Izabella Sistani
Registrerad mäklare sedan 2020-01-23
Aktiv på Reco.se sedan 2020-04-17
2019-07 - 2020-06

Läs vad 4 Läs vad Izabella Sistani

• Leif J sålde sin lägenhet med hjälp av Izabella Sistani en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-07-09

2:a
    Jag har sålt en tvåa i Gbg innerstad. Izabelle har från första början uppträtt mycket professionellt och noggrant. Hon har varit mycket noggrann in i minsta detalj, givit information, förslag allt i syfte att få till en sådan bra lösning som det bara är möjligt. Izabelle har varit lätt att jobba med då hon besitter en hög social kompetens.
    Mina förväntningar på affären har uppfyllts till alla delar. Läs mer
    Izabella S gillar detta
  • Miriam E sålde sin lägenhet med hjälp av Izabella Sistani en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-04-19

3:a
    Björkekärr
    Sålt en lgh på Träringen. Blev väldigt trevligt bemött och fick förtroende för henne! Fick inte riktigt det priset vi ville ha, men berodde på att det var helt fel tid att sälja och mäklaren gjorde verkligen sitt bästa och fick ändå upp priset👍 Läs mer
    2020-04-20 Izabella S svarar Miriam E
    Miriam, tack för förtroendet! Nöjet har varit på min sida trots svajande marknad. Glad för det nya kapitlet som du nu kan starta med din fina familj!
  • Arti B sålde sin lägenhet med hjälp av Izabella Sistani en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-04-18

4:a
    Munkebäck
    Hejsan.

Vi köpte nybyggt år 2017. Skulle nu sälja vår lägenhet på Ernst Torulfsgatan 15c.
    Hade besök av ett par mäklare med Izabella ifrån Fastighetsbyrån föll oss i smaken med ett Trevligt bemötande, smart tänk och ett upplägg som jag och min make gillade starkt.
    Vi hade ett par månader på oss att sälja innan vi skulle flytta in till den nya lägenheten i början av juni.
    Jag hade såklart stora förväntningar och trodde att vår lägenhet skulle bli lätt att sälja.

Men mitt under själva processen kom Corona.
    Det blev en nervös tid och jag trodde aldrig vi skulle kunna få sålt den så snabbt.
    Men med Izabella som mäklare gick det undan.
    Vi hade några sällskap som kom och tittade och ett par fastnade för vår lägenhet.

Jag vill verkligen rekommendera Izabella som mäklare och hennes engangemang i både oss som säljare och i köparen.
    Det kändes tryggare efter ett tag men i början var det såklart supernervöst då allt svajade och allt gick upp och ner!
    Man kunde alltid ringa och maila Izabella alla tider på dygnet om det var något man inte förstod, hade frågor eller vill prata rent allmänt om säljprocesen. Det kändes jättebra för mig som säljare att känna att inga frågor var dumma.

Nu är står vi här med en såld lägenhet och är supertaggade på att handla nya möbler mm till den nya lägenheten! 😀

Tack Izabella för att du hjälpte oss med att sälja vår bostad, ditt engagemang och att du var så tillmötesgående!

Med vänlig hälsning, Arti Berg. Läs mer
    2020-04-20 Izabella S svarar Arti B
    Tack Arti för att du tagit dig tid att recensera mitt arbete. Din feedback betyder supermycket! Önskar er all lycka till med ny bostad och ny inredning ;)
  • Karl-bertil B sålde sin lägenhet med hjälp av Izabella Sistani en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-04-17

4:a
    Munkebäck
    Vi kände direkt att vi valt rätt mäklare. Fick sålt vår 4 i östra Göteborg under värsta Corona- tiden. Toppbetyg till Izabella Läs mer
    2020-04-17 Izabella S svarar Karl-bertil B
    KB! Tack för att du tog dig tid att svara. Stort lycka till, till både dig och familjen i er nya bostad! Jag finns här för er om det skulle vara något.
    Izabella S gillar detta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte