farzad I
    Farzad I skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi träffade Sebastian Stojanovic för 4 år sedan när vi skulle köpa vår allra 1:a lägenhet. Redan då såg vi tydliga indikationer på hur duktig Sebastian var som mäklare. Vi var otroligt nöjda med affären, lägenheten och bemötandet och detta gjorde att det var självklart att välja Sebastian som mäklare för att nu denna gång sälja lägenheten för oss. Sebastian var väldigt lyhörd, tydlig, tillgänglig, välinformerad och flexibel under hela processen och höll en bra kommunikation med oss för att uppnå och även överträffa våra förväntningar, och det gjorde han faktiskt. Vi rekommenderar Sebastian utan tvekan och önskar honom all lycka i sin karriär.
  • Soheila F
    Soheila F skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag har varit jättenöjd och han är så duktigt på sitt job
  • Annika B
    Annika B skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sebastian är proffsig, trevlig, trygg, snabb och ärlig. Han har gett ett väldigt gott intryck och gjorde allt för att min försäljning skulle bli lyckad, både med tanke på mig och mina köpare. Jag rekommendera Sebastian å det varmaste och är så tacksam att han tog hand om min försäljning.
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    En kanon mäklare, trevlig och rak. Inga problem alls. Väldigt hjälpsam. Hisingen bästa mäklare utan tvekan.
    2017-02-07 Sebastian S svarar Daniel G
    Tack snälla Daniel för det fina omdömet. Det var ett sant nöje att hjälpa er i samband med bostadsköpet. Jag önskar er all lycka med er fina bostad och hälsar er varmt välkomna att höra av er närhelst jag kan göra något för er. Tack än en gång!
  • Fikreta M
    Fikreta M skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Det va bra mycket hänt som jag trodde skulle bli tråkigt men va faktiskt jätte bra allt va jätte bra inte dåligt inte jobigt allt va jätte roligt jag hoppas ni tänker lika dant vad mera kan man säga
    2017-02-07 Sebastian S svarar Fikreta M
    Stor tack Fikreta för förtroende att hjälpa er med bostadsförsäljningen. Det var en tuff uppgift men tack vare föredömligt samarbete mellan mig som mäklare och er som uppdragsgivare så rodde vi det hela i hamn med bravur. Lycka till i framtiden och hör av er närhelst jag kan göra något för er!
  • Martin T
    Martin T skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag är mycket nöjd. Han är en stor charmig björn. Mycket kunnig och har god lokalkännedom. En mäklare som får en att känna sig trygg i affären. Det var bara att ringa och få svar på alla frågor som dök upp. Han fanns även där för mig när jag skulle buda och köpa hus.
    2017-02-07 Sebastian S svarar Martin T
    Hej Martin. MäklarBjörnen tackar för det fina omdömet :) Min målsättning är alltid att mina kunder, såväl köpare som säljare ska känna sig trygga, säkra och framförallt nöjda med förmedlingsprocessen. Ni underlättade mitt arbete genom att hörsamma mina instruktioner till punkt och pricka. Det var därför fantastiskt kul att jobba ihop med er. Lycka till med ert nya drömboende :)
  • Nina M
    Nina M skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    trevlig och rak, enkel att kommunisera med.
    2017-02-07 Sebastian S svarar Nina M
    Tack Nina för detta fina och koncisa omdömet!
  • Michael I
    Michael I skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Bra upplägg . Annars något orealistiska förväntningar i en nedåtgående prisbild Men ett bra avslut. Vi är nöjda!
    2016-09-08 Sebastian S svarar Michael I
    Hej Michael och tack för omdömet. Det var en lite skakig försäljning, även om det löste sig bra till slut vilket gläder mig för er skull. Jag önskar er all lycka med ert nya boende och hälsar er välkomna att höra av er om jag kan hjälpa er på något sätt.
  • Mouna A
    Mouna A skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Tack Sebastian du är en bäst säljare .
    2016-09-08 Sebastian S svarar Mouna A
    Hej Mouna och stort tack för det fina omdömet! Jag lovade att hjälpa dig att hitta nytt boende och är mycket glad över att vi lyckades bra som ett team. Nu ska jag göra allt i min makt för att försäljningen av ditt radhus ska bli lika bra! Hör gärna av dig om jag kan göra något för dig.
  • Gunnel K
    Gunnel K skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Hej!
    Eftersom det var min dotter och måg som representerade mig på visningen, kan jag inte lämna så utförligt svar. Sebastian var trevlig i mobilen och svarade snabbt på sms. Jag uppskattade verkligen att han inte var "smörig" och onaturligt kompisaktig utan höll stilen. Han gav intryck av att arbeta idogt. Med tanke på att så många människor i relationsyrken bränner ut sig, hoppas jag han månar om sitt eget välbefinnande också.
    2016-09-08 Sebastian S svarar Gunnel K
    Hej Gunnel. Tack för omdömet och framförallt omtanken. Det är viktigt för mig som kund att du är nöjd, inte minst med tanke på att du gjorde en så stor affär på distans med tanke på att du inte kunde närvara på visning och vid kontraktsskrivningen. Vidare uppskattar jag och säljaren mycket att din dotter kunde ställa upp som fullmäktig med så kort varsel. Tack för din förståelse över att vissa moment tog lite längre tid. Önskar dig all lycka med ditt nya boende och hälsar dig välkommen att kontakta mig närhelst jag kan hjälpa dig på något sätt.
  • Kent-olof M
    Kent-olof M skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Cccccccccccccccvvvxxxcccccccccccccccccccccccc
    2016-09-08 Sebastian S svarar Kent-olof M
    Hej Kent-Olof. Tack för det fina betyget och för att jag fick förmånen att hjälpa dig med förmedlingen av din fina bostadsrätt. Jag önskar er lycka till med ert nya boende! Välkommen att höra av dig om jag kan göra något för dig.
  • Aleksandra M
    Aleksandra M skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sebastian is very fast+working, multitasking, goal oriented salesman. He is extremely effective and I strongly believe there is nothing impossible for him. Educated, polite, frank and straight to the point. I will definitely recommend him to any other person I know willing to sell on Hisingen.
    2016-09-08 Sebastian S svarar Aleksandra M
    Thank you Aleksandra. It was a pleasure helping you guys! I am very happy that all went great and that I could deliver an excellent buyer for your beautiful apartment. I really gave 110 % of my effort which resulted in a record sale in your area. Thank you for your trust and good luck with your new house. You are welcome to contact me whenever you feel like it. Take care and good luck!
  • Nedzad S
    Nedzad S skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sebastian Stojanovic gjorde ett suveränt jobb. Vi är glada att vi valde honom till försäljningen av våran bostadsrätt.
    2017-02-07 Sebastian S svarar Nedzad S
    Tack Nedzad för de fina orden. Nöjda kunder är det värdefullaste jag har som mäklare. Jag är tacksam för att ha er i den skaran. Stort tack och lycka till! Hör gärna av er om jag kan hjälpa er på något sätt.
  • Karl-Gustav J
    Karl-Gustav J skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sebastian levererade det jag förväntade mig samt var lyhörd för mina önskemål. Jag upplever Sebastian som en trevlig och bemötande människa som ingav mig förtroende. Jag kan bara rekommendera honom.
    2016-09-01 Sebastian S svarar Karl-Gustav J
    Stor tack Karl-Gustav! Det är mycket viktigt för mig att du är nöjd. Tack vare att du valde att förbereda din bostadsförsäljning i god tid så gav du mig också de bästa förutsättningarna för att lyckas med din försäljning. Jag önskar dig och familjen all lycka och välkomna att höra av er om jag kan hjälpa er på något sätt.
  • Emmeli M
    Emmeli M skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Karriärmäklare, men i och för sig duktig.
    2016-08-31 Sebastian S svarar Emmeli M
    Tack för ditt omdöme Emmeli. Visst satsar jag på karriären alltid. Det viktigaste är dock att såväl du som säljare känner er uppmärksammade i köp- och säljprocessen. Önskar dig all lycka med ditt nya fina boende och hör gärna av dig om jag kan göra något för dig.
  • Sebastian S
    Sebastian S skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket trevlig och proffesionell.
    2016-08-31 Sebastian S svarar Sebastian S
    Stort tack Sebastian för det fina omdömet. Jag uppskattar det jättemycket! Hör gärna av dig om jag kan göra något för dig.
  • Teresa I
    Teresa I skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket bra och professionellt bemötande.Jag kan verkligen rekommendera honom.
    2016-08-31 Sebastian S svarar Teresa I
    Tack så mycket Teresa. Det var en tuff resa som ändå fann sin slutdestination. Jag önskar dig och Michael all lycka med ert nya boende och hälsar er välkomna att höra av er om jag kan göra något för er!
  • TC Ibrahim C
    TC Ibrahim C skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Hungrig och väldigt engagerad mäklare i toppklass. Satsar helhjärtat och ger resultat över förväntan!
    2017-02-07 Sebastian S svarar TC Ibrahim C
    Hej Ibrahim. Stor tack för detta smickrande omdöme. Det gläder mig mycket att ni är nöjda. Vilken resa det blev med er försäljning men med rätt inställning och med kunder som er som förstår vilken av tillit och att lyssna på råd så kunde det bara bli succé i slutändan. Bästa hälsningar till dig och familjen och lycka till med ert nya boende!
  • Anita S
    Anita S skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi anlitade Sebastijan vid vår lägenhetsförsäljning och är väldigt nöjda. Sebastijan överträffade våra förväntningar och slog ett försäljningsrekord som heter duga. Sebastijan har ett väl utvecklat nätverk, inte minst via sociala medier. Han är en otroligt skicklig säljare och är snabb med att läsa av alla situationer och köpare. Vi vill skicka våra varmaste rekommendationer och ni kommer säkerligen inte bli missnöjda med en mäklare som Sebastijan!
    2016-06-18 Sebastian S svarar Anita S
    Hej Anita. Tackar ödmjukast för det fina omdömet. Ni som säljare och jag som mäklare jobbade hårt som ett team och åstadkomma därigenom ett fantastiskt resultat. Tack för att jag fick nöjet att jobba med er och er fantastiska bostad. Lycka till med ert nya boende!
  • Lin D
    Lin D skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sebastian kan varmt rekommenderas som mäklare om du går i försäljningstankar. Han är väldigt engagera, kunnig och har ett stort nätverk. Sebastian har gjort ett utmärkt arbete och har överträffat förväntningarna.
  • Edin S
    Edin S skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sebastian är en mäklare med det lilla extra som kan vara avgörande för en bra försäljning!
    En mäklare som vet vad som krävs, som vet vad säljaren vill och jobbar stenhårt för att hela tiden utveckla sig inom branschen.
    Vill du ha en mäklare i topp klass så är Sebastian Stojanovic rätt mäklare för dig!
    En målvedveten mäklare och respekterad mäklare med ett hunger och driv utöver det vanliga.
    Här är det inte massa snack och löften utan rakt på och bara fakta!
  • Damir B
    Damir B skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sebastian Stojanovic är en skicklig, kompetent och mycket engagerad mäklare. Har stort förtroende för hans sätt att arbeta. Kan varmt rekommendera honom.
  • Timo L
    Timo L skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sebastian är en mycket bra - kunnig, skicklig, vänlig, energetisk, omtänksam, ärlig, noggrann, trevlig - mäklare som helt klart går att högt rekommendera till alla som vill köpa eller sälja. Erbjuder en erfarenhet långt utöver det vanliga. Stort tack igen och allt gott!
  • Lena E
    Lena E skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sebastian är en mycket kunnig och trevlig mäklare!! Han är mån om sina kunder och jag vill därför varmt rekommendera honom!!
  • Roland N
    Roland N skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sebastian är en kunnig och kompetent mäklare.Han har ett öppet sätt
    och verkar ha förståelse för kunders olika önskemål och inriktningar.
    Han är en bra representant för Fastighetsbyrån.
  • Vahida M
    Vahida M skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Väldigt nöjd och glad att vi hade er som företag.Stort rekommendation till andra.
  • Resad M
    Resad M skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag är jätte nöjd med företaget och skulle lätt rekommendera denna till andra personer.
  • Torgny K
    Torgny K skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag tycker nog att det funkade bra med Sebastian men så var det också den tredje mäklaren som vi hade.Den ena flyttade till Dalarna och den andra mäklaren slutade på Fastighetsbyrån.
  • Tero T
    Tero T skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket professionell mäklare som är alltid tillgänglig för rådgivning och support.
  • Owe G
    Owe G skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sebastian utförde sitt uppdrag på bästa tänkbara sätt.
    Ger honom de bästa rekommendationer.
    Mvh Owe Granath
  • Patrik H
    Patrik H skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Ärlig och rak mäklare!
    vi kom överens från dag 1 och jag blev nöjd med affären.
  • Veronica E
    Veronica E skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Grym. Rekommenderar starkt.....
  • Maria H
    Maria H skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi var väldigt nöjda med Sebastian Stojanovics insats. han var mycket proffsig, tillmötesgående och fick snabbt fram bra köpare.
  • Yakup D
    Yakup D skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Han är en av dem bästa mäklaren, han har viljan.
  • Viktor B
    Viktor B skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sebastian træffa mig på en visning av en lægenhet som jag la bud på. Han hade dærefter kontakt med mig genom telefon i flera år. Nær det var dags att sælja min bostad som jag hyrde ut på hisingen anlita jag Sebastian. Han fick sålt min bostad till det datum jag førvænta mig och till ett pris som øvertæffa mina førvæntingar. Sebastian ær mycket bra på att hålla kontakt med sina kunder och sæger saker kunden vill høra. Sebastian ær lyhørd och ser till att kunden blir nøjd.
  • Mira H
    Mira H skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Hej! Vi kan säga bara att han gjorde veldigt korrekt och bra jobb, är trevligt och seriös , vi kan rekommendera Sebastian Stojanovic och er företag till andra.
    Mvh. Mira o Rostislav Huss.
  • Orhan C
    Orhan C skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Den här mäklaren satsar 100 % på sitt uppdrag. Att vara med kunden från start till mål är något jag uppskattade väldigt mycket. Mäklaren inger både vad gäller trygghet och förtroende för uppdragsgivaren och därav resultatet som följd med goda försäljningssiffror.
  • Aleksandra R
    Aleksandra R skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sebastian Stojanovic från Fastighetabyrån Hisingen visar stort engagemang, lojalitet och hängivenhet till sina kunder. Han är en väldigt kompetent och kunnig mäklare.
  • Linnea P
    Linnea P skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Duktig, men överambitiös.
    Vi fick t ex vid köpet signera ett oändligt antal dokument (kopior) i stället för på ett ställe skriva att vi tagit del av årsberättelse. Sebastian hade svårt att ta att jag hade synpunkter på foton och annons - eftersom Sebastian är bäst.
  • Magnus K
    Magnus K skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vet inte exakt vad upplägget saknade. Men det känndes som något saknades. Det blev inget bra utfall. Så något var ju inte rätt
  • Marie M
    Marie M skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket trevligt och förtroendegivande bemötande från mäklarens sida. Mäklaren har levererat över förväntan. Jag är mycket nöjd.

Har fått hjälp med frågor närhelst de dykt upp, både under och även efter försäljningen. Mäklaren har hållit tät kontakt med snabba uppdateringar, vi har inte behövt undra vad som händer.

I sammanfattning en mycket trevlig upplevelse som varit bättre än jag förväntat mig, försäljningen gick mycket smidigt med både nöjda köpare som säljare. Jag kan varmt rekommendera Sebastian som mäklare.
  • Barbro B
    Barbro B skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag har väldigt stort förtroende för Sebastian Stojanovic på Fastighetsbyrån. Väldigt proffsig. Han är väldigt kunnig i det han jobbar med. Jag rekommenderar honom varmt som fastighetsmäklare.
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Proffsigt bemötande och ett bra genomförande av affären
  • Johan K
    Johan K skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket bra bemötande och Sebastian levde mycket väl upp till mina förväntningar.
  • Carina Å
    Carina Å skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Ser till kundens bästa. Har hela tiden återkoppling om vad som sker. Mycket trevligt bemötande och ett stort kunnande. Den bästa mäklaren jag någonsin har träffat. En mäklare som jag kommer att rekommendera till andra.
  • Veronica S
    Veronica S skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Grym och ambitiös mäklare ? tar sig tid sina kunder
  • Sabina C
    Sabina C skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi fick bra kontakt med varandra från dag ett. Sebastian är inte bara duktig på det han gör utan också trevlig och pratsam kille. Vi är glada att han skötte försäljning av vår bostad och rekomenderar honom gärna vidare till alla vi känner.
Christophe Humblot
Frida Jörgensen