Björn Ternstrand

Björn Ternstrand

Björn Ternstrand är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

Björn Ternstrand har varit registrerad mäklare sedan 2019-09. Björn Ternstrand har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-10 och har fått 10 omdömen med ett betyg på 4.1. Björn Ternstrand har haft 12 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 10 Läs vad Björn Ternstrand

• sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Ternstrand en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    2021-07-07
    Björn har ett lugnt och pedagogiskt sätt att jobba som jag uppskattar.
    • Inom Vallgraven
    2021-07-06
    Björn gav ett personligt och professionellt bemötande. Vi upplevde Björn seriös i sin yrkesroll.
    Våra förväntningar var naturligtvis att få hjälp med att sälja vår bostad på ett professionellt sätt och detta har Björn levt upp till.
    Rekommenderade också en Stylist i Laila som vi upplevde väldigt tillmötesgående och professionell.

Dock var vi inte lika nöjda med den fotograf som fotade vår lägenhet. Det tog alldeles för lång tid för denna att ta fram bilder efter fotograferingen jämfört med tidigare erfarenhet. Detta skapade en fördröjning i vår säljprocess.
    2021-06-24
    Trevligt och proffsigt bemötande. Snabba ryck! Lätt att hålla kontakt med. Lösningsorienterad.
    Jag ville få en snabb försäljning, vilket fungerat bra.
    Tack så väldigt mycket! Kul att få vara med. Laila och Katrin gjorde en superbra styling av lägenheten. Björn Ternstrand
    • Heden
    2021-05-13
    Jag upplevde att hans agerande var oproffsigt, forcerande och att han arbetade efter egen agenda. Jag fick känslan av att allt han gjorde var för egen vinning skull och inte för att göra ett kvalitativt arbete. En riktigt jobbig upplevelse som jag inte önskar någon annan.
    Trist ,på något som står utanför min möjlighet att hantera, en fullmakt innebär att den personen som får fullmakt tar dina beslut, då du själv väljer att inte vara delaktig. Björn Ternstrand
    • Heden
    2021-05-13
    Vid försäljning av vår bostadsrätt i Göteborg anlitade vi Björn Ternströms. Denna mäklare är mycket dålig på återkoppling, hans största fokus är tyvärr att sälja snabbt utan känsla för kommunikation.
    Han gav vilseledande information såväl till köpare som till oss säljare.
    Vi var tvungna att söka och fråga honom om vad som händer med intresse av bostaden och hur det ser ut med planerade visningar etc.
    Han jobbar som vi uppfattar det inte alls proaktivt eller med kunden i fokus.
    Han bestämde t.om tillträdesdatum ovan vårt huvud utan att ens först diskutera detta med oss.
    Vi kan inte rekommendera Björn Ternström.
    Lika trist, på något som står utanför min möjlighet att hantera, en fullmakt innebär att den personen som får fullmakt tar en annans beslut, då denna väljer att inte vara delaktig utan att du företräder den personen. Björn Ternstrand
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Ternstrand en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    2021-05-10
    Björn hjälpte mig med skrivuppdrag kring att köpa en bostadsrätt, och agerade utmärkt som mellanhand mellan mig, bank och säljare.
    • Vidkärr
    2021-05-04
    Hej
    Utmärkt genomfört uppdrag.
    Fick mer än utgångspriset.Även snabb försäljning så vi är mycket nöjda.
    Björn är en glad och trevlig person
    Så inget att anmärka på
    Hälsningar Lars Johansson
  • 2020-10-11
    Sålt en tvårummare i Björkekärr.Mäklaren gjorde ett trevligt och lugnt intryck.Allt gick så fort.. så vi är jättenöjda.
  • 2020-10-09
    Smidig, lyhörd och kompetent.
  • 2020-10-09
    Björn kontaktade mig med god timing och gav direkt ett mycket positvt intryck. Vi låg precis i fas med att sälja vår bostad på två rum och kök. Han kom samma dag på ett besök och fick förtroendet att sälja den.
    Sedan gick det undan med fotograf och annons i ett huj!
    Han beskrev tydligt Säljcoachen och fungerade perfekt genom hela processen. 9 dagar senare var tvåan såld efter endast en visning! Vårt samlade intryck är mycket bra och vi rekommenderar gärna Björn då vi gillade hand säljagerande.