Johanna Höglund
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 16 Läs vad Johanna Höglund

• Eivor M köpte sitt hus med hjälp av Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2018-09-14

Väjern
    Har både köpt och sålt. Johanna är duktig, kunnig och har ett glatt bemötande. Läs mer
  • Margareta H köpte sitt hus med hjälp av Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2018-08-30

Hunnebostrand
    Köpt en bostad, fick en starkt positiv känsla för mäklaren.
    Jag förväntar mig att mäklaren har ordning och reda samt är påläst om bostaden. Kan även ge tips om möjligheter att göra i bostaden och utanför.
    Johanna är strukturerad och noggrann, vårt köp av bostaden blev en mycket positiv upplevelse. Läs mer
  • Göran S
    Göran S skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2018-05-09

Johanna behöver förbättra sin tillgänglighet, ovanligt med en mäklare med tider, som är snävare en normal kontorstid, när man är anträffbar. Att vara länken för oss som intressent till säljaren brister rejält. Enda frågan vi fått är "om vi vill lägga ett bud" vid flertalet av de objekt där Johanna haft uppdraget. Med ett mer aktivt agerande hade troligen möjligheten till avslut ökat. Vi har just avslutat en husaffär och jämförelsen med den mäklarens engagemang är slående. Läs mer
  • Roland B skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2018-04-16

Johanna var mycket kunnig , påläst och rationell !
    Jag kan verkligen rekommendera henne till andra säljare och köpare ! Läs mer
  • Leif K skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2017-10-27

Vi upplevde, att vi fick ett fint o trevligt bemötande från Johanna och hon gav oss framtidshopp, då vi (föreningen) hade stora problem att brottas med (förbundsstadgar o förbundsstyrelse) innan visning o försäljning kunde komma igång. Hon är en mycket påläst, engagerad och serviceinriktad mäklare och vi kände oss trygga med henne. Hon satte kunden, (både säljare och intressenter) i centrum.

Hälsningar
    Leif o Gunnel Läs mer
  • Linda F skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2017-09-12

Driftig, snabb, lösnings orienterad, stort kontakt nät, enligt min erfarenhet noggrann och lägger sin analys på måttfull nivå. Valde Johanna just för dessa egenskaper. Mitt förtroendet för fastighetens attraktions kraft var solklar för mig, lika så hur jag skulle i gestalta försäljningen i interiör och bild, men en riktigt bra mäklare därtill är fantastiskt! Vi gjorde ett mycket bra arbete tillsammans. Stort UPP!! Det var lätt att följa utvecklingen i affären, slutförandet professionellt! Linda Falk Läs mer
  • Lise S skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2017-08-14

Jeg er meget godt fornøyd med den jobben Johanna gjorde for meg. Hun er lett å samarbeide med og jeg følte meg trygg på at alt skulle gå greit. Läs mer
  • Birgitta S skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2017-08-11

Bara superlativer. Trevlig, effektiv, hjälpsam, marknadskunnig. Skötte allt trots att vi som säljare befann oss hemma i Frankrike.
    Vi klarade försäljning på distans enbart tack vare Johanna. Läs mer
  • Marie-Louise D
    Marie-Louise D skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2017-05-12

Johanna har ett mycket kunnigt, seriöst och trevligt bemötande! Hon var hjälpsam och ingav förtroende. Hon genomförde försäljningen på ett sätt som kändes tryggt. Henne kan jag vi rekommendera ! Läs mer
  • Per F skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2017-05-11

Johanna var ansvarig mäklare när jag och min sambo köpte vårt nya sommarställe i Hunnebostrand. Vi fick ett mycket gott intryck av henne och hon var tillgänglig, proffsig och vänlig i alla steg. Vi rekommenderar henne gärna. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

Isabell Askerfors