Isabella Djupström
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 7 Läs vad Isabella Djupström

• Hannes N köpte sin lägenhet med hjälp av Isabella Djupström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-03-24

Kallebäck
    Köpt en bostadsrätt. Duktig, kompetent, effektiv, Läs mer
  • Per-olof H sålde sin lägenhet med hjälp av Isabella Djupström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-03-11

Strömmensberg
    Sålt lägenhet.
    Bemött proffsigt och engagerat.
    Förväntningar på en snabb försäljning till ett bra pris vilket skedde.
    Mycket nöjd med hur Isabella skötte uppdraget. Läs mer
  • Jan D köpte sin lägenhet med hjälp av Isabella Djupström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-02-13

Stampen
    Köpt en lägenhet i centrala Göteborg. Var ett ganska lätt köp, men vi gick bra hjälp med det som vi behövde hjälp med. Hon är enkel att ha kontakt med. Läs mer
  • Kristina D sålde sin lägenhet med hjälp av Isabella Djupström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2019-12-06

Björkekärr
    Isabella har sålt vår bostadsrätt. Upplever henne mkt kompetent och seriös som mäklare. Hon är inkännande för våra önskemål och var väldigt noga med att vi var införstådda med varje steg i försäljningen. Våra bästa rekommendationer till Isabella. Läs mer
  • Catherine F köpte sin lägenhet med hjälp av Isabella Djupström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2019-11-16

Guldheden
    Vi har köpt en lägenhet genom Isabella.
    Isabella är trevlig, glad, svarar snabbt och korrekt.
    Vi har haft en genomgående bra relation och upplevelse av vårt lågenhetsköp tack vare Isabella Läs mer
  • Clara B
    Clara B sålde sin lägenhet med hjälp av Isabella Djupström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2019-11-05

Lunden
    Vi fick hjälp med att sälja våran 2:a i Lunden i Östra Göteborg.
    Isabella är en kunnig, engagerad och lyhörd mäklare som vi verkligen kan rekommendera för en lyckad och säker försäljning. Hon är trevlig och gav alltid snabb återkoppling på våra frågor. Läs mer
  • Maria N köpte sin lägenhet med hjälp av Isabella Djupström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2019-09-25

Nedre Johanneberg
    Jag har köpt en etta på 25 kvadratmeter på Johanneberg. Isabella var kunnig och jättetrevlig i sitt bemötande. Jag har aldrig varit i kontakt med någon mäklare tidigare men jag tyckte hon gjorde ett kanonjobb och jag är jätteglad över min lägenhet! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

Isabell Askerfors