Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad

Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad

Kungsportsavenyn 34, 400 15 Göteborg — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån kan Göteborgs innerstad! Vi har varit verksamma här i hela 25 år och är marknadsledande när det gäller bostadsrätterna här i området. Vi vill vara ditt självklara val när du ska byta bostad och garanterar både trygghet och noggrannhet genom hela affären.

På kontoret på Kungsportsavenyen 34 hittar du mäklare som genomsyras av glädje, kunskap och mångårig erfarenhet inom mäklarbranschen. Var du än befinner dig i processen är du välkommen att kontakta oss - vi tar dig vidare och ser till att affären går smidigt till!

Läs vad 84 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad

• 2018-12-29

Linda P skrev om David Söderholm en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Jag anlitade David Söderholm när jag sålde min etta i centrala Göteborg. Jag är otroligt nöjd med hans arbete. Han är informativ, pedagogisk, lättillgänglig och han har ett naturligt sinne för affärer och försäljning.
    Jag vill ge David mina allra bästa rekommendationer om ni ska sälja, eller köpa, er bostad. Läs mer
  • 2018-12-19

Josefine B skrev om Samuel reimers en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Trevlig, lätt att få kontakt med, svarar alltid på frågor Läs mer
  • 2018-12-17

Trond B skrev om Simon Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Köp av bostad i Norra Liden, Göteborg
    Trevlig och imötekommande mäklare
    Snabba tilbakemeldinger och bra information, da jeg som norsk hadde flera frågor än normalt
    Några mangler på teknisk information
    Veldig bra oppfölging! Läs mer
  • 2018-12-16

Mats M skrev om Samuel reimers en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Vi köpte en lägenhet där Samuel var vår kontaktperson. Samarbetet mellan fastighetsbyrån och vår bank fungerade bra. Läs mer
  • 2018-12-15

Jonas P skrev om Simon Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Simon skötte sina åtagande med bravur
    Han skötte återkopplingar kanon och han var på i försäljningen
    Tack för hjälpen och jag rekommenderar gärna Simon Läs mer
  • Elin E

2018-12-15

Elin E skrev om Simon Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Engagerad säljare, men han satte utgångspriset 200.000 för högt. Läs mer
  • 2018-12-15

Victoria F skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    I det stora hela är jag nöjd. I efterhand nu när jag har fått smält affären lite hade jag önskat lite mer rådgivning av mäklaren och kanske lite bättre uppföljning. Men i det stora hela är jag nöjd Läs mer

Karin S skrev om Åke Åkerman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Köpt en bostadsrätt tillsammans med vår dotter. Vi fick ett mycket professionellt bemötande. Läs mer

Camilla J skrev om Åke Åkerman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Förtroendeingivande, mycket bra bemötande, lätt att få tag i. Kan verkligen rekommendera att anlita Åke! Läs mer

Milad F skrev om Simon Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    JÄTTENÖJD!!! Simon var snabb och produktiv. Han utförde jobbet galant och vi hade en bra kommunikation mellan oss. Jag rekommenderar honom starkt. !! Läs mer

Sevim H skrev om Simon Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Väldigt proffsigt bemötande och serviceminded, för vi kom till Göteborg över helgen och han ställde upp en söndag för att visa oss prospekt även om han inte hade tänkt att jobba. Ringde upp för att återkoppla hela tiden. Läs mer

Henrik V skrev om Simon Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Gjorde en korrekt bedömning av värdet på lägenheten och levererade vad han lovat. Snabbt och smidigt Läs mer

Ingemar H skrev om Simon Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Simon gjorde verkligen sitt yttersta för att hjälpa oss hitta rätt bostad enligt våra önskemål och var mycket snabb och tillmötesgående med bokningar. Detta var mycket viktigt för oss då vi flyttade till Göteborg från en annan stad och hade begränsad tid på plats i Göteborg. Läs mer

Johan E skrev om Simon Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Proffsig och driven mäklare. Duktig på att läsa av säljare och köpare. Läs mer

Per S skrev om David Söderholm en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Köpt lägenhet under sommaren och allt fungerade utmärkt. David har ett bra bemötande och även när vissa saker (2 banker som skall prata med varandra) inte går helt smärtfritt behåller hans sitt lugn. Skulle inte tveka 1 sekund att anlita eller rekommendera David. Läs mer

Marlene H skrev om Samuel reimers en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Ärlig och duktig mäklare som vi gärna köper bostadsrätt av igen. Läs mer

Camilla D skrev om Åke Åkerman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Försäljning av en nybyygd etta i Göteborg . Vänligt och professionellt bemött av Åke. Vi kände oss trygga med hans kunskaper och rådgivning, tog sig alltid tid. Det kändes enkelt, tryggt och okomplicerat och jag skulle gärna vända mig till honom igen! God jul! Läs mer
  • Richard B

2018-12-12

Richard B skrev om Åke Åkerman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Åke Åkerman gav ett trevligt & ambitiöst intryck från start, hjälpte mig sälja min bostadsrätt i Guldheden. Blev väl informerad & Åke var lyhörd hela resan som slutade med en positiv försäljning.
    Rekommenderar & återkommer gärna att göra försäljningar via Åke alla dagar i veckan. Läs mer

Jimmy H skrev om Åke Åkerman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Trevlig och proffsig.
    Mycket bra mäklare. Läs mer

Julia H skrev om Samuel reimers en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Vi köpte en lägenhet på eklandagatan 52A.

Vi fick komma på förhandsvisning och köpte bostaden innan budgivningen drog igång.

Mäklaren var alltid kontaktbar och hjälpsam. Härlig och avslappnad personlighet vilket gjort att ett sånt stort (första) köp kändes tryggt. Läs mer

Kaj n skrev om David Söderholm en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Köpt bostadsrätt i Göteborg. Kunnig mäklare som står för sitt ord. Var tydlig och transparent i dialogen med mig och som jag uppfattat det med säljaren. Snabb och effektiv process. Läs mer

Johanna A skrev om Åke Åkerman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Tack vare Åke fick vi en väldigt smidigt köp av vår lägenhet, vi är otroligt nöjda! Läs mer

Anna Ö skrev om Åke Åkerman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Jag fick ett personligt och proffsigt bemötande av Åke vid köp av en tvåa vid Carlanderska. Hade snabb och tydlig kommunikation och han höll oss informerade under hela processen vilket kändes tryggt! Rekommenderar Åke starkt :)
    /Anna Läs mer

Toni H skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Toppen! Inget att klaga på. Mycket bra service & sakkunnighet. Läs mer
  • 2018-07-06

Peter D skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Mycket engagerat, följsamt, förtroendegivande, tydligt, ärligt och kunnig bemötande och hantering av hela processen! Läs mer
  • 2018-05-31

Johannes R skrev om Simon Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Oseriös mäklare. Tydligt att han struntar i kunden och vill bara tjäna pengar. När vi ska skriva kontrakt på kontoret så har han hittat ny köpare som börjar budge. Tydligt att han ville trissa upp priset. Välj annan mäklare utifrån ditt egna rykte som seriös säljare av en bostad. Läs mer
  • 2018-05-31

Sven L skrev om Simon Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Interesting experience with a new market situation compared to the long period with the sellers market. Simon handled it well and gave good advice, information and feed back. We would use him if we would have any apartment to put on the market. Läs mer
  • 2018-02-28

Staffan F skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Bra stöd genom hela försäljningen. Bra kommunikation! Läs mer
  • 2017-09-08

Maria A skrev om Simon Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Ett stort engagemang från första presentationsmöte till skrivet kontrakt, mycket lyhörd mäklare med goda kontakter som löste alla problem och avlastade oss bra. Utöver säljtjänster fick vi goda råd för att få till vårt bostadsköp. Simon ger allt och levererar enligt plan. Läs mer
  • 2017-08-24

Stefan P skrev om Åke Åkerman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Mycket nöjd med Åke
    Effektivt
    Bra återkoppling
    Resultatorienterad
    Återkopplar snabbt
    Lätt att arebta med och att få kontakt mes Läs mer
  • 2017-08-22

Anette S skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Min mäklare på fastighetsbyrån var både engagerad och kunnig. Vi nådde det resultat jag hoppades på. Läs mer
  • 2017-08-02

Rickard L skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Mycket Nöjd med Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad. Engagerad mäklare! Läs mer
  • 2017-07-27

Olle R skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Vi fick från Fastighetsbyrån en problemfri och otroligt flexibel försäljning. Mäklaren och firman visade världsklass i bemötande och hantering av försäljning från början till slut. Jag skulle rekommendera Fastighetsbyrån till vem som helst som går i sälj-tankar. Läs mer
  • Kim N

2017-05-21

Kim N skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Vi sålde vår lägenhet via Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad, och är väldigt nöjda. Processen gick mycket smidigt och vi kände oss aldrig oroliga. Slutpriset kändes korrekt. Läs mer
  • 2017-01-30

Kristina F skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Oprofessionell mäklare som trots fin lägenhet i attraktivt läge hade mycket svårt att få folk till visningarna. Först efter fem(!) visningar började hon ringa runt till sitt kundregister. Det kanske man ska göra innan visning nummer ett..? Sammantaget förlorade vi troligen ett par 100 000 kr på att välja denna mäklare. Läs mer
  • Fredrik L

2017-01-21

Fredrik L skrev om Åke Åkerman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    ....................................................................................... Läs mer
  • 2016-09-04

Ann-Kristin N skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Tillmötesgående och engagerande. Läs mer
  • 2016-06-20

Janeric T skrev om Åke Åkerman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Helt utan anmärkning från första kontakt och genom hela affären. Trevlig och hjälpsam, aldrig stressad. Läs mer
  • 2016-06-19

Bernt S skrev om Åke Åkerman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Hej, hade tänkt att ta in offert från flera olika mäklare men kände direkt att Åke var rätt person. Väldigt kunnig och trevlig. Att priset inte blev som jag hade önskat kan jag inte lasta Åke för. Läs mer
  • 2016-06-19

Mark J skrev om Åke Åkerman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Åke gjorde allt felfritt! Supernöjd med bemötandet och all hjälp jag fick. Kommer rekommenderas. Läs mer

Daniel L skrev om Åke Åkerman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Utmärkt! 10 av 10! Noggrann, driftig & trevlig Läs mer

Felix H skrev om Åke Åkerman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Man bör inte sätta betyg på mäklare förrän ett år efter tillträdet. Läs mer

Kerstin T skrev om Åke Åkerman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Åke är lätt att prata med. Trevligt bemötande och snabb återkoppling. Läs mer
  • 2016-06-17

Rebecca E skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Ellinor var väldigt hjälpsam och tillmötesgående. Läs mer
  • Sven R

2016-06-16

Sven R skrev om Åke Åkerman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Jag har inte något speciellt att anmärka på. Visade stort engagemang- Läs mer

John E skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Fick en bra känsla för Ellinore's sätt att bemöta kunden. Gav ett stabilt och kunnigt intryck. Visade engagemang i objektet och för kundens önskemål. Snabb och bra respons i hela processen. Lättillgänglig. Läs mer

Camilla G skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Vi är mycket nöjda med Ellinor som vår mäklare. Hon har alltid varit lätt att få kontakt med vid frågor, ordnade en snabb fotografering och känns mycket proffsig i sitt yrke. Hon hjälpte till bra vid vår fotografering och lyckades sälja vår lägenhet till ett bra pris. Vi kan absolut rekommendera Ellinor till andra. Läs mer

Patrik B skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Smidig och smärtfri kontakt. Mycket flexibel vid förfrågan om privat visning. Läs mer

Karolina L skrev om Åke Åkerman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Bra bemötande, höll det han utlovade. Läs mer

Kungsportsavenyn 34, 400 15 Göteborg