Viktor Strahl
Registrerad mäklare sedan 2018-03-20
Aktiv på Reco.se sedan 2018-10-10
2019-07 - 2020-06

Läs vad 13 Läs vad Viktor Strahl

• Mats N sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Strahl en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-07-16

3:a
    Centrala Hisingen
    Sålt: Bostadsrätt
    Lättsamt och trevligt bemött.
    Hade förväntningarna att mäklaren skulle ha ett kundregister att lita till för att slippa för många visningar. Så var inte fallet, men fick sålt smidigt ändå.
    Kan absolut rekommendera denna mäklaren Läs mer
    Viktor S gillar detta
  • Ali-Cem A köpte sin lägenhet med hjälp av Viktor Strahl en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-07-12

Kvillebäcken
    Jag har köpt bostad med hjälp av Victor som utövat sin fastighetsmäklarroll. Otroligt duktig, påläst och svarar alltid på telefon. Grym! Läs mer
    Viktor S gillar detta
  • Sui Lun Eddie L köpte sin lägenhet med hjälp av Viktor Strahl en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-07-10

Platån
    Viktor har varit tillmötesgående och ytterst hjälpsam när man har haft funderingar ang. bostadsköpen. Läs mer
    Viktor S gillar detta
  • Jonas K köpte sin lägenhet med hjälp av Viktor Strahl en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-06-19

Fantastisk på alla sätt. Svarar snabbt, rak och ärlig kommunikation, ständigt tillgänglig. Även som köpare kände jag ett stort stöd från Viktor. Kommer absolut fundera på att använda honom när jag själv säljer, vilket väl är det bästa betyg man kan ge. Läs mer
    Viktor S gillar detta
  • Mohammed I sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Strahl en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-06-13

3:a
    Biskopsgården
    Viktor gjorde verkligen allt för att få mig nöjd. Redan vid första kontakten kände jag förtroende och det hela slutade i en bra affär. Helt enkelt en magisk mäklare. Tack Viktor, vi ses igen!" Läs mer
    Viktor S gillar detta
  • Camilla F köpte sin lägenhet med hjälp av Viktor Strahl en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-05-31

Ramberget
    Viktor är en utmärkt mäklare som jag upplever som rak och ärlig. Vi köpte en lägenhet av honom och fick bästa service från början till slut. Läs mer
    Viktor S gillar detta
  • Cecilia R köpte sin lägenhet med hjälp av Viktor Strahl en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-05-24

2:a
    Jag har köpt en lägenhet! Vi har varit väldigt nöjda med bemötande, information och service! Läs mer
    Viktor S gillar detta
  • Amanda P sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Strahl en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-05-22

Porslinsfabriken
    Sålde bostadsrätt snabbt och effektivt på grund av en mycket engagerad mäklare. Man fick ett stort förtroende för honom på direkten gå grund av hans energi och driv för branschen. Det blev en smidig försäljning då båda parter var flexibla och hade ett gemensamt mål att sälja lägenheten, vilket uppnåddes på under två veckor. Läs mer
    Viktor S gillar detta
  • Julius R köpte sin lägenhet med hjälp av Viktor Strahl en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-05-22

2:a
    Köpte bostad, han var riktigt trevlig, hjälpsan och hade en väldigt positiv attityd. Läs mer
    Viktor S gillar detta
  • Anders A sålde sitt hus med hjälp av Viktor Strahl en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-04-16

Viktor och fastighetsbyrån Hisingen har gett ett mycket positivt intryck. Viktor är väldigt snabb och precis i sin dialog med mig som säljare. Det är enkelt att komma i kontakt med honom både på Telefon/SMS/Mail. Som säljare känner man sig omhändertagen fullt ut. Mycket positivt! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Christophe Humblot