Evelina Magnusson

Evelina Magnusson

Evelina Magnusson är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

Evelina Magnusson har varit registrerad mäklare sedan 2020-08. Evelina Magnusson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-10 och har fått 14 omdömen med ett betyg på 4.8. Evelina Magnusson har haft 12 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 14 Läs vad Evelina Magnusson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Magnusson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    • Gårda
    2021-03-28
    Sålt en bostadsrätt i Gbg. Blev väldigt bra bemött och vi hade en nära dialog under en längre tid då vi hade lägenheten ute på kommande flera mån innan vi sålde. Evelina var bra på att återkoppla, hon jobbade väldigt hårt. Vi är super nöjda! :)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Evelina Magnusson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    2021-03-20
    Hej
    Vi har köpt lägenheten!
    2.Evelina va så mycket proffsig att vi köpte lägenheten för hon va så bra med Allt!Väldigt svårt att prioritera viökeb punkt som va bra!Allt va perfekt!
    Vi kan bara tacka till henne och onskar lycka till med karieeren!
    Jasmina o Fikret
    Tusen tack Jasmina och Fikret för era fina ord, det var roligt att få hjälpa er! Jag hoppas att ni kommer trivas toppen i er nya fina bostad! Evelina Magnusson
    • Kålltorp
    2021-02-22
    Mitt första köp av lägenhet blev en etta i Kålltorp. Fick tag på den med hjälp av en mäklare vid namn Evelina Magnusson som engagerade sig i mitt letande.
    Jag lämnade in ett intresse för en lägenhet på Fastighetsbyråns sida i ett närliggande område. Hade inte några direkta förväntningar mer än att få följa den bostaden jag lämnat in intresse för. Men det blev bättre än så. Fick ett samtal med en massa frågor om vad jag sökte.
    Evelina lyssnade till mina önskemål och lyckades hitta en toppenlägenhet som passade perfekt för just mig!

Jag är supernöjd med Evelina Magnussons arbete från Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad, Örgryte. För att vara mitt första köp av bostad någonsin kändes det tryggt när Evelina gick igenom alla steg lugnt och tydligt, allt från första visning med alla frågor man hade till att skriva papper.
    Hjälpsam med ett trevligt bemötande gjorde min första affär till något jag verkligen vill minnas.
    Tusen tack Emelie för att du tog dig tid att skriva detta fina omdöme! Jag är glad att du upplevde din första bostadsaffär som trygg hela vägen och jag hoppas att du kommer trivas toppen i din nya fina lägenhet! :) Evelina Magnusson
    2021-02-20
    Sålt bostadsrätt i Östra Göteborg. Vi är nöjda med resultatet och Evelina har vart mycket proffesionell under hela processen.
    Tack så mycket Ulrika och Mathias för ert fina omdöme och gott samarbete! All lycka till med ert nya boende nu! Evelina Magnusson
    2021-02-04
    Hej!
    Jag köpte en tvåa i Kallebäck på Ostgatan 16, ringde Evelina innan visning och frågade om det fanns ett accepterat pris. Budgivningen var redan igång och i princip klar men jag var så angelägen om att få den så jag fick komma och titta på lägenheten. Det slutade med att jag fick den och Evelina har hela vägen av affären levererat 100%.
    Allting har varit väldigt bra förklarat både när jag tittade på lägenheten och när vi skrivit alla papper. Jag gillar att Evelina känns så proffsig, jag fick en trygg känsla och kände mig väldigt bra omhändertagen i denna affär. Det känns viktigt för mig. Så bara tummen upp för henne som verkligen verkar tycka om sitt arbete, hon visade iaf ingenting annat för mig som kund 😊
    Vad glad jag blir att du känner dig så nöjd med hela processen och tusen tack för ditt fina omdöme Carola! Hoppas att du kommer trivas toppen i din nya lägenhet nu! :)) Evelina Magnusson
    2021-01-25
    Jag har sålt min lägenhet.
    Alla förväntningar har vart helt suveräna!
    Evelina har vart stöttande i allt och gjort en så bra affär för mig som säljare som möjligt. Jag kunde inte vara mer nöjd.
    5 av 5!!
    Tusen tack Emilia för det fina omdömet och vad roligt att det blev rekordförsäljning också! :)) All lycka till med letandet av er drömbostad nu! Evelina Magnusson
    2020-12-29
    Fick hjälp med försäljning av en bostadsrätt i centrala Göteborg.
    Upplevde att mäklaren hade ett proffsigt upplägg, var tydlig i sin kommunikation och mycket positiv & hjälpsam i sitt bemötande.
    Tack Emma och Monika för ert fina omdöme, vad roligt att ni är så nöjda med hela processen. Hoppas att ni kommer trivas bra i er nyproduktion nu! Evelina Magnusson
    2020-12-25
    Optimistisk! Lätt att få kontakt med, svarar snabbt på sms och telefon.
    Tack Katarina för ditt fina omdöme, hoppas du och dina katter kommer trivas bra i ert nya hus nu med härlig trädgård! Evelina Magnusson
    2020-12-06
    Fantastisk person, duktig, saklig och gör det lilla extra när det behövs för att underlätta. Lugn och trygg supernöjd med att jag fick chansen att jobba med Evelina.
    Stort tack Fernando för ditt fina omdöme, det har varit ett nöje att få arbeta med er och att slutresultatet blev så bra! Evelina Magnusson
    2020-12-06
    Jag fick jättebra bemötande från start av Evelina, vilket gav mig en bra känsla :).

Väldigt professionell och skulle rekommendera henne alla dagar i veckan.

Tack ännu en gång för grymt jobb.

Mvh Evelin
    Tusen tack Evelin för dina fina ord, har varit väldigt roligt att få hjälpa er med lägenhetsförsäljningen och att resultatet blev så bra! Evelina Magnusson