Läs vad 8 Läs vad Evelina Magnusson

• 2020-12-29
    Fick hjälp med försäljning av en bostadsrätt i centrala Göteborg.
    Upplevde att mäklaren hade ett proffsigt upplägg, var tydlig i sin kommunikation och mycket positiv & hjälpsam i sitt bemötande.
    Emma H
    • 43.5 m²
    • Lunden
    sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Magnusson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Tack Emma och Monika för ert fina omdöme, vad roligt att ni är så nöjda med hela processen. Hoppas att ni kommer trivas bra i er nyproduktion nu!

• 2020-12-25
    Optimistisk! Lätt att få kontakt med, svarar snabbt på sms och telefon.
    Katarina W
    • 81.5 m²
    Tack Katarina för ditt fina omdöme, hoppas du och dina katter kommer trivas bra i ert nya hus nu med härlig trädgård!

• 2020-12-06
    Fantastisk person, duktig, saklig och gör det lilla extra när det behövs för att underlätta. Lugn och trygg supernöjd med att jag fick chansen att jobba med Evelina.
    Fernando F
    • 44.0 m²
    • Kallebäck
    Stort tack Fernando för ditt fina omdöme, det har varit ett nöje att få arbeta med er och att slutresultatet blev så bra!

• 2020-12-06
    Jag fick jättebra bemötande från start av Evelina, vilket gav mig en bra känsla :).

Väldigt professionell och skulle rekommendera henne alla dagar i veckan.

Tack ännu en gång för grymt jobb.

Mvh Evelin
    Evelin F
    • 44.0 m²
    • Kallebäck
    Tusen tack Evelin för dina fina ord, har varit väldigt roligt att få hjälpa er med lägenhetsförsäljningen och att resultatet blev så bra!

• 2020-11-20
    Evelina var ansvarig mäklare för bostadsrätten jag köpte. Jag upplevde Evelina som en engagerad och ärlig mäklare som skapade ett förtroende och en trygghet under processen.
    Beata M
    • 1:a
    • 33.0 m²
    • Örgryte
    köpte sin lägenhet med hjälp av Evelina Magnusson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    Tack så mycket för ditt omdöme, det värmer att höra! Hoppas du kommer trivas kanon i din nya, fina lägenhet! :)

• 2020-11-20
    Väldigt kunnig, professionell och lyhörd mäklare.
    Evelina guidade oss genom en lyckad och smidig bostadsaffär!
    Daniél M
    • 68.0 m²
    • Strömmensberg
    Tusen tack för ert fina betyg, det glädjer mig att ni är nöjda med allt! Har varit roligt att få arbeta med er och hjälpa er också! :)

• 2020-11-01
    Jag har sålt en trerumslägenhet i Strömmensberg genom Evelina.
    Jag är mycket nöjd med både processen och resultatet.

Evelina har varit mycket kundorienterad och lyssnat på mina önskemål samtidigt som jag också fått flera värdefulla tips och erfarna råd om hur jag bäst kan nå mina mål. Evelina är inkännande, lyssnande och samtidigt konstruktiv och engagerad.

Fastighetsbyråns koncept - På gång - har jag som säljare upplevt som mycket positivt och effektivt. Inte minst när man vill ha lite tid för säljprocessen.

Sammanfattningsvis är jag synnerligen belåten med det sätt som Evelina skött hela försäljningen.

Håkan Holmér
    Håkan H
    • 69.0 m²
    • Strömmensberg
    Stort tack Håkan för ditt fina omdöme, så glad att du är så nöjd med resultatet och hela processen! Jag har tyckt att det varit väldigt roligt att få jobba med både dig och din son med familj också! :)

• 2020-10-19
    Sålde en lägenhet och fick sån proffsig hjälp av Evelina! Hon är väl insatt, förberedd och lätt att få tag på. Hon kan svara på alla ens förvirrade frågor och tankar man har! Alltid jättetrevlig, glad och omtänksam. Evelina gör det där lilla extra! Anlita henne, ni kommer inte ångra er!!
    Sandra K
    • 1:a
    • 33.0 m²
    • Örgryte
    Tusen tack Sandra för dina fina ord, det värmer! Har vart en fröjd att få arbeta med er också! :)

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte