Isabella Djupström
Registrerad mäklare sedan 2019-06-25
Aktiv på Reco.se sedan 2019-08-16
2019-07 - 2020-06

Läs vad 15 Läs vad Isabella Djupström

• Vijay M sålde sin lägenhet med hjälp av Isabella Djupström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-07-02

3:a
    Almedal
    Vi har gett Isabella i uppdrag att sälja vår 3a. Direkt vid första mötet fick vi en känsla av professionalism och kunskap. Väldigt snabb och precis återkoppling inför varje steg i försäljningen. Vi hade höga förväntningar det har levererats över förväntningarna. Vi är otroligt nöjda med vårt samarbete. Läs mer
  • Patrick K sålde sin lägenhet med hjälp av Isabella Djupström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-07-02

Almedal
    Rekommenderas starkt. Lättsam, trevlig och kunnig. Läs mer
  • Annica E sålde sin lägenhet med hjälp av Isabella Djupström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-06-30

Johanneberg
    Isabella har hjälpt mig att sälja en 4:a i Johanneberg.
    Hon har ett väldigt professionellt bemötande och alltid tillgänglig.
    Engagerad och tar tag i problem som kan dyka upp i försäljningsprocessen.
    Är realistisk och ser vilka möjligheter som man har.
    Väldigt nöjd med Isabella och hur hon har skött min lägenhetsförsäljning. Läs mer
  • Pedro P sålde sin lägenhet med hjälp av Isabella Djupström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-06-19

Sålt 4-rums lägenhet.
    Vänlig och korrekt mäklare.
    Lyssnade på mina önskemål och tog hand om dem.
    Förväntningen var en effektiv försäljning eftersom lägenhet ligger i ett attraktivt område och är attraktiv.
    Det tog kanske någon mera vecka än vad jag tänkte ifrån början, möjligtvis pga pandemin som råder.
    Men det blev sålt i väldigt god tid. Läs mer
  • Junjie L köpte sin lägenhet med hjälp av Isabella Djupström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-06-05

Johanneberg
    I bought my first apartment from Isabella. She is very enthusiastic, responsible, and always helpful!!! Very nice to work with and I feel lucky to have her as my broker. She makes this process very easy for me. Läs mer
  • Mikael W sålde sin lägenhet med hjälp av Isabella Djupström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-05-07

Guldheden
    Isabella hjälpte oss att sälja en fyra i innerstan. Hon var noga med detaljer och hittade kreativa sätt att möta de problem som vi ställdes inför under försäljningsprocessen. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Anna K sålde sin lägenhet med hjälp av Isabella Djupström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-05-07

Guldheden
    Isabella hjälpte oss sälja vår bostadsrätt i centrala Göteborg. Professionellt bemötande, alltid tillgänglig. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Sven A sålde sin lägenhet med hjälp av Isabella Djupström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-04-14

Johanneberg
    Vi ha sålt en lägenhet i Göteborg, inom Brf. HSB Johanneberg.
    Vi blev bemötta på ett trevligt sätt av Isabella .
    Trots att vi till en början såg mörkt på försäljningen med lågt
    antal anbudsgivare , gav hon inte upp utan körde ytterligare en visning som gav resultat.
    Vi hade kanske hoppats på att vi skulle få ut ett högre pris för lägenheten, men under rådande förhållande som Sverige för närvarande befinner sig i så är vi nöjda.
    Vi fick begärt pris i alla fall. Läs mer
  • Hannes N köpte sin lägenhet med hjälp av Isabella Djupström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-03-24

Kallebäck
    Köpt en bostadsrätt. Duktig, kompetent, effektiv, Läs mer
  • Per-olof H sålde sin lägenhet med hjälp av Isabella Djupström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-03-11

Strömmensberg
    Sålt lägenhet.
    Bemött proffsigt och engagerat.
    Förväntningar på en snabb försäljning till ett bra pris vilket skedde.
    Mycket nöjd med hur Isabella skötte uppdraget. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte