Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad

Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad

Kungsportsavenyn 34, 400 15 Göteborg — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån kan Göteborgs innerstad! Vi har varit verksamma här i hela 25 år och är marknadsledande när det gäller bostadsrätterna här i området. Vi vill vara ditt självklara val när du ska byta bostad och garanterar både trygghet och noggrannhet genom hela affären.

På kontoret på Kungsportsavenyen 34 hittar du mäklare som genomsyras av glädje, kunskap och mångårig erfarenhet inom mäklarbranschen. Var du än befinner dig i processen är du välkommen att kontakta oss - vi tar dig vidare och ser till att affären går smidigt till!

Läs vad 61 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad

• Anders M skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Sakkunniga, hjälpsamma och trevliga. Rekomenderas Läs mer
  • Toni H skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Toppen! Inget att klaga på. Mycket bra service & sakkunnighet. Läs mer
  • Peter D skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Mycket engagerat, följsamt, förtroendegivande, tydligt, ärligt och kunnig bemötande och hantering av hela processen! Läs mer
  • Johannes R skrev om Simon Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Oseriös mäklare. Tydligt att han struntar i kunden och vill bara tjäna pengar. När vi ska skriva kontrakt på kontoret så har han hittat ny köpare som börjar budge. Tydligt att han ville trissa upp priset. Välj annan mäklare utifrån ditt egna rykte som seriös säljare av en bostad. Läs mer
  • Sven L skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Interesting experience with a new market situation compared to the long period with the sellers market. Simon handled it well and gave good advice, information and feed back. We would use him if we would have any apartment to put on the market. Läs mer
  • Staffan F skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Bra stöd genom hela försäljningen. Bra kommunikation! Läs mer
  • Maria A skrev om Simon Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Ett stort engagemang från första presentationsmöte till skrivet kontrakt, mycket lyhörd mäklare med goda kontakter som löste alla problem och avlastade oss bra. Utöver säljtjänster fick vi goda råd för att få till vårt bostadsköp. Simon ger allt och levererar enligt plan. Läs mer
  • Stefan P skrev om Åke Åkerman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Mycket nöjd med Åke
    Effektivt
    Bra återkoppling
    Resultatorienterad
    Återkopplar snabbt
    Lätt att arebta med och att få kontakt mes Läs mer
  • Anette S skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Min mäklare på fastighetsbyrån var både engagerad och kunnig. Vi nådde det resultat jag hoppades på. Läs mer
  • Rickard L skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Mycket Nöjd med Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad. Engagerad mäklare! Läs mer
  • Olle R skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Vi fick från Fastighetsbyrån en problemfri och otroligt flexibel försäljning. Mäklaren och firman visade världsklass i bemötande och hantering av försäljning från början till slut. Jag skulle rekommendera Fastighetsbyrån till vem som helst som går i sälj-tankar. Läs mer
  • Kim N
    Kim N skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Vi sålde vår lägenhet via Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad, och är väldigt nöjda. Processen gick mycket smidigt och vi kände oss aldrig oroliga. Slutpriset kändes korrekt. Läs mer
  • Kristina F skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Oprofessionell mäklare som trots fin lägenhet i attraktivt läge hade mycket svårt att få folk till visningarna. Först efter fem(!) visningar började hon ringa runt till sitt kundregister. Det kanske man ska göra innan visning nummer ett..? Sammantaget förlorade vi troligen ett par 100 000 kr på att välja denna mäklare. Läs mer
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Åke Åkerman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    ....................................................................................... Läs mer
  • Ann-Kristin N skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Tillmötesgående och engagerande. Läs mer
  • Janeric T skrev om Åke Åkerman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Helt utan anmärkning från första kontakt och genom hela affären. Trevlig och hjälpsam, aldrig stressad. Läs mer
  • Bernt S skrev om Åke Åkerman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Hej, hade tänkt att ta in offert från flera olika mäklare men kände direkt att Åke var rätt person. Väldigt kunnig och trevlig. Att priset inte blev som jag hade önskat kan jag inte lasta Åke för. Läs mer
  • Mark J skrev om Åke Åkerman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Åke gjorde allt felfritt! Supernöjd med bemötandet och all hjälp jag fick. Kommer rekommenderas. Läs mer
  • Daniel L skrev om Åke Åkerman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Utmärkt! 10 av 10! Noggrann, driftig & trevlig Läs mer
  • Felix H skrev om Åke Åkerman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Man bör inte sätta betyg på mäklare förrän ett år efter tillträdet. Läs mer
  • Kerstin T skrev om Åke Åkerman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Åke är lätt att prata med. Trevligt bemötande och snabb återkoppling. Läs mer
  • Rebecca E skrev om Ellinor Hult en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Ellinor var väldigt hjälpsam och tillmötesgående. Läs mer
  • Sven R
    Sven R skrev om Åke Åkerman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Jag har inte något speciellt att anmärka på. Visade stort engagemang- Läs mer
  • John E skrev om Ellinor Hult en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Fick en bra känsla för Ellinore's sätt att bemöta kunden. Gav ett stabilt och kunnigt intryck. Visade engagemang i objektet och för kundens önskemål. Snabb och bra respons i hela processen. Lättillgänglig. Läs mer
