Läs vad 36 Läs vad Hampus Granath

• 2020-12-14
    Hampus har ett stort engagemang och utför sitt jobb med stort fokus på service. Rekomenderas!
    Fabian L
    • 54.0 m²
    • Kålltorp
    sålde sin lägenhet med hjälp av Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
  • 2020-12-04
    Hampus är en proffsig och duktig mäklare. Vi är supernöjda med försäljning av vår lägenhet och hela säljprocessen som Hampus hjälpt till med.
    Jessica P
    • 52.0 m²
    • Olskroken
  • 2020-12-03
    Toppen bemötande! Kunde inte gå på den tiden visningen var men Hampus stannade så jag kunde komma lite senare. Bra informerad under budgivningen och det ledde hela vägen till ett köp också! 👍🏼 Tack!
    Erica K
    Erica K
    • 51.5 m²
    • Munkebäck
    köpte sin lägenhet med hjälp av Hampus Granath en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
  • 2020-11-30
    Mycket nöjd med Hampus som bistod med goda råd samt enkel att nå!
  • 2020-11-24
    Vi har sålt en 4:a på Stampen. Vi har de bästa erfarenheter av Hampus som mäklare. Trevlig och lätt att ha att göra med, mycket lyhörd för våra önskemål. Jobbade verkligen effektivt, vilket bäst visas av den otroligt snabba handläggningen av affären. De – realistiska – förväntningar, vad gäller slutpriset och hela handläggningen, som vi hade efter vårt första samtal med Hampus i början av oktober infriades till 100 %.
    Ola B
    Ola B
    • 4:a
    • 96.0 m²
    • Stampen
  • 2020-11-19
    Vi anlitade Hampus som mäklare efter vi träffats hemma hos oss. Jag hade mängder av frågor och Hampus tog sig tid att svara på alla i lugn och ro. Han föreslog att vi kunde göra iordning bostaden för att få den fotograferad och sen att den skulle ut under "På Gång". Hampus var även med under fotograferingen och har alltid frågat hur det känns. På hans fråga hur vi önskade oss försäljningen svarade jag: en smidig försäljning utan stor visning. Och så blev det, med råge! Vi sa att vi köper först o säljer sen då vi ville hitta vår nya lägenhet i Lund först och sen avyttra vår fyra på Stampgatan. När lägenheten kom ut under På Gång satte budgivare igång att ringa Hampus och efter några bud vi sagt nej till- köpa först och sälja sen- kom ett bud med flexibel överlämning i tid där vi erbjöds över 12 månader före överlåtelse. Det gick jättefort och efter en kort förhandling hade vi köpare som fortfarande inte sett lägenheten inuti. Det fick de senare, samma kväll som vi skrev på avtalet! Vilken resa!
    Hampus är kunnig, lättsam och har humor och ett glatt humör. Kan verkligen rekommenderas!!
    Karin S
    • 4:a
    • 96.0 m²
    • Stampen
  • 2020-10-26
    Sålde en lägenhet i Lunden, professionell hjälp och ett bra bemötande. Rekommenderar starkt.
    Arvid H
    • 1:a
    • 36.0 m²
    • Lunden
  • 2020-10-23
    Fantastiskt bemötande som med trygg och varm hand vägledde oss igenom hela säljprocessen.

Bra tips och koll på marknaden!
    Anton H
    • 1:a
    • 36.0 m²
    • Lunden
  • 2020-10-18
    Jag och min sambo köpte en lägenhet på 50 kvm i Munkebäck. Hampus tyckte vi va suverän. Svarade och återkopplade snabbt. Vi är jätte nöjda.
    Jonathan B
    • 50.0 m²
  • 2020-09-24
    Vi är jättenöjda över försäljningen av vår 2:a i Munkebäck! Hampus är en duktig mäklare som lyssnar, ger bra råd och alltid är snabb på återkoppling. Överlag mycket nöjda över hela upplevelsen och affären!
    Veronica S
    • 49.5 m²
    • Munkebäck

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte