Karin Corneliusson

Karin Corneliusson

Karin Corneliusson är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

Karin Corneliusson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 105 omdömen med ett betyg på 4.8. Karin Corneliusson har haft 37 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

105 omdömen om Karin Corneliusson

Sedan starten hos Reco 2014
Joakim E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Corneliusson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
Kålltorp

Väldigt duktigt och bra att kommunicera med. Allt kändes tryggt från start till mål, rekommenderas starkt!

Malin W
Lunden

Jag har sålt med Karin två gånger och kan inte tänka mig en bättre mäklare. Hon är professionell och positiv, vilket är skönt i en skakig marknad. Hon är lätt att få tag i och påläst - både om objektet och föreningen. Väldigt engagerad. Ett extra plus är att hon ställde upp och hjälpte oss med råd och att läsa besiktningsprotokollet på vårat husköp.

Gunnel K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Corneliusson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
Örgryte

Karin är kunnig, lyhörd väldigt flexibel och har en väldigt seriös framtoning. Jag blev bemött på ett mycket personligt sätt, och fick hjälp över det förväntade! Karin hade full förståelse för mina specifika behov, och gick verkligen mig till mötes på allra bästa sätt! Att Karin är glad och har humor är också ett plus!

Gustav P
Örgryte

Bra bemötande. Enkel och smidig kommunikation.

Elliot E
Kålltorp

Karin var tydlig i sin kommunikation och enkel att ha att göra med. Affären var superenkel och jag fick svar på frågorna som jag hade!

Sonny E
Kålltorp

Karin var proffesionell i sitt möte och sin förmedling av lägenheten och hade ett tydligt sätt att beskriva köpeprocessen på. Har väl inget mera att önska av det som jag såg i detta men det var mest min son som köpte lght som hade kontakt med henne.

Joel N
Örgryte

Karin har varit toppen med all kommunikation och allt omkring försäljningen av vår bostad. En härlig karismatiskt mäklare som vi själva snabbt kände stort förtroende för. Kan inget annat än att rekommendera.

Julia J
Lunden

Jag har både köpt och sålt lägenhet med Karin, och vill verkligen ge henne mina allra varmaste rekommendationer. Det som verkligen utmärker Karin är hennes otroliga förmåga att vara lyhörd, ödmjuk och uthållig samtidigt som hon varit ytterst engagerad genom hela försäljningsprocessen. Hon har anpassat sig efter mina behov och förutsättningar, vilket gjorde att jag alltid kände mig prioriterad av henne. Trots en skakig bostadsmarknad har Karin varit stabil och positiv och jag har känt mig väldigt trygg med henne som mäklare....

Tusen tack för fina ord Julia! Mvh Karin

Elisabeth A
Örgryte

Vi blev bemötta med ett leende och stor kunskap, kändes trygg , alltid tillgänglig vid frågor etc. 10 av 10

Tack för fint omdöme! Mvh Karin

Carl-Fredrik L
Örgryte

Karin har en underbar personlighet, och har engagerat sig i försäljningen fullt ut, varit följsam och även haft mer eller mindre spontana extravisningar. Lösningsorienterad och, tror jag, uppskattar att få fria händer. Att marknaden är som den är, det vill säga hopplöst dålig, fick Karin att göra nogsamma avvägningar där jag fick ta avgörandet. Hon är pigg och munter, och hon förstår precis alla mina skämt! Hon låtsas dessutom trovärdigt tycka om dem, så jag går på det! Fem stjärnor!

Tack för omdömet Carl-Fredrik! :) Mvh Karin