  • Camilla G skrev om Ellinor Hult en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Vi är mycket nöjda med Ellinor som vår mäklare. Hon har alltid varit lätt att få kontakt med vid frågor, ordnade en snabb fotografering och känns mycket proffsig i sitt yrke. Hon hjälpte till bra vid vår fotografering och lyckades sälja vår lägenhet till ett bra pris. Vi kan absolut rekommendera Ellinor till andra. Läs mer
  • Patrik B skrev om Ellinor Hult en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Smidig och smärtfri kontakt. Mycket flexibel vid förfrågan om privat visning. Läs mer
  • Karolina L skrev om Åke Åkerman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Bra bemötande, höll det han utlovade. Läs mer
  • Elin N skrev om Ellinor Hult en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Väldigt jordnära och professionell. Fick mycket bra intryck och bemötande av Ellinor Hult. Läs mer
  • Mathias B skrev om Ellinor Hult en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Jag fick ett väldigt gott bemötande; jag kom lite sent till min visning men Ellinor var vänlig nog att vänta på mig (även om det inte var några fler på visningen). Sedan fick jag en mycket grundlig genomgång i bostaden och övriga allmänna utrymmen. Läs mer
    Ellinor H gillar detta
  • Alexander B skrev om Ellinor Hult en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Jättebra och trevlig mäklare som fixade en snabb och smidig försäljning av vår bostadsrätt Läs mer
  • Henrik E skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Bemötandet var bra, men upplevde inte min mäklare som "hungrig" eller driven tillräckligt.
    Men annars en mycket vänlig man. Läs mer
  • Jonathan S skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Sebastian Arnell sålde min lgh och jag är jättenöjd! Smidigt, svarar alltid, bra lokalkännedom, erfaren och stort engagemang. Stort plus för Sebbe som har ganska så avslappnad men seriös inställning till jobbet. Bemöter alla med respekt och ödmjukhet, vilken är långt ifrån fallet med många andra mäklare där ute! Ska jag sälja igen kommer jag vända mig till Sebbe och jag kommer varmt rekommendera honom till vänner och bekanta! Tack Sebastian! Läs mer
  • Sadjad J
    Sadjad J skrev om Åke Åkerman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Professionella, trevliga och strukturerade. Riktigt nöjd med min lägenhetköp Läs mer
  • Eva-britt T skrev om Åke Åkerman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Engagerad, påläst, bra uppföljning, bra information.
    Snabb och handlingskraftig. Läs mer
  • Sanna G skrev om Åke Åkerman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Förtroendeingivande,enkel och tillmötesgående. Förstod våra tveksamheter och pushade inte på. Jag kan varmt rekommendera Åke till andra. Läs mer
  • Susanna L skrev om Åke Åkerman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Trevlig, personlig och professionell. Läs mer
  • Erik M skrev om Åke Åkerman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Åke var mycket snabb och enkel att ha o göra med. Läs mer
  • Gunilla S skrev om Ellinor Hult en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Ellinor är fantastisk i sitt bemötande. Vad jag upplevde som lite av en besvikelse var att lägenheten värderades till ett högre värde än som förmodligen inte var rimligt i sitt sammanhang. Men på det hela taget är jag väldigt nöjd med Ellinor som mäklare. Läs mer
  • Mikaela A skrev om Ellinor Hult en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Ellinor var extremt kunnig och tillmötesgående i vårat möte med henne. Över huvud taget så är hela intrycket av Fastighetsbyrån väldigt positivt. Tack! Läs mer
  • Kerstin A skrev om Ellinor Hult en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Ellinor var en utomordentligt bra och duktig mäklare. Hon jobbade verkligen när det behövdes. Kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
  • Gösta J skrev om Ellinor Hult en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Ellinor Hult har varit mycket bra,i kontakten med mig. I Inledningen av vårkontakt,
    lät hon mig styra farten, vilket jag uppskattade. När jag äntligen kom till skott, fick jag goda råd under hela processen. Hela tiden fick jag veta, vad som hände Ellinor Hult var lätt att nå, och svarade alltid vänligt, tidigt som sent. Mina livligaste rekommendationer.Hur får jag dit 5:an. Läs mer
  • Jonas Z skrev om Ellinor Hult en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Korrekt och trevligt bemötande utan att vara insmickrande. Svarade snabbt på frågor. Läs mer
  • Johan H skrev om Ellinor Hult en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Professionell, trevlig, duktig, bra, lättsam, pedagogisk, nice. Läs mer
  • David B
    David B skrev om Ellinor Hult en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Proffsig, punktlig och en väldigt bra mäklare.
    Ellinor Hult tillsammans med sina medhjälpare gjorde ett fantastiskt bea jobb och gav mig precis den värdeökning som jag bara kunde drömma om!

Kan verkligen rekommendera Ellinor. Läs mer
  • Jarl F skrev om Ellinor Hult en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Hej,
    Elenor var mycket bra som mäklare. Hon var hjälpsam och vänlig, hela tiden, på ett profisionellt sätt. Framför allt så sålde hon lägenheten till ett mtcket bra pris.
    Med vänlig hälsning,
    Jarl Fjellman Läs mer
  • Kent H skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Allt var till belåtenhet. Bra kommunikation. Läs mer
  • Leif S skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Mkt bra bemötande. Presentationen av bostaden var mkt bra.
    Försäljningen är inte slutförd. Läs mer
  • Bj? M skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Trevliga, kunnig och med bra service Läs mer
  • Fredrik L skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Försäljningen av vår lägenhet sköttes mycket professionelt av Fastighetsbyrån. Mäklaren, Tobias Andersson, var mycket trevlig, kunnig och engagerad i försäljningen. Högsta rekommendationer! Läs mer
  • Bertil B skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad
    Kunnig personal och väl representerade i försäljningsmedia Läs mer

Kungsportsavenyn 34, 400 15 Göteborg