Hampus Granath
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 22 Läs vad Hampus Granath

• Oskar C sålde sin lägenhet med hjälp av Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-03-15

Kålltorp
    Har sålt een 1a i Kålltorp en bra försäljning i en orolig tid Läs mer
  • Oskar C

2020-03-15

Kålltorp
    Har sålt en 1a i kålltorp. Mäklare hade ett bra bemötande mot mig. är nöjd med upplevelsen Läs mer
    Alexandra J gillar detta
  • Lena-karin D sålde sin lägenhet med hjälp av Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-02-27

Munkebäck
    Jag sålde bostadsrätt med bra läge och i renoveringsbehov. Hampus var snabb och effektiv med mycket klokhet och kompetens i sina råd. Rak och ärlig. Social förmåga med mycket inkännande med kundens dvs mina önskemål. Återkoppling av information var snabb och tillgängligheten var hög. Hampus är en mäklaren jag rekommenderar då det var lätt att kommunicera med honom och bostadsrätten såldes snabbt till ett av mig accepterar pris. Läs mer
  • Patrik O köpte sin lägenhet med hjälp av Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-02-14

Bagaregården
    Väldigt tydlig, flexibel och åtkomlig. Säkerställer att man förstår hela processen samt vad han kan erbjuda. Ärlig kring sina åsikter och alltid trevlig.

Kör bah! Läs mer
  • Emil N köpte sin lägenhet med hjälp av Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-02-12

Kallebäck
    Köpte en 2rok, hade en jättebra mäklare.
    Hampus var rakt på sak, inga konstigheter... Trevligaste mäklare jag har träffat. Han var bättre än förväntat! Jag är nöjd med Hampus. Läs mer
  • Joachim B sålde sin lägenhet med hjälp av Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-01-27

Munkebäck
    Riktigt bra bemötande och proffsig hantering i försäljningen av min lägenhet. Mäklarn var ständigt närvarande och gav löpande uppdatering och tog initiativ för att kunna genomföra en snabb försäljning till ett bra pris. Läs mer
  • Danny E sålde sin lägenhet med hjälp av Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2019-12-20

Bagaregården
    Sålde vår bostadsrätt med hjälp av Hampus. Rak och ärlig med väldigt bra kommunikation! Rekommenderas. Läs mer
  • Susanne V
    Susanne V sålde sin lägenhet med hjälp av Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2019-11-17

Bagaregården
    Första mötet med en relativt låg värdering av min lägenhet fick mig att tänka att jag borde använda mig av annan mäklare.
    Hampus var dock alltid tillgänglig för mina frågor och han var alltid positiv och korrekt.
    Hans kontakter - fotograf och stylist var fantastiska. De gjorde underverk med känslan i lägenheten.
    Hampus styrka ligger nog i mötet med köparna och hela säljprocessen när det väl är igång. Han ingav då trygghet och erfarenhet. Läs mer
  • Mikael S köpte sin lägenhet med hjälp av Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2019-10-24

Lunden
    Köpt lägenhet
    Bra o aktiv service , vi fick byta köpare och det hanterade Hampus excellent inkl kontakt med föreningen etc Läs mer
  • Stina P sålde sin lägenhet med hjälp av Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2019-10-17

Strömmensberg
    Sålde vår lägenhet i Göteborg tillsammans med Hampus under våren 2019. Hampus skötte hela försäljningen snyggt och proffsigt med ett högt engagemang! Rekommenderas varmt Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

Isabell Askerfors