Läs vad 14 Läs vad Izabella Sistani

• 2020-12-18
    Jag var ganska nöjd med att Izabella köpte lägenheten i Kolonigatan 8c. Hon var mycket stödjande under hela köpet av lägenheten. Och hon brydde sig om mina bekymmer.
    Reza Z
    • 2:a
    • 54.0 m²
    • Landala Egnahem
    köpte sin lägenhet med hjälp av Izabella Sistani en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
  • 2020-11-13
    Köpt och sålt lägenheter med hjälp av Izabella som under hela processen varit både väldigt närvarande och professionell i sitt bemötande.
    Philip Å
    • 2:a
    • 51.0 m²
    • Lunden
    sålde sin lägenhet med hjälp av Izabella Sistani en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
  • 2020-11-02
    Izabella Sistani sålde vår lägenhet på Guldheden i centrala Göteborg. Izabella är trevlig, snabb på att återkoppla, informativ, noggrann och pedagogisk . Hon lämnar inget åt slumpen. Izabella stöttade oss igenom hela processen och såg till att vi gjorde en bra affär, i linje med våra förväntningar. Vi är mycket nöjda med vårt val av mäklare och kan varmt rekommendera Izabella!
    Jenny H
    • 80.0 m²
    • Guldheden, Norra Och Södra
  • 2020-10-27
    Sålt central 3:a i Gbg. Entusiastisk och driven. Trevlig.
    Peter A
    • 66.0 m²
    • Annedal
  • 2020-10-27
    Izabella har varit väldigt engagerad under hela förloppet, från marknadsföring till försäljning. Hon är enkel att få tag på och det känns som att hon arbetar aktivt för att hitta seriösa spekulanter som har budget motsvarande vår prisbild. Izabella är noggrann och ser till att allting tas omhand, från början till slut.
    Erica L
    • 72.0 m²
    • Olskroken
    Tack för fin recension Erica! Glad att jag kunde hjälpa er vidare!

• 2020-10-07
    Vi var väldigt nöjda med Izabella som köpare av lägenhet. Hon är kunnig och proffsig och dessutom väldigt trevlig, kan rekommenderas varmt!
    Kamilla S
    • 4:a
    • 85.0 m²
    • Munkebäck
  • 2020-10-04
    Jag är väldigt nöjd med min mäklaren hon är
    Duktig positiv och kan mycket om sitt jobb och fick mycket stöd och röd vid försäljning av min
    Lägenhet.❤️
    Ali M
    Ali M
    • 4:a
    • 101.0 m²
    • Johanneberg
    Tusen tack för din fina recension Ali. Det skadar inte att du och din fru var coola under en tuffa tider och var mottagliga för råd. Önskar er stort lycka till er nya bostad! Så glad för er!

• 2020-08-23
    Vi sålde en lägenhet i Göteborg med Fastighetsbyrån och fick till slut väldigt bra pris över förväntan, via förhandsvisning. Å andra sidan gick förberedelsen innan lägenheten las ut inte så smidigt som man skulle önska sig. Sådant som bostadsbeskrivningen och bilderna skulle ha kunnat varit bättre och vi var till och med tvungna att till stor del skriva om beskrivningen på egen hand för att den hade stora fel och brister. En stor del av mäklararvodet torde få till att som kund/säljare slippa lägga tid på dessa detaljer och kunna lita på att mäklaren har koll på läget.
    Victor Augusto Machado Clemente S
    • 80.0 m²
    • Johanneberg
    Tack för er feedback! Då ni valde att sälja/ gå ut med lägenheten under semestertider var vi dessvärre inte lika fullt bemannade inom de administrativa delarna. Trots det minns jag mycket snabba återkopplingar och redigeringar ända sent in på kvällstimmarna. Hur som helst tar vi åt oss av denna feedback! Den är viktig för oss! Förhoppningsvis väger det upp att vi sålde bostaden till rekordpris i föreningen! Stort lycka till i er nya bostad!

• 2020-08-21
    Vi är nöjda med försäljningen, det gick smidigt och snabbt Lägenheten såldes efter fösta visning då den låg "på gång" och det var ett smidigt sätt för oss som inte innebar massa visningar och väntan.
    Jonas J
    • 70.0 m²
    • Bagaregården
    Tack för detta Jonas! Glädjer mig att jag har kunnat hjälpa er!

• 2020-08-21
    Vi sålde en brf. Priset blev bra. En bit över utgångspriset. Hon gav ett professionellt intryck och hade ett fint bemötande. Affären gick fort när vi väl bestämt oss för att sälja.
    Gunnar O
    • 72.9 m²
    • Kålltorp
    Tack för detta Gunnar! Nu väntar ett nytt kapitel för er. Spännande!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte